Στην Σπερχειάδα ξεχώρισε το πάθος των αγωνιζομένων για διάκριση. Όπως είναι φυσικό σε έναν αγώνα motocross δεν έλειψαν οι επαφές στις σκληρές μάχες που δόθηκαν, δημιουργώντας μια μικρή ένταση μετά στα paddocks. Η ένταση του αγώνα αλλά και της μάχης του πρωταθλήματος των 125cc αποτυπώνονται στις δηλώσεις των πρωταγωνιστών.

Παναγιώτης Κουζής (Yamaha #2 – Μοτοδυναμική – ΚΑ Μοτο – Pirelli – Παραράς)
Παναγιώτη σκέλος με το σκέλος η μάχη με τον Παναγιωτόπουλο για το πρωτάθλημα μεγαλώνει.
Έτσι θα πάμε μέχρι το τέλος. Θα γίνει σκληρή μάχη πιστεύω μεταξύ μας, όπως είχε γίνει πριν λίγα χρόνια στα Junior. Σε αυτό τον αγώνα επιτέλους βρήκα τις σωστές ρυθμίσεις στην μοτοσικλέτα μου. Είχα ταλαιπωρηθεί αρκετά στους τελευταίους αγώνες και σήμερα πήγαν όλα καλά.

Μιχάλης Παναγιωτόπουλος (ΚΤΜ #61 Hellin Moto – Shell Advance – Wheel City – Dunlop – Agip – Procirquit)
Μιχάλη σκέλος με το σκέλος η μάχη με τον Κουζή για το πρωτάθλημα μεγαλώνει.
Ναι όπως ήρθαν τα πράγματα σήμερα έτσι είναι, στον τελευταίο αγώνα θα έχουμε σκληρή μάχη και ο νικητής θα φύγει με τον τίτλο.
Ο Παναγιώτης θυμήθηκε την εποχή που μονομαχούσατε για τον τίτλο στα Junior, θα πάρεις την ρεβάνς;
(Γέλια) είναι μια μάχη από τα παλιά, θα δούμε τι θα γίνει.

Λευτέρης Παπανικολάκης(Kawasaki #1 – Teo Moto – Shell – Papanikolokis Racing)
Στην εκκίνηση του πρώτου σκέλους είχα ένα μικρό πρόβλημα με τα γυαλιά μου, έκανα νόημα κατά την διάρκεια της πράσινης σημαίας αλλά η διαδικασία δεν σταμάτησε. Έχουν αλλάξει λίγο τα πράγματα στην διαδικασία της εκκίνησης, η μπάρα έπεσε αμέσως με την εμφάνιση των 5 δευτερολέπτων και εγώ βρέθηκα να βαράω μανιβελιές. Ξεκίνησα τελευταίος και κατάφερα γρήγορα να βρεθώ μπροστά, στους τελευταίους γύρους είχα και μια πτώση άργησα να βάλω μπροστά την μοτοσικλέτα μου, αλλά τελικά κατάφερα να τερματίσω τρίτος. Η όλη ιστορία με προβλημάτισε, είχα τον ταχύτερο γύρο το Σάββατο, ήμουν καλά και πάλι όμως όπως στην Μεγαλόπολη με την ίωση, δεν μπορούσα να κερδίσω. Ευτυχώς στο δεύτερο σκέλος όλα πήγαν καλά και πήρα την νίκη.

Λευτέρης Καρέτσος (Yamaha #4 – Shoei – Motul – Michelin – Yamaha)
Λευτέρη σίγουρα ήρθες να κάνεις ένα συντηρητικό αγώνα για να πάρεις τον τίτλο, αλλά αυτό δεν φάνηκε σήμερα;
Ήθελα να κάνω ένα συντηρητικό αγώνα αλλά είδα ότι μπορούσα να κερδίσω το πρώτο σκέλος και το έκανα. Στο δεύτερο είπα θα το κυνηγήσω αν πάρω καλή εκκίνηση, δεν την πήρα και έτσι έκατσα πίσω τερματίζοντας πέμπτος. Τώρα μένει η Πρέβεζα αλλά δεν ξέρω τι θα κάνω.
Πήρες τον δωδέκατο τίτλο, θα πας για τον δέκατο τρίτο ή είναι γρουσουζιά;
(Γέλια) δεν ξέρω τι θα κάνω του χρόνου, δεν το έχω αποφασίσει, το πιο πιθανό είναι να τρέξω αλλά μην με ρωτάς για αποτελέσματα.

Αλέξης Παπανικολάκης (Kawasaki #1 – Teo Moto – Shell – Papanikolokis Racing)
Αλέξη σήμερα ήσουν θύμα τον μάλλον κακών εκκινήσεων σου;
Όσο αφορά τα πρώτα μέτρα της εκκίνησης και το τίναγμα στην μπάρα τα πήγα πολύ καλά. Δεν ξέρω πως έγινε και στα δύο σκέλη να συγκρουστώ με τον Ηλιόπουλο, έπεσε πάνω μου και τις δυο φορές με αποτέλεσμα να μείνω πίσω. Ειδικά στο δεύτερο σκέλος έχασα το έλεγχο της μοτοσικλέτας μου και δεν έπεσα από θαύμα. Δεν ξέρω αν είχα καλύτερη τύχη στις εκκινήσεις τι θα έκανα, αυτό που ξέρω είναι ότι συναντώ στις προπονήσεις πολλούς από τους πρωταγωνιστές της κατηγορίας και διαπιστώνω ότι βρίσκομαι στο ίδιο αν όχι σε καλύτερο επίπεδο από αυτούς. Στον αγώνα όμως δεν μου βγαίνει και ψάχνω να βρω τι φταίει. Στο δεύτερο σκέλος αν δεν είχα την κακή εκκίνηση και το σκασμένο λάστιχο από νωρίς ίσως να πήγαινα ακόμα καλύτερα. Είναι μια κακή χρονιά γι εμένα, όσα δεν μου έχουν συμβεί τα περασμένα χρόνια μου τυχαίνουν φέτος.
Ποια είναι τα σχέδια σου για την επόμενη χρονιά;
Δεν θα ήθελα να μιλήσω για του χρόνου αν δεν τελειώσει η φετινή χρονιά.

Στέλιος Γαλατιανός (Honda #3 – Αφοι Σαρακάκη – Τim – Agip – Artsana – Shoei – Sinisalo – Sidi – Vans)
Εμφανίζεσαι πολύ δυνατός όταν ξεκινάς τα σκέλη στις πίσω θέσεις;
Έχω πάντα άγχος στις εκκινήσεις και όταν δεν φεύγω καλά λέω πάντα ότι δεν έχω τίποτα να χάσω και βάζω το κεφάλι κάτω. Στο πρώτο σκέλος δεν έφυγα καλά έμπλεξα λίγο με την λάσπη, τελικά κατάφερα να ανέβω θέσεις. Στο δεύτερο έφυγα κάπως καλύτερα, κατάφερα να περάσω τον Ηλιόπουλο και τον Ζαχαρίου σε μια στροφή αλλά είχα επαφή με τον Ηλιόπουλο που μου επέφερε μια σπασμένη μπροστινή δαγκάνα φρένου. Οδήγησα χαλαρά και μυαλωμένα, πάλεψα με τον Ζαχαρίου όσο μπορούσα, είχα μια πτώση στα πίσω κομμάτια τερματίζοντας τελικά τρίτος.

Γιώργος Ηλιόπουλος (ΚΤΜ #3 – Hellin Moto – Shell Advance – Vasilopoulos Team)
Γιώργο κυνηγάς το βάθρο σε κάθε αγώνα αλλά κυρίως λόγο ατυχιών δεν το πετυχαίνεις. Σήμερα αυτό άλλαξε;
Σε αυτόν τον αγώνα είχα άδεια από τον στρατό και έκανα μια λίγο καλύτερη προετοιμασία κι έτσι είχα καλύτερα αποτελέσματα ειδικά στο πρώτο σκέλος. Στο δεύτερο σκέλος είχα μια περίεργη επαφή με τον Γαλατιανό όπου μου έσβησε η μοτοσικλέτα και άργησα να ξεκινήσω. Οι ατυχίες είναι μέσα στο πρόγραμμα αρκεί να μην έχουν τραυματισμούς. Πριν λίγα χρόνια όταν είχα σπάσει το πόδι μου είχα μείνει αρκετά πίσω σε προετοιμασία με αποτέλεσμα να καθυστερήσω αρκετά να έρθω σε αυτό το επίπεδο και όλοι οι άλλοι να ανέβουν. Πιστεύω του χρόνου θα είμαι πολύ καλύτερα.

Νεκτάριος Παπαβασιλείου (ΚΤΜ #3 – Hellinmoto – Shell Advance – Vasilopoulos Team)
Νεκτάριε ξεκαθαρίζει η μάχη της δεύτερης θέσης με τον Λυρίου;
Με τον Λυρίου καλά τα πάμε και έχουμε καλές μάχες, αν έχουμε και μια μικρή επαφή είναι όλα στα αθλητικά πλαίσια. Δυστυχώς το πρόβλημα μας είναι με άλλον οδηγό (αναφέρεται στον Κρητικό) που σήμερα πέταξε δυο οδηγούς κάτω. Δεν ξέρω τι, αλλά κάτι πρέπει να γίνει, ίσως να του γίνει μια αναφορά μια σύσταση γιατί έχουμε πρόβλημα. Πέρα από αυτό το επεισόδιο σήμερα ήμουνα ξεκούραστος, είχα κάνει προετοιμασία και οδήγησα όπως ήθελα, παίρνοντας μια δεύτερη και μια τρίτη θέση. Η πίστα παρά την βροχή ήταν σε καλή κατάσταση και όλα πήγαν καλά αν εξαιρέσεις το παραπάνω επεισόδιο.

Σταμάτης Λυρίου (Husaberg #2 – Extra Products – Blue Star Ferries – Aral – Dunlop)
Είμαι πολύ απογοητευμένος με όσα έγιναν σήμερα. Στο πρώτο σκέλος δεν πήγα καλά από δικό μου λάθος, είχα βάλει ελαστικό για πολύ λάσπη ενώ η πίστα δεν είχε τόση. Αποτέλεσμα ήταν να μην έχω την πρόσφυση που ήθελα στα στεγνά ανηφορικά κομμάτια και να χάσω τον ρυθμό μου. Στο δεύτερο σκέλος ο Κρητικός έπεσε πάνω μου και με πέταξε κάτω. Ήρθε δίπλα μου στην δεξιά παρατεταμένη μου πήρε το τιμόνι με τον αγκώνα του από την μεριά του γκαζιού και με πέταξε κάτω. Υπέβαλα ένσταση για αυτό το περιστατικό και φάνηκε και στις κάμερες που κατέγραφαν τον αγώνα ότι η κίνηση του ήταν αντιαθλητική. Εγώ κάτω από τέτοιες συνθήκες δηλώνω ότι δεν τρέχω στην Πρέβεζα αν δεν παρθούν μέτρα. Τρέχω πολλά χρόνια στους αγώνες και έχω ανταλλάξει πάρα πολλές προσπεράσεις με πολλούς οδηγούς, όλοι όμως κινήθηκαν στα αθλητικά πλαίσια κι όχι έτσι. Παράπονα άλλωστε δεν έχω μόνο εγώ αλλά και ο Παπαβασιλείου. Δεν με ενδιαφέρει να τρέχω σε τέτοιους αγώνες, που με τέτοιες ενέργειες κρίνονται οι θέσεις στην βαθμολογία. Σε αυτό τον αγώνα έχασα την μάχη για την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα και ίσως να μην υπάρχει νόημα να τρέξω στην Πρέβεζα. Θα ήθελα να δηλώσω επίσης ότι στο χώρο κινούνται πολλά αναβολικά και καλό θα ήταν να γίνει κάτι γι αυτό.

Μανώλης Κρητικός (Suzuki #155 – Silkolene-Moto Τρίτη- Maxxis)
Στο πρώτο σκέλος είχα μια σχετικά καλή εκκίνηση αλλά μέσα στον πρώτο γύρο γλίστρησα σε ένα σημείο με λάσπες και έπεσα. Εκεί έχασα την επαφή με τους πρώτους και τελικά τερμάτισα πέμπτος. Καλή εκκίνηση είχα και στο δεύτερο σκέλος, βρέθηκα τρίτος πίσω από τον Λυρίου έκανα την κίνηση μου να τον περάσω είχαμε μια επαφή, εκείνος έπεσε κι έτσι πέρασα δεύτερος κρατώντας ένα καλό ρυθμό. Στον τρίτο γύρο είχα φάει μια πέτρα στο μέτωπο από τον πίσω τροχό του Λυρίου, δεν έβλεπα καλά, έτρεχε αίμα και είχε μουδιάσει το κεφάλι μου, αποφάσισα όμως να μην σταματήσω. Προς το τέλος του αγώνα με πίεσε και με πέρασε ο Παπαβασιλείου αλλά είδα ότι μπορούσα να τον ακολουθήσω και στον τελευταίο γύρο κατάφερα να τον περάσω. Στον τερματισμό ο Παπαβασιλείου με τον Λυρίου άρχισαν να με βρίζουν και να με κατηγορούν για βρώμικη και αντιαθλητική συμπεριφορά. Στην περίπτωση του Λυρίου η επαφή που είχαμε έγινε στην παρατεταμένη δεξιά στροφή πριν το άλμα των θεατών. Ανεβήκαμε την ανηφορική ευθεία πριν την στροφή με εμένα να έχω ελαφρύ προβάδισμα, πήρα την εσωτερική ενώ ο Λυρίου την εξωτερική. Εγώ κράτησα την γραμμή μου κι εκείνος έπεσε πάνω μου. Έχασα τον έλεγχο της μοτοσικλέτας μου κι από τύχη δεν έπεσα. Όσο για την προσπέραση μου στον Παπαβασιλείου, έγινε σε μια κλειστή στροφή που πάλι πήρα την εσωτερική ενώ ο Νεκτάριος πήγε εξωτερικά από το μπέρμ. Στην έξοδο της στροφής ήμουν μπροστά και μάλλον βρήκε στον πίσω τροχό μου. Δεν νομίζω ότι έκανα κάτι αντιαθλητικό και στις δυο περιπτώσεις. Αμέσως μετά τις κατηγορίες μίλησα με ανθρώπους που είδαν τα περιστατικά και όλοι μου είπαν ότι δεν υπήρχε κάτι το αντιαθλητικό. Είναι κρίμα να υπάρχουν τέτοιες συμπεριφορές, στο motocross υπάρχουν επαφές και εγώ το έχω αποδεχτεί αυτό. Στην Πρέβεζα χτύπησα το χέρι μου από μια τέτοια επαφή πάλι με τον Λυρίου, και τότε δεν είχα πει τίποτα. Αντίθετα πάντα ήμουν αυτός που πρόσεχε και έκλεινε το γκάζι για να μην γίνει ατύχημα.