Την Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2006 διοργανώθηκε από την Motor & Nature, ο 3ος αγώνας του κυπέλλου Attika Enduro Cup, στην Μαλακάσα Αττικής. Οι συμμετοχές έφτασαν τους 103 αναβάτες, αριθμός που δείχνει ότι ο θεσμός αυτός είναι στις αγαπημένες προτιμήσεις όλων. Πρόσωπο του αγώνα, ο Ανδρέας Σώκος (#121-Yamaha) που νίκησε όχι μόνο στην κατηγορία του (Ε1), αλλά την γενική, και συνεχίζει να προηγείται. Η πλατεία της Μαλακάσας φιλοξένησε το πολύχρωμο καραβάνι, όπου μόλις 50 μέτρα μακριά είχε σχεδιαστεί η ειδική enduro test. Η διαδρομή των περίπου 60 χιλιομέτρων οδηγήθηκε επί δύο φορές, με μια γρήγορη Cross Country, μια πετρώδη motocross και μια θεαματική enduro test ειδική να χρωματίζουν τον τρίτο αγώνα της Μαλακάσας.

Το ειδικό έντυπο που είχε πάλι φτιαχτεί από την οργάνωση, ήταν ένας εξαιρετικός οδηγός για τον επισκέπτη. Καλωσόρισμα, αναλυτικό χάρτη της διαδρομής και ιστορία της περιοχής. Τα ειδικά σήματα, με την φωτογραφική μηχανή, στη άσφαλτο, οδηγούσαν τον θεατή στις ειδικές του αγώνα.

Ο πρώτος μισός κύκλος από Μαλακάσα προς Ωρωπό και στροφή για Πολυδένδρι, θα έλεγε κανείς ότι κοίμισε τους αναβάτες, με την ευκολία και την πολύ φλαταδούρα. Το δεύτερο όμως κομμάτι έμελλε να είναι το δυσκολότερο, ειδικά μετά την ειδική Motocross στην Ιπποκράτειο Πολιτεία. Το μονοπάτι «Έλαφος-Ελαφίνα» ήταν αρκετά σκληρός αντίπαλος. Η γκρίνια ήταν αυτό που άκουγα από τους αναβάτες προς το τέλος του μονοπατιού. Το «ατελείωτο» μεγάλο κομμάτι (δυο χιλιόμετρα), χρειαζόταν αρκετή φυσική κατάσταση και χάριζε στο τέλος πολλά αναμνηστικά πάνω στα ρούχα και την μοτοσυκλέτα.

Αυτό είναι το enduro. Το ερώτημα είναι εάν πρέπει να είναι έτσι ή μήπως πρέπει να μπαίνουν πιο εύκολα κομμάτια για θεσμό κυπέλλου.

Το δεύτερο πέρασμα ήταν πιο εύκολο για τους αναβάτες, οδηγώντας πλέον σε γνωστό χώμα. Όσοι τερματίσανε είχαν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν τους υπόλοιπους συναθλητές τους, μιας και το flying (τέλος) της ειδικής enduro test μέσα στην Μαλακάσα, λειτουργούσε συγχρόνως ως τερματισμός του αγώνα. Ο συνολικός αριθμός, των αναβατών που κατάφεραν να δουν τον τερματισμό, ήταν 70 αναβάτες.

Οι θεατές τίμησαν όλες τις ειδικές, με την Μαλακάσα να έχει τον περισσότερο κόσμο. Ο καιρός ήταν ευτυχώς πολύ καλός, παρά το κρύο. Αρκετοί φίλοι είχαν έρθει με την μοτοσικλέτα τους και ακολούθησαν την διαδρομή του αγώνα.

Στο αγωνιστικό κομμάτι τώρα. Στην κατηγορία Ε1, ο Ανδρέας Σώκος (#121-Yamaha) ήταν απλά ο καλύτερος. Νίκησε σε τέσσερις από τις πέντε συνολικά χρονομετρημένες ειδικές, κάνοντας μια διαφορά 32.42 δευτερολέπτων από τον δεύτερο στο βάθρο Θανάση Σαματιάλη (#118-ΚΤΜ), που μετά το πανελλήνιο συνεχίζει να εντυπωσιάζει και στο Attika. Τρίτος στο βάθρο ανέβηκε ο Θανάσης Κομνηνός (#111-ΚΤΜ), που προσπάθησε για κάτι καλύτερο. Το ρυθμό της γρήγορης τριάδας κατάφερε να ακολουθήσει ο Γιώργος Μανωλίδης (#142-ΚΤΜ), που είχε ως καλύτερο τερματισμό, μια δεύτερη θέση στη Cross Country. Την πρώτη εξάδα κλείνουν οι Παναγιώτης Θέριος (#140-ΚΤΜ) και Μανώλης Καρούσος (#134-Honda).

Στην βαθμολογία της Ε1, ο Σώκος συνεχίζει να βρίσκεται στην κορυφή με 70 βαθμούς. Εννέα λιγότερους με 61 βαθμούς ο Σαματιάλης. Πολλά μπορούν να συμβούν στον τέταρτο και τελευταίο αγώνα στις Ερυθρές για την ανάδειξη του κυπελλούχου. Ο Κομνηνός βρίσκεται με 49 βαθμούς τρίτος, με τον Μάριο Κάκο (#115-Yamaha) να παραμένει παρά την εγκατάλειψη στη Μαλακάσα, τέταρτος με 29 βαθμούς. Πίσω του έχει τους Κώστα Χαχάγια (#116-ΚΤΜ) και Π. Θέριο με 22 και 21 βαθμούς αντίστοιχα, που κλείνουν την πρώτη βαθμολογούμενη εξάδα.

Στην Ε2 ο μεγαλύτερος αριθμός συμμετοχών. 33 αναβάτες. Μάχη μεταξύ πέντε οδηγών, που διεκδίκησαν την πρωτιά σε κάθε ειδική. Νικητής με τα πιο λίγα λάθη στις ειδικές βγήκε ο Γιώργος Μάρκελλος (#252-Husqvarna) που είχε πολύ κοντά στην δεύτερη θέση τον Φάνη Ρήγα (#248-ΚΤΜ) με διαφορά 5 δευτερολέπτων. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Στέλιος Παπαδάκης (#215-Yamaha) που κατάφερε να νικήσει σε δύο ειδικές, όπως ο Μιχάλης Μιμίκος (#283-ΚΤΜ) που τερμάτισε πέμπτος. Ανάμεσά τους και στην τέταρτη θέση κατατάχτηκε ο Δημήτρης Πετρόπουλος (#268-Gas Gas). Την πρώτη εξάδα κλείνει ο Γιάννης Σεβαστόπουλος (#223-ΚΤΜ) που με διαφορά 27 δευτερολέπτων από την κορυφή τερμάτισε στην έκτη θέση.

Ανδρέας Σώκος

Συγκλονιστικό θα είναι το φινάλε στον τελευταίο αγώνα μιας και ο πρωτοπόρος Φ. Ρήγας (65β.) βλέπει να έχει φτάσει στους δύο βαθμούς η διαφορά του με τον Γιώργο Μάρκελλο (63β.) Στην τρίτη θέση παραμένει παρά την απουσία του ο Γιώργος Βαλιμήτης (#249-Honda) με 36 βαθμούς, με τον Σ. Παπαδάκη να ανεβαίνει μια θέση και να βρίσκεται τέταρτος στο πίνακα της Ε2, με 34 βαθμούς. Και ο Σωτήρης Παναγόπουλος (#218-Husqvarna) ανέβηκε μια θέση και έχει 25 βαθμούς. Την έκτη θέση με 21 βαθμούς, μοιράζονται οι Γ. Σεβαστόπουλος και Παναγιώτης Καπετανέας (#258-ΚΤΜ) με τον πρώτο να έχει καλύτερο τερματισμό.

Κατηγορία Ε3. Τέσσερις είναι, όπως όλα δείχνουν, οι διεκδικητές για τον τίτλο στην κατηγορία αυτή. Ο Δημήτρης Κούρλας (#311-Gas Gas) μπορεί να μην κέρδισε καμία ειδική, αλλά λίγο τον ενδιαφέρει μιας και είναι με 52 βαθμούς, μόνος και πρώτος στον καυτό βαθμολογικό πίνακα. Ο νικητής της Μαλακάσας, Δημήτρης Κοτσιλιάτης (#318-Husaberg) βρίσκεται δύο βαθμούς πίσω του, με 50 βαθμούς. Στην τρίτη θέση, από την πρώτη, έπεσε ο Αριστείδης Χριστοφίδης (#316-KTM) που ακολουθεί όμως με 49 βαθμούς. Και ο Γιώργος Ζαχαρίου (#19-Gas-Gas)είναι στο παιχνίδι του τίτλου, από την τέταρτη θέση με 46 βαθμούς. Στις θέσεις πέντε και έξη είναι οι Θωμάς Μάτσικας (#315-ΚΤΜ) και Στάθης Ρούσσης, με 37 και 31 βαθμούς αντίστοιχα.

Επτά αναβάτες κατάφεραν να τερματίσουν από τους έντεκα. Πρώτος με συνολικό χρόνο 17.51.10 τερμάτισε ο Δ. Κοτσιλιάτης, με τον Γ. Ζαχαρίου να προσπαθεί, αλλά να μένει τελικά δεύτερος. Τρίτος στο βάθρο ανέβηκε ο Δ. Κούρλας που άφησε πίσω τον Α. Χριστοφίδη στην τέταρτη θέση για μόλις 0,83 δευτερόλεπτα διαφορά. Πέμπτος ο Θ. Μάτσικας με τους Αντώνη Κοκοτσάκη (#321-Gas-Gas) και Σπύρο Πρωτοψάλτη (#334-Husqvarna) να ακολουθούν στην έκτη και έβδομη θέση.

Κατηγορία Junior
Επτά συμμετοχές, δύο εγκαταλείψεις, ένας νικητής. Ο Ανδρέας Γκλαβάς (#415-ΚΤΜ) πανηγύρισε την πρώτη νίκη του στο Attika Cup για το 2006. Είχε όμως να αντιμετωπίσει δυο πολύ καλούς αντιπάλους. Ο Ανδρέας Αλεξίου (#413-ΚΤΜ) που τερμάτισε δεύτερος, είχε καλούς τερματισμούς στις ειδικές και πλησίασε στα 8 δευτερόλεπτα. Ο Μίνως Κονίδης (#426-ΚΤΜ) είχε καταφέρει να νικήσει στις τρεις τελευταίες ειδικές, αλλά είχε χάσει τις πιθανότητες να διεκδικήσει την πρωτιά, στην δεύτερη ειδική enduro, όπου τερμάτισε τελευταίος. Παρόλο αυτά ανέβηκε τρίτος στο βάθρο. Τέταρτος ο Θανάσης Γρυλλής (#411-ΚΤΜ), με τελευταίο τον Αριστοτέλη Σπανουδάκη (#412-ΚΤΜ).

Η απουσία του Θοδωρή Ερμήλιου (#414-ΚΤΜ) από την Μαλακάσα, έδωσε την δυνατότητα να τον πλησιάσουν οι υπόλοιποι αναβάτες. Προς το παρόν παραμένει στην πρώτη θέση με 50 βαθμούς, τον ακολουθεί με 46 βαθμούς ο Α. Αλεξίου. Δυο θέσεις ανέβηκε ο Α. Γκλαβάς και με 44 βαθμούς είναι τρίτος έχει και αυτός ελπίδες στον επόμενο αγώνα στις Ερυθρές. Ο Θ. Γρυλλής έπεσε στην τέταρτη θέση, αλλά είναι κοντά με 42 βαθμούς. Την πρώτη βαθμολογούμενη εξάδα κλείνουν οι Μ. Κονίδης και Α. Σπανουδάκης με 36 και 24 βαθμούς αντίστοιχα.

Βετεράνοι
Ο Γιώργος Καμμένος(#525_KTM) έβαλε φωτιά στην κορυφή της βαθμολογίας μετά την νίκη του στον αγώνα. Παρότι είχε ένα χαλαρό ξεκίνημα στις δυο πρώτες ειδικές, άνοιξε το γκάζι και νίκησε στις υπόλοιπες τρεις ειδικές. Πλέον, με 49 βαθμούς έχει πλησιάσει στον έναν βαθμό τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας, Θανάση Ξένο (#515-ΚΤΜ) που τερμάτισε δεύτερος στον αγώνα. Τρίτος τερμάτισε ο Μιχάλης Στεργίδης (#531-GAS GAS) και βρίσκεται στην τρίτη θέση της βαθμολογίας με 47 βαθμούς. Ο Παύλος Κασίμης (#524-ΚΤΜ) παραμένει τέταρτος με 35 βαθμούς, αλλά τον πλησίασε στους 3 βαθμούς ο Σπύρος Τότολος (#566-ΚΤΜ), που κατάφερε να καλύψει την τέταρτη θέση στον αγώνα. Μετά τον Π. Κασίμη, ο Δημήτρης Γιαννακάρας (#533-ΚΤΜ) ήρθε έκτος στον αγώνα, έχοντας την αντίστοιχη θέση και στη βαθμολογία.

Από τον 2ο αγώνα εφαρμόστηκε η κατηγορία Champion. Ο Φώτης Σκαρής (#204-ΤΜ) ανεβαίνει πρώτος στο βάθρο και συγχρόνως στην βαθμολογία με 41 βαθμούς. Δεύτερος τερμάτισε ο Παναγιώτης Κακολύρης (#65-ΚΤΜ), με τρίτο αναβάτη τον Δημήτρη Χελιώτη (#209-Husqvarna). Τέταρτος ήρθε ο Δημήτρης Μουτσόπουλος (#611-ΚΤΜ), με τους Θ. Αντωνιάδη (#3-Husqvarna) και Μ. Προβιά (#47-KTM) να κλείνουν την πρώτη εξάδα.

Γιώργος Καμμένος

Μια πτώση στην τελευταία ειδική στέρησε στον Γιώργο Κοινωνά (#23-Husqvarna) μια πιθανή θέση στο βάθρο. Τραυματισμένος τερμάτισε τον αγώνα στην 8η θέση. Ο Φοίβος Κολιοπάνος (#207-Gas Gas) βγαίνει νικητής στην τελευταία ειδική, αλλά αποκλείστηκε, γιατί προσπέρασε την πρώτη χρονομετρημένη ειδική motocross μαζί με τον Χρήστο Γιάσσιαρη (#64-Yamaha), που όπως δήλωσε δεν υπήρχαν σωστά σήματα από το ΣΕΧ για την ειδική, κάτι που διορθώθηκε στην συνέχεια. Διπλή ατυχία για τον Γιάσσιαρη που ράγισε το κάρτερ της μοτοσικλέτας του σε βράχο. Νυχτερινό μπλέξιμο στα αποτελέσματα για τα δυο λεπτά ποινής του Κακολύρη που έσβησαν.

Δεύτερος στην βαθμολογία ανέβηκε ο Δ. Μουτσόπουλος με 26 βαθμούς, με τον Τάκη Μανιάτη, που βρίσκεται στην μακρινή Νέα Ζηλανδία, να έχει 25 βαθμούς. Ο Π. Κακολύρης σκαρφάλωσε πολλές θέσεις και σταθεροποιήθηκε στην τέταρτη με 24 βαθμούς. Ο Δ. Χελιώτης με 21 βαθμούς ακολουθεί, με τον Σταμάτη Μαντά που εκπροσωπεί επίσης τα ελληνικά χρώματα στο ISDE 2006, να είναι έκτος.

Απονομή γενικής απο τον κύριο χορηγό του Attika Enduro Cup, Γιάννη Αθανασόπουλο - Hell in store 001/018 (αριστερά)

Όλη η παρακολούθηση του αγώνα πραγματοποιήθηκε με το Yamaha Tricker 250 που μας έδωσε τις λύσεις για γρήγορη, άνετη και fun οδήγηση, αποκαλύπτοντας και φωτογραφίζοντας παράλληλα την διαδρομή στην Μαλακάσας.

Ραντεβού στις 12 Δεκεμβρίου 2006 για τον τελευταίο αγώνα του Attika Enduro Cup, στις Ερυθρές