Τοποθεσία:
Καρτερός Ηρακλείου Κρήτης
Εκκινήσαντες: 31 – Α1:7, A2:3, B3:6, B4:15
Διαδρομή: 3,5 χλμ πολύ άμμο και λίγο χώμα
Καιρός: Ηλιοφάνεια 19°C
Θεατές: 500 περίπου

Πισωγύρισμα !

Μετά τον πρώτο αγώνα του πρωταθλήματος στον Πύργο η συνέχεια του, στο Ηράκλειο Κρήτης, αποδείχτηκε καταστροφική καθώς ο αγώνας δεν πραγματοποιήθηκε ως αγώνας πρωταθλήματος, αλλά ως φιλικός.
Τα παράπονα πολλών αγωνιζομένων ακούστηκαν από το πρωί όταν οι πρώτοι αγωνιζόμενοι περπάτησαν την πίστα scramble. Διαμαρτυρήθηκαν για την κακή κατάσταση που βρισκόταν η πίστα ειδικά στο κομμάτι της παραλίας, όπου διάφορα επικίνδυνα αντικείμενα γυαλιά, βότσαλα αλλά και ένας προφυλακτήρας! βρίσκονταν κατά το μήκος της πίστας. Επίσης υπήρχε ένα κομμάτι πίστας παράλληλα με την ακτή της παραλίας (πραγματικά δίπλα στο κύμα), το οποίο πολλοί ζήτησαν να αλλάξει λόγω της θάλασσας.

Αμφισβητήθηκε και η διαδρομή, πως το μήκος της δεν ήταν σύμφωνο
με τον κανονισμό, αλλά και τα κομμάτια που διέσχιζε, δίπλα από ταβέρνα και το κομμάτι μέσα στην πίστα autocross (ήταν στενό και καθόλου βρεγμένο).

Αφού έγινε ο πρώτος αναγνωριστικός γύρος και αφού είχαν προηγηθεί όλα τα παραπάνω η αποφασιστικότητα ορισμένων αναβατών με την σύμφωνη γνώμη του promoter Δημήτρη Κεραμιδά αλλά και την κατανόηση της οργανώτριας λέσχης έφεραν την καθυστέρηση του αγώνα κατά μια ώρα με σκεπτικό να προσπαθούσε η λέσχη να καθαρίσει το κομμάτι της άμμου και να τοποθετήσει περισσότερους κριτές στον αγώνα. Συμφωνήθηκε να γίνει δεύτερος αναγνωριστικός γύρος και να αποφασιζόταν η τέλεση του αγώνα.

Τις προσπάθειες της λέσχης τελικά δεν αποδέχθηκε η συντριπτική πλειοψηφία των αναβατών που ακολουθούν το Πανελλήνιο πρωτάθλημα με αποτέλεσμα το συμβούλιο αγωνοδικών να θεωρήσει τον αγώνα πρωταθλήματος μη γενόμενο και να χαρακτηρίσει τον αγώνα φιλικό, επιτρέποντας έτσι όσους αγωνιζόμενους βρισκόταν στον χώρο και ήθελαν να συμμετάσχουν, να συμμετάσχουν σε ένα φιλικό αγώνα scramble.
Η διοργανώτρια λέσχη (ΑΣΗ), καλώς, επέστρεψε το παράβολο συμμετοχής σε όσους αναβάτες δεν πήραν συμμετοχή.

Γενικά πάντως θα πρέπει να τονίσουμε πως οι προσδοκίες της λέσχης δεν καρποφόρησαν αφού μετά την περσινή ντροπιαστική διοργάνωση της Μυτιλήνης (35 συμμετοχές), το Ηράκλειο κατάφερε να υγκεντρώσει μόνο 67 συμμετοχές, νούμερο που στα τελευταία δυο χρόνια βρίσκεται στην δεύτερη θέση από το τέλος λίγο πάνω από τον αγώνα της Μυτιλήνης. Αν κρίνουμε βέβαια και από τις 31 συμμετοχές του φιλικού αγώνα τελικά μιλάμε για την μικρότερη.

Κατηγορία Α1
Ο γερόλυκος των Ελληνικών αγώνων και φίλαθλο πνεύμα της Κρήτης,
Δημήτρης Χελιώτης (#111, ΚΤΜ), κατάφερε μια νίκη εντός έδρας λίγα
δευτερόλεπτα μπροστά από τον Γιώργο Διγενή (#112, ΚΤΜ) που με λίγη προσπάθεια παραπάνω θα είχε τώρα το κύπελλο της πρώτης θέσης. Η νίκη του πατριάρχη Δημήτρη Χελιώτη τον καθιστά υπεύθυνο για το υπόλοιπο του πρωταθλήματος να συμμετάσχει υποχρεωτικά αυτός και δυο νεαροί αναβάτες, ταλέντα από την Κρήτη, σε όλους τους αγώνες!
Σημαντικό αγώνα έκανε και ο νεαρός Κώστας Καράκης (#123, ΤΜ). Μαθαίνοντας για αυτόν στην απονομή δεν έχουμε παρά να του ευχηθούμε ότι το καλύτερο.
Όλοι οι υπόλοιποι αξίζουν αναφοράς καθώς η κατηγορία βρήκε αυτό
που της αξίζει, νεαρούς αναβάτες – ταλέντα. Θανάσης Παφίτας (#172,
Yamaha) στην τέταρτη θέση, Πετράκης Χρόνης (#107, ΚΤΜ) στην πέμπτη θέση και ο Θανάσης Μισέντος (#144, ΚΤΜ) συμπλήρωσαν την εξάδα.

Κατηγορία Α2
Μόνο τρεις αναβάτες σε αυτήν την κατηγορία, όπου ο Μανόλης Σκύβαλος (#220, ΚΤΜ) μονοπώλησε το ενδιαφέρον κερδίζοντας άνετα την κατηγορία του. Ακολούθησε στη δεύτερη θέση ο Μύρων Βρέντζος (#280, Yamaha) και ο Μιχάλης Μαυράκης (#299, Suzuki) έκλεισε την τριάδα.
Εδώ να σημειωθεί το τεράστιο λάθος της λέσχης που έδωσε το νούμερο #280 σε αναβάτη χωρίς να ελέγξει (ή να έρθει σε συνεννόηση) με την ΕΛΠΑ, το οποίο κατοχύρωσε στον πρώτο αγώνα του πρωταθλήματος ο Λευτέρης Καρέτσος.

Κατηγορία Β3
Καινούργιοι αγωνιζόμενοι, σε αυτήν την κατηγορία πρωτοστάτησαν οι τοπικοί αναβάτες. Ο Γιάννης Ροβυθάκης (#360, Yamaha) κέρδισε καθαρά τους υπόλοιπους αναβάτες της κατηγορίας του. Στην δεύτερη θέση βρέθηκε ο Δημήτρης Παφίτης (#333, Suzuki) σπάζοντας παράδοση τριών ετών ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Μανόλης Ατσαλάκης (#391, Husqvarna).
Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Μιχάλης Σοιλετάκης (#390, Husqvarna) και στην πέμπτη θέση ο Γιάννης Κορνηλάκης (#346, Yamaha).

Κατηγορία Β4
Απόντος σοβαρού ανταγωνισμού οι αδερφοί Διακάκη έκαναν πάρτι στην άμμο της Κρητικής πίστας τερματίζοντας ο Διακάκης Νίκος (#451, Honda) πρώτος και ο Διακάκης Νικηφόρος (#450, Husaberg) δεύτερος. Κοντά τους αλλά χωρίς να απειλήσει έμεινε ο Φώτης Σκαρής (#474, ΤΜ) συμπληρώνοντας το βάθρο με μια κατά τα άλλα σπουδαία τρίτη θέση.
Τέταρτος ο Σπύρος Σταματόπουλος (#406, ΚΤΜ), πέμπτος ο νεαρός Γιώργος Τούσης (#413,ΚΤΜ) και έκτος ο τοπικός Γιάννης Καργυωτάκης (#454, Honda).

Την εξιλέωση ζητάει το Πανελλήνιο πρωτάθλημα από την διοργανώτρια
Iron Team μετά την μη τέλεση του αγώνα στο Ηράκλειο Κρήτης.

Επόμενος αγώνας την Κυριακή 6 Μαρτίου στην Αθήνα, Βαρυμπόμπη, στις 11:00.