Βασίλης Σιαφαρίκας Πρωταθλητής ΓΕΝΙΚΗΣ και Β3 (#1 Honda) «Δυσκολία νομίζω ότι δεν υπήρχε στην απλή διαδρομή. Μόνο η ανηφόρα στην cross country με τις πέτρες σε κούραζε αρκετά. Ήτανε ωραίος αγώνας οργανωτικά. Οι ειδικές ήτανε κάτι το διαφορετικό, σε σχέσεις με αυτά που έχουμε τρέξει.
Πιστεύεις ότι ήτανε επικίνδυνες;
H cross country ήταν επικίνδυνη, είχε πολλά χιλιόμετρα. Επίσης βρήκα στην motocross και στην cross country τρακτέρ με καρότσα. Κάποιοι ανίδεοι μπήκαν στην διαδρομή της motocross την ώρα που περνούσα. Ο Δημήτρης (Αθανασουλόπουλος) προσπάθησε να κάνει έναν καλό αγώνα, ίσως τον καλύτερο όλη της χρονιάς. Πάνω απ’ όλα όμως πιστεύω ότι σε όλους τους αγώνες είναι η ασφάλεια των αναβατών.»
Πώς είδες την φετινή αγωνιστική χρονιά;
«Στους πρώτους αγώνες τα πράγματα πήγανε καλά για εμένα, συνέχισα το σερί της γενικής για δυόμιση χρόνια. Ήταν κάτι που ονειρευόμουνα και έγινε. Πιο μεγάλος αντίπαλος ήταν ο Δημήτρης Τσακατσώνης, που δυστυχώς τραυματίστηκε στην Τρίπολη. Επίσης μεγάλος αντίπαλος ήταν ο Σταμάτης Μαντάς και ο Αδάμος Πράσσος. Του Αδάμου δεν πήγαν καλά τα πράγματα από την αρχή, ο Σταμάτης ειδικά μετά το Six Days έχει δυναμώσει πάρα πολύ. Χτές (Σάββατο) ήμουν πάρα πολύ αγχωμένος, έπεσα σε ειδική και σκεφτόμουνα να εξασφαλίσω τουλάχιστον την δεύτερη θέση της γενικής για να είμαι άνετος και χωρίς άγχος την δεύτερη ημέρα. Γενικά ήταν μια περίπλοκη χρονιά, δεν έκανα το σερί της γενικής, αλλά το πιο σημαντικό είναι να κερδίζεις τίτλους.»
Πως σου φάνηκε η extreme test;
«Είχε τα λάστιχα, τα οποία τα μάθαμε να τα περνάμε ευκολότερα την δεύτερη ημέρα. Είναι εξάλλου κάτι το καινούργιο στους αγώνες και δεν το ξέρουμε. Τα κυλιόμενα ξύλα που είχε με προβλημάτισαν την πρώτη ημέρα, γιατί κόλλησα, αλλά στο τέλος τα προσπερνάγαμε με άλμα και αυτά. Κατά τα άλλα είχε τα drift με πολλά χιλιόμετρα.»
Περίμενες περισσότερο κόσμο;
«Ναι. Περίμενα ότι μια πρωτεύουσα 5 εκατομμυρίων κατοίκων και 1000 άτομα που βγαίνουν στο βουνό θα έδιναν το παρόν. Η εικόνα δεν ήταν ικανοποιητική. Εμείς οι αναβάτες τα δώσαμε όλα πιστεύω για καλό θέαμα»
Τι πιστεύεις να γίνει ότι θα γίνει την επόμενη χρονιά με το πρωτάθλημα enduro;
«Η ΕΛΠΑ δεν έκανε κάτι για το άθλημα φέτος. Η ΑΜΟΤΟΕ έχει όρεξη και προσπαθούν με διάφορους τρόπους να ανεβάσουν το enduro.
Θα ήθελες να ευχαριστήσεις κάποιους;
«Θέλω να ευχαριστήσω πάνω απ’ όλα την HONDA Σαρακάκης που με στηρίζει τόσα χρόνια και ιδιαίτερα τον Βαγγέλη Λουκόπουλο και τον Γιάννη Παπαπαναγιώτου που με βοήθησαν φέτος. Θέλω να ευχαριστήσω το Motomarket για την οικονομική στήριξη, την ένδυση και την βοήθεια. Τον μηχανικό μου Βασίλη Τσιτσάκη (Bike Therapy) που ήταν παρόν σε όλους τους αγώνες, την Agip, το OK Wheel, την Wiseco – Ποιμενίδης, την Renthal – DID Αφοι Αλεξόπουλοι, το Moto Xifias και τον σύλλογό μου τον ΜΟΓ από τα Γρεβενά, όπου είμαι πλέον αθλητής, με την οικονομική στήριξη στους αγώνες enduro και scramble της ΑΜΟΤΟΕ. Τους ευχαριστώ όλους, γιατί ότι κατάφερα τα κατάφερα μαζί με αυτούς.»

Σταμάτης Μαντάς Πρωταθλητής στην Β4 και 2ος ΓΕΝΙΚΗΣ (#3-Husqvarna) «Ξεκίνησα αγχωμένος πολύ, γιατί ήταν μπροστά ο Φ.Αλεξόπουλος στην βαθμολογία και στον αγώνα μπορεί να συμβούν πολλά. Τερμάτισα και τις δυο ημέρες στην πρώτη θέση και κατέκτησα το πρώτο μου πρωτάθλημα. Είμαι πολύ χαρούμενος.
Τι έχεις να πεις για τον βαθμό δυσκολίας του αγώνα και τον συναγωνισμό που είχες φέτος;
«Ήταν σχετικά μικρός και εύκολος αγώνας. Μεγάλες και επικίνδυνες ειδικές με πολύ πέτρα. Φέτος το ευχαριστήθηκα. Το επίπεδο στην πρώτη τριάδα της γενικής είναι ίδιo πιστεύω. Θέλω να ευχαριστήσω το Hellinstore 018 και τον Γιάννη Αθανασόπουλο για την βοήθεια και την στήριξη.»

 

Τάκης Μανιάτης Πρωταθλητής Β5 και 3ος γενικής (#5-Husqvarna) «Βασικά ήταν πολύ δύσκολα από το Σάββατο, μιας και βρισκόμουνα ένα βαθμό πίσω και χρειαζόταν να τερματίσω μπροστά από τον Δημήτρη (Κόκκινο). Ήξερα ότι είναι δυνατός και θα κάνει τα πάντα να βρεθεί μπροστά μου. Πάλεψα πολύ, οδήγησα στο όριο και κατάφερα να τερματίσω δεύτερος και ο Δημήτρης τέταρτος, κάνοντας διαφορά 6 βαθμών. Την Κυριακή έπρεπε να τερματίσω κοντά του. Πάλι ο Δημήτρης πήγαινε πάρα πολύ γρήγορα στις ειδικές, παρασέρνοντας αναγκαστικά και εμένα. Πολύ άγχος και για τους δύο.»
Δυσκολίες στον αγώνα;
«Η διαδρομή δεν ήταν ιδιαίτερα δύσκολη για να σε κουράσει, ήταν πάρα πολύ ωραία. Η ειδική extreme test ήταν καλή, όπου μπορούσες να κερδίσεις ή να χάσεις πολύ χρόνο. Ήθελε πολύ προσοχή το να μην πέσεις στα λάστιχα και στους κορμούς. Η ειδική motocross είχε πολύ γκάζι και επικίνδυνα σημεία. Θα μπορούσες να χτυπήσεις άσχημα. Όσο για την cross country ήταν απαράδεκτη -το είχα πει από την Παρασκευή- να οδηγείς με πέμπτη και έκτη με κολλημένο το γκάζι και σε αγώνα όπου κρίνετε το πρωτάθλημα.»
Είχε κόσμο που φύλαγε την ειδική;
«Ήτανε καλά στημένη με κριτές και Σαμαρίτες. Εάν γινότανε μια στραβή, υπήρχε κάποιος να σε βοηθήσει.
Πώς είδες τον συναγωνισμό στην κατηγορία σου φέτος;
«Ξεκινήσαμε τέσσερις πρωταθλητές σε μια κατηγορία χωρίς να ξέρεις τι θα γίνει στον πρώτο αγώνα. Τέσσερις ισάξιοι.»
Για την επόμενη χρονιά τι σκέφτεσαι;
«Για την επόμενη χρονιά δεν ξέρω ακόμα, θα δω. Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την ομάδα Hellinstore 018 και τον Γιάννη Αθανασόπουλο, τον οποίο και ευχαριστώ. Είμαι επίσης πολύ ευχαριστημένος με το Husqvarna μου. Ευχαριστώ επίσης όλους στην ομάδα και ιδιαίτερα τον μηχανικό μου Δημήτρη Χελιώτη. Θα ήθελα να είμαι στην ίδια ομάδα και του χρόνου».

Χρήστος Θεοδοσόπουλος Πρωταθλητής Α2 και 7ος γενικής (#24-Husqvarna) «Την πρώτη ημέρα, η διαδρομή και οι ειδικές με είχαν αγχώσει και γενικά οι επτά βαθμοί που χρειαζόμουνα ακόμη για να εξασφαλίσω το πρωτάθλημα. Προσπάθησα στην αρχή να κάνω τακτική στον αγώνα, αλλά δεν μπορούσα να πηγαίνω σιγά. Έτσι στο τέλος οδήγησα όπως ξέρω και πήρα τον τίτλο. Την Κυριακή οδήγησα χωρίς άγχος και φόβο και πήγαν όλα καλά.
Πως σου φάνηκε ο αγώνας;
«Η διαδρομή ήταν ευχάριστη, οι ειδικές πολύ μεγάλες, φάνηκε ποιος είναι προπονημένος. Επίσης είχαν μεγάλο βαθμό δυσκολίας, με κίνδυνο τραυματισμού. Θέλω να ευχαριστήσω το Hellinstore 018 για την μεγαλύτερη υποστήριξη που μου έχουν κάνει στα τρία χρόνια που συμμετέχω σε αγώνες. Ένα ευχαριστώ στον μάστορά μου “AED” Ηλίας Δούρης και φυσικά ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ανθρώπους που με βοήθησαν.
Την επόμενη χρονιά τι προβλέπεις;
«Οι δυσκολίες είναι με την ΑΜΟΤΟΕ και την ΕΛΠΑ, το τι θα αποφασίσουνε. Θέλω να συμμετέχω σε αγώνες και να προσπαθήσω για το καλύτερο όπως και φέτος».

Δημήτρης Πρέπας Πρωταθλητής Α1 και 15ος γενικής (#6-Husqarva) «Στο φετινό πρωτάθλημα είχαν ατυχίες όλοι στην κατηγορία μου και τελικά κρίθηκε στην τύχη. Μπορούσε να το πάρει και ο Τρίγκας. Κατάφερα να κάνω καλύτερους τερματισμούς. Το αξίζαμε πιστεύω και οι δυο το πρωτάθλημα. Όσο για τον αγώνα, ήτανε δύσκολος με δύσκολες ειδικές και έπρεπε να ρισκάρεις λίγο. Ήθελε πολύ προσοχή, με την πέτρα που είχε.»

 

 

Σάββας Καπαγερίδης 3ος στην Β5 και 6ος Γενικής (#10-Honda) «Το 2006 συνεχίστηκε με την Honda Σαρακάκης σε άλλη κατηγορία με καινούργια μοτοσυκλέτα. Δυσκολευτήκαμε, χάσαμε κάποιους αγώνες από μηχανικά προβλήματα λόγο μετατροπών που είχε υποστεί η μοτοσυκλέτα. Τελευταία βρήκαμε το σωστό στήσιμο της μοτοσυκλέτας, κάνοντας καλούς αγώνες. Κυνήγησα τον τίτλο και κάποια καλύτερη θέση. Εδώ στην Αθήνα τερμάτισα πρώτος και τρίτος. Ο αγώνας ήταν αρκετά καλά στημένος, αλλά με ατέλειες. Ο βαθμός δυσκολίας δεν θα έλεγα ότι ήταν μεγάλος. Την extreme test την περίμενα πιο δύσκολη και πιο μεγάλη.
Πως κρίνεις τον εαυτό σου για την μέχρι τώρα παρουσία σου;
«Κάθε χρόνο και καλύτερα. Έχω βελτιώσει τα λάθη μου, έχω γεμίσει εμπειρίες και έχω ελαχιστοποιήσει τα προβλήματα. Με λίγη δουλειά ακόμα θα έχω καλύτερα αποτελέσματα».

Παναγιώτης Καδόγλου 3ος στην Α2 και 13ος γενικής (#206-ΚΤΜ) «Ξεκίνησα όχι πολύ καλά φέτος με μια 4η θέση στην Δράμα, μετά συνέχισα κάπως καλύτερα αλλά με κάποιες ατυχίες πάλι. Σε αυτό τον διήμερο αγώνα από το Σάββατο είχα πρόβλημα με την μοτοσικλέτα μου, μην μπορώντας να βρω τι έχει. Το ίδιο συνέβη και την Κυριακή. Προσπάθησα όμως για το καλύτερο, κατακτώντας μια 3η και μια 2η θέση.»
Πως σου φάνηκε η διαδρομή;
«Η απλή δεν ήτανε δύσκολη. Η ειδική cross country ήταν και επικίνδυνη με αυτό το ανηφορικό κομμάτι. Η ειδική extreme πολύ καλή. Για του χρόνου δεν έχω κάνει ακόμα σχέδια, θα δούμε πως θα πάνε τα πράγματα. Θέλω να ευχαριστήσω τους γονείς μου, τα αδέλφια μου, την αρραβωνιαστικιά μου και τους φίλους μου. Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ στις εταιρίες Δίτροχο, SIX DAYS, Dasteri που ήταν χορηγοί μου.»

Τάσος Τσιουχάρας 3ος στην Β4 και 17ος γενικής (#44-ΚΤΜ) «Φέτος ο συναγωνισμός ήταν ανεβασμένος. Πιστεύω ότι όλοι οι αναβάτες κάνουν σοβαρή προπόνηση. Έτσι ο συναγωνισμός μεγαλώνει και είναι δύσκολο να προκριθείς στις πρώτες θέσεις της γενικής. Ενας διήμερος αγώνας είναι σίγουρα πιο δύσκολος από έναν μονοήμερο. Προσωπικά μου αρέσουν οι διήμεροι αγώνες. Η διαδρομή του αγώνα ήταν ευχάριστη αλλά οι ειδικές ήταν λίγο ριψοκίνδυνες. Εάν έκανες κάποιο λάθος δεν είχε γυρισμό. Πιστεύω ότι όποιος δεν είχε να κερδίσει κάτι, δεν έπρεπε να ρισκάρει. Έτσι έκανα και εγώ. Όσο μπορούσα πήγαινα. Χτύπησα και λίγο το χέρι, αλλά δεν πειράζει. Η cross country με τις πέτρες ήταν η πιο δύσκολη ειδική. Η motocross ήταν λίγο χάλια με τις ροδιές από τα jeep, με αποτέλεσμα να υπάρχει εναλλαγή του εδάφους. Γενικά η χρονιά κύλησε καλά για εμένα, με δυνατό συναγωνισμό και τελικά μια τρίτη θέση».

 

Τηλέμαχος Τριβέλας 5ος στην Β4 (#411-Aprilia) «Απέχω έξι χρόνια από το άθλημα. Ξανά άρχισα τους αγώνες, λόγο φιλίας με τον Β.Ορφανό, που με παρότρυνε να συμμετάσχω στους αγώνες. Με το Aprilia έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος. Είναι πολύ φιλικό και εύκολο στο οδήγημα. Δεν είναι κουραστικό μηχανάκι, με μονό κύλινδρο για να έχει ξεσπάσματα. Με βοήθησε πολύ στον αγώνα, αλλά δεν είμαι στην καλύτερη φυσική κατάσταση.»
Πώς σου φάνηκε ο αγώνας;
«Να μιλήσω ειλικρινά, οδηγούσα στο σπίτι μου. Έπαιζα μπάλα στο γήπεδο μου. Η extreme ειδική ήταν ο εφιάλτης μου. Σκεφτόμουνα πως θα περάσω τα λάστιχα παρά το μονοπάτι στην cross country.
Του χρόνου τι σκέπτεσαι;
«Δες ξέρω ακόμα. Έχω να κάνω κάποιες «επισκευές» χεριών κτλ, με ένα δίμηνο αποχής από αγώνες. Θα δούμε.»

 

Χάρης Βόβλας Κυπελλούχος στην Γ6 (#61-ΚΤΜ) «Χαίρομαι που κέρδισα την δεύτερη ημέρα, αλλά δεν ήθελα κατά αυτό τον τρόπο. Ο Σ. Μυρογιάννης είναι καλός οδηγός. Στενοχωρήθηκα που χτύπησε. Παίζαμε ως την μέση του αγώνα και ήθελα να κερδίσω με το σπαθί μου. Πιστεύω ότι εάν δεν χτύπαγε θα νίκαγε σήμερα. Οι αγώνες αυτά έχουν. Γενικά μου άρεσε ο αγώνας. Μου άρεσε που υπήρχαν μεγάλες ειδικές. Την πρώτη ημέρα όμως έλειπαν πολλά σήματα στην απλή διαδρομή. Ελπίζω του χρόνου να έχουμε μεγαλύτερο συναγωνισμό.»

 

 

Μιχάλης Λαβασάς 3ος στην Γ6 (#610-ΚΤΜ) «Ήταν ένας πολύ ωραίος διήμερος αγώνας, Θα ήθελα ευχαριστήσω τους πάντες, ήταν όλα τέλεια. Είχαμε πολύ καλό καιρό και συγχρόνως λίγο άγχος για την διαδρομή, αν και όπως αποδείχτηκε δεν ήταν δύσκολη. Οι ειδικές ήταν πολύ σκληρές, στο στοιχείο μου δηλαδή. Θα ήθελα να είναι έτσι όλοι οι αγώνες.»