RR ENDURO 2T 250/300 MY2013

Η άφιξη των νέων δίχρονων κινητήρων ολοκληρώνει την γκάμα των RR Enduro του 2013 της φίρμας της Τοσκάνης

Η εισαγωγή των νέων 2-χρονων κινητήρων στη σειρά RR Enduro είναι ένα από τα highlights της ιστορίας της Beta, μετά την επιστροφή στην κατηγορία Enduro το 2004 και την παρουσίαση του 4-χρονου κινητήρα “made in Beta” το 2009. Οι κινητήρες αυτοί είναι το αποτέλεσμα δουλειάς που διήρκεσε περισσότερο από 24 μήνες, σχεδιάστηκαν από την Beta και αντιπροσωπεύουν ένα νέο σημείο αναφοράς όσον αφορά την τεχνολογία, τη διάταξη και τις επιδόσεις ενός 2-χρονου κινητήρα Enduro. Διαθέσιμοι σε χωρητικότητες 250cc και 300cc, έχουν κατασκευάζονται, συναρμολογούνται και ελέγχονται στο εργοστάσιο ώστε να εξασφαλίζεται η ποιότητα και οι επιδόσεις τους. Ελαφριοί και εξοπλισμένα με την τελευταία γενιά τεχνικών λύσεων, χαρακτηρίζονται από πολύ ομαλή και γραμμική απόδοση ενώ η μέγιστη ισχύς αποτελεί το νέο σημείο αναφοράς για την κατηγορία.

Το πλαίσιο των RR Enduro 2T έχει ένα ειδικό πλαίσιο με βελτιστοποιημένη γεωμετρία για τα διάφορα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας σε σχέση με την έκδοση 4T. Η ανάρτηση έχει συγκεκριμένη ρύθμιση, ενώ ψαλίδι, τροχοί, φρένα και πλαστικά είναι ίδια με αυτά των εκδόσεων 4T.

Οι μοτοσυκλέτες χαρακτηρίζονται από την – τώρα πια διάσημη – συμπεριφορά Beta και είναι εύκολα στην οδήγηση χάρη  στην ιδιαίτερα ελαστική συμπεριφορά του κινητήρα και το πολύ χαμηλό βάρος. Η απόδοση της μοτοσικλέτας επιτρέπει στους αναβάτες να ανταγωνίζονται στα υψηλότερα επίπεδα συναγωνισμού, επωφελούμενοι από ένα αποδεδειγμένης σχεδίασης εξελιγμένο πλαίσιο σε συνδυασμό με έναν κινητήρα που δεν είναι μόνο αξιόπιστος και ισχυρός αλλά και εύκολος κατά την οδήγηση σε ακραίες συνθήκες.

Λεπτομέρειες της εντελώς νέας μοτοσυκλέτας:

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

– Διαθέσιμος σε χωρητικότητες 250cc και 300cc, με διάμετρο x διαδρομή 66,4 x 72 και 72 x 72 χιλιοστά αντίστοιχα, που αποτελεί τον καλύτερο συμβιβασμό για την επίτευξη τέλειας απόδοση ισχύος και σταθερής αίσθησης της απαιτούμενης ροπής.

– Οι στροφαλοθάλαμοι (κάρτερ…) κατασκευάζονται με χύτευση υπό πίεση (die casting) έτσι ώστε να επιτυγχάνεται ταυτόχρονα μικρό βάρος και ακαμψία. Η όλη διαδικασία παραγωγής (μαζί με την μηχανουργική επεξεργασία) γίνεται ‘in-house’ αποκλειστικά από την Beta ώστε να διασφαλίζεται η ποιότητα και η ακρίβεια.

– Πλαϊνά καπάκια κινητήρα από μαγνήσιο, μειώνουν το συνολικό βάρος του κινητήρα.

– Στροφαλοφόρος σε δύο κομμάτια, με ένθετα πολυαμίδιου τόσο για το ζύγισμα του όσο και για την εξάλειψη του επιβλαβούς κενού  όγκου στο στροφαλοθάλαμο που επιτρέπει την καλύτερη ισορροπία μεταξύ αδράνειας και μάζας.

– Σφυρήλατο έμβολο με δύο ελατήρια μειώνει την παλινδρομούσα μάζα ενώ, επίσης,  βελτιώνει την αντοχή.

– Κύλινδρος κατασκευασμένος με χύτευση υπό πίεση (die casting)  ενώ το χιτώνιο υπόκειται σε ηλεκτροχημική σκλήρυνση επιφανείας nikasil. Η γωνία του κυλίνδρου είναι 90 ° για να παρέχει έναν συμπαγή κινητήρα ενώ έτσι τοποθετεί το κέντρο των περιστρεφόμενων μαζών κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας. Η διάταξη των θυρίδων μεταφοράς είναι το αποτέλεσμα μιας μακράς διαδικασίας σχεδιασμού, ανάλυσης  δυναμικής ρευστών (fluid dynamics) και προσομοιώσεων, καθώς και μια μεγάλης σειράς δοκιμών τόσο στο δυναμόμετρο όσο και πάνω στην μοτοσυκλέτα για να αποκτήσει τα χαρακτηριστικά απόδοσης και μέγιστης ισχύος που κάνουν αυτόν τον κινητήρα, το νέο σημείο αναφοράς για την κατηγορία. Επιπλέον, ο κύλινδρος είναι εξοπλισμένος με ένα θάλαμο αντήχησης που βελτιώνει την απόδοση ισχύος στις χαμηλές στροφές ώστε ο κινητήρας να είναι πάντα έτοιμος να διαχειριστεί εύκολα τα πιο ακραία οδηγικά κομμάτια.

– Σχεδίαση κυλινδροκεφαλής που επιτυγχάνει τον καλύτερο συμβιβασμό μεταξύ απόδοσης στα χαμηλά και μέγιστης ταχύτητας περιστροφής.

– Σύστημα ρυθμιζόμενης θυρίδας εξαγωγής BPV (Beta Power  Valve). Η βαλβίδα εξαγωγής έχει σχεδιαστεί ώστε να έχει ένα προοδευτικό και ανεξάρτητο άνοιγμα τόσο της κύριας όσο και των βοηθητικών (booster) θυρίδων εξαγωγής. Αυτό επιτρέπει μία ευρύτερη γκάμα απόδοσης (powerband) και εξαλείφει “τρύπες” στην καμπύλη ροπής, ενώ παρέχει επίσης εξαιρετική παροχή ισχύος στο άνω άκρο των στροφών. Η βαλβίδα εξαγωγής είναι ρυθμιζόμενη ώστε να επιτρέπει στους αναβάτες να προσαρμόζουν τη συμπεριφορά του κινητήρα, σύμφωνα με το στιλ αλλά και τις συνθήκες οδήγησης.

– Μίζα που βρίσκεται κάτω από τον κινητήρα για να μειωθεί το ύψος του κέντρου βάρους.

– Καρμπυρατέρ Keihin PWK 36, διαθέτει την καλύτερη ποιότητα και παρέχει άψογες επιδόσεις και ευκολία ρύθμισης

– Κιβώτιο 6 ταχυτήτων, αποδεδειγμένης σχεδίασης, παρέχει απόλυτη αξιοπιστία όπως επίσης αξεπέραστη λειτουργία κάτω από όλες τις συνθήκες.

– Βαλβίδες εισαγωγής reed “VForce4″, εξοπλισμένες με stopper για μεγαλύτερη αξιοπιστία χωρίς συμβιβασμό στην απόδοση.

– Θάλαμος διαστολής και αλουμινένιος σιγαστήρας κατασκευασμένος από την Αμερικανική FMF. Είναι το αποτέλεσμα πολλών δοκιμών και η γεωμετρία τους έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να επιτυγχάνεται ομαλή παροχή ισχύος χωρίς να θυσιάζεται η μέγιστη ισχύς.

– Ανάφλεξη και ηλεκτρονική από την Kokusan για απόλυτη αξιοπιστία.

 

ΠΛΑΙΣΙΟ

– Το πλαίσιο του RR ENDURO 2T προέρχεται από την έκδοση 4T αλλά με συγκεκριμένη γεωμετρία για μέγιστη απόδοση όσον αφορά το χειρισμό και τη σταθερότητα. Όπως και το  RR 4T του 2013, αυτό το πλαίσιο επωφελείται της εμπειρίας που αποκτήθηκε στα  μοντέλα FACTORY και έχει την ίδια ελαφρότητα και αντοχή με αυτά.

– Εντελώς νέοι τροχοί με:

o Δίσκους φρένων με διαφορετικό προφίλ, πιο άκαμπτοι με 6 σημεία στήριξης στο κέντρο, κατασκευασμένοι από χάλυβα υψηλής ποιότητας, που παρέχουν εξαιρετικά ισχυρή πέδηση καθώς και άριστη αίσθηση.

o Nέα κέντρα, ελαφρύτερα αλλά ταυτόχρονα και πιο άκαμπτα.

o Ζάντες με ένα νέο προφίλ, πιο ανθεκτικές στις καταπονήσεις ενώ είναι ελαφρύτερες.

o Εντελώς νέες ακτίνες

o Ειδικές σαμπρέλες για περαιτέρω μείωση του βάρους.

Τα ανωτέρω οδηγούν σε μια μείωση του βάρους κατά 1,5 κιλό συνολικά μεταξύ των δύο τροχών, γεγονός που παρέχει

τεράστιο πλεονέκτημα στην ευκολία κατά την αλλαγή κατεύθυνσης, στην μεγαλύτερη επιτάχυνση και την πιο

αποτελεσματική πέδηση.

 

– Νέο ψαλίδι κατασκευασμένο με μια τεχνολογία η οποία επιτρέπει μειωμένο πάχος, μεγάλη ακαμψία και καλύτερη κατανομή βάρους.

– Πιρούνι Sachs 48 χιλιοστών με εντελώς ανανεωμένο εσωτερικό τμήμα και ελατήρια 0,48 kg/mm. Αυτό επιτρέπει καλύτερο έλεγχο του υδραυλικού συστήματος που βελτιώνει τις επιδόσεις τόσο στις χαμηλές όσο και στις  υψηλές ταχύτητας. Επιπλέον, η απόσβεση επαναφοράς τώρα ελέγχεται μέσω ενός κουμπιού ώστε να διευκολύνεται η ρύθμιση χωρίς τη χρήση εργαλείων.

– Πίσω αμορτισέρ με βελτιωμένες ρυθμίσεις, ελατήριο  4,8 Kg/mm και μεγαλύτερο δοχείο αζώτου/λαδιού παρέχει καλύτερο έλεγχο της λειτουργίας, βελτιωμένη ψύξη και επομένως καλύτερη απόδοση. Επιπλέον, το σώμα του αμορτισέρ κατασκευάζεται τώρα από αλουμίνιο και επιτρέπει την εξοικονόμηση 300 γραμμαρίων από το βάρος του.

– Ρεζερβουάρ καυσίμου σχεδιασμένο για να προσφέρει καλύτερο κεντράρισμα του κέντρου βάρους και να επιτρέπει ταχύτερες αλλαγές κατεύθυνσης. Η περιοχή γύρω από την τάπα είναι τώρα χαμηλότερη για καλύτερη εργονομία και έχει χωρητικότητα 8 λίτρα. Επιπλέον, ο σχεδιασμός του βελτιώνει τη ροή του αέρα από τα ψυγεία μειώνοντας έτσι την θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα.

– Νέα τάπα ρεζερβουάρ με εξωτερικό σπείρωμα για ευκολότερο άνοιγμα και κλείσιμο, που επίσης εμποδίζει την είσοδο ακαθαρσιών κατά τον ανεφοδιασμό.

– Σέλα με νέο προφίλ που επιτρέπει μεγαλύτερη ευκολία κίνησης χάρη στο στενό άνω τμήμα, ενώ είναι ελαφρύτερη.

– Σύστημα γρήγορης απελευθέρωσης σέλας το οποίο ασφαλίζει στο πίσω τμήμα και δεν χαλαρώνει σε ακραίες συνθήκες.

– Φτερά ψυγείων με νέο σχέδιο που επιτρέπει καλύτερη ροή και αυξημένη κυκλοφορία του αέρα στην περιοχή γύρω από την κεφαλή του κινητήρα. Το σχήμα τους δημιουργεί μια πολύ λεπτή αίσθηση στο κέντρο της μοτοσυκλέτας για μια βελτιωμένη θέση οδήγησης, ενώ επιτρέπει επίσης την καλύτερη ροή του αέρα στον κινητήρα.

– Γρίλιες ψυγείων με βελτιστοποιημένο σχήμα που κατευθύνει περισσότερο αέρα στα ψυγεία που βελτιώνει την ψύξη του κινητήρα σε ακραίες συνθήκες χρήσης.

– Νέο όργανο, ελαφρύτερο, με μεγαλύτερη οθόνη, καλύτερο φωτισμό και εύκολα αναγνώσιμο. Επιπλέον οι ενδεικτικές λυχνίες φώτων και φλάς έχουν ενσωματωθεί, για βελτιωμένη εργονομία στην περιοχή του τιμονιού.

– Πίσω υποπλαίσιο σχεδιασμένο για αντοχή και ελαφρότητα, ενώ επιτρέπει τη γρήγορη αφαίρεση του πίσω αμορτισέρ.

– Βάση πινακίδας κυκλοφορίας ενισχυμένη με νευρώσεις, για να καταστεί δυνατή η χρήση του ογκωδών και βαριών

πινακίδων νεόυ τύπου.

– Τροποποιημένο κουτί φίλτρου αέρα ώστε να ταιριάζει με το νέο στυλ της μοτοσυκλέτας.

– Σφυρήλατο σταντ αλουμινίου το οποίο είναι ελαφρύ και εξαιρετικά ισχυρό.

– Ποδιά κινητήρα από πλαστικό υλικό, ελαφρύ, που”γλυστράει” πάνω από τα χαρακτηριστικά εμπόδια μίας Enduro διαδρομής.

– Αλυσίδα  DID o’ring για πολύ ομαλή λειτουργία και κορυφαία ποιότητα.

– Γραφικά που τονίζουν την λεπτή σχεδίαση της μοτοσυκλέτας και ταυτόχρονα ενισχύουν την αγωνιστική αίσθηση.

Οι RR 2T ENDURO 2013 θα είναι διαθέσιμες από το τέλος Οκτωβρίου μέσω των εισαγωγέων Beta και των επίσημων εμπόρων μόνο.

RR ENDURO 350/400/450/498 MY2013

Τα νέα  Enduro RR του 2013 από την Τοσκάνη είναι εντελώς ανανεωμένα

Tα πολυαναμενόμενα τετράχρονα  Enduro 2013 της BETA τελικά καταφθάνουν. Επωφελούμενα από μια μακρά και λεπτομερή εξέλιξη, όχι μόνο στο σχεδιασμό αλλά και βάση της εμπειρίας που αποκτήθηκε στους αγώνες εκτός δρόμου σε όλο τον κόσμο.

Διαθέσιμα σε τέσσερις κυβισμούς (350cc-400cc-450cc και 498cc), οι RR Enduro 4T του 2013 έχουν αναπτυχθεί με επίκεντρο τη μείωση του βάρους, την βελτιωμένη εργονομία και την ευκολία χειρισμού υπό συνθήκες αγώνα. Οι κινητήρες έχουν βελτιωθεί με μια σειρά από επιμέρους στοιχεία με στόχο να βελτιώσουν την ήδη εξαιρετική φήμη που έχουν για την αξιοπιστία και την απόδοση τους.

Το τελικό αποτέλεσμα είναι μία από τις ελαφρύτερες μοτοσυκλέτες της κατηγορία, με μια εξαιρετική θέση οδήγησης που θα εκτιμηθεί τόσο από τους αγωνιζόμενους όσο και από τους χομπίστες οι οποίοι θα επωφεληθούν τόσο από την –αντιπροσωπευτική της Beta- σταθερότητα και ευκολία χειρισμών όσο και από την εξαιρετική απόδοση.

Αναλυτικά οι αλλαγές έχουν ως εξής:

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

– Τροποποιημένη εσωτερική δομή  του σιγαστήρα ώστε να επιτευχθεί μια ακόμα πιο προοδευτική καμπύλη ισχύος και να μειωθεί το βάρος ενώ ταυτόχρονα επιτυγχάνεται πλήρης συμμόρφωση με τους κανόνες Phonometric FIM/2Metremax.

– Στον κινητήρα των 400cc η πρωτεύουσα μετάδοση έχει κοντύνει για σε περαιτέρω βελτίωση της ισχύος του κινητήρα και παροχής της ροπής.

– Νέο σύστημα αποσυμπίεσης για εύκολη εκκίνηση του κινητήρα σε οποιαδήποτε κατάσταση.

– Νέα σχεδίαση φίλτρου αέρα με στόχο τη βελτίωση της παροχής ισχύος ειδικά στις χαμηλότερες στροφές.

– Νέο κουτί φίλτρου αέρα με βελτιωμένη εφαρμογή για να προσφέρει μια πιο ασφαλή τοποθέτηση του φίλτρου αέρα.

– Ο βραχίονας ασφάλισης του φίλτρου αέρα έχει αλλάξει ώστε η στερέωση του φίλτρου να είναι ακόμη πιο ασφαλής.

ΠΛΑΣΙΟ

Εντελώς νέοι τροχοί με:

– Δίσκους φρένων με διαφορετικό προφίλ, πιο άκαμπτοι με 6 σημεία στήριξης στο κέντρο, κατασκευασμένοι από

χάλυβα υψηλής ποιότητας, που παρέχουν εξαιρετικά ισχυρή πέδηση καθώς και άριστη αίσθηση.

– Νέα κέντρα, ελαφρύτερα αλλά ταυτόχρονα και πιο άκαμπτα.

– Ζάντες με ένα νέο προφίλ, πιο ανθεκτικές στις καταπονήσεις ενώ είναι ελαφρύτερες.

– Εντελώς νέες ακτίνες

– Ειδικές σαμπρέλες για περαιτέρω μείωση του βάρους.

Τα ανωτέρω οδηγούν σε μια μείωση του βάρους κατά 1,5 κιλό συνολικά μεταξύ των δύο τροχών, γεγονός που παρέχει

τεράστιο πλεονέκτημα στην ευκολία κατά την αλλαγή κατεύθυνσης, στην μεγαλύτερη επιτάχυνση και την πιο

αποτελεσματική πέδηση.

– Νέο ψαλίδι με νέο σχήμα και αναθεωρημένο πάχος το οποίο παρέχει μεγαλύτερη ακαμψία, καλύτερη κατανομή μάζας και μείωση του βάρους κατά 250 γραμμάρια.

– Πιρούνι Sachs 48 χιλιοστών με εντελώς ανανεωμένο εσωτερικό τμήμα και ελατήρια 0,48 kg/mm. Αυτό επιτρέπει καλύτερο  έλεγχο του υδραυλικού συστήματος που βελτιώνει τις επιδόσεις τόσο στις χαμηλές όσο και στις  υψηλές ταχύτητας. Επιπλέον, η απόσβεση επαναφοράς τώρα ελέγχεται μέσω ενός κουμπιού ώστε να διευκολύνεται η ρύθμιση χωρίς τη χρήση εργαλείων.

– Πίσω αμορτισέρ με βελτιωμένες ρυθμίσεις, ελατήριο 5,2 Kg/mm και μεγαλύτερο δοχείο αζώτου/λαδιού παρέχει καλύτερο έλεγχο της λειτουργίας, βελτιωμένη ψύξη και επομένως καλύτερη απόδοση. Επιπλέον, το σώμα του αμορτισέρ κατασκευάζεται τώρα από αλουμίνιο και επιτρέπει την εξοικονόμηση 300 γραμμαρίων από το βάρος του.

– Ρεζερβουάρ καυσίμου σχεδιασμένο για να προσφέρει καλύτερο τοποθέτηση του κέντρου βάρους και να επιτρέπει ταχύτερες αλλαγές κατεύθυνσης. Η περιοχή γύρω από την τάπα είναι τώρα χαμηλότερη για καλύτερη εργονομία και έχει χωρητικότητα 8 λίτρα. Επιπλέον, ο σχεδιασμός του βελτιώνει τη ροή του αέρα από τα ψυγεία μειώνοντας έτσι την θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα.

– Νέα τάπα ρεζερβουάρ με εξωτερικό σπείρωμα για ευκολότερο άνοιγμα και κλείσιμο, που επίσης εμποδίζει την είσοδο ακαθαρσιών κατά τον ανεφοδιασμό.

– Σέλα με νέο προφίλ που επιτρέπει μεγαλύτερη ευκολία κίνησης χάρη στο στενό άνω τμήμα, ενώ είναι ελαφρύτερη

– Σύστημα γρήγορης απελευθέρωσης σέλας το οποίο ασφαλίζει στο πίσω τμήμα και δεν χαλαρώνει σε ακραίες συνθήκες.

– Φτερά ψυγείων με νέο σχέδιο που επιτρέπει καλύτερη ροή και αυξημένη κυκλοφορία του αέρα στην περιοχή γύρω από την κεφαλή του κινητήρα. Το σχήμα τους δημιουργεί μια πολύ λεπτή αίσθηση στο κέντρο της μοτοσυκλέτας για μια βελτιωμένη θέση οδήγησης, ενώ επιτρέπει επίσης την καλύτερη ροή του αέρα στον κινητήρα.

– Γρίλιες ψυγείων με βελτιστοποιημένο σχήμα που κατευθύνει περισσότερο αέρα στα ψυγεία που βελτιώνει την ψύξη του κινητήρα σε ακραίες συνθήκες χρήσης.

– Νέο όργανο, ελαφρύτερο, με μεγαλύτερη οθόνη, καλύτερο φωτισμό και εύκολα αναγνώσιμο. Επιπλέον οι ενδεικτικές λυχνίες φώτων και φλάς έχουν ενσωματωθεί, για βελτιωμένη εργονομία στην περιοχή του τιμονιού.

– Πίσω υποπλαίσιο σχεδιασμένο για αντοχή και ελαφρότητα, ενώ επιτρέπει τη γρήγορη αφαίρεση του πίσω αμορτισέρ.

– Βάση πινακίδας κυκλοφορίας ενισχυμένη με νευρώσεις, για να καταστεί δυνατή η χρήση του ογκωδών και βαριών πινακίδων νέου τύπου.

– Αλυσίδα  DID o’ring για πολύ ομαλή λειτουργία και κορυφαία ποιότητα.

– Γραφικά που τονίζουν την λεπτή σχεδίαση της μοτοσυκλέτας και ταυτόχρονα ενισχύουν την αγωνιστική αίσθηση.

 

Οι RR 4T ENDURO 2013 θα είναι διαθέσιμες από το τέλος Σεπτεμβρίου μέσω των εισαγωγέων Beta και των επίσημων εμπόρων μόνο.

[download id=”32″] [download id=”33″]