Περιοχή: Αγρίνιο, Σταματογιανναίικα Δήμου Παναιτωλικού
Εκκινήσαντες: 105+1 – A1:19+1, A2:26, B3:28, B4:32
Θεατές: 700 περίπου
Καιρός: 20°C Ηλιοφάνεια

Ο τέταρτος αγώνας του Πανελληνίου πρωταθλήματος scramble βρήκε το πολύχρωμο καραβάνι στο Αγρίνιο και την περιοχή Σταματογιανναίικα. Σταθερά πάνω από 100 αγωνιζόμενοι (106 με συμμετοχή και μιας γυναίκας) κάτι που δείχνει πως το πρωτάθλημα παραμένει σταθερά υψηλά στις προτιμήσεις των Ελλήνων αγωνιζομένων. Η καλή δουλειά συνεχίστηκε και στο Αγρίνιο όπου η οργάνωση είχε κάνει πολύ καλή δουλειά με την πίστα και τους γύρω χώρους.

Το μόνο μελανό σημείο ήταν το κομμάτια που ήταν δύσκολα προσπελάσιμα λόγω μικρού πλάτους. Τα συγκεκριμένα κομμάτια της διαδρομής έρχονται σε αντιπαράθεση με τον φετινό κανονισμό που επιβάλει ελάχιστο πλάτος διαδρομής τα 6 μέτρα. Θα πρέπει να αποφασιστεί τι ακριβώς θα ισχύει.

Πάντως αν η οργάνωση είχε φροντίσει να τοποθετήσει περισσότερα άτομα στο πίσω κομμάτι της πίστας με την λάσπη και τα λούκια τότε θα είχαμε λιγότερα παράπονα. Και βέβαια η καθυστέρηση στην έναρξη του αγώνα. Παράλειψη η μη εμφάνιση της πινακίδας των δυο εναπομεινάντων γύρων από τον κριτή του τερματισμού.

Το σημαντικότερο όμως ήταν η τρομερή μάχη που είχαν ο Βασίλης Σιαφαρίκας (Honda, #405) και ο Δημήτρης Κεραμιδάς (KTM, #472). Ο Κεραμιδάς ξέφυγε στην εκκίνηση και για λίγους γύρους οδήγησε μπροστά από τον Σιαφαρίκα. Δεν πέρασαν πέντε γύροι και ο Σιαφαρίκας φουριόζος είχε ήδη φτάσει τον πρώτο Κεραμιδά. Για τους επόμενους πέντε γύρους οδήγησαν με διαφορά ρόδας προσπερνώντας ο ένας τον άλλο για αμέτρητες φορές.

Πραγματικά συναρπαστική οδήγηση από τους δυο κορυφαίους οδηγούς του πρωταθλήματος. Η μάχη ξεσήκωσε τους θεατές και πρόσφερε μπόλικο θέαμα. Εκεί ξαφνικά και όταν η μάχη είχε φτάσει στο κατακόρυφο ο Κεραμιδάς χαμήλωσε τους ρυθμούς του και έμεινε πιο πίσω. Είχε σκάσει το μπροστινό του ελαστικό και αναγκάστηκε να ρίξει τους ρυθμούς του για να καταφέρει να τερματίσει.
Από εκείνη την στιγμή ο Σιαφαρίκας έβαλε πλώρη για την πρώτη θέση της γενικής που μέχρι εκείνη την στιγμή κρατούσε ο Νίκος Ανδρέου (Honda, #301).

Ο Ανδρέου επωφελούμενος την εκκίνηση της κατηγορίας του ως πρώτη είχε καταφέρει και είχε περάσει στην πρώτη θέση, ενώ ενδιαφερόταν να κρατήσει την πρωτιά της κατηγορίας του περισσότερο παρά την πρώτη θέση της γενικής. Πάντως πρόσφερε πολύ θέαμα και ειδικά στο άλμα μπροστά στους θεατές. Ο Σιαφαρίκας πεισματάρης στο τέλος πέρασε μπροστά από τον Ανδρέου και κέρδισε μια πολύ σημαντική νίκη στην καριέρα του. Μετά και όσα ακούστηκαν για αυτόν την περασμένη εβδομάδα ήταν φοβερά φορτισμένος και όπως δήλωσε και ο ίδιος λυπήθηκε που κάποιοι τον θεώρησαν όλα αυτά που τον θεώρησαν και πως η νίκη του αυτή ήταν η καλύτερη απάντηση προς αυτούς.

Δεύτερος, τελικά, τερμάτισε ο Δημήτρης Βαγγελάκος (KTM, #101) που μεθοδικά ανέβηκε θέσεις στην γενική κατάταξη και τρίτος ο Νίκος Ανδρέου (Honda, #301). Έτσι η ομάδα της Honda Σαρακάκης ευτύχησε να δει δυο οδηγούς της στο βάθρο της γενικής κατηγορίας.
Τέταρτος ο Σταμάτης Δημολιάνης (Honda, #302) που προσπάθησε από την αρχή όταν και ξέφυγε μπροστά στην εκκίνηση. Πέμπτος ο Αλέκος Καρανάσης (Yamaha, #202) πάλεψε πολύ με τον Χρήστο Θεοδοσόπουλο (KTM, #205) και τελικά κέρδισε την νίκη. Ήταν η καλύτερη παρουσία του στους αγώνες και όπως δήλωσε ο ίδιος το ευχαριστήθηκε πάρα πολύ

Κατηγορία Α1
Ξεκίνησαν προτελευταίοι αλλά αυτό δεν εμπόδισε τον Δημήτρη Βαγγελάκο (KTM, #101) να τερματίσει δεύτερος στη γενική και φυσικά να κερδίσει την κατηγορία. Δεύτερος ο Γιάννης Παμπουκιάν (ΚΤΜ, #105) που μετά τους πρώτους γύρους πάλεψε με τον Βαγγελάκο για την πρώτη θέση αλλά ο μικρός είχε περισσότερα αποθέματα ενέργειας. Πάντως ο Παμπουκιάν πρέπει να προσπαθήσει περισσότερο αν θέλει κάτι καλύτερο στο φετινό πρωτάθλημα. Τρίτος και πάλι ο πολύ καλός «πιτσιρικάς» Γιάννης Τρίγκας (KTM, #199) που δείχνει ότι προσπαθεί και είναι πολύ καλά προπονημένος. Επανεμφάνιση του Διονύση Βογιατζή (ΚΤΜ, #102) στην εξάδα της κατηγορίας του που προσπάθησε περισσότερο από τον Διονύση Κονδυλόπουλο (Kawasaki, #104) και έκτος ο Θανάσης Κομνηνός (KTM, #162) που βρίσκεται σταθερά στην εξάδα του πρωταθλήματος.

Κατηγορία Α2
Περίμενε πολύ αλλά δικαιώθηκε. Τα δυο τελευταία χρόνια μόνο δεύτερες και τρίτες θέσεις έχει κερδίσει ο Αλέξανδρος Καρανάσης (Yamaha, #202) αλλά κάτι τέτοιο δεν τον έχει κουράσει. Μπήκε δυναμικά στον αγώνα και κέρδισε την πρώτη θέση που τον φέρνει ένα βαθμό πίσω από την πρώτη θέση της βαθμολογίας στην κατηγορία του. Ανάβει φωτιά στην κατηγορία του και τώρα ο Χρήστος Θεοδοσόπουλος (ΚΤΜ, #205) έχει ένα σημαντικό πρόβλημα μπροστά του για την κατάκτηση του τίτλου. Τρίτος ο πεισματάρης Θανάσης Αργυρόπουλος (ΤΜ, #278) που δεν φαίνεται διατεθειμένος να τους αφήσει ν παλέψουν μόνοι τους.
Ο σοβαρός τραυματισμός του Λευτέρη Καρέτσου (Yamaha, #280) στο Athens Supercross αλλά και ο νεότερος τραυματισμός του Στέλιου Χριστοδούλου (KTM, #261) ανοίγουν τις πόρτες της τριάδας στους πιο πάνω αναβάτες. Σφήνα θα προσπαθήσει να μπει ο πρωταθλητής 2001 στην κατηγορία Α1 Δημήτρης Κολέφας (KTM, #289) που τερμάτισε τέταρτος στον αγώνα μπροστά στον Λευτέρη Καρέτσο (Yamaha, #280) που έκανε την πρώτη εμφάνισή του σε αγώνα μετά τον σοβαρό τραυματισμό του. Πάντως οδήγησε πολύ προσεκτικά και του ευχόμαστε περαστικά και σιδερένιος. Έκτος ο Γιώργος Κοινωνάς (KTM, #281) από την Κόρινθο ζευγαρώνει τις έκτες θέσεις στο φετινό πρωτάθλημα.

Κατηγορία Β3
Αν η κόντρα τους πέρυσι ήταν γιγάντια φέτος είναι διαστημική. Η εγκατάλειψη του Νίκου Ανδρέου (Honda, #301) στον αγώνα της Αθήνας έχει φέρει τα πάνω κάτω στο πρωτάθλημα. Στο Αγρίνιο η εκτόξευση του Σταμάτη Δημολιάνη (Honda, #302) στην εκκίνηση δεν ήταν αρκετή και σύντομα ο Νίκος Ανδρέου ξεκινώντας από πίσω έφτασε μπροστά πήρε την πρώτη θέση και μάλιστα εξασφάλισε και μικρή διαφορά η οποία όμως εξανεμίστηκε στον τελευταίο γύρο. Οι δυο αυτοί οδηγοί δεν απειλήθηκαν και απ’ ότι φαίνεται θα προσφέρουν πλούσιο θέαμα σε όλους τους υπόλοιπους αγώνες του πρωταθλήματος.
Τρίτος ο Κώστας Καλοχαιρέτας (Honda, #365) συμπληρώνει το κόκκινο βάθρο και συνεχίζει τις καλές του εμφανίσεις μετά την δεύτερη θέση του στον προηγούμενο αγώνα. Ο Φώτης Αλεξόπουλος (Honda, #363) τερμάτισε τέταρτος αλλά απόκτησε σοβαρό διεκδικητή για την τρίτη θέση του πρωταθλήματος. Πέμπτος ο πολύ καλός και φέτος Θανάσης Τάσιος (Suzuki, #399) ξεκίνησε πολύ καλά και κράτησε την τρίτη θέση για πολλούς γύρους πριν υποκύψει στις ορέξεις των πιο πάνω εντουράδων. Έκτος ο Γιώργος Μπούσδας (Yamaha, #355) φαίνεται λίγο πεσμένος στους πρώτους αγώνες κάτι όμως που συνέβη και πέρυσι. Ελπίζουμε στο δεύτερο μισό να ανέβει οδηγικά και να διεκδικήσει και αυτός κάτι καλύτερο.

Κατηγορία Β4
Για το πρώτο Βασίλη Σιαφαρίκα (Honda, #405) θα διαβάσατε πιο πάνω για τον δεύτερο Δημήτρη Τουμπανιάρη (KTM, #402) το μόνο που μπορεί να πει κάποιος είναι πως το ήρεμο στυλ οδήγησης που έχει, αποδίδει μιας και με την πρώτη ευκαιρία είναι εκεί. Και ήταν εκεί όταν ο Δημήτρης Κεραμιδάς (ΚΤΜ, #472) έμεινε πιο πίσω κερδίζοντας την δεύτερη θέση. Τρίτος ο Σπύρος Σταματόπουλος με τον καλύτερο τερματισμό φέτος στη κατηγορία του. Μπορεί και καλύτερα κάτι που έχει δείξει και στο παρελθόν με την δεύτερη θέση που κέρδισε πέρυσι στα Μέγαρα.
Τέταρτος ο Φώτης Σκαρής (ΤΜ, #474) δείχνει ενθουσιασμένος με την μοτοσυκλέτα του και βρίσκεται σε ανοδική πορεία. Πέμπτος ο Ντίνος Μανωλάς (KTM, #410) και έκτος ο Αλέξης Ζώρας (Yamaha, #499).

Επόμενος αγώνας στις Σέρρες την Κυριακή 17 Απριλίου.