ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Husqvarna παρουσίασε στην έκθεση του Μιλάνο την SM 450 RR σε έκδοση περιορισμένης παραγωγής των 50 μόνο μοτοσικλετών, για εκείνους που θα ήθελαν μία μοτοσικλέτα “ready to race”. Θα είναι ένα ακριβές αντίγραφο των μοτοσικλετών που χρησιμοποιούσε η επίσημη ομάδα της Husqvarna στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supermoto το οποίο μόλις και τελείωσε.


Οι λάτρεις των supermoto θα είναι ευτυχείς με την ευρεία γκάμα των αξεσουάρ τα οποία οι μοτοσικλέτες αυτές τα έχουν σαν βασικό εξοπλισμό.

Με ειδικές κολλήσεις ΤIG στο πλαίσιο και ρυθμιζόμενη γεωμετρία [γωνία κάστερ] και πηρούνι με μικρότερη διαδρομή για αναβαθμισμένη πρόσφυση και ευελιξία όπως ακριβώς και η μοτοσικλέτα που οδηγούσε ο Eddie Seel στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supermoto.

Η μασίφ τιμονόπλακα είναι από ανοδιωμένο Ergal και ο άξονας μεγαλύτερης διαμέτρου είναι από αλουμίνιο. Οι τροχοί είναι Rexfelgen σε κόκκινη ανοδίωση και έχουν 120/70 17″ λάστιχο εμπρός με ένα slick Dunlop 165/55 17″ λάστιχο πίσω.

Η εξάτμιση τιτανίου της Arrow είναι ίδια με τα μοντέλα TC Motocross και καλύπτουν τις προδιαγραφές θορύβου της FIM για το 2006. Υπάρχει όμως πρόβλεψη για ρυθμίσεις ανάλογα με τα επιτρεπτά όρια θορύβου κάθε πίστας χάριν ενός αφαιρούμενου ηχοφράκτη.

Ο πολύ δυνατός “race” κινητήρας συνεργάζεται με: 6άρι κιβώτιο, συμπλέκτη τύπου STM slipper, ηλεκτρικά, μίζα και 41 mm Keihin καρμπυρατέρ, όλα προερχόμενα από τα motocross μοντέλα.

Κάλυμμα συμπλέκτη, ανάφλεξης, βαλβίδων, γραναζιού, φίλτρου λαδιού, αλυσίδας, προστατευτικό αμορτισέρ, ενισχυτική γέφυρα φτερού, πλαϊνά προστατευτικά πλαισίου & κάρτερ, όλα είναι από carbon fibre.

H μοτοσικλέτα συνοδεύεται από εφεδρικά γρανάζια, αποστάτες ρύθμισης γεωμετρίας, πλαϊνό στάντ τύπου racing, χούφτες μεταβλητής διατομής και τιμόνι “tapered 28/22” Tommaselli.

H μοτοσικλέτα δεν είναι ομολογκαρισμένη για χρήση δρόμου και μπορεί να χρησιμοποιείται μόνον σε πίστες Motard. Η εμφάνιση της RR είναι ξεχωριστή σαν μία πραγματική μοτοσικλέτα αγώνων.