Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Συμμετοχές: 82 (Α1:15, A2: 14, B3: 20, B4: 20, B5:13)
Θεατές: 400 περίπου
Καιρός: Ηλιοφάνεια 22 C

Ο 2ος αγώνας του Πανελληνίου πρωταθλήματος scramble(ΕΛΠΑ) στο Ηράκλειο της Κρήτης, ήταν μια καλή συνέχεια του επιτυχημένου πρώτου αγώνα. Και εδώ τον πρώτο λόγο είχε ένας τοπικός αναβάτης που δεν ήταν άλλος από τον Μανώλη Σκύβαλο.

Η επιλογή τον οργανωτών να ενσωματώσουν στον ίδιο αγώνα και το Παγκρήτιο κύπελλο scramble, έσωσε την κατάσταση μιας και από την υπόλοιπη Ελλάδα οι συμμετοχές ήταν λιγοστές. Το αποτέλεσμα ήταν να έχουμε 82 συμμετοχές και αρκετούς θεατές σε έναν χώρο που πραγματικά ήταν φτιαγμένος για αυτού του είδους αγώνα. Η διαδρομή ήταν βρεγμένη(!) και μπορούσε ο θεατής να την απολαύσει σχεδόν όλη! Μπορεί να έλειπαν τα enduro μονοπάτια, αλλά υπήρχε άφθονο θέαμα καθώς ανοιχτή και χιλιομετράτη διαδρομή επέτρεπε τις πολλές προσπεράσεις και τα ατελείωτα drift, ενώ παράλληλα υπήρχαν και κάποια τεχνικά κομμάτια διαφορετικού τερρέν που τράβηξαν το ενδιαφέρον αρκετών θεατών(βράχια, χαλικόδρομοι κτλ.). Ο αγώνας γενικώς ήταν πολύ καλά στημένος από την Pro Action και δέχτηκε την ιδιαίτερη φροντίδα της οικογένειας Διακάκη.

Γενική
Το πρώτο πράγμα που έπρεπε οι αγωνιζόμενοι να εξοικειωθούν γρήγορα, ήταν η απότομη ζέστη των τελευταίων ημερών. Αυτό θα έπρεπε λογικά να ανακόψει τον Μανώλη Σκύβαλο(ΚΤΜ #414) των κάποιων επιπλέον κιλών, αλλά ο σύντεκνος από την Κρήτη δεν καταλάβαινε τίποτα. Οδηγώντας πολύ γρήγορα σε όλο τον αγώνα κατάφερε να πάρει μια άνετη νίκη, και ο μόνος που έδειχνε να μπορεί να τον απειλήσει ήταν ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Δημήτρης Βαγγελάκος(ΚΤΜ #375). Περιορίστηκε όμως στην τρίτη θέση της γενικής αφού μέσα στον αγώνα είχε δύο σβησίματα με αποτέλεσμα να καθυστερήσει αρκετά. Στην δεύτερη θέση βρέθηκε μετά από μεγάλη μάχη με τον Βαγγελάκο ο Γιώργος Διγενής(ΚΤΜ #301) γνώριμος από το motocross, οδήγησε δυνατά σε όλο τον αγώνα και ανταμείφθηκε. Η τέταρτη θέση πήγε στον ανεβασμένο φέτος Αλέκο Καρανάση(Yamaha #201) που με αυτό το αποτέλεσμα βρέθηκε δεύτερος στην βαθμολογία της γενικής. Το κυνήγι της πρώτης θέσης στην Α2 ανέβασε τον Κωνσταντίνο Παπαδόπουλο(Kawasaki #271) και στην γενική, καταλαμβάνοντας την πέμπτη θέση. Την εξάδα έκλεισε ο Δημήτρης Κεραμιδάς(ΚΤΜ #475) που και σε αυτόν τον αγώνα είχε προβλήματα στην εκκίνηση.

A1
Καλή εμφάνιση πραγματοποίησε ο Βλάσης Κόρκας(Yamaha #102), δεν δυσκολεύτηκε να κερδίσει τον αγώνα ενώ παράλληλα με αυτή του την νίκη ανέβηκε στην κορυφή της βαθμολογίας. Δεύτερος τερμάτισε ο Νίκος Τζιώτης(ΚΤΜ #101)που περιόρισε τον Νικηφόρο Καταβά(ΚΤΜ #155) στην τρίτη θέση. Οι Γιάννης Τσαγκάρης(ΚΤΜ #106), Χρήστος Πασπάτης(ΚΤΜ #105) Σ.Αποστολάκης(ΚΤΜ #109) τερμάτισαν τέταρτος, πέμπτος και έκτος αντίστοιχα συμπληρώνοντας στην ΚΤΜοκρατούμενη εξάδα.

 

Α2
Από την εκκίνηση και σε αυτόν τον αγώνα έφυγε μπροστά ο Αλέκος Καρανάσης(Yamaha #201), έχοντας κοντά πίσω του στους πρώτους γύρους τον Κωνσταντίνο Παπαδόπουλο(Kawasaki #271). Παρότι ο Καρανάσης έκανε ανεφοδιασμό λόγο της γρήγορης πίστας(συνήθως δεν κάνει γιατί έχει μεγάλο ρεζερβουάρ) κανείς δεν κατάφερε για άλλη μια φορά να τον απειλήσει ουσιαστικά κερδίζοντας άνετα τον αγώνα. Ο ρυθμός του Καρανάση τράβηξε τον Παπαδόπουλο στην διατήρηση και κατάκτηση της δεύτερης θέσης. Ο δεύτερος της βαθμολογίας πλέον, Κώστας Τσουλούφας(Honda #222) δεν είχε καλή εκκίνηση και περιορίστηκε στην τρίτη θέση. Μεγάλη μάχη έγινε για την τέταρτη θέση με ενδιαφέρον και για το Παγκρήτιο κύπελλο μεταξύ του Μανώλη Παπαδομανωλάκη(ΚΤΜ #202) και του Μύρου Βρέντζου(ΚΤΜ #203), όπου σε διαφορά ενός δευτερολέπτου ο Παπαδομανωλάκης πήρε την τέταρτη θέση. Έκτος τερμάτισε ο Μαρίνος Χάλας(Honda #277).

Β3
Ήταν η μόνη κατηγορία που είχε μάχη σώμα με σώμα για την πρώτη θέση. Ο Δημήτρης Βαγγελάκος(ΚΤΜ #375) πήρε γρήγορα την πρωτοπορία αλλά ένα σβήσιμο του κινητήρα τον καθυστέρησε και έτσι έπρεπε να παλέψει με τον πολύ καλό Γιώργο Διγενή(Honda #301) σ ε όλο τον αγώνα. Στο τέλος ο Διγενής ήταν ο νικητής που οδήγησε πιο ελεγχόμενα, εκμεταλλευόμενος το λάθος του δεύτερου Βαγγελάκου στον τελευταίο γύρο. Την τρίτη θέση κατέλαβε ο Γιάννης Ροβιθάκης(ΚΤΜ #308) σε έναν μοναχικό αγώνα. Τέταρτος τερμάτισε ο Αντώνης Παφίτας(Honda #320) ελέγχοντας την απόσταση από τον πέμπτο Χάρη Τερζάκη(ΚΤΜ #318), με έκτο τον Π.Μιχαλόπουλο(Yamaha #314).

Β4
Η απόλυτη κυριαρχία του νικητή της γενικής ήρθε και πάλι από αυτήν την κατηγορία. Ο Μανώλης Σκύβαλος(ΚΤΜ #414) επικράτησε άνετα του δεύτερου Δημήτρη Κεραμιδά(ΚΤΜ #475) που ψάχνει λύσεις για πιο γρήγορη εκκίνηση. Πολύ καλή εμφάνιση έκανε ο Σπύρος Ματσούκας(Honda #455), ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου, περιόρισε στον αγώνα και ισοβάθμησε στη κατηγορία με τον τέταρτο Δημήτρη Κολέφα(Honda #411), ανοίγοντας μάχη για την δεύτερη θέση στην βαθμολογία. Πέμπτος τερμάτισε ο Μανώλης Κατσικανδράκης(Suzuki #401) με έκτο τον Σπύρο Σταματόπουλο(ΚΤΜ #465).

Β5
Οι νέοι δείχνουν τον δρόμο στο scramble, με τους νικητές του πρώτου αγώνα να κάνουν το ταξίδι στην Κρήτη στον δρόμο για την διεκδίκηση του τίτλου. Αυτήν την φορά ήταν η σειρά του έτερου αδερφού Δημήτρη Ρουκουλέ(Kawasaki #521) να ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου που σε συνδυασμό με την τρίτη θέση του αδερφού του Διονύση Ρουκουλε(Kawasaki #511) μετέτρεψαν την μάχη του τίτλου σε οικογενειακή υπόθεση. Δεύτερος τερμάτισε ο Χρήστος Κοτούλας(Yamaha #551) σε κοντινή απόσταση από τον πρώτο Δημ. Ρουκουλέ. Τέταρτος τερμάτισε ο Ιωάννης Ανδρεόπουλος(Yamaha #570) με πέμπτο τον Μάρκο Βασιλάκη(Honda #504) και έκτο τον Μαρίνο Βασιλάκη(Honda #505).

Φωτογραφίες: Τάκης Δρόσος, proactionracing.gr