Ο πρώτος αγώνας του Πανελληνίου πρωταθλήματος enduro στη Δράμα έχει περάσει στο παρελθόν και οι αναβάτες που πρωταγωνίστησαν σε αυτόν βλέπουν τα πράγματα πιο καθαρά. Διαβάστε τι δήλωσαν λίγες ημέρες μετά τον αγώνα.

Λεωνίδας Κουλουκάτσης (ΤΜ Χ-ΜΟΤΟ ΚΟΥΛΟΥΚΑΤΣΗΣ) – Ήταν πολύ ωραίος αγώνα. Μου άρεσε πολύ. Ήταν καθαρός αγώνας Εnduro. Μετά από κάποιο σημείο μου είπαν πως μπορούσα να κερδίσω, μέχρι τότε δεν το είχα πιστέψει. Είχα χτυπημένο τον καρπό ένα χρόνο τώρα, σπασμένο σκαφοειδές. Δεν ξέρω αν συνεχίσω ίσως χρειαστεί να κάνω εγχείρηση. Δεν έχω προλάβει να συμμετάσχω σε πολλούς αγώνες, μόνο τους δυο του κυπέλλου Βορείου Ελλάδας πέρυσι, στα δυο Partners Enduro και ένα φιλικό του ΜΟΘ, γιατί είμαι 19 χρονών.

Νίκος Ζουρνατζής (Honda Σαρακάκης moto-action.gr) – Η απλή διαδρομή είναι από τις καλύτερες που έχουμε τρέξει στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα, είχε ασφάλεια παρότι είχε σφικτούς χρόνους. Έλλειψη έμπειρων κριτών από την οργάνωση, σταθμός ανεφοδιασμού μόλις πριν από το ΣΕΧ ενώ θα έπρεπε να βρίσκεται μετά το ΣΕΧ σε απόσταση όχι κοντινότερη των 200 μέτρων για να είναι σαφή η θέση της. Ουσιαστικά ο ανεφοδιασμός ήταν μέσα στα ΣΕΧ. Ήταν μικρές οι ειδικές διαδρομές. Λόγω ότι έχω εμπειρία διοργανωτή καταλαβαίνω πόσο δύσκολο είναι να στηθούν μεγάλες και σωστές ειδικές. Οπωσδήποτε χρειαζόταν άλλο ένα ΣΕΧ ανάμεσα στις δυο ειδικές του μεγάλου ΣΕΧ των 80 λεπτών κάτι που αναφέρεται και στον γενικό κανονισμό Enduro (maximum διαδρομή για κάθε ΣΕΧ είναι 25 χλμ και τα 60 λεπτά χρόνου). Άρα ο αγώνας ήταν άκυρος από την αρχή, κάτι που το γνώριζαν οι αναβάτες και οι αγωνοδίκες που σωστά κατά τη γνώμη μου επέτρεψαν να γίνει ο αγώνα. Θα ήταν κρίμα να ακυρωθεί ο πρώτος αγώνας του πρωταθλήματος. Όλοι γνωρίζουμε τι συνέπειες θα είχε αυτό στους οργανωτές, στους οδηγούς και στους χορηγούς. Πιστεύω ότι αν ακυρωθούμε η απόφαση δεν είναι δίκαιη για εμάς και θα πρέπει να ακυρωθεί ο αγώνας βάση ειδικού κανονισμού. Σε περίπτωση που γίνει το αντίθετο πιστεύω ότι πρέπει να δικαιωθούν ακόμα και αν φτάσουμε μέχρι τη FIM.

Σταμάτης Μαντάς (Husqvarna Hellinstore 018) – Στεναχωρήθηκα, γιατί η βενζίνη μου έφθανε. Μπορούσα να μην βάλω θα με έβγαζε μέχρι τον επόμενο ανεφοδιασμό. Καλός αγώνας με μικρές ειδικές με το παραμικρό λάθος δεν μάζευες τη διαφορά εύκολα. Ήταν κουραστικός αγώνας.
Τη μάχη με τον Βασίλη Σιαφαρίκα πως την είδες;
Την παρακολουθούσα. Πιστεύω τον ζόρισα πολύ. Από την πίεση που είχε έκανε λάθη. Ο ίδιος μου είπε πως είχε πτώσεις σε δυο ειδικές. Θα προσπαθήσω για το καλύτερο σε όλους τους αγώνες.

Τράντζας Μιχάλης (KTM Makina) – Η διαδρομή ήταν πολύ καλή, κουραστική, όμορφη και απαιτητική. Οι ειδικές πρέπει να ήταν μεγαλύτερες, αλλά ήταν πολύ όμορφες, ασφαλής και τεχνικές, εκτός από την cross country στο σημείο όπου περνάγαμε μέσα από τα δέντρα. Η οργάνωση έκανε πολλά λάθη και η ΕΛΠΑ από πλευρά της όπως κάναμε και εμείς λάθος. Κακώς το ΣΕΧ ήταν μεγάλο δεν ισχύει κάτι τέτοιο στον κανονισμό, δεν είναι σωστό. Ήταν λάθος δικό μας που θα μπορούσε να υπάρχει λύση χωρίς να ακυρωθούμε αλλά υπήρξαν και άλλα λάθη πιο σημαντικά. Να δεχθώ την ακύρωση αλλά από την στιγμή που είναι όλα σωστά και όχι τώρα.

Σιαφαρίκας Βασίλης (Honda Σαρακάκης Bike Therapy) – Ο αγώνας από άποψη διαδρομής ήταν άψογος. Οι ειδικές ήταν καλές εκτός την cross που έπρεπε να είναι πιο ασφαλής. Κακώς ο οργανωτής είπε στην ενημέρωση πως οι χρόνοι είναι χαλαροί και πολλοί αναβάτες πήραν καπέλο χρόνου άδικα. Καλώς είχαμε σένσορες αλλά αν θέλουμε να έχουμε κάτι καλύτερο για τους θεατές πρέπει να έχουμε display στις ειδικές. Ότι αναφορά τις αποφάσεις που πάρθηκαν πρέπει επιτέλους οι κριτές να μάθουν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους και όχι να μαλώνουν οι αναβάτες μεταξύ τους για να βρουν το δίκιο τους.
Πως είδες την κόντρα σου με του Σταμάτη Μαντά;
Δεν το κατάλαβα την ώρα του αγώνα γιατί τα display δεν έδιναν σωστούς χρόνους. Δεν ήξερα σε ποια θέση ήμουνα. Είναι ένας ανερχόμενος οδηγός που θέλει να κερδίζει.

Τάκης Μανιάτης (Husqvarna Hellinstore 018) – Ο καλύτερος αγώνας που έχω συμμετάσχει. Δεν θυμάμαι να έχω τρέξει καλύτερο αγώνα. Εγώ σαν αναβάτης δεν θα έκανα ένσταση για να ακυρωθούν. Μίλησα με τα παιδιά και τους είπα πως κανονικά θα πρέπει να ακυρωθούν αλλά εγώ δεν θα κάνω ένσταση γιατί πιστεύω πως οι αγώνες θα πρέπει να κρίνονται στο αγωνιστικό τους μέρος και όχι στα συμβούλια. Παρότι εγώ είχα ακυρωθεί πέρυσι στον πρώτο αγώνα για παρόμοιο συμβάν. H ευθεία της ειδικής cross country θα έπρεπε να είχε σπάσει γιατί μαζεύαμε πολλά χλμ. Με τις ανακατατάξεις φέτος των αναβατών θα γίνει ένα καταπληκτικό πρωτάθλημα σε όλες τις κατηγορίες. Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τι θα γίνει στο μέλλον.

Δημήτρης Τσακατσώνης (ΚΤΜ Makina) – Ήταν ένας πραγματικά enduro αγώνας αφού οι περισσότεροι αναβάτες τερμάτισαν εξαντλημένοι. Μια διαδρομή με πολλά τερραίν κυρίως πέτρα σε ένα πανέμορφο τοπίο. Ήταν σαν να τρέξαμε τρία scramble αφού μια από τις απλές διαδρομές διαρκούσε μια ώρα και είκοσι και έπρεπε να οδηγούμε γρήγορα λόγω σφικτού χρόνου. Οι ειδικές ήταν ωραίες αλλά μικρές για Πανελλήνιο. Δύσκολα να καλύψεις κάποιο λάθος. Εγώ πήγα πολύ καλά μπορώ να πω ότι τα έδωσα όλα. Από λάθη είχα μια έξοδο στην πρώτη ειδική και μια πτώση στην extreme test. Κατά τα άλλα τα πήγα πιο καλά από ποτέ.