Ο Mister τίτλος του Ελληνικού motocross ο Λευτέρης Καρέτσος, πρόσθεσε ένα ακόμα πρωτάθλημα των 250cc στην καριέρα του, στον προτελευταίο αγώνα της χρονιάς στην Σπερχειάδα. Στην κατηγορία των 125cc ο Π.Κουζής πήρε τους περισσότερους βαθμούς αλλά όχι και την πρωτοπορία στην βαθμολογία, το φινάλε με τον Παναγιωτόπουλο θα είναι δραματικό.

Ο αγώνας της Σπερχειάδας, ήταν μια προσωπική υπόθεση της Κάθυ Γουέλς, που με δική της πρωτοβουλία και ευθύνη οργανώθηκε ο έκτος αγώνας του Πανελληνίου πρωταθλήματος motocross. Αναφέρουμε το γεγονός αυτό γιατί ως γνωστόν μετά το καλοκαίρι ο θεσμός βρέθηκε στον αέρα χωρίς να ξέρει κανείς που και πότε θα γίνουν οι υπόλοιποι αγώνες. Επιστρατεύτηκαν πρώτα από όλα η τοπική λέσχη ΑΛΜΟΣ και αρκετοί φίλοι του αθλήματος από διάφορα πόστα προσφέροντας γνώσεις και εργασία. Παρά λοιπόν τις δυσοίωνες προβλέψεις με την ενημέρωση της τελευταίας στιγμής αλλά και με κάποιες ελλείψεις, ο αγώνας έγινε με ικανοποιητικές συμμετοχές και με θεατές. Έγινε δουλειά και πιστεύω ότι ο έκτος αγώνας του πρωταθλήματος σώθηκε από την Κα Γουέλς και την αγάπη όσων συντέλεσαν στην διεξαγωγή του.

Στο πλευρό όλων στάθηκε και ο καιρός που πραγματικά ούτε παραγγελία να τον είχαμε κάνει. Οι βροχές στα μέσα της εβδομάδας βοήθησαν στην προετοιμασία του χώματος και την εύκολη επεξεργασία του. Το Σάββατο τα βαριά σύννεφα πάνω από την πίστα έκαναν την χάρη στους αγωνιζόμενους και δεν έριξαν σταγόνα μέχρι και το πέρας των δοκιμαστικών. Από εκεί και μετά άνοιξαν οι ουρανοί με ασταμάτητη βροχή μέχρι αργά το βράδυ. Την επόμενη μέρα ο πρωινός ήλιος δεν επέτρεψε να υπάρχει λάσπη στο μεγαλύτερο μήκος της πίστας συμβάλλοντας έτσι και αυτός στην διεξαγωγή και επιτυχία του αγώνα.

Το γεγονός της ημέρας ήταν η κατάκτηση του τίτλου των 250cc από τον Λευτέρη Καρέτσο. Ο πάντα γελαστός πολυπρωταθλητής κέρδισε το πρώτο σκέλος και απλά απόλαυσε την συμμετοχή του στο δεύτερο σημειώνοντας μια πέμπτη θέση. Από την αρχή του πρωταθλήματος μέχρι και την κατάκτηση του, ο Λε Καρε έχασε μόνο δύο σκέλη επιβεβαιώνοντας την υπεροχή του στην κατηγορία. Αν και ακόμα δεν ξέρει αν θα συμμετάσχει την επόμενη χρονιά ελπίζουμε να τον δούμε τουλάχιστον στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στην Πρέβεζα.

Σάββατο 7/10/206
1ος Αγώνας Junior – Mini

Η μονομαχία του Δημήτρη Κοντολέτα (Honda #92) με τον Γιάννη Μόσιο (ΚΤΜ #51) στην Μεγαλόπολη, συνεχίστηκε στην Σπερχειάδα. Αν και αγωνίζονται σε διαφορετικές κατηγορίες ήθελαν και οι δύο μια overall νίκη. Ο Μόσιος ήταν αυτός που έφυγε καλύτερα στην εκκίνηση και ταλαιπώρησε τον Κοντολέτα στους πρώτους γύρους που δεν μπορούσε να τον περάσει. Τελικά ο Κοντολέτας της Junior πέρασε τον Μόσιο της Mini τερματίζοντας και οι δύο πρώτοι στις κατηγορίες τους. Για την Junior o Παναγιώτης Παπίλας (Kawasaki #5) πήρε την δεύτερη θέση με τρίτο τον Βασίλη Φωτόπουλο (Kawasaki #27). Στην Mini o Μανώλης Κρητικός (Kawasaki #55) πήρε άνετα την δεύτερη θέση από τον τρίτο Παύλο Σιδέρη (Kawasaki #44).

Κυριακή 17/09/06
1ος αγώνας 125cc
Την KRD Hole Shot King Award κέρδισε ο Χρήστος Φωτόπουλος (Kawasaki #911) αλλά και την πρωτοπορία του αγώνα πήρε καθαρά ο Φωτόπουλος με τον Παπανικολάκη να έχει ένα στρίμωγμα με τον Γιώργο Ηλιόπουλο (ΚΤΜ #8) στην επόμενη στροφή μετά την εκκίνηση και έτσι ο οδηγός της ΚΤΜ βρέθηκε στην δεύτερη θέση. Στην τρίτη θέση ακολουθούσε ο Παναγιώτης Κουζής (Yamaha #2) πιεζόμενος από τον Μιχάλη Παναγιωτόπουλο (ΚΤΜ #61) στην δική τους μάχη για το πρωτάθλημα. Γρήγορα ο Παναγιοτόπουλος κατάφερε να περάσει τον Κουζή και λίγους γύρους μετά κατάφεραν και οι δύο να περάσουν τον Ηλιόπουλο. Ο ρυθμός του Παναγιωτόπουλου ήταν καλός, τόσο καλός που από την μία ο Κουζής δεν μπορούσε να τον ακολουθήσει και από την άλλη πλησίαζε τον πρωτοπόρο Φωτόπουλο που είχε πάρει μια μικρή διαφορά. Στον πέμπτο γύρο ο Παναγιωτόπουλος πήρε την πρωτοπορία του αγώνα και δεν την άφησε μέχρι και το τέλος του σκέλους. Στην δεύτερη θέση κατάφερε να αναρριχηθεί ο Κουζής, χωρίς να απολέσει άλλους βαθμούς. Η καλή εκκίνηση του Ηλιόπουλου τον έφερε να τερματίζει τελικά τρίτος μπροστά από τον τέταρτο Χ.Φωτόπουλο που η διατήρηση της πρώτης θέσης στην αρχή του σκέλους, του πήρε πολλές δυνάμεις. Για άλλη μια φορά ο Στέλιος Γαλατιανός (Honda #3) ήρθε δυνατά από τις πίσω θέσεις μετά από κακή εκκίνηση, καταφέρνοντας να περάσει στην πέμπτη θέση κερδίζοντας την μάχη από τον έκτο Βασίλη Ζαχαρίου (ΚΤΜ #5) αλλά και τον έβδομο Α.Παπανικολάκη.

1ος αγώνας 250cc

Την enduro.gr Hole Shot King Award πήρε ο Νεκτάριος Παπαβασιλείου (ΚΤΜ #3) και επέβαλε δυνατό ρυθμό στον αγώνα μπροστά από τον Σταμάτη Λυρίου (Husaberg #2) και τον Λευτέρη Καρέτσο (Yamaha #4) καταφέρνοντας να δημιουργήσει και μια μικρή διαφορά. Ο Λυρίου δεν μπόρεσε να ακολουθήσει τον ρυθμό του πρώτου και γρήγορα έχασε την δεύτερη θέση από τον Καρέτσο που τώρα πλησίαζε τον Παπαβασιλείου. Στο τέλος του αγώνα ο Καρέτσος έκανε την κίνηση του στον Παπαβασιλείου κερδίζοντας το σκέλος και το 12ο πρωτάθλημα στην καριέρα του. Ο Παπαβασιλείου πήρε την δεύτερη θέση, με τρίτο τον Λευτέρη Παπανικολάκη (Kawasaki #1) που είχε μια πτώση στον αγώνα μένωντας πίσω και ένα σβήσιμο στην εκκίνηση που τον ανάγκασε να ξεκινήσει σχεδόν τελευταίος. Κυριολεκτικά στο νήμα έχασε το βάθρο ο Μανώλης Σκύβαλος (ΚΤΜ #5) τερματίζοντας τέταρτος, με πέμπτο τον Μανώλη Κρητικό (Suzuki #155) και έκτο τον Λυρίου.

2ος αγώνας Junior – Mini
Οι διαφορές σε αυτό τον αγώνα ήταν μεγάλες από την αρχή ακόμα και για τους δύο πρώτους των δύο κατηγοριών. Ο Κοντολέτας πήρε άλλη μια άνετη νίκη στην Junior μπροστά από τον δεύτερο Παπίλα και τον τρίτο Φωτόπουλο που συμπλήρωσαν την ίδια ακριβώς κατάταξη του πρώτου σκέλους. Στην Mini ο Μόσιος δεν πήρε καλή εκκίνηση και αυτή την φορά δεν μπόρεσε να βρεθεί κοντά στον Κοντολέτα. Οδήγησε στην πρώτη θέση της Mini μέχρι έκτο γύρο όπου είχε μια πτώση και καθυστέρησε αρκετά. Την ευκαιρία δεν την άφησε ανεκμετάλλευτη ο Κρητικός που τον πέρασε κερδίζοντας έτσι τον αγώνα. Δεύτερος τερμάτισε ο Μόσιος που θέλει μόνο έντεκα βαθμούς στον επόμενο αγώνα για να πάρει το Κύπελλο στην κατηγορία. Την τρίτη θέση κατέλαβε ο Σιδέρης.

1ο σκέλος ΟΡΕΝ

Η επιστροφή του Κώστα Μαρίνη (ΤΜ #6) στους αγώνες μετά τον τραυματισμό στέφτηκε με απόλυτη επιτυχία. Πήρε την εκκίνηση του πρώτου σκέλους και έδωσε αυτός τον ρυθμό του αγώνα από την πρώτη θέση. Ο Κωσταντίνος Κατσούλας (Kawasaki #101) βρέθηκε από την αρχή πίσω του αλλά ήταν αδύνατον να ακολουθήσει τον ρυθμό του. Έτσι ο Μαρίνης πήρε το σκέλος με δεύτερο τον Κατσούλα ενώ τρίτος βρέθηκε ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Δημήτρης Φωτόπουλος (Kawasaki #911). Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Αλέκος Καρανάσης (Yamaha #202) μετά από μέτρια εκκίνηση με τον Στράτο Λικιαρδόπουλο πέμπτο να επικρατεί του έκτου Θεόδωρου Βελλίδη (Kawasaki #5).

2ος αγώνας 125cc
Ο Ηλιόπουλος πήρε την KRD Hole Shot King Award μαζί με την πρωτοπορία του αγώνα έχοντας από κοντά πίσω τους Ζαχαρίου, Κουζή και Γαλατιανό. Η επικίνδυνη γραμμή του Ηλιόπουλου στην εκκίνηση (έκλεισε την γραμμή του απότομα στα φρένα) έφερε τον Α.Παπανικολάκη να βρίσκει στον πίσω τροχό του και να γλιτώνει την πτώση από τύχη. Το περιστατικό αυτό όμως προκάλεσε συγκρούσεις στους επερχόμενους οδηγούς και ένας από αυτούς ήταν και ο Παναγιωτόπουλος που αναγκάστηκε να ξεκινήσει τελευταίος. Ανεπηρέαστος από το γεγονός αυτό ο Κουζής είχε βάλει στόχο την πρώτη θέση και την κατέλαβε με υπομονή και μεθοδικότητα περνώντας πρώτος στα μισά περίπου του σκέλους και τερματίζοντας εκεί. Δεύτερος τερμάτισε ο Ζαχαρίου που αυτή την φορά ναι μεν είχε καλή εκκίνηση αλλά γενικά η Σπερχειάδα δεν του ταιριάζει. Ο Γαλατιανός τερμάτισε τρίτος έχοντας ένα πολύ καλό ρυθμό, κατάφερε μάλιστα να περάσει τον Ηλιόπουλο και τον Ζαχαρίου σε μια στροφή, ακολουθώντας καλύτερη γραμμή αλλά ταυτόχρονα προκάλεσε την πτώση στον Ηλιόπουλο (όπου άργησε μετά να ξεκινήσει). Μετά το περιστατικό της εκκίνησης ο Α.Παπανικολάκης δούλεψε σκληρά για να αναρριχηθεί και να τερματίσει στην τέταρτη θέση. Πέμπτος τερμάτισε ο Παναγιωτόπουλος που έκπληκτος είδε τον έκτο Χ.Φωτόπουλο να τον περιμένει στον τερματισμό για να του δώσει την θέση. Ο Παναγιωτόπουλος βρίσκεται δύο βαθμούς μπροστά από τον Κουζή και όλα θα παιχτούν στον επόμενο αγώνα στην Πρέβεζα.

2ος αγώνας 250cc

Ο Λυρίου πήρε την enduro.gr Hole Shot King Award αλλά γρήγορα τον πέρασε ο Λ.Παπανικολάκης που οδήγησε τον αγώνα σε ένα πολύ σφιχτό γυρολόγιο. Ο «ψηλός» είχε άλλωστε μακράν τον καλύτερο χρόνο στα δοκιμαστικά του Σαββάτου και ήταν το μεγάλο φαβορί. Έτσι και έγινε αφού δεν απειλήθηκε σε όλη την διάρκεια του σκέλους κερδίζοντας εύκολα. Για την δεύτερη θέση ο Λυρίου με τον Κρητικό έδιναν μια σκληρή μάχη που μετατράπηκε σε σύγκρουση των δυο οδηγών με αποτέλεσμα την πτώση με εγκατάλειψη του Λυρίου. Η μάχη της δεύτερης θέσης δεν τελείωσε εκεί καθώς τον Κρητικό πλησίασε ο Παπαβασιλείου πιέζοντας τον μέχρι και τον τελευταίο γύρο όπου προσπάθησε να τον περάσει χωρίς επιτυχία. Δεύτερος τερμάτισε ο Κρητικός αιμόφυρτος από πέτρα που δέχτηκε στο μέτωπο, με τρίτο τον Παπαβασιλείου. Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Σκύβαλος με τον αδιάφορο Καρέτσο πέμπτο. Την εξάδα έκλεισε ο Νίκος Ανδρέου (Honda #7).

2ο σκέλος ΟΡΕΝ
Και σε αυτό το σκέλος ο Μαρίνης είχε τον πρώτο λόγο αυτήν την φορά έναντι του Δ.Φωτόπουλου που βρέθηκε δεύτερος από την αρχή του σκέλους χωρίς όμως να καταφέρει να απειλήσει και αυτός τον πρωτοπόρο. Πρώτος στο σκέλος και στον αγώνα βρέθηκε ο Μαρίνης με δεύτερο τον Δ.Φωτόπουλο και τρίτο τελικά τον Καρανάση που εκμεταλλεύτηκε την πτώση με εγκατάλειψη του Κατσούλα και του πήρε την θέση στο βάθρο. Τέταρτος τερμάτισε ο Βελλίδης κερδίζοντας αυτή την φορά την μάχη με τον πέμπτο Λικιαρδόπουλο. Ο Μάνος Λικίδης (Honda #88) είχε την ταχύτητα αλλά όχι και την αντοχή, βρέθηκε στην πρώτη τριάδα στους πρώτους γύρους αλλά έμεινε πίσω μετά. Καλύτερος του τερματισμός ήταν η έκτη θέση σε αυτό το σκέλος.

Επόμενος και τελευταίος αγώνας στην Πρέβεζα, 28–29 Οκτωβρίου.