Μια ιδέα του Γιώργου Σφακιανάκη και του Γιάννη Ανδρουλάκη που ξεκίνησε το 2004 πρόκειται σύντομα να υλοποιηθεί. Μια πίστα καρτ (και Supermoto) στα Χανιά της Κρήτης τελείως διαφορετική απ’ ότι έχουμε δει μέχρι στιγμής στην Ελλάδα.

Σε μια έκταση 45 στρεμμάτων (υπάρχει πρόβλεψη για επιπλέον εκτάσεις!) μόλις 10 λεπτά από την πόλη των Χανίων, σε απόσταση 5 χλμ από το νοσοκομείο, 30 λεπτών από το λιμάνι της Σούδας και άλλα τόσα από το αεροδρόμιο δημιουργείται απέναντι από την “Λιμνούπολη” (θαλάσσιο πάρκο) μια πίστα καρτ 1.000 μέτρων με φάρδος από 8 έως 10 μέτρα, ευθεία εκκίνησης 170 μέτρα, 32 θέσεις στη σχάρα εκκίνησης και επαρκή φωτισμό για αγώνες την νύκτα! Η χώρος της πίστας βρίσκεται σε υψόμετρο περίπου 200 μέτρων ενώ η υψομετρική διαφορά στην έκταση της πίστας είναι 10 μέτρα.

Δεδομένα της πίστας
• Έκταση (αρχική): 45 στρέμματα
• Μήκος πίστας: 1.000 μέτρα
• Πλάτος: 8 – 10 μέτρα
• Ευθεία εκκίνησης: 170 μέτρα
• Εκκίνηση: 32 θέσεις
• Επαρκής φωτισμός για νυκτερινή οδήγηση
• Υψόμετρο: περίπου 200 μέτρα

Η πίστα έχει επίσης ένα κτίριο (10 μέτρα ύψος) το οποίο θα χρησιμέψει για την χρονομέτρηση και ένα κύριο κτήριο 3 ορόφων το οποίο θα χρησιμέψει ως αποθηκευτικός χώρος πελατών, καθώς και για καφετέρια.

Οι δυο φιλόδοξοι και νέοι ιδιοκτήτες μας κάλεσαν στην πίστα και επ’ ευκαιρίας του αγώνα πρωταθλήματος Supermoto στα Χανιά δεχτήκαμε την πρόσκληση. Ο χώρος είναι πανέμορφος και ο τρόπος που έχουν δουλέψει οι δυο ιδιοκτήτες είναι επαναστατικός αλλά και απίθανος για τα Ελληνικά δεδομένα. Σε συνεργασία με Αυστριακή εταιρεία η οποία δίνει μελέτες για αρκετές εκατοντάδες πίστες στον κόσμο κοντεύουν να κατασκευάσουν την τελειότερη και πιο σύγχρονη πίστα καρτ στην Ελλάδα.

Τυχεροί οι κρητικοί οι οποίοι θα μπορούν έναντι μικρού ποσού να χρησιμοποιούν την καλύτερη πίστα Supermoto στην Ελλάδα για τις προπονήσεις τους. Φυσικά περιμένουμε από Έλληνες διοργανωτές να αγκαλιάσουν το καινούργιο δημιούργημα και να προσφέρουν καλύτερο θέαμα και εγκαταστάσεις στους αγώνες.

Περιμένουμε την ολοκλήρωση της πίστας για να ευχηθούμε στους δυο ιδιοκτήτες καλές δουλειές αλλά μέχρι τότε να τονίσουμε και την ιδιαιτερότητα της επένδυσης καθώς ταλαιπωρήθηκαν από το κράτος και σχεδόν όλες τις υπηρεσίες του για διάστημα 8 μηνών (τόσο χρειάζεται για μια περιβαντολογική μελέτη!) χωρίς την παραμικρή βοήθεια των φορέων που κόπτονται για την μοτοσυκλέτα και τις αγωνιστικές δραστηριότητές της.