Το πρώτο δυνατό τεστ των οδηγών μετά την καλοκαιρινή διακοπή των πρωταθλημάτων, ήρθε στην πίστα του Λιτόχωρου με το Κύπελλο βορείου Ελλάδος της Ο.Μ.Ε.. Σε μία από τις σπάνιες εμφανίσεις του σε αγώνες κυπέλλου, ο Λ.Παπανικολάκης ήταν ο κυρίαρχος της ΜΧ1(250cc), ενώ στην ΜΧ2(125cc) ο Β.Ζαχαρίου έπαιζε πραγματικά στο δικό του παιχνίδι.

Η επιτυχία του Κυπέλλου βορείου Ελλάδος, είναι γνωστή εδώ και χρόνια στην αγωνιστική κίνηση motocross. Η συμβολή της Ο.Μ.Ε. στον θεσμό, με την ενεργή-καταλυτική παρουσία των εκπροσώπων της και με την ιδιαίτερη φροντίδα για τους αγώνες τους, έχει αναγνωριστεί από την πλειοψηφία των αγωνιζομένων motocross. Τρανταχτή απόδειξη, η συμμετοχή αρκετών αναβατών πρωτοκλασάτων και μη από το πρωτάθλημα της ΕΛΠΑ, αναγνωρίζοντας άμεσα την καλή δουλειά που γίνεται στον θεσμό ανεξαρτήτως αν ο αγώνας αποτελούσε ταυτόχρονα μια καλή προπόνηση ενόψει της δεύτερης (χειμερινής) περιόδου.

Οι 121 συμμετοχές και οι 300 περίπου θεατές του αγώνα, την στιγμή που έπαιζε στον τελικό του Mundo Basket η Εθνική μας ομάδα, θα πρέπει να θεωρούνται αρκετά, για να χαρακτηρίσουν πετυχημένη την διοργάνωση. Στον αγώνα όλα σχεδόν κύλησαν ομαλά. Το ωράριο μετατοπίστηκε ελαφρώς, λόγο της ανάγκης της πίστας για περισσότερο νερό εξαιτίας της ζέστης, κανένας όμως δεν φάνηκε να ενοχλήθηκε από αυτό, αντίθετα μάλιστα υπήρχε η επιθυμία για περισσότερο κατάβρεγμα ειδικά στα δεύτερα σκέλη. Στο διάλειμμα του αγώνα ο αγωνιζόμενος της ΜΧ2 Νώντας Λογοθέτης (TM #58), προσέφερε θέαμα με ένα προγραμματισμένο freestyle show.

1ος Αγώνας Mini – Junior
Η κίνηση της Ο.Μ.Ε. από την αρχή της σεζόν, να μην πληρώνουν συμμετοχή η κατηγορίες αυτές έπιασε τόπο καθώς 28 αναβάτες συμπλήρωσαν και τις δύο κατηγορίες, με τον εκπληκτικό αριθμό των 19 συμμετοχών στην Mini. Στην αρχή του σκέλους, ο Παναγιώτης Κάτσιος(ΤΜ #20) οδήγησε το σκέλος για την Junior, έχοντας αρκετά πίσω του τους Ευάγγελο Λινάρδο (Yamaha #101) και Δημήτρη Μπαξεβάνη(Yamaha #131) να μονομαχούν για την δεύτερη θέση. Εξαιτίας της φρεσκοβρεγμένης πίστας, υπήρχαν αρκετά γλιστερά σημεία με αποτέλεσμα δημιουργηθεί ένα μπαράζ πτώσεων που θύμα τους έγινε και ο πρωτοπόρος Κάτσιος χάνοντας αρκετές θέσεις. Επικεφαλής του αγώνα τέθηκε ο Λινάρδος που κράτησε την πρώτη θέση μέχρι και τον τερματισμό ρίχνοντας μάλιστα γύρο σε όλους της κατηγορίας του. Δεύτερος τερμάτισε ο Μπαξεβάνης με τρίτο τον Ευάγγελο Τσιάγκα(Kawasaki #31). Στα σκέλη της Mini – Junior όμως, ένας αναβάτης είχε τον πρώτο λόγο. Αυτός δεν είναι άλλος από τον Γιάννη Μόσιο (ΚΤΜ #51) που όχι μόνο κέρδισε την κατηγορία Mini ρίχνοντας και αυτός γύρο σε όλους, αλλά τερμάτισε πρώτος ανάμεσα και στους οδηγούς της κατηγορίας Junior. Μετά από όμορφη μάχη ο Μανώλης Κρητικός(Kawasaki #55) επικράτησε του τρίτου Αλέξανδρου Γεωργαντά (Honda #17).

1ος αγώνας ΜΧ2 (125cc)
Ίσως το καλύτερο σκέλος της ημέρας ήταν αυτό. Την εκκίνηση πήρε ο “Γαλανός” (ΚΤΜ #100) με τους Αλέξη Παπανικολάκη (Kawasaki #31) και Βασίλη Ζαχαρίου (ΚΤΜ #5) να τον ακολουθούν. Γρήγορα ο Ζαχαρίου άρχισε να πιέζει τον Α.Παπανικολάκη που δεν μπορούσε να ακολουθήσει τον ρυθμό του “Γαλανού”, με αποτέλεσμα στον τρίτο γύρο να κάνει το λάθος ο “Παπ” έχοντας μια πτώση, μένοντας αρκετά πίσω και εγκαταλείποντας τελικά. Είναι γνωστό στον βορά ότι ο “Γαλανός” γυρίζει πάρα πολύ γρήγορα στους πρώτους γύρους, χωρίς να έχει πάντα την διάρκεια που χρειάζεται για να κερδίζει τους αγώνες. Ο Ζαχαρίου το ήξερε αλλά δεν περίμενε να κουραστεί ο αντίπαλος του. Τον κυνήγησε και στα μισά του αγώνα κατάφερε να τον περάσει με πολύ όμορφο τρόπο. Όλοι πίστεψαν ότι ο αγώνας είχε κριθεί καθώς ο “Γαλανός” έχανε σταδιακά έδαφος από τον πρωτοπόρο. Λίγο πριν το τέλος όμως η μάχη αναζωπυρώθηκε με τους δύο οδηγούς να εναλλάσσουν την πρώτη θέση. Στο τέλος ο Ζαχαρίου ήταν αυτός που πέρασε πρώτος την γραμμή του τερματισμού με τον “Γαλανό” δεύτερο. Στην τρίτη θέση βρέθηκε από την αρχή του αγώνα ο Σπύρος Κοσμάς (Honda #122) κρατώντας ένα σταθερό γυρολόγιο που του εξασφάλισε  ένα μοναχικό αγώνα. Μάχη έγινε για την τέταρτη θέση μεταξύ του Κωνσταντίνου Τζιώρα (Honda #3) και του Χρήστου Κατσιούλη (Honda #800) με τον Τζιώρα να παίρνει τελικά την τέταρτη θέση και τον Κατσιούλη την πέμπτη. Την εξάδα έκλεισε ο Μανώλης Παπαγεωργίου (Yamaha #7) που παρά την πτώση του στον δεύτερο γύρο πάλεψε και ανέβηκε θέσεις.

1ος αγώνας ΜΧ2 (250cc)
Στην πρώτη στροφή της εκκίνησης έγινε ένα μικρό μπλέξιμο με αποτέλεσμα να υπάρξει μια πτώση αρκετών οδηγών, ανάμεσα τους ο Λευτέρης Καρέτσος (Yamaha #450) και Μανώλης Κρητικός (Suzuki #55). Τον αγώνα βρέθηκε να οδηγεί ο Γιώργος Μανδάνης (Kawasaki #9) που κράταγε με νύχια και με δόντια πίσω του τον Λευτέρη Παπανικολάκη(Kawasaki #31). Γρήγορα όμως ο Λ.Παπανικολάκης έκανε την κίνηση του στον Μανδάνη, πέρασε πρώτος και οδήγησε άνετα μέχρι και την κατάκτηση του σκέλους. Πίσω ο Αποστόλης Πλιάτσικας (Suzuki #196) είχε καπαρώσει την δεύτερη θέση για το περισσότερο διάστημα του αγώνα, μόνο που δε υπολόγισε καλά τις διαφορές που είχε από τους επερχόμενους Κρητικό και Καρέτσο. Το αποτέλεσμα ήταν να τον περάσουν και οι δύο στους τελευταίους γύρους με τον Κρητικό να τερματίζει δεύτερος ξεκινώντας από τελευταίος μετά την πτώση της εκκίνησης. Την τρίτη θέση πήρε ο Καρέτσος στο άλμα του τερματισμού από τον τέταρτο Πλιάτσικα. Ο Νίκος Ανδρέου (Honda #7) είχε καλή εκκίνηση και κατέφερε σχετικά άνετα να τερματίσει στην πέμπτη θέση. Την εξάδα έκλεισε ο Βασίλης Ράπτης (Honda #1) ο περσινός κυπελλούχος του θεσμού.

1ος Αγώνας ΟΡΕΝ
Την εκκίνηση πήρε ο Αδάμος Πράσσος (ΚΤΜ #422) και γρήγορα έχτισε μεγάλη διαφορά από τους υπόλοιπους κερδίζοντας άνετα το σκέλος. Στην αρχή στην δεύτερη θέση βρέθηκε ο Κυριάκος Κιουτσουκώστας (Yamaha #2), αλλά ο Νίκος Μαργαρίτης (Honda #5) είχε κακή εκκίνηση και ανέβαινε θέσεις. Ο Μαργαρίτης όμως ήταν αυτό που κατέλαβε την δεύτερη θέση μπροστά από τον τρίτο Κιουτσουκώστα. Τέταρτος τερμάτισε ο Ευάγγελος Μπαλάτσος (Yamaha #4) με πέμπτο τον Αρτέμη Κακαϊτσα (Suzuki #9) και έκτο τον Χρήστο Χατζηαργυρίου (ΚΤΜ #278).

2ος αγώνας Mini – Junior
Για να μην συμβούν τα του πρώτου σκέλους με την βρεγμένη πίστα, η οργάνωση έδωσε έναν αναγνωριστικό γύρο στους αναβάτες της κατηγορίας, για να μην βρεθούν προ εκπλήξεων στην ξανά βρεγμένη μετά το διάλειμμα πίστα. Πολύ καλή κίνηση από τους οργανωτές και επί της ευκαιρίας να πούμε ότι θα ήταν καλό και πολύ πιο χρήσιμο να υπάρχουν αναγνωριστικοί γύροι για όλες τις κατηγορίες. Στην Junior αυτήν την φορά ο Κάτσιος δεν έκανε λάθη και οδήγησε από την αρχή μέχρι και το τέλος στην πρώτη θέση. Αντίθετα ο νικητής του πρώτου σκέλους Λινάρδος είχε μια πτώση στον προ τελευταίο γύρο που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει. Για την δεύτερη θέση πάλεψαν οι Μπαξεβάνης και Τσιάγκας, τερματίζοντας δεύτερος και τρίτος αντίστοιχα. Όσο για την Mini o Μόσιος επανέλαβε την θριαμβευτική νίκη του πρώτου σκέλους κερδίζοντας όποιον αναβάτη έτρεχε στο σκέλος. Ο Γεωργαντάς, πήρε το αίμα του πίσω από τον Κρητικό καταλαμβάνοντας αυτός την δεύτερη θέση, κάνοντας ένα σταθερό αγώνα και αντέχοντας στην πίεση του τρίτου τελικά Κρητικού.

2ος αγώνας ΜΧ2 (125cc)
Την εκκίνηση και σε αυτό το σκέλος την πήρε ο “Γαλανός” με τον Α.Παπανικολάκη να τον ακολουθεί και τον Ζαχαρίου λίγο πιο πίσω. Η μέρα όμως ήταν του Ζαχαρίου, με καταιγιστικό ρυθμό πέρασε τον Α.Παπανικολάκη και λίγο μετά τον “Γαλάνο” δημιουργώντας σταδιακά μια μικρή διαφορά. Η μάχη μεταφέρθηκε αυτόματα στην δεύτερη θέση με τον Α.Παπανικολάκη να επιτίθεται και να περνάει τον “Γαλανό”. Στο τέλος του σκέλους ο μεγάλος νικητής ήταν ο ταχύτατος Ζαχαρίου που αντίθετα με το Πανελλήνιο πρωτάθλημα στο Κύπελλο βορείου Ελλάδος του πάνε όλα δεξιά ή καλύτερα δεν έχει ατυχίες. Την δεύτερη θέση κατέλαβε ο Α.Παπανικολάκης που αντέδρασε σωστά στην αντεπίθεση του τρίτου “Γαλανού” στα μισά του αγώνα. Ο Παπαγεωργίου ήταν σε καλή μέρα και το απέδειξε στο δεύτερο σκέλος με την τέταρτη θέση που πέτυχε. Πέμπτος τερμάτισε ο Κοσμάς που αναμένεται ιδιαίτερα δυνατός στους επόμενους αγώνες. Πολύ καλή εμφάνιση έκανε και ο Γιαννιώτης οδηγός Κατσιούλης με την έκτη θέση όπου τερμάτισε.

2ος αγώνας ΜΧ1 (250cc)
Μετά την πτώση του στο πρώτο σκέλος ο Δημήτρης Κεραμιδάς (ΚΤΜ #87) μπήκε πιο αποφασισμένος στο δεύτερο. Πήρε την εκκίνηση και οδήγησε το σκέλος μπροστά από τον Κρητικό και τον ιδιαίτερα ορεξάτο Λ.Παπανικολάκη. Πριν την ολοκλήρωση του δεύτερου γύρου, ο “ψηλός” πέρασε μπροστά και απομακρύνθηκε  από τους υπόλοιπους, κερδίζοντας άνετα άλλο ένα σκέλος. Ο Κρητικός προσπάθησε να ακολουθήσει τον ρυθμό του πρώτου αλλά δεν τα κατάφερε. Η δεύτερη θέση όπου τελικά τερμάτισε, έδειξε ότι βρίσκεται σε καλή φόρμα ξεπερνώντας τον τραυματισμό του. Την τριάδα συμπλήρωσε ο Καρέτσος, που αντίθετα δήλωσε πως το παράκανε στις διακοπές και ο αγώνας ήταν μια καλή προπόνηση για αυτόν. Στην μάχη της τέταρτης θέσης ο Πλιάτσικας ήταν σε καλύτερο αγωνιστικό επίπεδο από τον πέμπτο Ανδρέου, πήρε την τέταρτη θέση πιο εύκολα από όσο θα περίμενε. Όσο για τον Κεραμιδά, σίγουρα και ο ίδιος θα ήθελε κάτι περισσότερο από την έκτη θέση.

2ος αγώνας ΟΡΕΝ
Η μεγάλη αγωνιστική διαφορά του Πράσσου από τους υπόλοιπους της κατηγορίας, ήταν τέτοια που η πρώτη θέση ήταν μονόλογος για τον αναβάτη από την Βέροια. Πήρε την εκκίνηση και δημιούργησε μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο, στον βαθμό που μια πτώση που είχε στα μισά του αγώνα, δεν του επέφερε κανένα πρόβλημα ώστε να κερδίσει άνετα και αυτό το σκέλος. Την μονοτονία της πρώτης θέσης, έσπασε η μάχη για την δεύτερη θέση μεταξύ των Κιουτσουκώστα και Μπαλάτσου. Στο τέλος του αγώνα την δεύτερη θέση κατέλαβε ο Μπαλάτσος αφήνοντας τρίτο τον Κιουτσουκώστα. Τέταρτος τερμάτισε ο Δημήτρης Στούπας(Honda #56) κάνοντας ένα μοναχικό αγώνα, με πέμπτο τον Χατζηαργυρίου και έκτο τον Σάκη Παπαγιάννη(ΚΤΜ #16).

Επόμενος αγώνας του θεσμού την Κυριακή 8 Οκτωβρίου στην Έδεσσα.