6ος αγώνας κυπέλλου Βορείου Ελλάδος ΜΧ ΟΜΕ
Ημερομηνία: 2/09/2007
Τοποθεσία: Παναγίτσα Πέλλας
Διοργάνωση: ΜΟΕ
Συμμετοχές: 75 (ΜΧ1: 12, ΜΧ2: 18, OPEN: 25, JUNIOR: 8, MINI: 12)
Καιρός: Συννεφιά, 26oC
Θεατές: 300-400

Απ’ όλα είχε ο μπαξές

Βουλευτές, νομάρχες, αστυνομίες, σκόνη, συναγωνισμός, συμμετοχές, δροσιά… Ας τα πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή…

Το πολύ όμορφο τοπίο με φόντο τη λίμνη Βεγορίτιδα, 2χλμ. έξω από το χωριό Παναγίτσα και στους πρόποδες του όρους Βόρας (Καϊμακτσαλάν) επέλεξε η ΟΜΕ για την διεξαγωγή του 6 αγώνα κυπέλλου Βορείου Ελλάδος ΜΧ. Η πίστα παλιά, με σαθρό έδαφος που προσέφερε εκπληκτικές πλαγιολισθήσεις αλλά και τόνους σκόνης, με πολλά άλματα και σαμαράκια, αλλά και πεσμένους ή ανύπαρκτους φράκτες εκεί που απ’ότι φαίνεται κάποτε υπήρχαν.

Παρ’όλο που ο βροχερός καιρός της Κυριακής το πρωί στη Θεσσαλονίκη δεν με ενθουσίασε και ιδιαίτερα (μετακινούμενος αυστηρώς με μοτοσυκλέτα γαρ…) ανταμείφθηκα τελικά (όπως και θεατές και αγωνιζόμενοι) με τον δροσερό συννεφιασμένο καιρό που τελικά μας έκανε την χάρη και δεν μας έβρεξε. Όπως πληροφορηθήκαμε από τον κ. Τάσο Γάτση της ΟΜΕ, ο οποίος εξέφρασε τη συγγνώμη του διότι λόγω κάποιας βλάβης δεν μπόρεσαν να βρέξουν την πίστα επαρκώς, οπότε και το αποτέλεσμα… το φαντάζεστε.

Δεν ήταν φυσικά μόνο αυτές οι πληροφορίες του κου. Γάτση, 45 λεπτά περίπου πριν την προγραμματισμένη εκκίνηση του πρώτου σκέλους της MX2, λίγο έλειψε να συλληφθεί καθώς ο αγώνας κρίθηκε παράνομος μιας και εκκρεμεί το θέμα της αναγνώρισης της Ομοσπονδίας. Το θέμα έληξε με την παρέμβαση της βουλευτού Κας Φουντουκίδου, την οποία και ευχαρίστησε κατά την απονομή των πρώτων σκελών των κατηγοριών. Μετά τις απονομές, ακολούθησαν και δηλώσεις του βουλευτή Κου Καρασμάνη ο οποίος δεν παρέλειψε να παραδεχθεί ότι στο παρελθόν δεν είχε καλή άποψη για το MX (ότι και αν σημαίνει αυτό) αλλά τον τελευταίο καιρό είδε τις προσπάθειες που γίνονται στον χώρο και η άποψή του άλλαξε προς το καλύτερο. Ας αφήσουμε όμως τα “παρασκηνιακά”…

Κατηγορία ΜΧ2
Εκπληκτική η μονομαχία ανάμεσα στον Τερζή (Γαλανό) με KTM 250 και τον Κοσμά Σπύρο με CRF 250, που προσέφεραν αγωνία και θέαμα στο μεγαλύτερο μέρος του πρώτου σκέλους. Η μανιώδης “καταδίωξη” του Γαλανού βέβαια, απέδωσε καρπούς στο δεύτερο μισό, όπου και πέρασε τον προπορευόμενό του για να τερματίσει στην πρώτη θέση με 6,5 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Κοσμά που τερμάτισε δεύτερος. Πολύ δυνατά οδήγησε και ο Ζαχαρίου Βασίλης με ΚΤΜ 250, δεν μπόρεσε όμως να κρατηθεί κοντά στους 2 πρώτους και “έκλεισε” το βάθρο με την τρίτη θέση του. Στο δεύτερο σκέλος, τα πράγματα ήταν ελαφρώς διαφορετικά. Παρόμοιο το σκηνικό με την μονομαχία, μόνο που αυτή τη φορά κράτησε λιγότερο και ο Κοσμάς δεν του την έκανε την χάρη του Γαλανού, βλέποντας πρώτος την καρώ σημαία, 5 δευτερόλεπτα από τον 2ο τελικά αλλά όχι καταϊδρωμένο Γαλανό (και πρώτο στη βαθμολογία με 9 βαθμούς διαφορά από τον “ήπιο” για την ημέρα Τσιούρβα). Ίδια ήταν η 3η θέση του βάθρου, συμπληρωμένη από τον Ζαχαρίου.

Κατηγορία ΜΧ1
Μονοπώλιο και τα 2 σκέλη της ΜΧ1 για τον Γαλατιανό Στέλιο με το CRF 450 του, ο οποίος έδωσε μοναχική παράσταση, κατακτώντας την πρώτη θέση και τις 2 φορές, με 45 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Bongo Avramof και το YZF450 του, ο οποίος και τερμάτισε 2ος στο πρώτο σκέλος και 1 λεπτό και 15 δευτερόλεπτα από τον Καρασακαλίδη Μάρκο με RMZ 450 που τερμάτισε 2ος στο μειωμένο από τους οργανωτές (λόγω σκόνης) 2ο σκέλος. Τρίτος τερμάτισε ο Καρασακαλίδης στο πρώτο σκέλος, ενώ την 3άδα στο δεύτερο σκέλος συμπλήρωσε ο Τζιώρας Κωνσταντίνος με RMZ 450 και αυτός. 31 βαθμούς μπροστά στην βαθμολογία βρίσκεται ο Γαλατιανός με 250 βαθμούς, ακολουθούμενο από τον Τζιώρα και τον Καρασακαλίδη με 199.

Κατηγορία OPEN
Η κατηγορία “Αδάμος Πράσσος”, αφού και στα 2 σκέλη της OPEN ο Αδάμος με το ΚΤΜ 450 του οδήγησε σταθερά και γρήγορα, μην αφήνοντας κανέναν να “γευτεί” την πρώτη θέση του βάθρου, εξαιρώντας τους 2 αγώνες του κυπέλλου που δεν έτρεξε. Ίδιες ήταν και οι υπόλοιπες θέσεις του βάθρου και στα 2 σκέλη με τον Κιουτσουκώστα Κυριάκο με CRF 450 να τερματίζει δεύτερος με 24 και 10 δευτερόλεπτα διαφορά από τον πρώτο αντίστοιχα, όπως και τον πρώτο στη βαθμολογία της κατηγορίας Καδόγλου Παναγιώτη με ΚΤΜ 450 να τερματίζει 3ος. Ομοίως και σε αυτήν την κατηγορία μειώθηκε ο χρόνος του δεύτερου σκέλους λόγω σκόνης.

Κατηγορίες ΜΙΝΙ και JUNIOR
Η μορφολογία του επίπεδου εδάφους που ήταν χαραγμένη η πίστα διευκόλυνε τους κατά τα άλλα γρήγορους μικρούς οι οποίοι πολλές φορές έδειχναν να διασκεδάζουν με την αγωνιστική τους οδήγηση! Ανταλλάξανε θέσεις στα 2 σκέλη της MINI οι Ράδος Ανέστης με ΚΤΜ και Τουρατζίδης Γιάννης με Yamaha, με τον μικρό Ράδο να τερματίζει πρώτος (προσφέροντας και θέαμα στο μεγάλο άλμα) στο 1ο σκέλος και δεύτερος στο δεύτερο και αντίστροφα για τον Τουρατζίδη. Τρίτος στο πρώτο σκέλος τερμάτισε ο Τσιάγκος Σταύρος με Kawasaki, ενώ στο δεύτερο σκέλος τρίτος τερμάτισε ο Αρβανίτης Γιώργος. Στην JUNIOR ο Παπίλας Παναγιώτης με CRF 150 τερμάτισε πρώτος και στα 2 σκέλη, με τον Γεωργαντά Αλέξανδρο να είναι κολλημένος πίσω του στο μεγαλύτερο μέρος του πρώτου σκέλους για να τερματίσει δεύτερος με λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο διαφορά! Στο δεύτερο σκέλος τερμάτισε 2ος ο Μόσιος Γιάννης με ΚΤΜ στα 2,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτο Παπίλα, ενώ η τρίτη θέση του βάθρου και για τα 2 σκέλη ανήκε στον “άλτη” Παναγιώτη Κάτσιο με ΤΜ. Χαρακτηριστικά ήταν τα παράπονα μερικών γονέων για την ανακοίνωση της μείωσης του 2ου σκέλους στα 10 λεπτά + 1 γύρο, για να αρκεστούν τελικά στον “συμβιβασμό” του κου. Γάτση για 10 λεπτά + 2(!) γύρους.

Ραντεβού στις 30 Σεπτεμβρίου στη Νέα Γωνιά για τον 7ο αγώνα!

Σημ: Συγκινητική ήταν η τήρηση ενός λεπτού σιγής πριν την εκκίνηση του αγώνα για την τραγωδία των θυμάτων των πυρκαγιών που έπληξαν την χώρα μας την προηγούμενη εβδομάδα. Ευτυχώς, μία βδομάδα μόλις μετά, μερικοί δεν βασίζονται στις τηλεοράσεις για να “θυμηθούν”…