Τα πράγματα δεν έχουν ξεκαθαρίσει για την κατηγορία των 125, αλλά και στα 250 μπορεί να δούμε κάποιες εκπλήξεις μετά το καλοκαίρι. Μια περισσότερο συγκροτημένη εικόνα γι’ ότι έγινε στην Μεγαλόπολη αλλά και τι θα επακολουθήσει μετά την ανάπαυλα του πρωταθλήματος, μας έδωσαν οι πρωταγωνιστές του αγώνα με τις δηλώσεις τους.

Αλέξης Παπανικολάκης (Kawasaki #1 – Teo Moto – Shell – Papanikolokis Racing)
Είχαμε ένα πάρα πολύ καλό πρώτο σκέλος στην κατηγορία. Είχα μια άτυχη στιγμή, από μια πτώση σε ένα ντουμπλάρισμα, ήρθε αναγκαστικά η τέταρτη θέση. Στο δεύτερο σκέλος είχα μια κακή εκκίνηση παρ ότι δεν το συνηθίζω, από έκτος κατάφερα να τερματίσω δεύτερος. Δεν είμαι ικανοποιημένος με τους τερματισμούς μου, σε συνδυασμό με τα αποτελέσματα του συναγωνισμού, μπορώ να πω ότι τα πράγματα εξελίχθηκαν καλά για εμένα. Τώρα είμαστε όλοι μαζί πολύ κοντά στην βαθμολογία, και έπεται συνέχεια μετά το καλοκαίρι.

Στέλιος Γαλατιανός (Honda #3 – Αφοι Σαρακάκη – Τim – Agip – Artsana – Shoei – Sinisalo – Sidi – Vans)
Το Σάββατο δεν είχα καλή εμφάνιση με τον τέταρτο χρόνο που πέτυχα. Την Κυριακή όμως είχα πολύ καλή εκκίνηση στο πρώτο σκέλος, που με έφερε στην πρώτη θέση, και οδήγησα σε όλο τον αγώνα μπροστά. Δεν κατάφερα να απομακρυνθώ από τον συναγωνισμό, οδήγησα όμως χωρίς λάθη, και με σταθερό ρυθμό κέρδισα το σκέλος. Στο δεύτερο σκέλος έφυγα τρίτος στην εκκίνηση, και λίγο μετά με πέρασε ο Α.Παπανικολάκης. Οδηγούσα πίσω από τον Αλέξη όταν στην στροφή της εκκίνησης χτύπησα το δάκτυλο μου στα προστατευτικά κάγκελα του χώρου των pits. Πονούσα παρά πολύ, αλλά συνέχισα τερματίζοντας τελικά όγδοος.

Μιχάλης Παναγιωτόπουλος (ΚΤΜ #61 Hellin Moto – Shell Advance – Wheel City – Dunlop – Agip – Procirquit)
Όλα πήγαν πολύ καλά σήμερα. Είχα δύο καλές εκκινήσεις και προσπάθησα να κρατηθώ μπροστά και στα δύο σκέλη. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος με την απόδοση μου γιατί η μεγάλη προσπάθεια που κατέβαλα στην προετοιμασία τώρα πιάνει τόπο. Πλησίασα πιό κοντά στην πρώτη θέση στην βαθμολογία, αλλά έχουμε αρκετό δρόμο μπροστά μας.

John Barfoot (ΚΤΜ #42 – Hellinmoto – Shell Advance – Michelin)
Αυτός ήταν ο πρώτος σου αγώνας σε ελληνικό έδαφος. Αλήθεια, πως ήταν;
Ήταν πάρα πολύ ζεστός για εμένα που έρχομαι από την Αγγλία. Βρέθηκα από τους 15C στους 30C και ήταν δύσκολο να προσαρμοστώ. Παρά το γεγονός της ζέστης και της δύναμης της μοτοσικλέτας των 250cc (στην Αγγλία οδηγεί 125cc), ευχαριστήθηκα πολύ τους αγώνες εδώ. Η πίστα της Μεγαλόπολης είναι πάρα πολύ καλή και ασφαλές, το ίδιο και η οργάνωση, χάρηκα πολύ που βρέθηκα εδώ.
Ο συναγωνισμός πως σου φάνηκε;
Νομίζω ότι οι έλληνες οδηγοί είναι καταπληκτικοί. Σε πιέζουν δυνατά και μου έκανε τρομερή εντύπωση η ασφάλεια με την οποία οδηγούν όλοι. Ελπίζω να ξαναέρθω.

Λευτέρης Καρέτσος (Yamaha #4 – Shoei – Motul – Michelin – Yamaha)
Ήταν ένα ωραίος αγώνας. Η πίστα ήταν καλά προετοιμασμένη και είχαμε ωραίους αγώνες. Είμαι ευχαριστημένος από την απόδοση μου σήμερα. Είχα δύο καλές εκκινήσεις, όμορφες μάχες με τον Άγγλο και δύο νίκες που μου έδωσαν μεγαλύτερη βαθμολογική διαφορά. Όλα πήγαν καλά.

Σταμάτης Λυρίου (Husaberg #2 – Extra Products – Blue Star Ferries – Aral – Dunlop)
Οι αγώνες ήταν πάρα πολύ καλοί ειδικά στα 125. Το επίπεδο έχει ανέβει φέτος και ο συναγωνισμός είναι στα κόκκινα. Βλέπω τον Καρέτσο πολύ φορμαρισμένο σχετικά με άλλες χρονιές. Και ο Λ.Παπανικολάκης είναι πολύ δυνατός αλλά πιστεύω ότι και αυτός ταλαιπωρείται όπως και εγώ με το στήσιμο της μοτοσικλέτας του. Το Σάββατο δοκίμασα κάποιες νέες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις και είδα αποτέλεσμα. Είναι μια νέα μοτοσικλέτα για εμένα, ευρωπαϊκής φιλοσοφίας και χρειάζεται να προσαρμοστώ γιατί όλα αυτά τα χρόνια οδηγούσα μόνο ιαπωνικές μοτοσικλέτες. Από δύναμη δεν έχω πρόβλημα, στο στρίψιμο με προβληματίζει αλλά νομίζω πως μετά την Μεγαλόπολη βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο. Ακόμα δεν νοιώθω ότι αποδίδω τα μέγιστα, χρειάζομαι χρόνο και τώρα το καλοκαίρι θα δουλέψω για να είμαι ο πραγματικός Λυρίου πάνω στο Husaberg.