ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Κάθε χρόνο η αναμονή των νέων μοντέλων της TM racing είναι πολύ ενδιαφέρουσα αφού περιμένουμε τις αλλαγές μιας μοτοσυκλέτας που είναι ήδη ένα σύνολο προηγμένης τεχνολογίας, υψηλής αισθητικής και ασφάλειας!… Η απορία μεγαλώνει καθώς αναλογίζεται κανείς πως μπορεί να βελτιωθεί κι άλλο κάτι το οποίο αγγίζει το ιδανικό!

Το Ιταλικό εργοστάσιο όμως βρίσκει πάντα τον τρόπο να μας εκπλήσει! Ήδη για τα νέα μοντέλα του 2006 έχουν ανακοινωθεί κάποιες αλλαγές και αναμένονται και πολλές άλλες στην Διεθνή Έκθεση του Μιλάνου τον Σεπτέμβριο!

Μερικές απο τις αλλαγές έρχονται στις αναρτήσεις των μοτοσυκλετών καθώς η στάνταρ έκδοση θα είναι πλέον PAIOLI48 εμπρός και SACHS πίσω. Τα OHLINS και στις δύο περιπτώσεις θα είναι προαιρετικά! Με αυτόν τον τρόπο η τιμή των ΤΜ δεν θα αυξηθεί πολύ ενώ ταυτόχρονα η ποιότητα θα παραμείνει σε πολύ υψηλό επίπεδο όπως μας έχει συνηθίσει τόσα χρόνια η TM racing!

Όλοι οι δίχρονοι κινητήρες είναι φτιαγμένοι απο την αρχή και θα έχουν νέες, μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις. Επίσης θα πληρούν και τις προδιαγραφές της Ε.Ε. όσον αφορά την εκπομπή ρυπών!

Όλα τα τετράχρονα θα έχουν νέα χαρτογράφηση της ηλεκτρονικής καθώς και άλλες αλλαγές που θα ανακοινωθούν στο Μιλάνο τον Σεπτέμβριο!

Το πολύ δυνατό 660smx θα έχει πλέον τον σκελετό και το υποπλαίσιο που χρησιμοποιεί η εργοστασιακή ομάδα SM της ΤΜ στους αγώνες! Επιπλέον θα βγαίνει και σε έκδοση ENDURO για όσους πιστεύουν πως μπορούν να το οδηγήσουν στο χώμα, χωρίς όμως να βγάζει πινακίδα!

Τα minimoto του εργοστασίου πληθαίνουν και εκτός απο τα γνωστά C1, C2 και Sm1, Sm2, προστέθηκε και ένα ακόμη μοτοσυκλετάκι για λιλιπούτειους αναβάτες, το οποίο όμως είναι τετράχρονο!

Modifies on all models 2006
– Design / Stickers
– Seat
– Shock absorber Sachs & Bogen ( Ohlins optional )
– Front forks Kajaba / Paioli ( Ohlins optional )
– CNC triple clump machined from block ( optional )
– CNC triple clump machined from block with silent block ( optional suggested on 250-300 MX EN )

Modifies on engines
MX 125 / 2 stroke
– Die casted clutch cover
– Die casted transmission cover
– Die casted ignition cover
– 5 speed gear box
– Fully revised power valve centrifugal motion
– Water pump
– Engine weigh lowered by 1.3 Kg.

EN 125 / 2 stroke
– Die casted clutch cover
– Die casted transmission cover
– Fully revised power valve centrifugal motion
– Water pump
– Engine weigh lowered by 1.0 Kg.

MX /EN 250 / 2 stroke
– Transfer port timing
– Compression ratio

EN 300 / 2 stroke
– Increased crank shaft diameter
– Increased conrod pin from 24mm. to 25mm.
– Transfer port timing
– Compression ratio

EN 450 / 4 stroke
– Chill casted cylinder head
– Distribution chain wider
– New automatically regulated but locked when working chain tensioner
– Engine weigh lowered by 0.5 Kg.

MX 450 / 4 stroke
– Chill casted cylinder head
– Crank shaft
– Kokusan ignition smaller flywheel ( no electric start )
– Distribution chain wider
– New automatically regulated but locked when working chain tensioner
– Engine weigh lowered by 1.5 Kg.

EN 530 / 4 stroke
– Chill casted cylinder head
– Distribution chain wider
– New automatically regulated but locked when working chain tensioner
– Engine weigh lowered by 1.5 Kg.

MX 530 / 4 stroke
– Chill casted cylinder head
– Crank shaft
– Kokusan ignition smaller flywheel ( no electric start )
– Distribution chain wider
– New automatically regulated but locked when working chain tensioner
– Engine weigh lowered by 1.5 Kg.

EN 250 / 4 stroke
– Chill casted cylinder head
– New cylinder head with single exhaust header
– Revised cam profiles
– Distribution chain wider
– New automatically regulated but locked when working chain tensioner
– Engine weigh lowered by 0.5 Kg.

MX 250 / 4 stroke
– Chill casted cylinder head
– New cylinder head with single exhaust header
– Crank shaft
– Kokusan ignition smaller flywheel ( no electric start )
– Revised cam profiles
– Distribution chain wider
– New automatically regulated but locked when working chain tensioner
– Engine weigh lowered by 0.5 Kg.

The cited modifications over could endure variations before the official launch of range TM RACING 2006 previewed for the beginning of the month of September 2005.