TM RACING 2008
Αλλαγές σε όλα τα μοντέλα

• Αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο και πίσω υποπλαίσιο
• Προστατευτικό ψυγείου
• Τεπόζιτο (λευκό για enduro)
• Φιλτοκούτι
• Θέση μπαταρίας
• Πινακίδες (number plates)
• Πίσω φτερό
• Αυτοκόλλητα
• Ψαλίδι
• Σύνδεσμοι αμορτισέρ
• Λεβιές πίσω φρένου
• Αμορτισέρ Sachs (Ohlins προαιρετικά)
• Ανάρτηση εμπρός Marzocchi 50mm ή Paioli 48mm (Ohlins προαιρετικά)
• CNC τριπλές πλάκες (προαιρετικά)

Κινητήρες
MX / EN / SMX / SMR / SMM – 250cc (τετράχρονα)

• Νέοι εκκεντροφόροι
• Βελτιωμένος χρονισμός
• Ενημερωμένος συγχρονισμός εκκεντροφόρων (MX, EN, SMX μόνο)
• Νέες ρυθμίσεις καρμπυρατέρ
• Νέες εξατμίσεις
• Keihin FCRD 39 mm (MX, SMX μόνο)
• Βαλβίδες τιτανίου (MX, EN, SMX μόνο)
• Σφραγισμένοι σύνδεσμοι ηλεκτονικής (όλα ταμοντέλα με E.S.)
• Χαμηλότερο όριο db κρατώντας τις ίδιες επιδόσεις

MX / EN / SMX / SMR / SMM – 450cc (τετράχρονα)
• Νέοι εκκεντροφόροι
• Νέες ρυθμίσεις καρμπυρατέρ
• Νέες εξατμίσεις
• Ενημερωμένος συγχρονισμός εκκεντροφόρων (MX, EN, SMX μόνο)
• Βαλβίδες τιτανίου (MX, SMX μόνο)
• Σφραγισμένοι σύνδεσμοι ηλεκτονικής (όλα ταμοντέλα με E.S.)
• Χαμηλότερο όριο db κρατώντας τις ίδιες επιδόσεις

MX / EN / SMR / SMM 530cc  / SMX 660cc (τετράχρονα)
• Νέες εξατμίσεις
• Ενημερωμένος συγχρονισμός εκκεντροφόρων (MX, SMX μόνο)
• Βαλβίδες τιτανίου (MX, SMX μόνο)
• Σφραγισμένοι σύνδεσμοι ηλεκτονικής (όλα τα μοντέλα με E.S.)
• Χαμηλότερο όριο db κρατώντας τις ίδιες επιδόσεις

SMX 660cc (τετράχρονο)
• Νέος κινητήρας “Davide Gozzini S2 replica”

MX / EN / SMR / SMM / SMX δίχρονα
125cc

• Ενημερωμένος καμπύλη ηλεκτρονικής
• Νέες ρυθμίσεις καρμπυρατέρ

144cc
Νέος κινητήρας, κυκλοφόρησε στην αγορά τον Μάρτιο 2007 με τις ακόλουθες αλλαγές συγκρινόμενος με τον 125 δίχρονο:
• Νέος στροφαλοθάλαμος
• Νέος θάλαμος και στρόφαλος
• Νέο πιστόνι
• Νέος κύλινδρος
• Νέα κεφαλή κυλίνδρου
• Νέες ρυθμίσεις καρμπυρατέρ

250 / 300cc
• Ενημερωμένος καμπύλη ηλεκτρονικής
• Νέες ρυθμίσεις καρμπυρατέρ