Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Supermoto ΠΟΜ

Πρόγραμμα Αγώνων

1ος 8 Μαρτίου Καλαμάτα (Σάββατο)
2ος 19 Απριλίου Πάτρα (Σάββατο)
3ος 10 Μαΐου Σπάρτη (Σάββατο)
4ος 14 Ιουνίου Μέγαρα ή Λαμία (Σάββατο)
5ος 21 Σεπτεμβρίου Ηράκλειο Κρήτης (Κυριακή)
6ος 18-19 Οκτωβρίου Σέρρες & GP SM (Σάββατοκύριακο)
Εγκύκλιος για το 2008
Αλλαγές στην οοργανωτική δομή και στο πρόγραμμα
Α. Βαθμολογίες και προσμετρήσεις αγώνων.
Βαθμολογούνται οι 15 πρώτοι. Η βαθμολογία στους τερματίσαντες έχει ως εξής:
1ος 25 βαθμοί, 2ος 20 βαθμοί, 3ος 16 β., 4ος 13 β., 5ος 11 β., 6ος 10 β., 7ος 9 β., 8ος 8 β., 9ος 7 β., 10ος 6 β., 11ος 5 β., 12ος 4β., 13ος 3 β., 14ος 2 β. και 15ος 1 βαθμός.

Για να μετρήσει μία κατηγορία Πρωταθλήματος, πρέπει να εκκινήσουν τουλάχιστον 5 αναβάτες. Σε περίπτωση που εκκινήσουν λιγότεροι και μέχρι τρεις, η βαθμολογία διαμορφώνεται ως εξής:
1ος 16 βαθμοί, 2ος 13 βαθμοί και 3ος 11 βαθμοί.

Για να μετρήσει μια κατηγορία Κυπέλλου, αρκούν να εκκινήσουν τρεις συμμετέχοντες με την βαθμολογία ως έχει κανονικά. (1ος 25 βαθμοί, 2ος 20 βαθμοί, 3ος 16 β.)

Σε περίπτωση που οι συμμετοχές είναι λιγότερες, δεν μετράει η κατηγορία για τον συγκεκριμένο αγώνα.

Για να μετρήσει το πρωτάθλημα θα πρέπει να ολοκληρωθούν σε κάθε κατηγορία τουλάχιστον πέντε αγωνιστικές ημέρες, δηλαδή 10 σκέλη αγώνων, άσχετα από την συμμετοχή ή όχι στον Μεγάλο Τελικό.

Για να μετρήσει το κύπελλο θα πρέπει να ολοκληρωθούν σε κάθε κατηγορία τουλάχιστον πέντε αγωνιστικές ημέρες, δηλαδή 5 σκέλη αγώνων, άσχετα από την συμμετοχή ή όχι στον Μεγάλο Τελικό.

Σε περίπτωση που μια κατηγορία Πρωταθλήματος δεν συμπληρώσει συμμετοχές και υπάρξουν λιγότερα από 10 σκέλη αγώνων, υποβιβάζεται σε κύπελλο.

Β. Συγχωνεύσεις κατηγοριών
Σε περίπτωση που οι συμμετοχές σε μια κατηγορία είναι λιγότερες από 8, ο οργανωτής μπορεί να συγχωνεύσει αγωνιστικά αυτή την κατηγορία με άλλη, που ΔΕΝ υπερβαίνει τις 12 συμμετοχές, κι ανάλογα με την χωρητικότητα της εκάστοτε πίστας.

Συγχωνεύσεις μπορούν να γίνουν και στα ελεύθερα και χρονομετρημένα δοκιμαστικά σε ορισμένες κατηγορίες που οι συμμετοχές είναι σε μονοψήφιο νούμερο, και με την προϋπόθεση ότι ο συνολικός χρόνος των δοκιμαστικών δεν είναι μικρότερος από τον ορισμένο από τον Γενικό κανονισμό.

Γ. Μεγάλος Τελικός
Σε κάθε αγωνιστική ημέρα, και μετά την ολοκλήρωση των σκελών, θα γίνεται ο Μεγάλος Τελικός αγώνας, όπου μπορούν να συμμετέχουν σε έναν κοινό αγώνα οι 32 ταχύτεροι αναβάτες από όλες τις κατηγορίες, με βάση τους ταχύτερους χρόνους που πέτυχαν στα σκέλη των αγώνων τους.
(Το 32 είναι o μέγιστος αριθμός, ανάλογα με την χωρητικότητα της πίστας, νούμερο που θα καθορίζεται στον ειδικό κανονισμό του κάθε αγώνα)
Οι χρόνοι αυτοί θα καθορίζουν και την σειρά εκκίνησης.
Η συμμετοχή στον τελικό είναι προαιρετική.
Η θέση αναβάτη που δεν συμμετέχει στον τελικό, δεν μεταβιβάζεται στον επόμενο, αλλά παραμένει κενή.

Η διάρκεια του τελικού θα καθορίζεται σύμφωνα με το μέγεθος της πίστας.

Οι 10 πρώτοι του τελικού θα λαμβάνουν πριμ ως ακολούθως:
1ος 300 €, 2ος 200 €, 3ος 100 €, 4ος 70 € 5ος 50 €, 6ος 40 €, 7ος 30 €, 8ος 20 €, 9ος 10 € και 10ος 5€.

Βαθμολογία Τελικού
Βαθμολογούνται οι 15 πρώτοι, ανεξάρτητα από την κατηγορία που ανήκουν.
Η βαθμολογία στους τερματίσαντες έχει ως εξής:
1ος 25 βαθμοί, 2ος 20 βαθμοί, 3ος 16 β., 4ος 13 β., 5ος 11 β., 6ος 10 β., 7ος 9 β., 8ος 8 β., 9ος 7 β., 10ος 6 β., 11ος 5 β., 12ος 4β., 13ος 3 β., 14ος 2 β. και 15ος 1 βαθμός.
Οι βαθμοί του Μεγάλου Τελικού κάθε οδηγού, προσθέτονται στην προσωπική βαθμολογία της κατηγορίας του για την ανάδειξη του Πρωταθλητή.

Δ. Ελαστικά
Σε κάθε αγωνιστική ημέρα, για τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά, τα δύο σκέλη αγώνων και τον τελικό -αν ο οδηγός συμμετάσχει- ο κάθε αναβάτης έχει στην διάθεσή του δύο (2) ζεύγη ελαστικών της αρεσκείας του, για να ολοκληρώσει την αγωνιστική του δραστηριότητα.

Τα ελαστικά αυτά θα μαρκάρονται κατά την διάρκεια του τεχνικού ελέγχου, με το νούμερο συμμετοχής του και την κατηγορία του.

Σε περίπτωση βροχής, ο κάθε αγωνιζόμενος θα έχει στην διάθεσή του ένα επιπλέον ζεύγος ελαστικών, δηλαδή τρία (3) ζεύγη, εκ των οποίων το ένα (1) ζεύγος θα είναι υποχρεωτικά βρόχινο.

Στα ελεύθερα δοκιμαστικά, τα ελαστικά είναι ελεύθερα.

Σε έκτακτη περίπτωση καταστροφής ελαστικού, κι έπειτα από απόφαση των αγωνοδικών, μπορεί να χρησιμοποιηθεί επιπλέον ελαστικό που θα «χρεωθεί» σε επόμενο αγώνα.