Η καλοκαιρινές διακοπές τελειώσανε και οι αναβάτες επέστρεψαν την Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου στην πίστα των Μεγάρων, όπου πραγματοποιήθηκε ο 6ος αγώνας του πανελληνίου πρωταθλήματος supermoto της ΕΛΠΑ, κάτω από στεγνές συνθήκες οδήγησης. Με δυο σκέλη να απομένουν στις 8 Οκτωβρίου στην Σπάρτη, οι πρωτοπόροι στις βαθμολογίες των κατηγοριών ελπίζουν να πανηγυρίσουν τον τίτλο στις αντίστοιχες κατηγορίες τους. Μόνο οι Παπαγγέλου Δημήτρης και Χατζηγεωργίου Junior είναι από τώρα κυπελλούχος και πρωταθλητής, αντίστοιχα, στην κατηγορία Νέων και στην κατηγορία Racing 250 αντίστοιχα. Συγχαρητήρια!

Η βροχερή χρονομετρημένη ημέρα του Σαββάτου ήθελε προσεκτική οδήγηση. Όποιος είχε τα κατάλληλα ελαστικά είχε το πάνω χέρι. Το ξημέρωμα ήρθαν τα προβλήματα. Η βροχή άφησε πίσω της αρκετά προβλήματα στην διαδρομή, με το χωμάτινο κομμάτι να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί και τελικά κόπηκε για λόγους ασφαλείας. Επιπλέον η καθυστέρηση του αγώνα των αυτοκινήτων, ανάγκασε την Iron Team να συμπτύξει το πρόγραμμα των σκελών, κάτι που έβγαλε από το ρυθμό αναβάτες και θεατές.

Κατηγορία Open
Δυο αρκετά ενδιαφέροντα σκέλη εξελίχτηκαν στα Μέγαρα, με τον Μιχάλη Κουτσουμπό να βγάνει στην ουσία κερδισμένος, με την αναρρίχηση δύο θέσεων στην βαθμολογία, έχοντας τον Ηλία Μικέ στην πρώτη θέση με 30 βαθμούς διαφορά. Ο Ηλίας Μικές (#2-Husaberg) οδήγησε χωρίς ρίσκα και με προσοχή θα κατακτήσει τον τίτλο στον επόμενο αγώνα. Στο πρώτο σκέλος ο Μιχάλης Κουτσουμπός (#1-Honda) κράτησε στην εκκίνηση τους υπόλοιπους αναβάτες πίσω του. Ο Θανάσης Νάκης (#3-Yamaha) έχοντας καταφέρει να προσπεράσει τρεις αναβάτες ήταν μετά την πρώτη στροφή πίσω του, ακολουθούμενος από Ηλία Μικέ (#2-Husaberg) και Γιάννη Μπούστα (#38-KTM). Ο Θανάσης Νάκης επιτέθηκε και προσπέρασε τον Κουτσουμπό, πίσω όμως άρχισε να γκαζώνει ο Μπούστας, που προσπερνώντας πρώτα τον Ηλία Μικέ και Κουτσουμπό, δεν άργησε να προσπεράσει και τον Νάκη. Ο Γιάννης Μπούστας κράτησε την διαφορά και τερμάτισε πρώτος ακολουθούμενος από τον Κουτσουμπό και τον τελικά τρίτο Νάκη. Τέταρτος τερμάτισε ο Ηλίας Μικές με τους Μανωλά και Παρασκευά να κλείνουν την πρώτη εξάδα.

Στο δεύτερο σκέλος είχαμε συναρπαστικό αγώνα. Ο Γιάννης Μπούστας με την φόρα του πρώτου σκέλους έδειχνε πάλι υποψήφιος νικητής. Τα πράγματα όμως άλλαξαν μετά από λάθος του στον 8ο γύρο, όπου τον προσπέρασαν ο Μιχάλης Κουτσουμπός, ο Θανάσης Νάκης και ο Ηλίας Μικές. Στην προσπάθεια να προσπεράσει στην Κ1, γλιστράει, εμβολίζει και παρασέρνει τον Ηλία Μικέ σε πτώση. Ευτυχώς δεν τραυματίστηκε κανείς τους. Ο Ηλίας Μικές κατάφερε να μπει πιο γρήγορα στην πίστα, με τον Γιάννη Μπούστα να ξεκινάει το κυνήγι από την όγδοη θέση. Στην κορυφή ο Μιχάλης Κουτσουμπός πανηγύριζε την νίκη του έναν γύρο πριν πέσει η καρό σημαία, μιας και είχε αποκτήσει ασφαλής απόσταση από τον τελικά δεύτερο Νάκη. Τρίτος περνάει την γραμμή ο Ηλίας Μικές, με τον Γιάννη Μπούστα να έχει σκαρφαλώσει στην τέταρτη θέση μετά από εκπληκτικούς πέντε τελευταίους γύρους. Πέμπτος έρχεται ο Δημήτρης Μανωλάς (#6-Honda) και έκτος ο Γιώργος Παρασκευάς (#6-Honda), που κλείνει την πρώτη εξάδα.

Στην βαθμολογία προηγείται ο Ηλίας Μικές (#2-Husaberg) με 220 βαθμούς, με τον Μιχάλη Κουτσουμπό (#1-Honda) να έχει 190. Στην τρίτη θέση «γλίστρησε» ο Θανάσης Νάκης (#3-Yamaha) που είχε τώρα 188 βαθμούς. Ακολουθεί ο Γιάννης Μπούστας (#38-KTM) που «έπεσε» και αυτός μια θέση και βρίσκεται στην τέταρτη θέση του βαθμολογικού πίνακα με 184 βαθμούς. Οι Γιώργος Παρασκευάς (#6-Honda) και Δημήτρης Μανωλάς (#6-Honda) έχουν και οι δυο από 119 βαθμούς και μοιράζονται την πέμπτη θέση.

Στην κατηγορία racing 450 τα αποτελέσματα των Μεγάρων δεν έφεραν κάποιες αλλαγές στην βαθμολογία. Έτσι ο Γιώργος Κάκος (#4-Suzuki) μετά μάλιστα δύο παρουσίες στο βάθρο συνεχίζει να προηγείται με 218 βαθμούς. Ο Φώτης Τσαλίκης (#1-Honda) είναι δεύτερος με 198 βαθμούς. Οκτώ βαθμούς πιο πίσω, στην τρίτη θέση ο Παπαγεωργίου Junior (#14-Yamaha). Ο Νίκος Διακάκης (#2-Kawasaki) είναι τέταρτος με 170 βαθμούς, με τον Σπύρο Κεφαλλωνίτη πέμπτο με 125 βαθμούς. Ο Αριστείδης Παπακωνσταντίνου πέρασε στην έκτη θέση με 74 βαθμούς, αφήνοντας τον Μιμίκο δυο βαθμούς πίσω.
Ενώ ο Νίκος Διακάκης (#2-Kawasaki) κρατάει την πρωτοπορία με τον Κάκο να έχει κολλήσει πίσω του, στην Κ2 ο Μιμίκος πέφτει πίσω από τον τρίτο Παπαγεωργίου Junior (#14-Yamaha) και εγκαταλείπει. Παράλληλα εγκλωβίζει Τσαλίκη και Κεφαλλωνίτη, που ερχόντουσαν από αριστερά. Ο Γιώργος Κάκος (#4-Suzuki) πίεσε και κατάφερε να περάσει τον Διακάκη, κρατώντας έτσι την σειρά μέχρι να ολοκληρωθούν οι 18 γύροι. Ο Σπύρος Κεφαλλωνίτης (#3-Aprilia), που είχε εκκινήσει 16ος, κατάφερε να ανέβει θέσεις και να τερματίσει τελικά τρίτος, καταφέρνοντας να κάνει και τον γρηγορότερο γύρο όλων (00:43.493). Τέταρτος περνάει την γραμμή τερματισμού ο Γιάννης Ανδρουλάκης (#10-Suzuki) που έκανε μια εντυπωσιακή παρουσία και στα δυο σκέλη. Πέμπτος ο Γιώργος Δαραμούσης (#24-Honda), με τους Τσαλίκη και Παπαγεωργίου Junior να ακολουθούν.

Στο δεύτερο σκέλος είδαμε πολλές αλλαγές. Ο Νίκος Διακάκης δεχόταν συνεχές προσπεράσεις πριν την Κ1, με αποτέλεσμα να παραμείνει και να τερματίσει πέμπτος. Τέταρτος ο Σπύρος Κεφαλλωνίτης που κατάφερε να ανέβει από την 16η θέση της εκκίνησης. Τρίτος τερμάτισε ο Γιώργος Κάκος που είχε δυο πολύ καλούς αντιπάλους να μάχονται για την πρώτες δυο θέσεις. Ο Παπαγεωργίου Junior μένει για 00.129 δεύτερος, με τον Τσαλίκη να γεύεται την καρό σημαία και το πρώτο σκαλί του βάθρου. Ο Φώτης κατάφερε να κάνει τον γρηγορότερο γύρο με χρόνο 00:43.220.

Κατηγορία racing 250
Ο Χατζηγεωργίου junior (#2-Yamaha) είναι πριν τον τελευταίο αγώνα στην Σπάρτη πρωταθλητής στην κατηγορία του. Στην ουσία χωρίς αντίπαλο, μετά την αποχώρηση του Κοντομάρου λόγω τραυματισμού, ο Χατζηγεωργίου είναι με 270 βαθμούς, πολύ μακριά από τους υπόλοιπους συναθλητές του. Με 138 βαθμούς και στην δεύτερη θέση είναι πλέον ο Χρήστος Μακράκης (#4-Yamaha) έχει τέσσερις βαθμούς περισσότερους από τον Γιώργο Πανδή (#5-Honda), που είναι τρίτος. Κοντομάρος (#3-Yamaha) και Τσερπές (#8-Honda) μοιράζονται με 100 βαθμούς την τέταρτη θέση. Έκτος ανέβηκε, μετά από την πολύ καλή του εμφάνιση στα Μέγαρα, ο Νίκος Βρεττός (#65-Yamaha), που κλείνει την πρώτη βαθμολογούμενοι εξάδα.

Στα δυο σκέλη ο Χατζηγεωργίου junior ήτανε άπιαστος (00:45.748 ο καλύτερος γύρος) και δεν ανησύχησε για ενδεχόμενη επίθεση.
Ο Άρης Πολύδωρος (#60-Honda) τερματίζει στο πρώτο σκέλος δεύτερος και πρώτη φορά σε βάθρο, αλλά είχε μια απογοητευτική εμφάνιση στο δεύτερο σκέλος όπου τερμάτισε δέκατος. Ο Γιώργος Πανδής που προσπάθησε να πίεσει, είχε μια πτώση και καταλήγει να τερματίζει 11ος. Η ατυχία τον ξαναχτυπά στο δεύτερο σκέλος, όπου πέφτει στον τελευταίο γύρο και περνάει την γραμμή ως τελευταίος αναβάτης. Δυο τρίτες θέσεις για τον Νίκο Βρεττό, που τον φέρνουν για πρώτη φορά φέτος στο βάθρο. Δυο σταθερές τέταρτες θέσεις είχε και ο Χρήστος Μακράκης που τον βοήθησαν να ανέβει μια θέση στη βαθμολογία. Ο Γιώργος Κορρές (#38-Kawasaki) μετά την περιπέτεια που είχε στο πρώτο σκέλος στην Κ2 με τον Γιώργο Στασινό, επανέρχεται στο δεύτερο σκέλος και ανεβαίνει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου για πρώτη φορά. Αλλά και ο Γιώργος Στασινός (#69-Honda) πετυχαίνει τον καλύτερο τερματισμό έως τώρα, καταλαμβάνοντας την έκτη θέση στο δεύτερο σκέλος.

Κατηγορία Νέοι – Junior – Γυναικών
Ο κυπελλούχος πλέον Δημήτρης Παπαγγέλου (#57-Yamaha) συνέχισε το σερί των νικών στην κατηγορία του. Προσπέρασε τον Δημήτρη Μουζάκη (#16-Suzuki), που κρατούσε στην κορυφή για τρεις γύρους και κάλυψε τους 16 γύρους σε 12:15.941 λεπτά. Κοντά τερμάτισε ο Μουζάκης με τρίτο τον Παύλο Μπουτζέγια (#8-Honda). Οι Γ.Χωριανόπουλος (#11-Honda), Σ.Δημόπουλος (#71-Yamaha) και Ζ.Γαβρίλης (#55-Kawasaki) κλείνουν την πρώτη εξάδα.

Σε περιπέτειας μπήκε ο έως πρότινος πρωτοπόρος στην βαθμολογία της Junior, ο Άρης Χατζηγεωργίου (#187-Yamaha), που είχε μια άτυχη στιγμή στον γύρο αναγνώρισης και δεν μπόρεσε να στηθεί στην σειρά εκκίνησης. Τώρα βρίσκεται στην τρίτη θέση με 100 βαθμούς και ελπίζει σε θαύμα στην Σπάρτη, μιας και ο νέος πρωτοπόρος είναι ο Γιώργος Μπαξεβάνης (#50-Honda) με 115 βαθμούς. Στον αγώνα πρώτος τερμάτισε για την κατηγορία ο Παναγιώτης Πλέσσας (#59-Yamaha), που έχει και αυτός βλέψεις για μια τελική θέση στην πρώτη τριάδα της βαθμολογίας, έχοντας 97 βαθμούς στην τέταρτη θέση. Δεύτερος πέρασε την γραμμή τερματισμού ο Παναγιώτης Παπουτσάς (#70-Honda) με τρίτο τον Γιώργο Μπαξεβάνη. Δύο γυναίκες έλαβαν μέρος στα Μέγαρα, με την Μαργαρίτα Καμπούρη (#121-Yamaha) και την Ηρώ Γκακνή (#107-Yamaha) να τερματίζουν στην μοναχική κατηγορία.

Επόμενος και τελευταίος αγώνας στην Σπάρτη, στις 7-8 Οκτωβρίου 2006