Τοποθεσία: Τρίπολη
Ημερομηνία: Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2005
Συμμετοχές: 101 – Α1:9, A2:15, B3:12, B4:15, B5:10, Γ6:22, Γ7:17
Τερματίσαντες: 82 – A1:8, A2:14, B3:11, B4:15, B5:10, Γ6:21, Γ7:3
Διαδρομή: 60χλμ.
Καιρός: Ηλιοφάνεια με αρκετό κρύο

Μετά από πεντέμισι μήνες (!) διάλειμμα, άνοιξε ξανά το γκάζι στην Τρίπολη, για τον προτελευταίο αγώνα του πανελληνίου πρωταθλήματος. Η λέσχη της Τρίπολης (ΛΕΜΟΤ) μετέφερε την εκκίνηση τρία χιλιόμετρα έξω από την πόλη, στον δρόμο προς Καλαμάτα, σε μεγάλο χώρο στάθμευσης (βενζινάδικο-εστιατόριο). Ο καιρός φόρεσε το χειμωνιάτικο πρόσωπο το Σάββατο, όταν μετά την βροχή το κρύο ήρθε να προσθέσει τις δύσκολες συνθήκες. Ο αγώνας της Κυριακής όμως έμελλε να διεξαχθεί με τις καλύτερες συνθήκες. Μόνο το κρύο είχαν να αντιμετωπίσουν όσοι έκαναν την διαδρομή του αγώνα, που κατά γενική ομολογία άφησε πολύ καλές εντυπώσεις στους αναβάτες.

Η ύπαρξη μόνο δύο ειδικών ίσως να ήταν λίγες για Πανελλήνιο πρωτάθλημα. Μην μιλήσουμε για την ανύπαρκτη σήμανση προς τις απομακρυσμένες ειδικές και έλλειψη στο έντυπο ενός χάρτη της διαδρομής του αγώνα. Η χρησιμοποίηση μονής κορδέλας (χρώμα) στην ειδική motocross και επιπλέον να χρησιμοποιείται η μια πλευρά για διαφορετική κατεύθυνση διαδρομής μας άφησε ερωτήματα(!). Από την άλλη η τεσσάρων χιλιομέτρων ειδική cross country ήταν πολύ όμορφη, αλλά δύσκολη για προσπεράσεις. Η απονομή ακολούθησε στο κέντρο της Τρίπολης, όπου είχε προγραμματιστεί αρχικά να γίνει και η εκκίνηση, σε κατάστημα cafe. Απαγοήτευση για την καθυστέρηση και την μη παροχή των αποτελεσμάτων στους ενδιαφερομένους σε φωτοτυπία.

Ενέργειες για την επανίδρυσης του ΣΑΜΕ (Σύνδεσμος Αναβατών Μοτοσυκλέτας Enduro) έγιναν μετά την ενημέρωση αναβατών το Σάββατο, με ομιλίες και προσπάθειες να γίνουν εκλογές σε μικρό χρονικό διάστημα, για ένα καλύτερο μέλλον του χώρου. Ο προβληματισμός για τι ακριβώς θα γίνει την επόμενη χρονιά με το Πανελλήνιο πρωτάθλημα υπάρχει ανάμεσα στους αναβάτες και όχι μόνο.

Περνώντας στα γεγονότα του αγώνα, ο Βασίλης Σιαφαρίκας (#2-Honda ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ) συνεχίζει τον ξέφρενο ρυθμό του και επαναλαμβάνει νίκη στην κατηγορία Β4 και κατηγορία γενικής ενώ παράλληλα έχει κερδίσει, έναν αγώνα πριν το τέλος, τον διπλό τίτλο του πρωταθλητή. Ο Μιχάλης Τράνζας (#4-ΚΤΜ Hellinmoto) στην Α2 έχει καταφέρει και αυτός να στεφτεί πρωταθλητής πριν τον αγώνα του Πύργου. Ενθαρυντικό για την νέα χρονιά είναι οι πρώτες νίκες των Γιάννη Τρίγκα στην Α1 και του Χρήστου Θεοδοσώπουλου στην Α2.

Στις κατηγορίες Βετεράνοι (Γ6) και Νέοι αγωνιζόμενοι (Γ7) οι Χάρης Βόβλας (#61-KTM) και Μιχάλης Λαμπρακόπουλος (#726-Yamaha)αντίστοιχα, έχουν κερδίσει τον τίτλο του κυπελλούχου και θα ταξιδέψουν ήσυχοι για τον επόμενο και τελευταίο αγώνα.

Κατηγορία Α1. Ατυχία για τον μέχρι πρότινος πρωτοπόρο Δημήτρη Τσακατώνη (#10-KTM Makina) που τραυματίστηκε και δεν μπόρεσε να παραβρεθεί στον αγώνα, πέφτοντας στην τρίτη θέση της βαθμολογίας. Πρώτος ανέβηκε ο Δημήτρης Πρέπας (#11-KTM Hellinmoto) με τον Γιάννη Παμπουκιάν (#101-KTM Hellinstore018) να ακολουθεί.
Την έκπληξη έκανε ο νεαρός Γιάννης Τρίγκας (#199-KTM) κερδίζοντας τον αγώνα και τέσσερις ειδικές. Δεύτερος με 24 δευτερόλεπτα διαφορά τερμάτισε ο Δ.Πρέπας με τον Γ.Παμπουκιάν να είναι τρίτος.

Κατηγορία Α2. Ο πρωτοπόρος και πλέον πρωταθλητής της κατηγορίας Μιχάλης Τράνζας τερματίζει δεύτερος με τον Χρήστο Θεοδοσόπουλο (#24 – KTM Hellinstrore018) να βρίσκεται σε πολύ καλή περίοδο και να κερδίζει την πρώτη θέση. Ένας τραυματισμός είχε αφήσει μακριά από το πρωτάθλημα τον Νίκο Μπουρζόπουλο (#8-Gas Gas Extra ProductsTasoulis). Εδώ επιστρέφει στον δεύτερο του αγώνα (πρώτος στο παγκόσμιο στις Σέρρες) μετά την ανάρρωση και καταφέρνει να κερδίσει την τρίτη θέση. Σίγουρα θα υπήρχε μεγαλύτερος συναγωνισμός με την συμμετοχή του από την αρχή. Στην βαθμολογία μετά τον Τράνζα βρίσκεται ο Δημήτρης Κολέφας (#209-KTM MAC), που θα αγωνιστεί να κρατήσει την θέση του στον τελευταίο αγώνα από τον τρίτο Γιώργο Κοινωνά (#281-KTM), που απέχει τέσσερις βαθμούς.

Κατηγορία Β3. Η ποινή των δέκα δευτερολέπτων στην εκκίνηση δεν απέτρεψαν να κερδίσει την πρώτη θέση ο Σάββας Καπαγερίδης (#32-Honda ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ) που άφησε τον Φώτη Αλεξόπουλο (#303-Honda ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ) στην δεύτερη θέση, μόλις με δυο δευτερόλεπτα διαφορά. Τρίτος τερματίζει ο Θανάσης Αυγέρης που πέφτει μια θέση στην βαθμολογία και βρίσκεται πλέον δεύτερος με οχτώ βαθμούς διαφορά από τον πρώτο Σ.Καπαγερίδη. Μια θέση έχασε και ο Παντελής Σκόρδας (#302-Husqvarna Hellinmoto) που είναι τώρα τρίτος με 13 και 5 βαθμούς απόσταση από τους δυο πρώτους.

Κατηγορία Β4. Ο Βασίλης Σιαφαρίκας (#2-Honda ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ) άρχισε τις χρονομετρημένες ειδικές με μια δεύτερη και μια τρίτη θέση αφήνοντας τους Αδάμο Πράσσο (#1-Beta Hellinmoto) και Σταμάτη Μαντά (#403-Husqvarna Hellinmoto) να παλέψουν για την νίκη στην Τρίπολη. Κερδίζοντας όμως στη συνέχεια τις υπόλοιπες τρεις ειδικές, ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί καταφέρνοντας την έκτη σερί νίκη στον αγώνα. Ο Α.Πράσσος έμεινε 16 δευτερόλεπτα πίσω στην δεύτερη θέση και είναι σίγουρος δεύτερος στην τελική βαθμολογία. Ο Σ.Μαντάς κατάφερε μια νίκη στην cross country και με την πολύ καλή παρουσία θα τερματίσει τρίτος, όπως και στην βαθμολογία. Μόνο ο Τάσος Τσιουχάρας (#404-KTM) μπορεί να τον απειλήσει για την τρίτη θέση.

Κατηγορία Β5. Ο Τάκης Μανιάτης (#3-Husaberg Extra Products Tasoulis) καταφέρνει να νικήσει ξανά τον μεγαλύτερο αντίπαλό του Δημήτρη Κόκκινο (#6-KTM Hellinmoto) και με 14 βαθμούς διαφορά βρίσκεται ανέμελος στην πρώτη θέση της βαθμολογίας. Ο Δ.Κόκκινος ξεκίνησε καλά, αλλά μια μικρή έξοδος στην cross country, τον άφησε δεύτερο στερώντας του μια πιθανή νίκη. Τρίτος τερματίζει ο Δημήτρης Τουμπανιάρης (#56-Husqvarna Hellinstore 018) που παραμένει τρίτος και στην βαθμολογία. Κάτω από λεπτό διαφορά από τον πρώτο είχε και ο Φώτης Σκαρής που τερμάτισε τέταρτος με τον Πολ Νικολάου (#507-Husqvarna ON OFF Katsafaros) να ακολουθεί και τον Πέτρο Κριτσώνη (#53-Husaberg) να κλείνει την πρώτη εξάδα.

Κατηγορία Γ6. Τρεις χρονομετρημένες ειδικές με συνολικό χρόνο δεκαπέντε λεπτών έκριναν στην Τρίπολη τον νικητή, εδώ οι αναβάτες της κατηγορίας οδηγούν έναν γύρο λιγότερο. Στην κατηγορία Γ6 ο συνήθεις «ύποπτος» Χάρης Βόβλας (#61-KTM) παίρνει άλλη μια νίκη και τον σίγουρο τίτλο. Δεύτερος τερματίζει ο Χρήστος Γιάσαρης (#635-Husqvarna) με τον Στέλιο Παπαδάκη (#630-Yamaha) να χαίρεται για την τελική τρίτη θέση. Οι Σωτήρης Κασκουτάς (#620-Gas Gas) και Γιώργος Καμμένος (#625-KTM) προσπάθησαν στις ειδικές, καταφέρνοντας να ακολουθήσουν τον ρυθμό, τερματίζοντας στην τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα. Έκτος ο Παναγιώτης Κακολύρης (#617-KTM). Ενδιαφέρον θα έχει ο τελευταίος αγώνας, με τους Χ.Γιάσαρη, Σ.Κασκουτά και Κώστα Πάτσιο (#621-KTM), τερμάτισε 8ος, να διεκδικούν την δεύτερη και την τρίτη θέση.

Κατηγορία Γ7. Απώλειες αναβατών με το καλημέρα στην ανηφόρα, λίγα χιλιόμετρα μετά την εκκίνηση. Ο Μιχάλης Λαμπρακόπουλος (#726-Yamaha), παρά το άσχημο ξεκίνημα στην ειδική motocross (9ος), καταφέρνει να κερδίσει τις επόμενες δυο χρονομετρημένες και να είναι ο νικητής και κυπελλούχος της κατηγορίας. Με την πρώτη συμμετοχή του σε αγώνα enduro, ο Ιάσωνας Γουζούασης (#771 – KTM Hellinstore 018) παίρνει τους 20 βαθμούς της δεύτερης θέσης. Τρίτος τερμάτισε ο Μιχάλης Μιχελιουδάκης (#717-KTM) με τέταρτο τον Χρήστο Πατεράκη (#739-KTM) και πέμπτο τον Νίκο Καραγιάννη (#740-Yamaha), έχοντας πάρει πολύ καλές θέσεις στην ειδικές. Έκτος ο Δημήτρης Παπατσουλέας που κλείνει την πρώτη εξάδα. Στην βαθμολογία μετά τον Μιχάλη ακολουθεί δεύτερος ο Κώστας Αργύρης (#723-KTM) με τρίτο τον Ανδρέα Σαραντόπουλο (#724-Honda).

Κατηγορία Γενικής. Υπεροχή και εδώ του Β.Σιαφαρίκα με το σερί νικών του. Δεύτερος στον αγώνα και στην βαθμολογία ο Α.Πράσσος με τον Σ.Μαντά να καταφέρνει να είναι τρίτος μέσα στο γκρουπ που έκανε συνολικό χρόνο ειδικών διαδρομών κάτω από 23 δευτερόλεπτα. Στην βαθμολογία παραμένει τέταρτος πίσω από τον Μ.Τράνζα ο οποίος τερμάτισε στην Τρίπολη 11ος. Ο αναβάτης από τα Τρίκαλα Γ. Τρίγκας είναι πέμπτος και 16ος στην βαθμολογία. Έκτος καταγράφηκε ο Χ.Θεοδοσόπουλος που ακολουθεί μετά τον Τρίγκα στην βαθμολογία.