Βρεθήκαμε στη Θεσσαλονίκη για την παρουσίαση της αγωνιστικής ομάδας Super Bike Husqvarna η οποία όπως τα τελευταία χρόνια έτσι και φέτος θα συμμετάσχει με ανανεωμένη ομάδα στο πανελλήνιο πρωτάθλημα Enduro 2010. Οι κόκκινες τέντες της Super Bike Husqvarna θα στεγάσουν φέτος τους:

Κατηγορία Ε1

  • Παναγιώτης Καδόγλου (Husqvarna TE 250)

Κατηγορία Ε2

  • Κώστας Κασκάνης (Husqvarna TE 310)
  • Σάκης Μπαδέκας (Husqvarna TE 450)

Κατηγορία Ε3

  • Γιάννης Παυλίδης (Husqvarna TE 510)
  • Γιώργος Νταλιμπίρας (Husqvarna WR 300)

Κατηγορία Junior

  • Λεωνίδας Παναδήμου (Husqvarna TE 250)
  • Αποστόλης Καραποστόλης (Husqvarna TE 250)
  • Χαράλαμπος Σισμανίδης (Husqvarna WR 125)

Το κατάστημα Super Bike είναι το μοναδικό κατάστημα στην Ελλάδα που επικοινωνεί πλέον με το Ιταλικό εργοστάσιο της Husqvarna, παρέχοντας μοτοσυκλέτες και ανταλλακτικά σε στοκ. Μπορείτε να επισκεφτείτε το κατάστημα στη διεύθυνση Αλ. Παπαναστασίου 95 Χαριλάου, Θεσσαλονίκη, τηλ.: 2310 921705.

Φέτος για πρώτη χρονιά η ομάδα δίνει κίνητρο σε όσους τερματίσουν στις πρώτες τρεις θέσεις της κατηγορίας τους.

Πριμ πρωταθλήματος για συμμετέχοντες με Husqvarna
1ος – 700 ευρώ
2ος – 500 ευρώ
3ος – 300 ευρώ

Tα πριμ ισχύουν για όσους θελήσουν να συμμετέχουν με μοτοσυκλέτα Husqvarna σε οποιαδήποτε κατηγορία του πανελλήνιου πρωταθλήμας Enduro.

051_EVVE201209-550

Οι αθλητές τις ομάδες οδήγησαν τα νέα μοντέλα και περιέγραψαν τις πρώτες εντυπώσεις τους για τις νέες μοτοσυκλέτες.

Οι αθλητές τις ομάδες οδήγησαν τα νέα μοντέλα και περιέγραψαν τις πρώτες εντυπώσεις τους για τις νέες μοτοσυκλέτες.

 

Husqvarna TE 310 2010 (άποψη από τον Παναγιώτη Καδόγλου)

Το νέο Husqvarna TE 310 2010 βαδίζει στα χνάρια των μικρότερων αδερφών του. O κινητήρας είναι αυτός του μικρότερου Husqvarna TE 250 2009 (του προηγούμενου μοντέλου) αλλά έχει δύναμη λόγω των παραπάνω κυβικών, σε όλο το φάσμα των στροφών, τέτοια ώστε δεν σου τεντώνει τα χέρια. Σίγουρα το ευχαριστιέσαι περισσότερο.

Στρίβει πολύ καλά σε κλειστά κομμάτια και είναι ευέλικτο χάρη στο νέο πλαίσιο. Τα φρένα του είναι πολύ δυνατά, σταματούν το TE 310 εκεί που θέλεις. Το πιρούνι 50mm της  Marzzochi και το αμορτισέρ της Sachs κάνουν την μοτοσυκλέτα ένα ευχάριστο παιχνίδι τόσο σε μια βόλτα στο βουνό όσο και σε οδήγηση σε πίστα. Βέβαια είναι λίγο μαλακές οι ρυθμίσεις τους σε λειτουργία, χρειάζονται λίγο σφίξιμο.  Ωστόσο το νέο Husqvarna TE 310 κατά την γνώμη μου είναι η μοτοσυκλέτα για όλο το φάσμα οδηγών. Νέα είναι και τα περιφερειακά όπως και του μικρότερου αδερφού του.

Λεωνίδας Πανοδήμου

Λεωνίδας Πανοδήμου

Παναγιώτης Καδόλγου

Παναγιώτης Καδόλγου

 

Husqvarna TC 250 2010 (άποψη από τον Γιώργο Νταλιμπίρα)

Το νέο Husqvarna TC 250 έχει πραγματικά μεταμορφωθεί σε μια νέα μοτοσυκλέτα βελτιωμένη σε πολλά σημεία. Ενώ το προηγούμενο μοντέλο μειονεκτούσε από τις άλλες μοτοσυκλέτες τις κατηγορίας τώρα το νέο TC 250 κτυπά τον συναγωνισμό στα ίσια. Κυριότερη αλλαγή είναι η τοποθέτηση του καινούργιου κινητήρα που αποδίδει γραμμικά σε όλη την κλίμακα των στροφών χωρίς την βοήθεια του συμπλέκτη ακόμα και στις χαμηλές στροφές του κινητήρα. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι μαλακό σε αίσθηση και δεν προβληματίζει με την λειτουργία του.

Τα φρένα έχουν μεγαλύτερους δίσκους και πραγματικά ακινητοποιούν ακαριαία το νέο TC 250 επιτρέποντας σου να φρενάρεις ακόμη πιο αργά στην στροφή.

Με την αντικατάσταση του μπροστινού από Marzochi 50 σε KYB 48 και σε συνεργασία με το νέο πλαίσιο το TC έχει καλύτερη συμπεριφορά, πιο ξεκούραστη λειτουργία χωρίς να κουράζει τα χέρια του αναβάτη δουλεύοντας προοδευτικά καθιστώντας το, το απόλυτο εργαλείο για το μεγαλύτερο φάσμα των αναβατών. Η πίσω ανάρτηση δουλεύει σωστά αλλά με μικρές ρυθμίσεις συνεργάζεται άψογα με το μπροστινό και το πλαίσιο.

Όλα αυτά συμβάλουν στη δημιουργία ενός πολύ καλού συνόλου δίνοντας την αίσθηση μιας πολύ ελαφριάς μοτοσυκλέτας τόσο στις στροφές που αλλάζει κατεύθυνση ακαριαία όσο και στον αέρα που πραγματικά είναι σαν παιχνίδι και τα κάνει όλα να φαίνονται εύκολα.

Νέα είναι και τα πλαστικά του TC 250 καθώς και τα γραφικά με την νέα τεχνολογία γραφής αντέχουν πολύ περισσότερο από τα κοινά αυτοκόλλητα.

Γιώργος Νταλιμπίρας

Γιώργος Νταλιμπίρας

 

Husqvarna TE 250 2010 (άποψη από τον Γιώργο Νταλιμπίρα)

Σε γενικές γραμμές το νέο ΤΕ είναι στα χνάρια του TC με μικρές διαφορές σε κινητήρα και αναρτήσεις. Υστερεί λίγο σε δύναμη χαμηλά απο το TC αλλά από εκεί και πέρα το TE μεταμορφώνεται ανεβάζοντας στροφές μέχρι ψηλά και έτσι αποζημιώνει τον αναβάτη, η λειτουργία του ψεκασμού δουλεύει άψογα σε όλο το φάσμα των στροφών. Οι αναρτήσεις του είναι πιο μαλακές σε λειτουργία και δεν κουράζουν τον αναβάτη και η πίσω ανάρτηση συνεργάζεται σωστά με το όλο σύνολο.

Γιάννης Παυλίδης

Γιάννης Παυλίδης

 

Ιστοσελίδα Super Bike, Husqvarna

Φωτογραφίες: Race Photo/Δημήτρης Γιουβρής, Στράτος Ραπτόπουλος