Δύσκολα κανείς θα έκλεβε την νίκη από τον Βασίλη Σιαφαρίκα (Honda, #350) ακόμα και ο Λευτέρης Καρέτσος αρκέστηκε με την νίκη της κατηγορίας του και πρόσφερε θέαμα προς το τέλος. Η πίστα scramble που ετοιμάστηκε στο Άργος Ορεστικό στην περιοχή Ασπροκλησσιάς ήταν ότι καλύτερο έχουμε δει φέτος ενώ εύκολα μπορεί να χαρακτηριστεί ένας από τους καλύτερους αγώνες της ιστορίας του Ελληνικού Scramble. Ο ένας λόγος που θα τον θυμόμαστε, γιατί ο άλλος θα είναι η σχεδόν ολοκληρωτική αποχή αναβατών από την Βόρεια Ελλάδα.

Το φαινόμενο των εκατό και πλέον συμμετοχών σε αγώνα scramble έχει φύγει ανεπιστρεπτί από το πρωτάθλημα scramble, αν ψάξει κανείς τους λόγους θα ασχοληθεί πολλές ώρες προσπαθώντας να το εξηγήσει. Όσο εύκολο και οικονομικό ήταν τις προηγούμενες χρονιές να συμμετέχει κανείς σε ένα ημερήσιο αγώνα scramble – σχεδόν δυο ωρών – τόσο λιγοστεύουν οι συμμετοχές φέτος με το παράδοξο σε αγώνα Βορείου Ελλάδας, στο Άργος Ορεστικό, να μην συμπληρώνονται οι 50 συμμετοχές! Ξέραμε πως η φετινή χρονιά θα ήταν δύσκολη και από τα φαινόμενα, τουλάχιστον στο ξεκίνημα της αγωνιστικής χρονιάς, το μάρμαρο το πληρώνει το scramble. Οι πολλοί αγώνες, η έλλειψη ρευστού, οι τρεις διαφορετικές “άδειες αγωνιζομένου”, το μεγάλο παράβολο συμμετοχής είναι κάποιες από τις δικαιολογίες που θα ακούσεις στα paddocks. Δεν υιοθετώ ούτε εκφράζω καμία άποψη, εξάλλου είναι ακόμα νωρίς. Μένει να δούμε με το πέρας των πρωταθλημάτων την συμμετοχή των αναβατών και να προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε το φαινόμενο του 2006 αργότερα με περισσότερα στοιχεία στα χέρια μας.

Πάντως όσοι συμμετείχαν μόνο καλά λόγια είχαν να πουν για τη διαδρομή που ετοίμασε η λέσχη του Άργους Ορεστικού, με την πολύτιμη βοήθεια του Δήμου Ορεστίδος (Άργος Ορεστικό), αλλά και το στήσιμο του αγώνα ειδικότερα. Η τοποθεσία βέβαια βοήθησε σ’ αυτό αλλά και η επιλογή της διαδρομής δικαίωσε τη λέσχη. Αψεγάδιαστος αγώνας, κρίμα για την λέσχη που ο αγώνας δεν είχε περισσότερες συμμετοχές.

Η λέσχη μέσω του προέδρου της ευχαριστεί το Δήμαρχο Τοτονίδη Νικόλαο και το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ορεστίδος, τους κατοίκους της γύρω περιοχής για την ταλαιπωρία που υπέστησαν με το κλείσιμο του δρόμου, του κριτές για την βοήθεια τους και όλους τους παράγοντες που βοήθησαν στην τέλεση του αγώνα.

Ο Βασίλης Σιαφαρίκας (Honda #350) βρήκε την ευκαιρία να ξεφύγει στη διαδρομή καθώς η κατηγορία του ξεκίνησε πρώτη. Η διαφορά που έχτισε ήταν τόσο μεγάλη που δεν απειλήθηκε από τον Λευτέρη Καρέτσο (Yamaha, #450) o οποίος κατέλαβε τη δεύτερη θέση. Τρίτος εκμεταλλευόμενος την ταχύτητά του ήταν ο Αλέξης Ζώρας (ΚΤΜ, #433) για πρώτη φορά τόσο ψηλά στην κατάταξη καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση της γενικής. Ο Αδάμος Πράσσος (KTM, #422) κράτησε υψηλούς ρυθμούς και βρέθηκε στην τέταρτη θέση, ο Γιάννης Τρίγκας (Gas Gas, #102) κυριάρχησε στην κατηγορία του κερδίζοντας την πέμπτη θέση στην γενική και την εξάδα έκλεισε ο πάντα ταχύς Γιάννης Παμπουκιάν (KTM, #369).

Οι ρυθμοί στην κατηγορία Α1 είναι εξαντλητικοί και ο τρόπος που δουλεύουν οι δίχρονες μοτοσυκλέτες στα χέρια του Γιάννη Τρίγκα και του Θανάση Αυγέρη σε κάνουν να πιστέψεις πως οι κινητήρες θα εκραγούν. Ο πανύψηλος Γιάννης Τρίγκας δεν έχασε ποτέ την πρωτοπορία ούτε καν στον τελευταίο γύρο όπου ο Θανάσης Αυγέρης (Husqvarna, #199) τον πλησίαζε αλλά δεν είδαμε την μάχη του αγώνα καθώς η μοτοσυκλέτα του παρέδωσε το πνεύμα λίγο πριν το τέλος. Τρίτος αρκετά ταχύς ο τοπικός αναβάτης Θωμαίδης Ευθύμιος (Husqvarna, #123) κατέπληξε με την ταχύτητα και την επιμονή του. O νεαρός αναβάτης από την Καστοριά δήλωσε “Ο αγώνας ήταν πολύ καλός, πρώτη φορά συμμετείχα στο Πανελλήνιο Scramble χωρίς πολύ προπόνηση. Από τον Ιανουάριο που το αποφάσισα μετά από προτροπεί του Νίκου Ζουρνατζή δεν έιχαμε πολλή περιθώριο για προπόνηση λόγω του καιρού. Κυρίως αγώνες enduro θα συμμετάσχω αλλά και όλους τους κοντινούς εδώ στην Καστοριά. Είμαι 23 χρονών ασχολούμαι ερασιτεχνικά από 16 ετών εκτός ενός μεγάλου διαστήματος 2-3 ετών που μεταξύ των άλλων ήμουν και φαντάρος. Να ευχαριστήσω θερμά το κατάστημα Hellinstore 018 στον Πειραιά για την μοτοσυκλέτα (Husqvarna) και τον Νίκο Ζουρνατζή που μου πρότεινε να συνεργαστούμε για τους αγώνες.”

Ο έφηβος Αλέκος Καρανάσης (Yamaha, #202) πρέπει να περνάει δεύτερη νιότη μιας και συνεχίζει να εκπλήσσει θετικά με τους τερματισμούς του. Τρίτος αγώνας και τρίτη νίκη για τον Καρανάση. Δεύτερος και θεαματικός ο Άγγελος Γκελτσίδης (Yamaha, #221) κατάφερε και κέρδισε τη δεύτερη θέση από τον Σταμάτη Δημολιάνη (KTM, #260) που παρόλα αυτά βρίσκεται στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας στην κατηγορία Α2.

Σε καλή ημέρα ο Βασίλης Σιαφαρίκας δεν απειλήθηκε από κανέναν στην κατηγορία του κερδίζοντας άλλο ένα εύκολο αγώνα. Όσο δεν απειλήθηκε ο Σιαφαρίκας για την πρώτη θέση άλλο τόσο δεν απειλήθηκε ο Γιάννης Παμπουκιάν (KTM, #369) για την δεύτερη θέση που και αυτός εδραιώθηκε στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας. Την επόμενη εβδομάδα θα έχουν την ευκαιρία να αναμετρηθούν στη Δράμα στην έναρξη του Πανελληνίου πρωταθλήματος Enduro. Στην τρίτη θέση ο Γιώργος Μπούσδας (Yamaha, #355) έδωσε μάχη και κρατήθηκε ψηλότερα από τον Ροζάκη (Honda, #342) ενώ οι δυο τους πλέον ισοβαθμούν στην βαθμολογία της Β3.

Ο Λευτέρης Καρέτσος είχε άλλη μια εύκολη αγωνιστική ημέρα καθώς δεν απειλήθηκε από κανέναν. Τερμάτισε πολύ μπροστά στην κατηγορία του προσφέροντας και θέαμα στους θεατές στους τελευταίους γύρους. Δεύτερος ο Αλέξης Ζώρας εκμεταλλεύτηκε την καλή του απόδοση, της απουσίες και εγκαταλείψεις τερματίζοντας στη δεύτερη θέση της κατηγορίας Β4. Τρίτος και σταθερός ο Αδάμος Πράσσος ανέβασε και την κορούλα του στην τρίτη θέση της κατηγορίας Β4.

Επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος, τέταρτος, την Κυριακή 09 Απριλίου στις Σέρρες.