Δεύτερη ημέρα του ISDE εδώ στην Χιλή και όλοι οι αναβάτες μας καταφέρνουν παρκάρουν τις μοτοσικλέτες τους στο park ferme χωρίς ποινές και έτοιμοι για την αρχή της τρίτης ημέρας που θα κατευθυνθεί προς τα ανατολικά της La Serena.

Στο χρόνο επισκευής πριν τον τερματισμό, όλοι οι αναβάτες μας μπήκαν στην διαδικασία της αλλαγής πίσω ελαστικού. Μετά την κούραση της ημέρας, ο ιδρώτας έσταζε στα πρόσωπα του κάθε ενός, αλλά με την καθοδήγηση του Στέφανου Κόκκινου (Team Manager), όλα κύλησαν ομαλά.

Μετά την πρώτη ημέρα 59 αναβάτες δεν συνέχισαν την δεύτερη ημέρα, στην οποία η οργανωτές έβγαλαν τελείως ένα μονοπάτι που ταλαιπώρησε και θα δημιουργούσε μεγάλες καθυστερήσεις. Οι αναβάτες κατευθύνθηκαν από άσφαλτο προς την προτελευταία ειδική. Ωραιότερη ειδική ήταν και πάλι η αμμουδερή στο Morrilos δίπλα από τον Ειρηνικό Ωκεανό που οδηγήθηκε μόνο μια φορά (στην επιστροφή). Εκεί ο Δημήτρης Τσακατσώνης (118-ΚΤΜ) είχε μια ανώδυνη πτώση σε κατηφορικό αμμόλοφο ακριβώς στον τερματισμό της ειδικής. Δεν έριξε όμως το ηθικό του και συνέχισε το γρήγορο ρυθμό του. Ο Γιώργος Κοινωνάς (96-ΚΤΜ) πήγε σταθερά σε όλο τον αγώνα, όπως και ο Δημήτρης Κόκκινος (138-Husaberg) που τον έχουνε ως εγκαταλείψαντα στα αποτελέσματα, κάτι που φυσικά δεν συμβαίνει (προβλήματα με τουε χρονομέτρες συμβαίνουν και αλλού τελικά!). Ο Βασίλης Σιαφαρίκας (184-Honda) είχε τον δικό του ρυθμό και αποθηκευμένη ενέργεια στο τέλος της ημέρας, κατά την αλλαγή του ελαστικού του. Ο Αδάμος Πράσσος (26-ΚΤΜ) είχε κάποιο ενοχλητικό θόρυβο από την εξάτμιση, που λύθηκε γρήγορα σε κάποιο ΣΕΧ.

Όλη η ελληνική ομάδα έφτασε χωρίς «καπέλο» στον τερματισμό, με τον Δημήτρη Αθανασουλόπουλο (236-ΚΤΜ) να έχει τραυματιστεί ελαφρά από επαφή με κάκτο. Μια επίσκεψη στο κέντρο περίθαλψης του αγώνα ήταν αναγκαία.

Το Ελληνικό World Trophy Team βρίσκεται στην 13η θέση με τα αποτελέσματα να είναι μεγάλη πληγή της οργάνωσης. Λόγω χρήσης μόνο φωτοκυττάρων τα επίσημα αποτελέσματα καθυστερούν σε απίστευτο ρυθμό. Ακόμα και τώρα που γράφω αυτές τις λέξεις δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση από την οργάνωση.

Η απλή διαδρομή της δεύτερης ημέρας είχε αποκτήσει αρκετά σαμάρια, που καταπόνησαν περισσότερο τους αναβάτες. Ο καιρός ήταν ηλιόλουστος με θεατές από όλο τον κόσμο να παρακολουθούν τις ειδικές. Η σημερινή ημέρα πέρασε στον Φιλανδό Juha Salminen (70-KTM) που φάνηκε να είναι πιο διαβασμένος. Ο Σταμάτης Μαντάς έχει την απίστευτη ευκαιρία να ζήσει την οδήγηση του Salminen και Johnny Aubert (72-Yamaha) μιας και είναι στην ίδια τριάδα εκκίνησης. Τυχεράκια!

O Φιλανδός Eros Remes (40-Honda) (o πιτσιρικάς που πρωτοεμφανίστηκε στη Νέα Ζηλανδία) έχει πρόβλημα με την μοτοσικλέτα του (την έσπρωξε στο park ferme) και η εκκίνηση της 3ης ημέρας είναι πια αδύνατη. Από την άλλη ο Jari Mattila (1-KTM) πάει πολύ καλά. (Thanks Leonidas!)
Η Γαλλική ομάδα με τον J.Aubert βρίσκεται στο τιμόνι της, είναι η φετινή κυρίαρχη υποψήφια για την κατάκτηση του τροπαίου εδώ στη Χιλή.

***Πρωί 08:00 Ωρα Χιλής (+5 για Ελλάδα) 14 Νοεμβρίου 2007 – Ήρθε το internet στο press office και μαζί και τα ανεπίσημα αποτελέσματα. Η Φιλανδική ομάδα είναι, παρά την εγκατάλειψη του Remes, πρώτη, την Ιταλία δεύτερη και την Γαλλική ομάδα να πέφτει απο την πρώτη στην τρίτη θέση. Η Ελληνική ομάδα πέρασε απο την 14η στην 13η θέση με καλύτερο ως τώρα τον Β.Σιαφαρίκα.