Ο κυριότερος αντίπαλος όλων των οδηγών στο κύπελλο Δ. Ελλάδος της ΟΜΕ στην Πάτρα, ήταν η σκόνη. Μέσα από αυτήν κατάφεραν να βγουν νικητές, ο Δημήτρης Κεραμιδάς στα 250, ο Κων/νος Κόκκινος στα 125 και ο Γιάννης Πιλάλας στην OPEN.

Η καινούργια λέσχη Α.Σ.Α.Λ.Μ.Ο.Π. έκανε σημαντική δουλεία στην πίστα του Πετροχωρίου, δεν κατάφερε όμως να ξεπεράσει το χρόνιο πρόβλημα του χώρου που είναι το νερό. Η πίστα βρισκόταν στην καλύτερη κατάσταση που την έχουμε δει, ήταν σαν να φτιάχτηκε λίγο πριν τον αγώνα και παρά την πούδρα σκόνης που υπήρχε, ήταν απόλαυση να οδηγείς. Δυστυχώς δεν ήταν απόλαυση να τρέχεις αγώνα καθώς τόση πολύ σκόνη δεν έχω ξαναδεί σε αγώνα. Παρά την σκόνη μάχες υπήρχαν, αλλά σε μικρό αριθμό, καθώς με περιορισμένη ορατότητα το ρίσκο ήταν μεγάλο. Ελπίζουμε πως η λέσχη θα καταφέρει να λύση την κατάρα της σκόνης στο μέλλον, ώστε να έχουμε πολλούς και καλούς αγώνες σε μια πραγματικά όμορφη πίστα.

Πρωτότυπη και αρκετά καλή ήταν η εκφώνηση του αγώνα από τον Jimara από τα Γιάννενα (Δημήτρη Ζυγούρη) που ενδιάμεσα έτρεχε και στα 250.

125
Και τα δύο σκέλη ήταν υπόθεση του τοπικού Κωνσταντίνου Κόκκινου (Yamaha #3). Στο πρώτο σκέλος από την εκκίνηση έφυγε μπροστά και έκανε αμέσως διαφορά από τους υπόλοιπους. Ο μόνος που θα μπορούσε να κινηθεί στους ρυθμούς του πρωτοπόρου ήταν ο Κυριάκος Κόττης (Yamaha #11), αλλά η κακή του εκκίνηση τον καθυστέρησε αρκετά να βρεθεί στην δεύτερη θέση, όπου και τερμάτισε. Για την τρίτη θέση έγινε ωραία μάχη μεταξύ των Πασχάλη Αβράμπου (ΚΤΜ #747), Βασίλη Ρεμετζά (ΚΤΜ #186) και Νώντα Λογοθέτη (ΤΜ #58). Προς το τέλος του αγώνα ο Αβράμπος σταθεροποιήθηκε και κατέκτησε την τρίτη θέση, αφήνοντας τέταρτο τον Ρεμετζά, που άντεξε μέχρι το τέλος την πίεση του πέμπτου Λογοθέτη.
Δυνατό ξεκίνημα στο δεύτερο σκέλος για τον Αβράμπο, πήρε την εκκίνηση και τέθηκε επί κεφαλής του αγώνα για ενάμιση γύρο, καθώς μια πτώση τον έστειλε σχεδόν τελευταίο. Έτσι την πρωτοπορία για άλλη μια φορά πήρε ο Κόκκινος, που τώρα είχε τον Κοττή πίσω του να τον πιέζει. Μέχρι την μέση σχεδόν του αγώνα, κράτησε η πίεση του Κοττή, που δεν άντεξε στον δυνατό ρυθμό του Κόκκινου. Και αυτό το σκέλος το πήρε ο Κοκκινος με δεύτερο τον Κόττη, και τρίτο τον Λογοθέτη, που είχε άλλη μια μάχη με τον Ρεμετζά που εγκατέλειψε στον τελευταίο γύρο μετά από πτώση.

250
Το φαβορί του αγώνα άκουγε στο όνομα Δημήτρης Κεραμιδάς (ΚΤΜ #17), επιβεβαίωσε τα προγνωστικά κερδίζοντας εύκολα το δεύτερο σκέλος και λίγο δραματικά το πρώτο. Ο Κεραμιδάς έφυγε μπροστά από την εκκίνηση στο πρώτο σκέλος και όλα συνηγορούσαν σε μια εύκολη νίκη. Το σκέλος όμως σημαδεύτηκε από τις πολλές πτώσεις που προκλήθηκαν από την πούδρα σκόνης που κάλυπτε σχεδόν όλο το μήκος και πλάτος της πίστας. Δύο πτώσεις έστειλαν τον Κεραμιδά πίσω από τους Χρήστο Κασιούμη (ΚΤΜ #101) και Ανδρέα Κωνσταντουδάκη (Suzuki #254) που πάλευαν τροχό με τροχό για την δεύτερη θέση. Στο τέλος του αγώνα ο Κεραμιδάς ήταν ο νικητής αφού κατάφερε γρήγορα να περάσει και να κατακτήσει την πρώτη θέση, μπροστά από τον δεύτερο Κασιούμη. Οδηγώντας σταθερά αλλά πάντα γρήγορα ο Κωνσταντίνος Παναγιωτακόπουλος (Yamaha #296) πήρε την τρίτη θέση στον τελευταίο γύρο από τον Κωνσταντουδάκη, που έκανε ένα καλό αγώνα.
Για άλλη μια φορά μπροστά από την αρχή του αγώνα μπήκε μπροστά ο Κεραμιδάς και οδήγησε τον αγώνα, αυτήν την φορά μέχρι και το τέλος του. Έχοντας καλύτερη εκκίνηση σε αυτό το σκέλος και χωρίς καμία πτώση, ο Σταμάτης Δημολίανης (ΚΤΜ #110) δεν δυσκολεύτηκε να τερματίσει δεύτερος μπροστά από τον τρίτο Παναγιωτακόπουλο.

ΟΡΕΝ
Πολύ καλή εκκίνηση είχε στο πρώτο σκέλος ο ταχύτατος και γηραιότερος Γιάννης Πιλάλας (Honda #4) που έφυγε από την αρχή του αγώνα κερδίζοντας άνετα το σκέλος. Ο Σπύρος Βασιλείου (Honda #3) ήταν ο μόνος που προσπάθησε στην αρχή να πιέσει τον Πιλάλα, αλλά αρκέστηκε τελικά στην δεύτερη θέση. Την τριάδα έκλεισε ο Νίκος Κριμπούνης (ΚΤΜ #121) μετά από ένα σταθερό αγώνα.
Στο δεύτερο σκέλος ο Πιλάλας κατάφερε γρήγορα να βρεθεί στην πρώτη θέση έχοντας πίσω του τον Βασίλη Δημητρόπουλο (Kakwasaki #16) να τον ακολουθεί από απόσταση. Πιο πίσω γινόταν μάχη για την τρίτη θέση μεταξύ των Βασιλείου και Αλέκου Καρανάση (Yamaha #202). Στον τελευταίο γύρο ο Πιλάλας έκανε το λάθος, είχε μια πτώση που επέτρεψε στον πολύ καλό σε όλο τον αγώνα Δημητρόπουλο, να πάρει το σκέλος. Δεύτερος τερμάτισε ο Πιλάλας με τρίτο τον Βασιλείου που κέρδισε την μεγάλη μάχη με τον τέταρτο Καρανάση.

Junior-Mini
Για την Junior είχαμε μόνο μια συμμετοχή, αυτή του Παναγιώτη Παπίλα (Kawasaki #5), ενώ για την Mini οι συμμετοχές ήταν τρεις. Στο πρώτο σκέλος ο Μάρκος Κάλλιας (ΚΤΜ #1) πήρε μια εύκολη νίκη από τον δεύτερο Μανώλη Κρητικό (Kawasaki #55) και τον τρίτο Χρήστο Μαυράκη ( #50). Στο δεύτερο σκέλος η μειωμένη ορατότητα λόγο της σκόνης, της συννεφιάς και της δύσης του ηλίου, έκαναν αναγκαστική την σύντομη πτώση της καρό σημαίας. Πρώτος τερμάτισε ο Κρητικός, με δεύτερο τον Κάλλια και τρίτο τον Μαυράκη.