Συμμετέχοντας φέτος σε δύο αγώνες της ΜΧ3 ο Παναγιώτης Κουζής, το μόνο που ίσως θα θέλει να θυμάται είναι το πρώτο σκέλος στον πρόσφατο αγώνα στην Faenza της Ιταλίας. Τραυματίας λίγο πριν αρχίσει ο προηγούμενος αγώνας στο Troyan της Βουλγαρίας μετά από πτώση σε προπόνηση και ξανά πτώση μετά από μεγάλη σύγκρουση λίγο μετά την εκκίνηση του δεύτερου σκέλους στην Faenza.

Νέα σαν κι αυτά δεν είναι καθόλου ευχάριστα αν αναλογισθεί κανείς τον κόπο και τα χρήματα που απαιτούνται για να συμμετέχεις σε αγώνες επιπέδου παγκοσμίου πρωταθλήματος. Το ευτύχημα είναι ότι Κουζής δεν τραυματίσθηκε στην Ιταλία αλλά οι σοβαρές ζημιές που υπέστη η μοτοσικλέτα του δεν του επέτρεψαν να συνεχίσει τον αγώνα του. Αμέσως μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα είχαμε την ευκαιρία να μας πει δυο λόγια για την πρόσφατη περιπέτεια του.

Τέρμα δεξιά, λίγη ώρα πριν ανατιναχτεί ο Π.Κουζής(#98) με την πτώση του Νο52

Κ.Π.  Καταρχήν Παναγιώτη καλώς ήρθες και χαίρομαι που σε βλέπω αρτιμελή. Αλήθεια τι έγινε σε αυτούς τους δύο αγώνες, πολύ ατυχία μαζεμένη;
Π.Κουζής: Πραγματικά μεγάλη γκαντεμιά. Στην Βουλγαρία πήγα στον αγώνα μια εβδομάδα πριν για να κάνω προπόνηση στο Sevlievo. Την Τετάρτη πριν από τον αγώνα είχα μια πτώση με αποτέλεσμα να τραυματιστώ στον δεξιό ώμο και το χέρι. Πίστευα ότι την Κυριακή θα μπορούσα να αγωνιστώ αλλά έκανα τρεις γύρους στα χρονομετρημένα του Σαββάτου και βγήκα. Πονούσα όμως, δεν μπορούσα ούτε να σηκώσω το χέρι μου και τα παυσίπονα δεν βοηθούσαν, οπότε ήταν αδύνατον να αγωνιστώ. Γύρισα πίσω και ξεκουράστηκα, δεν έκανα προπόνηση μέχρι και μια εβδομάδα πριν τον αγώνα στην Faenza δοκιμάζοντας αν μπορούσα να αγωνιστώ. Δεν είχα πρόβλημα και έτσι έφυγα για Ιταλία. Το Σάββατο ξεκίνησαν και εκεί τα προβλήματα. Με την αναγκαστική ξεκούραση δεν κατάφερα να δοκιμάσω την αγωνιστική μοτοσικλέτα μου και στην Faenza δεν δούλευε σωστά. Στο τέλος καταφέραμε να περιορίσουμε το πρόβλημα, είχα προκριθεί 33ος και ήμουνα έτοιμος για τους αγώνες της Κυριακής. Στο πρώτο σκέλος είχα κακή εκκίνηση και κατάφερα να τερματίσω 23ος. Στο δεύτερο σκέλος είχα πλασαριστεί καλά μετά την πρώτη στροφή αλλά στην αμέσως επόμενη έπεσε αυτός που ήταν ακριβώς μπροστά μου και ξαφνικά βρέθηκα μόνος μου στον αέρα χωρίς την μοτοσικλέτα. Σκέφτηκα ότι πάλι θα χτυπήσω αλλά ευτυχώς δεν έπαθα τίποτα. Ξέθαψα την μοτοσικλέτα μου από μια στοίβα μοτοσικλετών που είχε σχηματισθεί και συνέχισα τον αγώνα να μου, για να καταλάβω μετά από τρεις γύρους ότι τα πάντα στην μοτοσικλέτα μου είχαν στραβώσει.

Κ.Π. Τουλάχιστον έκανες ένα σκέλος, αγωνίστηκες στην ΜΧ3, πως σου φάνηκε;
Π.Κουζής: Ναι, έτσι όπως εξελίχθησαν τα πράγματα είναι και αυτό κάτι. Πιστεύω ότι είναι η κατηγορία των αγώνων που μπορώ να αγωνιστώ και πραγματικά μου άρεσε. Υπάρχει έντονος συναγωνισμός και είναι μια βατή κατηγορία για το επίπεδο μου.

Πέντε οδηγοί δίνουν την μάχη για την 23η θέση, ο Π.Κουζής δεύτερος από δεξιά

Κ.Π. Τον συναγωνισμό πως τον είδες;
Π.Κουζής: Εντάξει, οι άνθρωποι είναι πολύ γρήγοροι και έμπειροι. Αλλά όχι τόσο όσο στο υψηλό επίπεδο του παγκοσμίου της ΜΧ1 και ΜΧ2 είναι πιο κοντά στο επίπεδο μου. Στο πρώτο σκέλος έστριψα 28ος και έδωσα ομηρικές μάχες για να πάρω την 23η, δεν σου χάριζαν εκατοστό, χώρια το “ξύλο” που έφαγα στην εκκίνηση από αγκωνιές, σπρωξιές και κλεισίματα. Ήμασταν δέκα οδηγοί σε κοντινούς χρόνους στον αγώνα και θεωρητικά μπορούσα να φτάσω μέχρι την 16η θέση. Έχοντας αυτό στο μυαλό μου στο δεύτερο σκέλος ήξερα πλέον τι γίνεται και μπήκα πιο αποφασισμένος, πήρα μια καλή -σχετικά- εκκίνηση μέσα στην πρώτη δωδεκάδα και άνοιξα το γκάζι τέρμα για να μην τους χαρίσω με την σειρά μου ούτε εκατοστό. Το πλήρωσα όμως γιατί όταν έπεσε ο μπροστινός μου δεν πρόλαβα να αντιδράσω. Ήμασταν πολύ κοντά και πηγαίναμε πολύ γρήγορα.

Η λαβομένη ΥΖ450F ήταν το μόνο θύμα
αυτήν την φορά

Κ.Π. Σκέφτεσαι να αγωνιστείς και σε άλλους αγώνες της ΜΧ3 φέτος;
Π.Κουζής: Δεν ξέρω, το βλέπω δύσκολο γιατί είναι πολλά τα έξοδα. Θα ήθελα να προετοιμαστώ και να συγκεντρώσω  χρήματα για να κάνω περισσότερους αγώνες την επόμενη χρονιά.

Στο δεύτερο σκέλος ήταν πιο
επιθετικός ο Κουζής

Κ.Π. Ποιοι σε βοήθησαν σε αυτήν την προσπάθεια σου;
Π.Κουζής: Οικονομικά με βοήθησαν η οικογένεια Κοντολέτα, ο θείος μου Παύλος Κουζής, και ο Αλέξανδρος Δηλανάς από την Σάμο. Συμμετείχαν οι χορηγοί μου η Yamaha Μοτοδυναμική, KRD, o Χάρης Γατσούλης Haan Wheels, ο πατέρας μου Δημήτρης Κουζής Moto Kouzis και τέλος θέλω να ευχαριστήσω την Superfast Ferries και το enduro.gr.

Φωτογραφίες: Π.Κουζής, Youthstream