ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Είναι γνωστό σε πολλούς αναβάτες Enduro / Motocross ότι τα μπροστινά συστήματα (ιδιαίτερα κάποιου εργοστασίου κατασκευής αναρτήσεων), ύστερα από χρήση εκτός δρόμου παρατηρείται πολύ γρήγορη καταστροφή των τσιμουχών, ακόμα και μετά από επισκευή, με αποτέλεσμα τη συχνή διαρροή λαδιού και την αύξηση του κόστους συντήρησης της μοτοσυκλέτας.

ΕΡΕΥΝΑ
Έπειτα από εκτεταμένη έρευνα, η K-Shock εντόπισε την αιτία του προβλήματος, που είναι η εξής:
Η λάσπη που μοιραία γεμίζει τα καλάμια στην off road χρήση, εναποθέτει κάποια ποσότητα μέσα στο ελατήριο της ξύστρας, η οποία παραμένει και ξεραίνεται. Αυτή η ποσότητα αυξάνεται συνεχώς με αποτέλεσμα τη σταδιακή μείωση της τάσης του ελατηρίου. Έτσι η ξύστρα, μη δεχόμενη πίεση από το ελατήριο, αδυνατεί να καθαρίσει το καλάμι και το χώμα εισέρχεται στο χώρο του χείλους της τσιμούχας και το καταστρέφει.

ΛΥΣΗ
Το πρόβλημα λύνεται πολύ απλά με την αντικατάσταση του ελατηρίου της ξύστρας από O – ring διαμέτρου 5% έως 8% μικρότερης από του εργοστασιακού ελατηρίου. Η τοποθέτηση O – ring αυξάνει την τάση της ξύστρας στο καλάμι, πράγμα το οποίο θα δημιουργήσει μία μακροπρόθεσμη φθορά της ξύστρας η οποία είναι πολύ μικρότερη σε σχέση με την άμεση και συνεχή καταστροφή που δέχεται από την εισροή της λάσπης στο εσωτερικό της.
Εκτός από όλα αυτά βέβαια, είναι απαραίτητος ο καθαρισμός του εμπρός συστήματος έπειτα από κάθε χωμάτινη εξόρμηση.

Για οποιεσδήποτε απορίες μη διστάσετε να επικοινωνήσετε

K-Shock Ραγκαβή 97, Γκύζη – Αθήνα, ΤΗΛ.: 210.6468349
Site: www.k-shock.gr – e-mail: k-shock@k-shock.gr