2ος αγώνας Attika Enduro Cip ’08
Ημερομηνία: 13 Απριλίου 2008
Τοποθεσία: Λουτράκι Κορινθίας
Συμμετοχές: 126 (Ε1:22, E2:36, E3:14, EN:4, ES:19, ET:15, ECh:16)
Θεατές: 500
Καιρός: Ηλιοφάνεια 30οC

Η πρώτη επίσκεψη του Attika Enduro Cup στο κοσμοπολίτικο Λουτράκι κρίνεται άκρως επιτυχημένοι καθώς 126 ευτυχισμένοι αθλητές συμμετείχαν σε έναν καταπληκτικό από άποψη διαδρομής αγώνα. Πολλοί θεατές βρέθηκαν και στις δυο ειδικές του αγώνα δίνοντας μια πνοή ενθουσιασμού στους αθλητές ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού συμμετείχαν και 2 γυναίκες.

Κατηγορία Ε1
Χαμόγελα στην κατηγορία Ε1 μετά το πέρασμα από την δεύτερη ειδική extreme. Τρεις αθλητές της κατέλαβαν άξια τις πρώτες τρεις θέσεις, κάτι που δεν έχει ξανασυμβεί σε Attika. Την ευνόησε ότι εκκινούσε τελευταία ως κατηγορία (μετά από CH, E2, E3) και έβρισκε πατημένη διαδρομή. Έτσι οι Λευτέρης Πανέτης, Παύλος Χέντερσον και Ξενοφών Αντζελούς ήταν αυτοί που χάρηκαν περισσότερο από όλους. Θρίλερ είχαμε μέχρι να ξεκαθαρίσει ποιος τελικά θα ανέβει πρώτος στο Λουτράκι. Την αρχή στην ειδική έκανε ο Μίνως Κονίδης (14-ΚΤΜ), με τους Λευτέρη Πανέτη (104-KTM), Ανδρέα Γκλαβά (15-Husqvarna και σκασμένο εμπρός ελαστικό), Παύλο Χέντερσον (17-Honda) να μοιράζονται τις τέσσερις ειδικές του αγώνα. Κανένας τους όμως δεν κατάφερε να ανέβει ένα από τα δυο πρώτα βάθρα. Την έκπληξη έκανε ο Ξενοφών Αντζελούς (120-KTM) που με συνολικό χρόνο ειδικών 15.53.123 λεπτά ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου. Για μόλις 2 δευτερόλεπτα διαφορά ακολούθησε ο Θανάσης Κομνηνός (12-ΚΤΜ) στην δεύτερη θέση. Στα 4 δευτερόλεπτα ήταν η διαφορά από την κορυφή για τον Λευτέρη Πανέτη που του χάρισε την τρίτη θέση της κατηγορίας.

Βαθμολογικά τώρα πρωτοπόρος παραμένει ο Θ.Κομνηνός με 45 βαθμούς, που επωφελήθηκε με την νίκη του Αντζελούς και ξέφυγε από τους υπόλοιπους συναθλητές του. Δεύτερος ανέβηκε ο Λ.Πανέτης με 32 βαθμούς, ρίχνοντας τον Α.Γκλαβά στην τρίτη θέση με 30 βαθμούς. Πολλές θέσεις ανέβηκε ο Ξ.Αντζελούς μετά την επιτυχία του, κλειδώνοντας την τέταρτη θέση της βαθμολογίας με 29 βαθμούς. Πέμπτος, πέφτοντας μια θέση, είναι ο Θοδωρής Ερμήλιος (173-ΚΤΜ) με 26 βαθμούς. Στην έκτη θέση παραμένει ο Κώστας “bob ο μάστορας” Χαχάγιας (171-ΚΤΜ) με 19 βαθμούς.

Κατηγορία Ε2
Ο Μιχάλης Προβιάς (269-Gas Gas) δεν έχασε, όπως και στον πρώτο αγώνα στην Κερατέα, τον έλεγχο της κατηγορίας και ανέβηκε στο Λουτράκι στην πρώτη θέση. Είχε τον πιο γρήγορο χρόνο στις τρεις πρώτες ειδικές και μια δεύτερη θέση στην τελευταία ειδική πετυχαίνοντας συνολικό χρόνο 15.24.072 λεπτά. Κυριότερός του αντίπαλος ήταν ο Γιώργος Μάρκελλος (23-Husqvarna) που έμεινε με 27 δευτερόλεπτα στην δεύτερη θέση, καταφέρνοντας να πιέσει στην τελευταία ειδική, την οποία και πήρε. Τρίτος στο βάθρο ανέβηκε ο Κώστας Σαράντος (240-ΚΤΜ) ευτυχώς για αυτόν ένα λάθος σε ειδική δεν του στοίχισε και άφησε τελικά πίσω του κατά επτά δευτερόλεπτα τον Δημήτρη Πετρόπουλο (24-Gas Gas) που κατετάγη τέταρτος. Ο Στέλιος Παπαδάκης (21-Yamaha) είναι πέμπτος με τον Δημήτρη Ιακωβάκη να έρχεται έκτος και κλείνει την πρώτη εξάδα της πολυπληθής κατηγορίας που έφτασε τις 36 συμμετοχές. Από αυτούς μόνο οι 25 καταφέρανε μετά από δυο κύκλους να τερματίσουνε τον αγώνα.

Στην βαθμολογία ο Μ.Προβιάς έχει 50 βαθμούς με τον Δ.Πετρόπουλος να βρίσκεται μαζί με τον Κώστα Αλεξόπουλο (279-ΚΤΜ) στην δεύτερη θέση με 24 βαθμούς. Ισόβαθμοι είναι και οι επόμενοι τρεις αθλητές που έχουν ο καθένας από 20 βαθμούς και αυτοί είναι οι Χρήστος Βαρούχος (256-ΚΤΜ), Γ.Μάρκελλος και Στέλιος Παπαδάκης.

Κατηγορία Ε3
Νικητής ο Δημήτρης Κούρλας (33-ΚΤΜ) που πανηγύρισε την πρώτη του (όσα χρόνια συμμετέχει) νίκη στο Λουτράκι, που τον έφερε παράλληλα πρώτο και στην βαθμολογία της κατηγορίας. Κατάφερε να πάρει δυο ειδικές και να αποκτήσει στο τέλος μία διαφορά από τους υπόλοιπους συναθλητές του, με συνολικό χρόνο ειδικών 16.08.479 λεπτά. Ο Αριστείδης Χριστοφίδης (32-ΚΤΜ) ξεκίνησε καλά, κρδίζοντας την πρώτη ειδική, δεν κατάφερε να συνεχίσει και στο τέλος βρέθηκε να είναι τρίτος στα αποτελέσματα, πέφτοντας από την κορυφή της βαθμολογίας. Ακολουθεί στην δεύτερη θέση με τέσσερις βαθμούς λιγότερους, τον Κούρλα, που έχει 45 βαθμούς. Ο Γιώργος Ζαχαρίου (31-Gas Gas) έκανε προσπάθεια μέχρι το τέλος να μειώσει την διαφορά. Η νίκη στην τελευταία ειδική δεν άλλαξε τα πράγματα και η διαφορά ήτανε 10 δευτερόλεπτα από τον πρώτο που τον έφεραν στο δεύτερο σκαλί του βάθρου και στην τρίτη του βαθμολογικού πίνακα της κατηγορίας Ε3 με 33 βαθμούς. Ο Παντελής Σχινάς (335-Husaberg) ακολούθησε στην τέταρτη θέση αφήνοντας τον Σωτήρη Λάμπρου στην πέμπτη. Ο Σ.Λάμπρου χάνει μια θέση στην βαθμολογία και είναι τώρα στην τέταρτη με 27 βαθμούς. Ο Θωμάς Μάτσικας (36-ΚΤΜ) τερμάτισε έκτος στον 2ο αγώνα του Attika Enduro Cup.

Κατηγορία Junior
Τέσσερις συμμετοχές είχε η κατηγορία με δύο μόνο αθλητές να φτάνουν και να ανεβαίνουν στο βάθρο. Ο Παναγιώτης Ζάχαρης (46-ΚΤΜ) κατάφερε να νικήσει και στις τέσσερις ειδικές και με συνολικό χρόνο 16.26.115 λεπτά να είναι νικητής στο 2ο αγώνα του Attika Enduro Cup. Δεύτερος τερμάτισε ο Τάσος Αθανασίου (410-ΚΤΜ) που ανεβαίνει στην κορυφή της βαθμολογίας με 40 βαθμούς, μετά την εγκατάλειψη του Κώστα Τσοκαρά (413-ΚΤΜ) στον αγώνα. Ο Τσοκαράς βρίσκεται να ισοβαθμεί με 25 βαθμούς με τον Π.Ζάχαρη στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας. Η Τατιάνα Αργύρη (444-Yamaha) ξεχώριζε με τις ροζ αποχρώσεις στο κράνος και στα ρούχα στις ειδικές και δέχτηκε χειροκρότημα από τους θεατές που την παρότρυναν. Δεν κατάφερε να κάνει και τον δεύτερο κύκλο και εγκατέλειψε. Η παρουσία της μαζί με την Μαρία Βασιλάκη στην κατηγορία ET τιμούν τον θεσμό και παρακινούν την επιστροφή κι άλλων γυναικών στους αγώνες enduro.

Κατηγορία Veteran
Ανακατατάξεις στην βαθμολογία μετά το Λουτράκι. Νικητής του αγώνα ο Δημήτρης Γιαννακάρας (51-ΚΤΜ) που μονομάχησε με τον motocrosser Δημήτρη Φωτόπουλο (553-ΚΤΜ) μένοντας τελικά για μόλις 1.632 δευτερόλεπτο στην δεύτερη θέση. Ο Τάσος Τσικληρόπουλος (543-ΚΤΜ) ανέβασε στο τέλος ρυθμό (νίκη στην τελευταία ειδική) και ανέβηκε τρίτος στο βάθρο. Τέταρτος ο Γιώργος Καρακίτσογλου (52-Husqvarna) που πλησίασε αρκετά το βάθρο και την νίκη στην κατηγορία, την οποία έχασε μετά την 16η θέση στην τελευταία ειδική. Ο Μάριος Δημόπουλος (558-Honda) κάλυψε την πέμπτη θέση, με τον Σπύρο Τότολο (55-ΚΤΜ) να τερματίζει έκτος και αυτομάτως να σκαρφαλώνει στην πρώτη θέση της βαθμολογίας με 30 βαθμούς. Με 26 βαθμούς, πέφτοντας από την κορυφή, ακολουθεί ο Μιχάλης Στεργίδης (53-Husaberg) μετά από μια ατυχία σε ειδική η οποία τον έριξε πολλές θέσεις στα αποτελέσματα (15ος). Ο Δ.Γιαννακάρας ανεβαίνει με τους 25 βαθμούς στην τρίτη θέση του βαθμολογικού πίνακα αφήνοντας τον Θανάση Ξένο (57-ΚΤΜ) στην τέταρτη. Την πρώτη εξάδα κλείνουν οι Παναγιώτης Αρβανίτης (555-ΚΤΜ) και Δ.Φωτόπουλος που ισοβαθμούν με 20 βαθμούς.

Κατηγορία Γενικής
Ο Μιχάλης Προβιάς πέτυχε για δεύτερη συνεχόμενη φορά να πάρει την γενική του αγώνα και να είναι με 50 βαθμούς μακριά από τους υπόλοιπους συναθλητές. Δεύτερος γενικής ακολούθησε ο Γ.Μάρκελλος, με το Ξ.Αντζελούς να πετυχαίνει να διακριθεί και αυτός ανεβαίνοντας στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Την πρώτη εξάδα κλείνουν οι Θ.Κομνηνός, Λ.Πανέτης και Θ.Ερμύλιος. Ο Θ.Κομνηνός ανέβηκε μια θέση και βρίσκεται με 21 βαθμούς στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας. Τρεις αθλητές ακολουθούν με τους Χ.Βαρούχο, Γ.Μάρκελλο και Λ.Πανέτη να έχουν από 20 βαθμούς. Έκτος είναι ο Θ.Ερμύλιος με 18 βαθμούς.

Κατηγορία ΕΤ
Γυναικεία συμμετοχή (δεύτερη στο αγώνα) είχε η κατηγορία, με την Μαρία Βασιλάκη (616-ΚΤΜ) να προσπαθεί, αλλά να μην καταφέρνει να τερματίσει. Η προσπάθεια όμως μετράει. Νικητής της κατηγορίας που βάση κανονισμού καλύπτει ένα μόνο γύρο, αναδείχτηκε ο Βασίλης Παπαδημητρίου (699-Kawasaki) με συνολικό χρόνο στις δυο ειδικές 8.38.336 λεπτά. Δεύτερος ο Αριστείδης Δημόπουλος (65-ΚΤΜ) με 26 δευτερόλεπτα διαφορά, με τον Χάρη Δημόπουλο (612-ΚΤΜ) να ανεβαίνει τρίτος στο βάθρο. Την πρώτη εξάδα έκλεισαν οι Απόστολος Ζήσης (677-ΚΤΜ), Στέφανος Βουνισέας (644-ΚΤΜ) και Παναγιώτης Παπούλιας (668-Husqvarna).

Στην βαθμολογία ο Β.Παπαβασιλείου με 50 βαθμούς είναι πρώτος, ο Α.Δημόπουλος ακολουθεί με 40 βαθμούς στην δεύτερη θέση. Τρίτος ανέβηκε ο Σ.Βουνισέας με 24 βαθμούς, ρίχνοντας τον Στέλιο Παναγιωτόπουλο (61-ΚΤΜ) στην τέταρτη θέση με 21 βαθμούς που ισοβαθμεί με τον Α.Ζήση.

Μαρία Βασιλάκη

Τατιάνα Αργύρη

Κατηγορία Champion
Μια ανώδυνη πτώση στην πρώτη ειδική δεν σταμάτησε τον Σταμάτη Μαντά (722-Husqvarna) να ανοίξει το γκάζι στις υπόλοιπες τρεις και να αποκτήσει την διαφορά από τον Γιώργο Κοινωνά (703-KTM) κατά 9 δευτερόλεπτα. Έτσι με συνολικό χρόνο 14.37.718 λεπτά ανέβηκε πρώτος στο βάθρο με δεύτερο τον Γ.Κοινωνά. Τρίτος ο Γιώργος Μανωλίδης (705-Husaberg) με διαφορά 19 δευτερολέπτων από την κορυφή κράτησε πίσω του τον Γιάννη Παμπουκιάν (8-ΚΤΜ) που ήταν ο πιο γρήγορος στην πρώτη ειδική. Πέμπτος τερμάτισε ο Φώτης Σκαρής (3-Husaberg) που κρατήθηκε σε όλες τις ειδικές μέσα στους πρώτους έξι αθλητές. Έκτος ο Δημήτρης Κόκκινος (6-Husaberg) που κόλλησε στην δεύτερη ειδική και έχασε σημαντικό χρόνο.

Στην βαθμολογία προηγείται σταθερά ο Γ.Κοινωνάς με 45 βαθμούς και τον ακολουθεί ο Δ.Κόκκινος με 30 βαθμούς. Άλμα από την πέμπτη στη τρίτη θέση της βαθμολογίας έκανε ο Γ.Μανωλίδης που έχει 27 βαθμούς. Με δυο λιγότερους και 25 βαθμούς ακολουθεί ο Σ.Μαντάς στην τέταρτη θέση. Ο Φ.Σκαρής πέφτει μια θέση και καλύπτει την πέμπτη του βαθμολογικού πίνακα της κατηγορίας champion. Την πρώτη εξάδα κλείνει ο Παναγιώτης Θερριός (99-Gas Gas) που έκανε μια πολύ καλή παρουσία στα γνώριμα χώματα του Λουτρακίου.

Επόμενος αγώνας του Attika Enduro Cup ’08 είναι προγραμματισμένο να γίνει στα Μέγαρα στις 2 Νοεμβρίου 2008

Περισσότερες φωτογραφίες αλλά και στο racephoto.gr