Η συμφωνία της Dunlop με την FIM είναι πλέον οριστική και βάζει τέλος στα έξοδα των ομάδων για τα ελαστικά αλλά και στον πολυέξοδο ανταγωνισμό των εταιριών. Το μεγαλύτερο όμως πλεονέκτημα είναι ότι όλοι θα τρέχουν με τα ίδια ελαστικά μεγαλώνοντας τον συναγωνισμό.

Οι κανονισμοί για αυτήν την αλλάγη είναι σαφείς:

Σε κάθε αγώνα του Παγκοσμίου ή του Ευρωπαϊκού Supermoto για την χρονιά2006 όλοι οι αγωνιζόμενοι είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν ελαστικά του επίσημου χορηγού που θα υποδείξει ο promoter του πρωταθλήματος.

Για κάθε αγώνα τα ελαστικά πρέπει να είναι κατασκευασμένα με την ίδια ποιότητα υλικού και να είναι πανομοιότυπα.

Η Dunlop Motorsport θα παρέχει όλο την τεχνική υποστήριξη και στους δύο θεσμούς συμπεριλαμβάνοντας την μεταφορά, φυσικά την διανομή και το service.

Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ο κάθε οδηγός θα έχει δικαίωμα 10 ελαστικών ενώ στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα οι οδηγοί θα χορηγούνται 8 ελαστικά.

Οι οδηγοί και των δύο θεσμών θα έχουν στην διάθεση τους δύο τύπους ελαστικών εμπρός – πίσω για στεγνό αγώνα και ένα τύπο ελαστικού εμπρός και πίσω για βρεγμένο αγώνα.

Τα ελαστικά που θα χρησιμοποιήσει η Dunlop προέρχονται από τον πρόγραμμα εξέλιξης του Παγκοσμίου και Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Supermoto της σεζόν 2005. Δεν θα χρησιμοποιηθούν ειδικές εκδόσεις ελαστικών μέσα στην χρονιά.

Η Dunlop Motorsport θα πριμοδοτεί τους ιδιώτες οδηγούς με τους καλύτερους τερματισμούς σε κάθε αγώνα για τις κατηγορίες S1 και S2 του Παγκοσμίου Supermoto, με ένα ζευγάρι ελαστικών.

Τέλος η Dunlop μαζί με την Aprilia θα είναι οι μεγάλοι χορηγοί των αγώνων στην προσπάθεια της Youthstream να παράγει ένα σταθερό και ποιοτικό πρωτάθλημα, επενδύοντας στην τηλεόραση.