Αξιοποιώντας την εμπειρία και το δυναμικό της η ΕΝΩΣΗ ΔΙΚΥΚΛΙΣΤΩΝ ΛΕΣΒΟΥ διοργάνωσε με απόλυτη επιτυχία τον 1ο αγώνα του, εγκεκριμένου από την ΕΛΠΑ, κυπέλλου βορειοανατολικού Αιγαίου την Κυριακή 26-2-06 στην περιοχή μεταξύ Ταξιαρχών, Αμαλης και αεροδρομίου.

Το “χωμάτινο” αυτό κύπελλο περιλαμβάνει δυο αγώνες τύπου ENDURO δυο τύπου MOTO-CROSS και δυο SCRAMBLE και την διεξαγωγή αυτή έχει αναλάβει η ΕΔΙΛ και ΛΑΜΜ κάνοντας η κάθε μια για λογαριασμό της έναν από κάθε τύπου αγώνα.

Η διαδρομή λοιπόν αποτελείτο από μια ουρά (όπως συνηθίζεται να ονομάζεται) και έναν κύκλο 30 χλμ που επαναλαμβανόταν 4 φορές και περιείχε 2 ειδικές διαδρομές με την πρώτη φορά να είναι αναγνωριστικές. Η εκκίνηση για λόγους προβολής έγινε στην πλατειά Σαπφούς (ευχαριστούμε τον κ. Μάκη Βενέτα για την παραχώρηση του χώρου) και οι αναβατές που ξεκίνησαν στις 9:00 με καταρρακτώδη βροχή ακολουθούσαν πορεία προς το χωριό Ταξιάρχες όπου ήταν το ΣΕΧ 1 και η ουσιαστική εκκίνηση του αγώνα.

Οι 18 αγωνιζόμενοι από τους 26 που τερμάτισαν κατάφεραν να μην χρεωθούν ποινή καθυστέρησης (καπέλο) δείχνοντας με τον καλύτερο τρόπο το αρκετά υψηλό επίπεδο τους δεδομένου ότι οι ιδανικοί χρόνοι παρέμειναν ως είχαν (χρόνοι Α) ειδικά δε η διαδρομή ΣΕΧ1-ΣΕΧ2 ήταν σχεδόν ένα συνεχόμενο μονοπάτι με γλιστερή λασπωμένη πέτρα με ιδανικό χρόνο τα 33 λεπτά. Εδώ βρίσκονταν η ειδική τύπου CROSS-COUNTRY, μήκους 3 Χλμ, ένας στενός χωματόδρομος με ανηφορικές φουρκέτες και πατημένο χώμα. Συνέχεια για την 15 χλμ και ιδανικό χρόνο τα 30 λεπτά, επόμενη διαδρομή που φιλοξενούσε την κλειστού τύπου ειδική διαδρομή (special test) στην περιοχή του αεροδρομίου, μήκους 6.5 χλμ πήρε και τις καλύτερες κριτικές από αναβατές και θεατές φέρνοντας άρωμα παγκόσμιου στο νησί.

Μια ειδική με μεγάλη ποικιλία εδαφών που περιλάμβανε ENDURO διαδρομή μέσα στα πεύκα, “γρασιδωτό” κομμάτι, “πετραδωτό” τμήμα τύπου endurocross καθώς και μίνι πίστα super motard με ταχύτερο γύρο τα 7:30 λεπτά.

Κατόπιν επιστροφή προς το κλείσιμο του κύκλου (ΣΕΧ3) μέσα από μονοπάτι σφιχτό που ταλαιπώρησε αρκετούς αναβατές. Στα αποτελέσματα δεν είχαμε εκπλήξεις από τη νέα γενιά και έτσι η παλιά φρουρά (ιδιαίτερα παλιά) πήρε τις νίκες και στις 2 κατηγορίες με τον Τρίκο να ανεβαίνει στην 1η θέση του βάθρου στη μικρή κατηγορία Ε1 και τον Μυρογιάννη Απόστολο στη μεγάλη κατηγορία με δεύτερο στην Ε2 τον σκληροπυρηνικό εντουρά Οικονόμου Μάκη. Να επισημάνω την πολύ καλή απόδοση (πάλι ?) του Μυρογιάννη Στρατή (σοι το Βασίλειο) ο οποίος με διαλυμένα ρουλεμάν πίσω τροχού ανέβηκε στην τρίτη θέση της Ε2.

Στην μικρή δεύτερος ο μοναδικός νέος αλλά ιδιαίτερα γρήγορος Ψωμός Δημήτρης ακολουθούμενος από τον Κεντέρη Γιώργο και τον επανεμφανιζόμενο Τζήμα. Ατυχία για τον Μαυροδήμο Ζήση που εγκατέλειψε από σπασμένη ντίζα συμπλέκτη και έκπληξη από τον μόνιμα αγχωμένο Μαθιέλλη Περικλή που κατάφερε αρκετά καλούς χρόνους στις ειδικές και πλασαρίστηκε στην τέταρτη θέση της Ε1.

Ευχαριστίες πολλές με αρχή από το δημοτικό διαμέρισμα των Ταξιαρχών και ειδικά τον Κο Κουνιαρέλλη, τον αερολιμενάρχη για την παραχώρηση του χώρου του special test, τον γιατρό μας Αλεξανδρόπουλο Παναγιώτη, τους 32 κριτές που χωρίς αυτούς αγώνες δεν γίνονται, την αστυνομία (και ας μας έγραψαν στο park ferme) το λιμενικό, την Iron Team για τα έγκαιρα αποτελέσματα, τους χορηγούς μας, και πάλι αυτόν το Δημήτρη Μουρατίδη που κατέβηκε από το χωριό του τον Μόλυβο και βοήθησε έως εκεί που δεν έπαιρνε. Ευχόμαστε καλή συνεχεία σε αγωνιζόμενους και οργανωτές και να θυμίσουμε ότι όλοι οι προαναφερόμενοι δουλεύουν σκληρά βάζοντας το χέρι βαθιά στην τσέπη κάνοντας αυτό που αγαπούν.

Για την ΕΔΙΛ
ΛΑΚΗΣ ΒΑΛΣΑΜΑΚΗΣ