Τοποθεσία : Κούκος, Πρέβεζα
Συμμετοχές : 86 (125: 39, 250: 22, OΡEN: 12, Junior: 5, Mini: 8)
Καιρός : Ήλιος, 18C
Θεατές : 600

Ο δεύτερος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος motocross ΕΛΠΑ είχε πάνω από όλα ένταση. Οι νίκες του Λευτέρη Καρέτσου (Yamaha #4) και οι πολλές πτώσεις, χαρακτήρισαν τον αγώνα στα 250 ενώ είχαμε επεισοδιακές μονομαχίες εντός και εκτός της πίστας στα 125cc, με το πρωτάθλημα να παίρνει φωτιά.

Η λέσχη ΣΥ.ΦΙ.ΜΟ.Π. έκανε φιλότιμες και πρωτοποριακές προσπάθειες να κάνει ένα καλό αγώνα, αλλά οι παραλείψεις της στις λεπτομέρειες σε συνδυασμό με την ροή των γεγονότων, δεν την βοήθησαν στο τελικό αποτέλεσμα. Πρωτοποριακή ήταν η κίνηση της λέσχης να συγκεντρώσει τους κορυφαίους οδηγούς του ελληνικού ΜΧ, το Σάββατο βράδυ σε κεντρικό σημείο της Πρέβεζας με τις μοτοσικλέτες τους, υπογράφοντας αυτόγραφα σε πολλούς πιτσιρικάδες προβάλλοντας με όμορφο τρόπο τον αγώνα.

Στην πίστα είχε γίνει αρκετή δουλειά ώστε να υπάρχει πρόσβαση σε τραυματιοφορείς σε όλο το μήκος της και παράλληλα είχαν δημιουργηθεί νέοι χώροι όπως αυτός των pits. Ο αγωνιστικός χώρος ήταν σκληρός και απεριποίητος (δεν είχε φρεζαριστεί) με αποτέλεσμα η πολύ γρήγορη πίστα της Πρέβεζας να γίνει επικίνδυνη και να υπάρξουν πολλές πτώσεις και τραυματισμοί. Παρά το σκληρό και ξερό της πίστας έγινε καλή δουλειά στον περιορισμό της σκόνης.

Αν και πολύ λίγες φορές τα προσέχουμε, δεν υπήρχε σηματοδότηση σχεδόν για κανέναν από τους χώρους του αγώνα (pits, paddocks, γραμματεία κ.α.) γεγονός που έπαιξε σημαντικό ρόλο στο αποτέλεσμα του δεύτερου σκέλους των 125.

Σάββατο 01/4/06
1ος Αγώνας Junior – Mini
Δυνατά στον αγώνα της Junior μπήκε ο Δημήτρης Κοντολέτας (Honda #92), φεύγοντας πρώτος μετά την εκκίνηση αλλά πριν ολοκληρωθεί ο πρώτος γύρος υποκλίθηκε στην ανωτερότητα του Κωνσταντίνου Κόκκινου (Yamaha #3) που κέρδισε άνετα τον αγώνα. Δεύτερος τερμάτισε ο Κοντολέτας με τρίτο τον Παναγιώτη Παπίλα (Kawasaki #5). Μάχη έγινε στην Mini μεταξύ των juniors Λυρίου και Κρητικού, που βρέθηκαν να παλεύουν για την πρώτη θέση από νωρίς στον αγώνα. Ο Γιάννης Μόσιος (ΚΤΜ #51) δεν είχε καλή εκκίνηση και μετά από μάχη με τους δύο προπορευόμενους, πέρασε μπροστά κατακτώντας και την νίκη. Την μάχη των υιών κέρδισε ο πιο έμπειρος Μανώλης  Κρητικός(Kawasaki #55) αφήνοντας τρίτο τον Νίκο Λυρίου (Kawasaki #101) που έδειξε ότι έχει πάρει τα γονίδια της μαχητικότητας από τον πατέρα του Σταμάτη.

Κυριακή 02/4/06
1ος Αγώνας 125
Την KRD Hole Shot King Award πήρε ο Αλέξης Παπανικολάκης (Kawasaki #1) και προσπάθησε να απομακρυνθεί. Πίσω του ο Γιώργος Ηλιόπουλος (ΚΤΜ #8) είχε και αυτός άλλη μια καλή εκκίνηση, δεχόταν όμως την πίεση του τρίτου Βασίλη Ζαχαρίου (ΚΤΜ #5). Από την τέταρτη θέση ο Παναγιώτης Κουζής(Yamaha #2) ήθελε και τα κατάφερε να βρεθεί δίπλα στον Α.Παπανικολάκη, περνώντας τον Ζαχαρίου αλλά και τον Ηλιόπουλο που τώρα οδηγούσε στην τέταρτη θέση και δεχόταν την πίεση του Μιχάλη Παναγιωτόπουλου(ΚΤΜ #61). Στον πέμπτο γύρο ο Κουζής πέρασε τον Α.Παπανικολάκη φτάνοντας την ένταση του αγώνα στο ζενίθ. Ο γύρος που ακολούθησε ήταν φωτιά με τους δύο οδηγούς να παλεύουν σώμα με σώμα για την πρώτη θέση, σε μια πίστα όπου υπήρχαν μάχες σχεδόν για όλες τις θέσεις. Στον έκτο γύρο ο Παπ βρήκε πιο γρήγορη γραμμή από τον Κουζή που του έδωσε προβάδισμα μίας ρόδας σε ένα άλμα της πίστας. Ο Κουζής δεν είχε καλή απογείωση έφυγε λίγο στραβά με αποτέλεσμα να έχει επαφή με τον Α.Παπανικολάκη στην προσγείωση και να πέσει. Αν και συνέχισε ο Κουζής, δύο γύρους μετά είχε μια άσχημη πτώση που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει οριστικά από μηχανική βλάβη. Το σκέλος πήρε ο Α.Παπανικολάκης φυλάσσωντας τα νότα του από τον δεύτερο Ζαχαρίου που τον πλησίαζε απειλητικά προς το τέλος του αγώνα. Τρίτος τερμάτισε ο Παναγιωτόπουλος μετά από μια μάχη διαρκείας με τον τέταρτο Ηλιόπουλο. Μετά από ένα φανταστικό αγώνα και ενώ του έσβησε η μοτοσικλέτα στην εκκίνηση φεύγοντας αρκετά καθυστερημένα, ο Στέλιος Γαλατιανός (Honda #3) κατέλαβε την πέμπτη θέση. Την εξάδα έκλεισε ο Παπαγεωργίου Junior (Yamaha #7) που και αυτός έδωσε αρκετές μάχες.

1ος Αγώνας 250
Ο Νίκος Ανδρέου(Honda #7) πήρε την enduro.gr Hole Shot King Award, όχι όμως και την πρωτοπορία του αγώνα που πήγε στα χέρια του πρωταθλητή Λευτέρη Παπανικολάκη (Kawasaki #1) με τον Δημήτρη Κεραμιδά (ΚΤΜ #6) και τον Μανώλη Κρητικό(Suzuki #155) να τον ακολουθούν. Ο Λεύτερης Καρέτσος (Yamaha #4) δεν είχε καλή εκκίνηση και καθυστέρησε λίγο να ανεβεί στην δεύτερη θέση. Όταν όμως είχε καθαρή πίστα μπροστά του κατάφερε με μεθοδικότητα και με την απλότητα που διακρίνει την οδήγηση του, να πιάσει και να περάσει τον πρωτοπόρο Λ.Παπανικολάκη, οδεύοντας προς την πρώτη του φετινή νίκη. Ο Λ.Παπανικολάκης προσπάθησε να αντισταθεί αλλά δεν έχει αναρρώσει πλήρως από τον πρόσφατο τραυματισμό του, τερματίζοντας στην δεύτερη θέση. Η μάχη του σκέλους έγινε για την τρίτη θέση, με τον Σταμάτη Λυρίου (Husaberg #2) να κάμπτει την αντίσταση του τέταρτου Κρητικού. Μετά από μια κακή εκκίνηση και ένα συντηρητικό αγώνα ο Νεκτάριος Παπαβασιλείου(ΚΤΜ #3) τερμάτισε άνετα πέμπτος, μπροστά από τον έκτο Κεραμιδά που αγωνίστηκε τραυματίας στον αστράγαλο.

2ος Αγώνας Junior – Mini
Για την Junior ο Κόκκινος έφυγε από την αρχή του αγώνα και δεν απειλήθηκε μέχρι και τον τερματισμό. Οι Κοντολέτας και Παπίλας συμπλήρωσαν το βάθρο τερματίζοντας δεύτερος και τρίτος αντίστοιχα με μεγάλη διαφορά μεταξύ τους. Στην Mini αυτήν την φορά μείναμε χωρίς μάχη, με τον Μόσιο να κερδίζει πολύ μπροστά από τον δεύτερο Κρητικό και τον Μάρκο Κάλλια (ΚΤΜ #81) να συμπληρώνει το βάθρο.

1ος Σκέλος ΟΡΕΝ
Στην κατηγορία βετεράνων, όπως θα μπορούσαμε να την ονομάσουμε για φέτος, ο Κώστας Μαρίνης (ΤΜ #6) τέθηκε από νωρίς επί κεφαλής του αγώνα αφήνοντας πίσω του τους Δημήτρη Φωτόπουλο(Kawasaki #911), Νίκο Κριμπούνη(ΚΤΜ #2) και Γιώργο Σταναθιώτη (Yamaha #1) να μάχονται για την δεύτερη θέση. Στον έβδομο γύρο ο Μαρίνης είχε μια πτώση που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει, ενώ στην μάχη της πρώτης πλέον θέσης, προστέθηκε και ο Κώστας Κατσούλας (Kawasaki #101). Οι Κατσούλας και Δ.Φωτόπουλος ανέβασαν ρυθμό, απομακρύνθηκαν από τους υπόλοιπους και μονοπώλησαν το ενδιαφέρον του αγώνα. Μετά από μάχη μέχρι την καρό σημαία, ο Κατσούλας πήρε την νίκη με δεύτερο τον Δ.Φωτόπουλο και τρίτο τον Αλέκο Καρανάση (Yamaha #202) από τα sramble, που τώρα διαπρέπει και στο motocross. Τέταρτος τερμάτισε ο Κριμπούνης μπροστά από τον περσινό του αντίπαλο τον πέμπτο Σταναθιώτη. Την έκτη θέση κατέλαβε ο Θοδωρής Βελλίδης (Kawasaki #5) κερδίζοντας την μάχη με τον τοπικό Τάσο Τσαούση (Suzuki #14).

2ος Αγώνας 125
Ο Α.Παπανικολάκης πρόσθεσε άλλον ένα βαθμό στο έπαθλο KRD Hole Shot King Award περνώντας πρώτος την γραμμή, με τον Χρήστο Φωτόπουλο (Kawasaki #911) να τον ακολουθεί. Ο Κουζής βρέθηκε γρήγορα πίσω από τον Φωτόπουλο που έχανε έδαφος από τον πρωτοπόρο αλλά δεν είχε και την διάθεση να αφήσει χωρίς μάχη την δεύτερη θέση. Οι δύο οδηγοί πρόσφεραν άφθονο θέαμα μέχρι την στιγμή όπου ο Κουζής πέρασε με αποφασιστική κίνηση τον Χ.Φωτόπουλο από την εσωτερική μιας κλειστής στροφής. Σχεδόν στον ίδιο γύρο ο Α.Παπανικολάκης, έχασε το μπροστινό τμήμα της εξάτμισης και σταμάτησε στα pits για να συμβουλευτεί τους μηχανικούς του. Έτσι ο Κουζής πέρασε μπροστά και δεν αντιμετώπισε πρόβλημα στον υπόλοιπο αγώνα κερδίζοντας το σκέλος. Η μάχη του αγώνα έγινε για την δεύτερη θέση όπου ο Φωτόπουλος άντεξε στην έντονη πίεση και αντέδρασε σωστά στις δύο προσπάθειες του Γαλατιανού για να τον περάσει. Άξιος δεύτερος ο Χ.Φωτόπουλος και επιτέλους ξανά ανταγωνιστικός ο τρίτος Γαλατιανός. Σχεδόν σε όλο τον αγώνα ο Ζαχαρίου πάλευε με τον Ηλιόπουλο για την τέταρτη θέση που τελικά κατέληξε στα χέρια του, με πέμπτο τον δεύτερο. Λίγο η κακή εκκίνηση, λίγο οι μνήμες του περσινού τραυματισμού στην συγκεκριμένη πίστα, δεν βοήθησαν τον Παναγιωτόπουλο για κάτι καλύτερο από την έκτη θέση. Ο Α.Παπανικολάκης αγωνίστηκε για αρκετούς γύρους χωρίς το μπροστινό τμήμα της εξάτμισης του, κατάφερε το team του να του περάσει ανταλλακτικό κομμάτι στην δεύτερη του στάση στα pits, τερματίζοντας τελικά στην δέκατη θέση. Η ομάδα του Κουζή υπέβαλε ένσταση για επισκευή μοτοσικλέτας εκτός του χώρου των pits, όπου έγινε δεκτή από την οργάνωση. Ο αποκλεισμός του Α.Παπανικολάκη έφερε ξανά σε ισοβαθμία τους δύο διεκδικητές του τίτλου.

2ος Αγώνας 250
Παρά τον τραυματισμένο ώμο του ο Ανδρέου πήρε και την δεύτερη εκκίνηση της Πρέβεζας για το enduro.gr Hole Shot King Award χωρίς όμως ξανά να μπορέσει να ηγηθεί του αγώνα. Η πρωτοπορία ήταν υπόθεση του Καρέτσου από τον πρώτο γύρο με τον Κεραμιδά να δείχνει διάθεση να τον ακολουθήσει. Γρήγορα την δεύτερη θέση έκλεψε ο Λ.Παπανικολάκης χωρίς όμως με την σειρά του να μπορέσει να κυνηγήσει τον Καρέτσο. Στον πέμπτο γύρο ακολουθώντας όμορφες γραμμές ο Λυρίου έκανε την κίνηση του στον Λ.Παπανικολάκη πέρασε δεύτερος αλλά και αυτός με την σειρά του δεν είδε ποτέ τον Καρέτσο. Σαν να μην έφτανε αυτό, στον ένατο γύρο είχε μια άσχημη πτώση, χωρίς όμως να πάθει τίποτα συνεχίζοντας τον αγώνα. Η δεύτερη θέση δεν στάθηκε τυχερή ούτε για τον “ψηλό” που και αυτός είχε μια ανώδυνη αλλά τρομαχτική πτώση. Χαρίζοντας θέαμα στον τελευταίο γύρο σε κάθε άλμα της πίστας, ο Λε Καρέ πήρε την δεύτερη φετινή του νίκη μέσα σε χειροκροτήματα ενώ δεύτερος τερμάτισε ο Παπαβασιλείου μετά από μια σταθερή απόδοση. Η κακή εκκίνηση του Κρητικού δεν στάθηκε εμπόδιο για να πετύχει την τρίτη θέση στο βάθρο και να διατηρηθεί στην πρώτη θέση της βαθμολογίας. Τέταρτος τερμάτισε ο Κεραμιδάς δίνοντας πολλές μάχες σε αυτό το σκέλος, με πέμπτο τον Ανδρέου και έκτο τον Λ.Παπανικολάκη.

2ο Σκέλος ΟΡΕΝ
Ο Μαρίνης έφυγε μπροστά από την αρχή και σε αυτό το σκέλος αλλά ο Κατσούλας κυριολεκτικά πέταγε στο δύσκολο τερρέν της πίστας του Κούκου. Πριν την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου πήρε την πρωτοπορία και οδήγησε εκεί μέχρι και τον τερματισμό. Ο Δ.Φωτόπουλος προσπάθησε να πλησιάσει τον Κατσούλα χωρίς να το πετύχει, τερματίζοντας έτσι δεύτερος. Θυμίζοντας λίγο από τον περσινό του καλό εαυτό ο Σταναθιώτης αναρριχήθηκε στην τρίτη θέση του βάθρου αφήνοντας τέταρτο τον Μαρίνη που έδειχνε επηρεασμένος από την πτώση του πρώτου σκέλους. Ο πέμπτος Καρανάσης επικράτησε του έκτου Τσαούση. Η τριάδα του σκέλους ήταν και οι νικητές του συνόλου για την κατηγορία.

Έγιναν στην Πρέβεζα
– Το πρόγραμμα του αγώνα δεν ακολουθήθηκε αλλά αντί καθυστερήσεως είχαμε συντόμευση. Οι ενδιάμεσες απονομές δεν έγιναν και έτσι το δεύτερο πρόγραμμα ξεκίνησε νωρίτερα. Δυστυχώς δεν υπήρχε σωστή ενημέρωση των οδηγών στα paddocks και δημιουργήθηκαν προβλήματα στην κατηγορία των 125.
– Μια μικρή ομάδα απαράδεκτων θεατών, αποδοκίμασαν με ύβρης τον πρωταθλητή και νικητή του πρώτου σκέλους 125 Α.Παπανικολάκη στον γύρο θριάμβου.
– Στις προθέσεις του Αλέξη Παπανικολάκη την προσεχή εβδομάδα, είναι να υποβάλει έφεση της αποφάσεως αποκλεισμού του από το δεύτερο σκέλος των 125cc.
– Η λέσχη έδωσε μετάλλια για τους νικητές που δεν βραβεύτηκαν στο σύνολο στην κατηγορία ΟΡΕΝ.

Το επεισόδιο του δευτέρου σκέλους των 125.
Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, το επεισόδιο ξεκίνησε από το πρώτο σκέλος όταν ο Παναγιώτης Κουζής θεώρησε τον Α.Παπανικολάκη υπεύθυνο για την σύγκρουση τους. Κατά την εγκατάλειψη του και επιστροφή του στα paddocks ο Κουζής έκανε νοήματα ρίχνοντας ευθύνες στον Παπανικολάκη όσες φορές τον συνάντησε στην πίστα (στις δηλώσεις του δεν ρίχνει ευθύνες στον Παπ). Ανέπτυξε διάλογο με θεατές και χωρίς να είναι στις προθέσεις του μια ομάδα αυτών επιτέθηκαν υβριστικά στον Α.Παπανικολάκη στον γύρο του θριάμβου. Το κλίμα του αγώνα είχε ηλεκτριστεί για το δεύτερο σκέλος που μόλις ξεκίναγε. Η απώλεια του εμπρόσθιου τμήματος της εξάτμισης του Α.Παπανικολάκη σε συνδυασμό με την συνέχιση του αγώνα, ήταν αρκετή για να τον αποκλείσει από το σκέλος. Το team του το γνώριζε αυτό και κινήθηκε προς την τοποθέτηση νέου. Ο Παπ όμως συνέχισε τον αγώνα του μέχρι να έρθει από το φορτηγό το ανταλλακτικό. Όταν ήρθε το ανταλλακτικό τα πράγματα άρχισαν να μπλέκονται. Αν και στον κανονισμό του αγώνα προσδιορίζεται ο χώρος των pits, ωστόσο δεν υπήρχε σήμανση. Η επισκευή έγινε εκτός pits(σύμφωνα με τον αλυτάρχη και τον κριτή των pits) και έτσι η ένσταση που υπέβαλε το team του Κουζή για το συγκεκριμένο γεγονός, έγινε δεκτή. Οι σκηνές άπειρου κάλους που ακολούθησαν στην γραμματεία μεταξύ Παπανικολάκηδων και Κουζήδων θα μπορούσαν να στολίσουν εύκολα εκπομπή του Μικρούτσικου. Σε κάθε ένα από τα παραπάνω οι άρχοντες του αγώνα έπρεπε να ενεργήσουν χωρίς την εμπλοκή των αγωνιζομένων. Άφησαν την κατάσταση να ξεφύγει εκτός ελέγχου, δεν προστάτευσαν τους οδηγούς και κατ’ επέκταση τον αγώνα τους. Το θέμα θα έχει σίγουρα μεγάλη συνέχεια.