Πανελλήνιο πρωτάθλημα ΜΧ ΟΜΕ – 5ος αγώνας
Ημερομηνία: 23/09/2007
Τοποθεσία: Γιαννιτσά
Διοργάνωση: Ο.Φ.Μ. Γιαννιτσών
Συμμετοχές: 72 (ΜΧ1: 13, ΜΧ2: 15, OPEN: 21, JUNIOR: 12, MINI: 11)
Καιρός: Αίθριος, 23oC
Θεατές: 600-800

Όποιος βρέθηκε στον αγώνα του Πανελληνίου στα Γιαννιτσά την Κυριακή, τουλάχιστο άδικο θα τον θεωρήσω αν δεν συμφωνήσει: Οι Γιαννιτσιώτες παίρνουν στα σοβαρά το ΜΧ! Φίλοι της μοτοσυκλέτας με την καθ’ αυτή έννοια του όρου.

Ο Όμιλος Φίλων Μοτοσυκλέτας Γιαννιτσών, με την συνεργασία του Αθλητικού Οργανισμού Δήμου Γιαννιτσών, έφεραν εις πέρας μία πολύ καλή διοργάνωση, σε μία από τις καλύτερες (χωρίς υπερβολή) πίστες της Ελλάδας. Η πίστα διαθέτει σωστά οριοθετημένους χώρους paddocks, χώρου αναμονής και εκκίνησης με μόνιμη περίφραξη, τουαλέτες και πόσιμο νερό για θεατές και αγωνιζόμενους, πλυντήρια μοτοσυκλετών, σωστή σήμανση, τούνελ για την πρόσβαση των θεατών κάτω από όλα σχεδόν τα άλματα αλλά και κάδους σκουπιδιών σε πολλά σημεία και πολλά άλλα. Εκτός από τις εγκαταστάσεις βέβαια, τη διαφορά κάνουν και πολλές (μικρές ίσως) λεπτομέρειες. Η εντύπωση που μου δόθηκε ως θεατής, είναι ότι πραγματικά δεν πιστεύω να υπήρχε την Κυριακή άνθρωπος της διοργάνωσης που να μην ήξερε τι έπρεπε να κάνει καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Το πρόγραμμα κύλησε κανονικά, σχεδόν σε όλο το μήκος της διαδρομής υπήρχε οριοθέτηση, είτε με ταινία είτε με πλαστικό πλέγμα, τουλάχιστο 3-6 μέτρα από την πίστα ώστε να μην βρεθεί κανένας αγωνιζόμενος “αγκαλιά” με κάποιον θεατή, όπως και σοβαρή (έως και αυστηρή) επιτήρηση των κριτών σε μερικούς θεατές που ήθελαν να βρεθούν λίγο πιο κοντά. Μόνο κάποια κενά στην μικροφωνική εγκατάσταση μας τα χάλασαν λίγο…

Σύμμαχος φυσικά της ημέρας ήταν και ο καιρός, με ένα ελαφρύ δροσερό αεράκι να κάνει την ζωή όλων αρκετά ευκολότερη. Η ελαφρώς αλλαγμένη διαδρομή της πίστας (από τον Μάρτιο τουλάχιστο που βρέθηκα εκεί για το Β.Ελλάδος) ήταν σωστά βρεγμένη προς αποφυγή νεφών σκόνης που θα έκαναν την ατμόσφαιρα αποπνικτική.

ΜΧ2
Το πρώτο σκέλος της MX2 ήταν και το πιο θεαματικό της ημέρας. Γαλατιανός Στέλιος με CRF 250, Κοσμάς Σπύρος με CRF 250, Παπανικολάκης Αλέξανδρος με KXF 250 και ο ντόπιος Γαλανός (κατά κόσμον Τερζής Κωνσταντίνος) με SXF 250 στριμώχτηκαν στην πρώτη στροφή, με τον Παπανικολάκη τελικά να ίπταται πρώτος του άλματος. Αμέσως ξεχώρισε το πρώτο γκρουπάκι με τον πρωτοπόρο Παπανικολάκη να μην μπορεί να ξεκολλήσει από τον μπροστινό τροχό του Γαλανού και τον Γαλατιανό να ακολουθεί από κοντά. Τελικά ο Γαλανός με την μανιώδη οδήγησή του πέρασε τον Παπανικολάκη και έμεινε σε αυτή τη θέση μέχρι το τέλος. Μία πτώση του Γαλατιανού του κόστισε αρκετές θέσεις, ενώ ο Παπανικολάκης έχασε ακόμη μία θέση από τον δεύτερο Κοσμά και αρκέστηκε στην 3η με 15 δευτερόλεπτα διαφορά από τον πρώτο. Σχεδόν παρόμοια ήταν τα πράγματα στην εκκίνηση του 2ου σκέλους, μία εναέρια σύγκρουση όμως του Γαλανού με τον Κασιούμη Χρήστο με CRF 250 στο πρώτο άλμα του κόστισε αρκετές θέσεις για να τερματίσει τελικά στην 7η θέση, με τον πρώτο να εγκαταλείπει. Στον υπόλοιπο αγώνα Παπανικολάκης και Γαλατιανός μονομάχησαν ρόδα με ρόδα, με τον Γαλατιανό να παίρνει το προβάδισμα μερικές φορές, αλλά νικητής να βγαίνει ο Παπανικολάκης με λιγότερο από 1,5 δευτερόλεπτο από τον δεύτερο Γαλατιανό. Τρίτος τερμάτισε ο Κοσμάς με 39 δευτερόλεπτα από τον πρώτο. 4ος τερμάτισε ο Ζαχαρίου, ξεκουφαίνοντας τους πάντες καθώς στην αρχή του σκέλους “άφησε” την εξάτμισή του μετά από ένα άλμα.

ΜΧ1
Φτωχή η MX1 από τις 13 συμμετοχές της, μονότονη από έναν τρελαμένο Παπανικολάκη (πρεσβύτερο) που μάλλον ξέχασαν να του πούνε ότι… υπάρχουν και άλλες θέσεις στο γκάζι εκτός από τέρμα ανοιχτό! Μια κατηγορία από μόνος του, οδήγησε στα… “κόκκινα” πάνω στο πράσινο KXF 450 του, παίρνοντας άνετα και τα 2 σκέλη. Χαρακτηριστικό ότι στο πρώτο σκέλος έριξε γύρο στον 3ο Κρητικό Μανώλη με CRF 450 και… 1 λεπτό και 47 δευτερόλεπτα περίπου (σχεδόν γύρο) πίσω του τερμάτισε ο Ζώρας Αλέξης με YZF 450. Στο δεύτερο σκέλος μάλλον θα είχαμε επανάληψη του πρώτου όσον αφορά τις διαφορές, καθώς του έσβησε το μηχανάκι σε μια στροφή. Με την διαφορά που είχε όμως, τερμάτισε με 51 δευτερόλεπτα μπροστά από τον δεύτερο Bongo Avramof με YZF 450 και ένα λεπτό και 24 δευτερόλεπτα διαφορά από τον 3ο Σκύβαλο Μανώλη με το 450 ΚΤΜ του.

OPEN
Στο πρώτο σκέλος της OPEN που έγινε το Σάββατο, πρώτος τερμάτισε ο Μαρίνης Κώστας με ΤΜ 250 με 5 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Κριμπούνη Νίκο με ΚΤΜ 450, ενώ το βάθρο έκλεισε ο Πακαταρίδης Βασίλης με CRF 250 με 21 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Μαρίνη. Στο δεύτερο σκέλος της Κυριακής τα πράγματα ήταν ίδια για τους 2 πρώτους, με μειωμένη διαφορά αυτή τη φορά μεταξύ Μαρίνη – Κριμπούνη στα 4 δευτερόλεπτα, των οποίων η μάχη κυριάρχησε στο μεγαλύτερο μέρος του σκέλους. Πολύ κοντά στην 3η θέση τερμάτισε ο Πιλάλας Ιωάννης με CRF 250 με μόλις 1 δευτερόλεπτο διαφορά από τον Κριμπούνη, με τον Πακαταρίδη να εγκατελείπει.

JUNIOR-MINI
Αρκετά θεαματικά τα σκέλη των 2 μικρών κατηγοριών. Στο πρώτο σκέλος της JUNIOR πρώτος τερμάτισε ο Μόσιος Γιάννης με ΚΤΜ 85, δεύτερος ο Γεωργαντάς Αλέξανδρος με ΚΤΜ 85 και 5,5 δευτερόλεπτα πίσω, ενώ τρίτος ο Παπίλας Παναγιώτης με CRF 150 ο οποίος είχε μια άσχημη πτώση στο δεύτερο σκέλος. Ο Γεωργαντάς παρέμεινε δεύτερος σε αυτό το σκέλος, 6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Κοντολέτα Δημήτρη με YZ 85 και μπροστά από τον θεαματικό Κάτσιο Παναγιώτη με το ΤΜ του. Και στα 2 σκέλη της MINI πρώτος τερμάτισε ο Κρητικός Μανώλης με KX 85, ενώ ο Ράδος Ανέστης με ΚΤΜ 65 τερμάτισε τρίτος στο πρώτο σκέλος και δεύτερος στο πρώτο, με τον Τουρατζίδη Γιάννη με YZ 85 μπροστά του στο πρώτο και να κλείνει το βάθρο στο δεύτερο σκέλος.

Πραγματικά αξίζουν συγχαρητήρια για στον ΟΦΜΓ για μια πολύ ωραία διοργάνωση, η οποία όμως “έπασχε” από έλλειψη συμμετοχών, ειδικά στις κατηγορίες ΜΧ1 και ΜΧ2.

Επόμενος αγώνας 7 Οκτωβρίου στη Μεγαλόπολη.

Στο περιθώριο του αγώνα οι γονείς του μικρού Μανώλη Κρητικού θέλησαν να ευχαριστήσουν την Ομοσπονδία (ΟΜΕ) και εκ μέρους των Γιάννη Μόσιου, Αλέξης Γεωργαντά για την υποστήριξή τους (ηθική και οικονομική) καθώς το φετινό καλοκαίρι βρέθηκαν στις πίστες του Βελγίου για ένα μήνα. Οι μικροί αναβάτες είχαν τη δυνατότητα να προπονηθούν και να συμμετάσχουν σε αγώνες στο Βέλγιο όπου εναρμονίστηκαν με τις συνθήκες εκτός Ελλάδας.