Στα Σταματογιαννείκα Αγρινίου συνεχίστηκε το φετινό Πανελλήνιο κύπελλο motocross (ΕΛΠΑ), όπου κάτω από έναν υπέροχο ήλιο οι 59 αναβάτες οδήγησαν στην πίστα που είχε ετοιμάσει η τοπική λέσχη του Αγρινίου. Άφθονος συναγωνισμός υπήρχε σε κάθε σκέλος προσφέροντας στους λίγους αλλά σταθερούς θεατές της περιοχής απολαυστικό motocross, με την παρουσία του Λευτέρη Καρέτσου να ξεχωρίζει.

MX2
Η κατηγορία είχε την μάχη μεταξύ του Δημήτρη Βαγγελάκου (375-ΚΤΜ) και του Παναγιώτη Κακολύρη (511-ΚΤΜ). Οι δύο άντρες τα έδωσαν όλα και μοιράστηκαν από μια νίκη σε κάθε σκέλος. Ανάμεσά τους βρέθηκε να απειλεί ο «παλιός» Νίκος Ανδρέου (102-Honda) που λόγο ατυχίας τα κατάφερε μόνο στο δεύτερο σκέλος.
Στο 1ο σκέλος ο Βαγγελάκος ξέφυγε από την αρχή με τους Ν.Ανδρέου και Π.Κακολύρη να τον κυνηγάνε. Ο Ανδρέου εγκαταλείπει από μηχανική βλάβη και αφήνει ελεύθερη γραμμή στον Κακολύρη και στον Κώστα Κόκκινο (111-Yamaha). Καταφέρνοντας να κάνει 15 γύρους σε χρόνο 18.01.558 λεπτά, ο Δ.Βαγγελάκος κερδίζει την καρό σημεία με τον Κακολύρη  να κρατάει στις επιθέσεις και να αφήνει στην τρίτη θέση τον Κόκκινο.

Στο δεύτερο σκέλος ο Κακολύρης μπήκε πιο αποφασιστικός και καταφέρνει να ξεκολλήσει μετά το πέσιμο της μπάρας και οδηγεί τον αγώνα. Κοντά του όμως παρέμειναν οι Βαγγελάκος και Ανδρέου που περίμεναν κάποιο λάθος από την ανησυχία που έδειχνε ο Κακολύρης κοιτάζοντας συνέχεια πίσω του. Παρότι δέχτηκε ασφυχτική πίεση στους τελευταίους γύρους ο νεαρός Παναγιώτης Κακολύρης καταφέρνει να πάρει την πρώτη του νίκη της καριέρας του και να το πανηγυρίσει μαζί με τον πατέρα του. Ο Βαγγελάκος ακολουθεί μετά από ένα δευτερόλεπτο και κατατάσσεται δεύτερος με τον Ανδρέου να ακολουθεί μετά από 14 δευτερόλεπτα στην τρίτη θέση.

MX1
Η παρουσία του Λευτέρη Καρέτσου (450-Yamaha) έδωσε μια ευχάριστη πινελιά στην κατηγορία. Κατάφερε χωρίς δυσκολία να κατακτήσει και τις δυο καρό σημαίες στα Σταματογιαννεϊκα. Κυριότερος αντίπαλός του αναδείχτηκε ο Δημήτρης Κεραμιδάς (7-KTM) που ακολούθησε όσο μπορούσε τον ρυθμό του Λευτέρη και κάλυψε και στα δύο σκέλη την δεύτερη θέση.

Ο Καρέτσος είχε ανοιχτό δρόμο στο πρώτο σκέλος και τερμάτισε μετά από 15 γύρους και χρόνο 17.55.351 πρώτος. Για την τρίτη θέση τελικός νικητής αναδείχτηκε ο Άκης Κοσμάς (112-Honda) με τον Σταμάτη Δημολιάννη (11-Suzuki) να μην κρατάει και να τερματίζει τέταρτος.

Άσχημη συμπεριφορά (πάνω σε ένταση) έδειξε ο Ανδρέας Μπαντούνας (482-Honda), όταν έριξε επίτηδες την μοτοσικλέτα πάνω στα σύρματα πάνω στο τραπέζι του τερματισμού και μπροστά στον κόσμο, όταν διαμαρτυρήθηκε έντονα προς την οργάνωση για μη χρησιμοποίηση μπλε σημαίας. Μπορεί να είχε δίκιο, αλλά με όλη αυτή την σκηνή, πετώντας μάλιστα το κράνος του και φεύγοντας με τα πόδια μέσα από την πίστα έχασε το ενδεχόμενο δίκιο του.

Στο δεύτερο σκέλος ο Χρήστος Δημόπουλος (68-Kawasaki) δεν ήταν τυχερός στην εκκίνηση. Μπλέχτηκε με τον Μαρίνο Χάλα και του επέφερε πτώση και εγκατάλειψη. Στους πρώτους γύρους η σειρά ήταν Κεραμιδάς, Κοσμάς, Δημολιάννης, Καρέτσος. Σιγά σιγά όμως ο Καρέτσος ανέβασε ρυθμό και βρέθηκε στην κορυφή με τον Κεραμιδά να τον ακολουθεί. Νέα μάχη σχηματίστηκε μετά την εγκατάλειψη των Κοσμά και Δημολιάννη στον έκτο γύρο. Οι Μαρίνος Χάλας (277-ΚΤΜ) και Χάρης Γιωτάς (481-Honda) ήταν οι δύο υποψήφιοι για την τρίτη θέση. Τελικά μετά από δυνατή πίεση ο Γιωτάς προσπερνάει τον Χάλα σχεδόν δυο γύρους πριν την καρό σημαία και καταφέρνει να πάρει την τρίτη θέση.

Open
Επεισοδιακή ήταν η εκκίνηση στο πρώτο σκέλος. Λίγα μέτρα μετά το πέσιμο της μπάρας ένα άγγιγμα, μια στραβοτιμονιά, επέφερε πτώση ντόμινο. Σοβαρότερος τραυματισμός αποδείχτηκε αυτός του Βασίλη Τσαχτσιρλή (371-Honda) στον οποίο στέλνουμε περαστικά και γρήγορη ανάρρωση, όπως επίσης στον Δημήτρη Νεστορίδη (74-Honda) που έπεσε στην μεγάλη κατηφόρα και μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο του Αγρινίου.
Ο Γιώργος Ταμπάκος (66-Honda) ήταν το πρόσωπο στη κατηγορία open. Προσπάθησε και κατάφερε να κρατηθεί δεύτερος στο πρώτο σκέλος και να πάρει την νίκη στο επόμενο σκέλος. Βέβαια ο νικητής στο πρώτο σκέλος Αλέκος Καρανάσης (30-Honda) έδειξε ότι μπορεί να πρωταγωνιστήσει και στο δεύτερο σκέλος, αλλά ένα χτύπημα στο γόνατο τον άφησε στην 8η θέση. Τρίτος στο βάθρο ανέβηκε ο «αγνώριστος» Κώστας Μούρκος (372-ΚΤΜ) που εντυπωσίασε με την οδήγησή του και ανέβηκε άξια στο βάθρο.

Στο δεύτερο σκέλος ο Σπύρος Μητρόπουλος (15-Honda) κράτησε την πρωτοπορία για λίγους γύρους μέχρι να έρθει η ώρα του Ταμπάκου που τερμάτισε πρώτος μετά από 17.57.485 λεπτά. Ο Γιώργος Μπούζδας (355-Yamaha) που είχε εγκαταλείψει στο πρώτο σκέλος, επέστρεψε στις επιτυχίες ανεβαίνοντας στο δεύτερο σκαλί του βάθρου μετά από σκληρή μάχη με τον τελικά τρίτο Σπύρο Βασιλείου (115-Honda).

Κατηγορία Mini-Junior
Λίγες συμμετοχές, φτωχός συναγωνισμός. Τρεις στην mini και ένας στην junior κάλυψαν την πίστα. Στην mini o Παύλος Σιδέρης (22-Kawasaki) πέτυχε δυο συνεχόμενες νίκες με τον Παναγιώτη Καρανάση (30-ΚΤΜ) να ανεβαίνει και αυτός δυο φορές στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. Ο Θάνος Σιδέρης (35-Kawasaki) τρίτος στο πρώτο σκέλος, δεν έτρεξε στο δεύτερο. Στην junior ο μοναδικός συμμετέχων Γιώργος Αβραμίδης (24-Kawasaki) είχε πτώση με παράλληλη εγκατάλειψη στο πρώτο σκέλος. Στο δεύτερο σκέλος τερμάτισε ως πρώτος στην κατηγορία του και δεύτερος πίσω από τον Π.Σιδέρη (mini).