ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

2007 APRILIA RXV: Η εξέλιξη συνεχίζεται

Το 2006 ήταν μια καλή χρονιά για την Aprilia στους αγώνες off-road, με τους τίτλους στην S2 και κατασκευαστών στην S2 κατηγορία του παγκόσμιου πρωταθλήματος Supermotard καθώς επίσης και τα άριστα αποτελέσματα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Enduro. Οι ομάδες της Aprilia και το προσωπικό ανάπτυξής τους έχουν όχι μόνο κερδίσει αγώνες, αλλά έχουν εφεύρει, έχουν αναπτύξει και έχουν εξετάσει νέες τις λύσεις που βελτιώνονται περαιτέρω σε μια μηχανή που αναγνωρίστηκε ήδη ως το τέλειο enduro αναβάτη.

Το RXV είναι πάλι ως έμπρακτη απόδειξη αφιέρωσης της Aprilia να μεταφέρει την ανταγωνιστική τεχνολογία άμεσα στις μοτοσικλέτες παραγωγής. Το RXV (και το SXV) είναι ουσιαστικά μοτοσυκλέτες ανταγωνισμού. Ασυμβίβαστες, σχεδιάζονται με μόνο ένα πράγμα στο μυαλό. Να κερδίζουν.

ΥΦΟΣ: Οι λεπτομέρειες είναι που μετρούν
Όπως με όλες τις μοτοσικλέτες Aprilia, το RXV έχει σχεδιαστεί με μια σχεδόν βασανιστική προσοχή στη λεπτομέρεια. Το μοναδικό σχέδιό του το διακρίνει από όλα τα άλλα enduro και το καθιστά επίσης φανταστικά λειτουργικό όταν ωθείται η απόδοση στο όριο, ακριβώς όπως ένας αναβάτης που κερδίζει πρέπει να είναι.

Τα 2007 RXV χαρακτηρίζονται επίσης από τα νέα γραφικά. Η ομάδα σχεδίασης έχει δουλέψει σκληρά για να δημιουργήσει ένα διακριτικό Aprilia και έχει προωθήσει ένα ανανεωμένο σύνολο στις enduro και supermotard μοτοσικλέτες. Το βλέμμα σας προσελκύεται αναπόφευκτα στη θαυμάσια τεχνολογία του RXV, του δίδυμου V κινητήρα, του αλουμινένιου πλαισίου του, και δυνατού ψαλιδιού. Το σχέδιο της ουράς και των πλαινών εγκαταλείπει τον παραδοσιακό σχεδιασμό enduro και είναι συνολικά καινοτόμο, ακριβώς όπως το κεντρικά τοποθετημένο σύστημα εξάτμισης με τους δίδυμους σωλήνες ουρών κάτω από το οπίσθιο φτερό. Στην πραγματικότητα, οι καινοτόμες λύσεις πιάνουν το μάτι σας με οποιοδήποτε τρόπο εξετάζετε το RXV. Τα αγωνιστικά χρώματα Aprilia επιβεβαιώνουν ότι αυτή είναι μια μοτοσυκλέτα που γεννήθηκε να ανταγωνιστεί.

Η σέλα είναι τώρα χαμηλότερη και περισσότερο στρογγυλεμένη στις άκρες για να επιτρέψει στους αναβάτες όλων των αναστημάτων να έχουν καλύτερη επαφή με το έδαφος και το πεντάλ φρένου έχει ενισχυθεί για να αντισταθεί στη ζημία σε περίπτωση πτώσης ή σύγκρουσης με πέτρες ή κλαδιά.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗ
Η καταπληκτική V2 μηχανή είναι το φυσικό επίκεντρο του RXV και του δίδυμου αδελφού της, της SXV. Η Aprilia ήταν ο πρώτος κατασκευαστής στον κόσμο που πίστεψε στη δυνατότητα των δίδυμων κινητήρων V σε έναν τομέα αγοράς όπου κανένας δεν είχε το θάρρος να προσπαθήσει. Τα εντυπωσιακά αποτελέσματα σε κορυφαίους αγώνες το 2005 και το 2006 έχουν δείξει ότι Aprilia είχε δίκιο. Αυτή η εξαιρετική μηχανή (που κατασκευάζεται εξ’ ολοκλήρου από την Aprilia) έχει μεταφερθεί τώρα στις μοτοσικλέτες παραγωγής. Αξιόπιστη στη πίστα αγώνων, ο V2 κινητήρας δεν έχει στερηθεί από οποιεσδήποτε τεχνολογία ή την απόδοσή της για την χρήση στο δρόμο. Η ανάπτυξη κινητήρων συνέχισε μαζί με την ανάπτυξη πλαισίων, ώστε να εξασφαλιστεί ότι αυτές οι μοτοσυκλέτες αποδίδουν ως συνολικά ενσωματωμένες μηχανές.

Η γωνία 77° V μεταξύ των κυλίνδρων είναι το αποτέλεσμα των αναρίθμητων δοκιμών που στοχεύουν στη μεγιστοποίηση της απόδοσης και την ελαχιστοποίηση των δονήσεων. Η νέα μηχανή δονείται πολύ λιγότερο από μια μονοκύλινδρη χωρίς ακόμη και να απαιτήσει άξονα (balancer shaft).

Ο δίδυμος κινητήρας Αprilia V είναι ένας από τους ποιο συμπαγείς και μικρότερος στον κόσμο, από πολλούς μονοκύλινδρους παρόμοιας χωρητικότητας. Η περίπλοκη ηλεκτρονική διαχείριση κινητήρα, που αναπτύσσεται από την Aprilia Racing, εισάγει διάφορες καινοτομίες για αυτόν τον τύπο μοτοσικλέτας. Για το 2007, η ECU έχει δεχθεί μια νέα, αγωνιστική χαρτογράφηση που βελτιώνει τον έλεγχο γκαζιού και καθιστά την απόδοση δύναμης προοδευτικότερη. Κατά συνέπεια, η μοτοσυκλέτα του 2007 είναι ευκολότερη να χειριστεί υπό κάθε συνθήκη, ειδικά στα δύσκολα τεραίν και τη λάσπη.

Η τεχνολογία της Aprilia, φυσικά, σημαίνει περισσότερο από απόδοση. Η αξιοπιστία και η διάρκεια είναι εξίσου σημαντικές. Ο V2 κινητήρας καθορίζει νέα πρότυπα σε αυτήν την κατεύθυνση, και εγγυάται την εύκολη πρόσβαση σε όλα τα μέρη που απαιτούν service όπως μπουζί, το φίλτρο βενζίνης και το φίλτρο αέρα.

Τεχνικές προδιαγραφές
– Ηλεκτρονική έγχυση καυσίμων (fuel injection) 38 χιλ. (40 χιλ. στον κινητήρα 550cc).
– Ξηρά λίπανση με την εξωτερικό δοχείο λαδιού.
– Ενιαίο έκκεντρο, βαλβίδες τιτανίου.
– Μονός Στροφαλοφόρος άξονας.
– Κύλινδροι που ενσωματώνονται
– Προσαρμοσμένες μέγιστες στροφές κινητήρα 13.000 rpm (supermotard 450).

Βελτιώσεις για το 2007
– Νέο προφίλ πιστονιού
– Νέα δαχτυλίδια πιστονιών
– Νέα χαρτογράφηση ECU
– Νέα αναλογία γραναζιών μίζας
– Εκτεταμένα διαστήματα service

ΠΛΑΙΣΙΟ: ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΠΟΤΕ
Μια ασυμβίβαστη μηχανή όπως το RXV απαιτεί ένα μοναδικό και αποτελεσματικό πλαίσιο. Ο κινητήρας αποτελεί ένα αναπόσπαστο τμήμα του πλαισίου, που ενεργεί ως στοιχείο μεταφοράς βάρους που συμβάλλει στην εξαιρετική ακαμψία. Για το 2007, αυτό το πλαίσιο έχει χάσει περαιτέρω 500 γραμμάρια σε βάρος για να γίνει ένα από τα ελαφρύτερα πλαίσια enduro.

Το αλουμίνιο μεταβλητών τμημάτων ψαλίδι είναι ένα άλλο παράδειγμα του λαμπρού βιομηχανικού σχεδίου. Πολύ περισσότερο από ακριβώς ένα στοιχείο του ύφους, αυτό είναι το πιο άκαμπτο ψαλίδι σε οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα αυτού του τύπου. Ένας νέος σύνδεσμος έχει εγκατασταθεί για να καταστήσει τη την μοτοσυκλέτα προοδευτικότερη και να δώσει αυξανόμενο έλεγχο.

Το ανάποδο πιρούνι 45 χιλ. είναι ειδικά σχεδιασμένο για χρήση enduro. Το πιρούνι είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, έτσι ώστε να μπορείτε να ετοιμάσετε ακριβώς όπως θέλετε. Η μοτοσυκλέτα του 2007 έχει βελτιώσει τις ρυθμίσεις με τη βοήθεια της επίσημης αγωνιστικής ομάδας enduro της Aprilia με σκοπό την σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες και τη λειτουργία σε πετρώδες έδαφος.

ΦΡΕΝΑ
Η ασυναγώνιστη τεχνολογία και η απόδοση του πλαισίου υποστηρίζεται από ένα φανταστικό σύστημα φρένου. Το RXV έχει Nissin κυματιστούς δίσκους (270 χιλ. εμπρός) και 240 χιλ. πίσω.

ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ: ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΑΓΩΝΑ
Κάθε συστατικό στο Aprilia RXV επιλέγεται για τη λειτουργία και το γόητρο.
Για να απαριθμήσουμε ακριβώς μερικά, το RXV είναι εξοπλισμένο με:
– Συμπαγές και εξαιρετικά ελαφρύ ψηφιακό όργανο
– Μεταβλητά ύψους αλουμινένιο τιμόνι χωρίς τη διαγώνια μπάρα.
– Υψηλής φωτεινότητας πίσω φως.
Δεν μπορεί να υπάρξει καμία αμφιβολία ότι το 2007 RXV είναι περισσότερο προσανατολισμένο για αγώνα, χάρις σε ένα νέο race kit που επιτρέπει να μετασχηματιστεί σε μια μοτοσυκλέτα έτοιμη για αγώνα. Το κιτ περιλαμβάνει ένα ελαφρύ μπροστινό φως με την απλουστευμένη καλωδίωση για να αποβάλει το διακόπτη και τα όργανα, ένα πίσω φως LED με θέση για πινακίδα. Η εγκατάσταση αυτή αφαιρεί άλλα 2 κιλά από το βάρος της μοτοσυκλέτας.

ΑΞΕΣΟΥΑΡ: ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΕΝΑ
Ακόμη και τα εξαρτήματα είναι το καλύτερο που θα μπορούσατε να επιθυμήσετε. Αν και το RXV σας δίνει ήδη την καλύτερη απόδοση enduro μπορείτε να πάρετε, οι μηχανικοί της Aprilia που συνεργάζονται στενά με τους τεχνικούς της Akrapovic, έχουν ωθήσει την απόδοση της εξάτμισης ακόμα περαιτέρω. Η πλαινή εξάτμιση της Akrapovic είναι διαθέσιμη είτε σε σιδερένια είτε το τιτάνιο, και έρχεται με ειδική χαρτογράφηση ECU. Αυτή η αγωνιστική εξάτμιση μειώνει το βάρος και μεγαλώνει τη δύναμη, ειδικά στις χαμηλές στροφές. Η εξάρτηση έχει αναπτυχθεί πρώτιστα για τη χρήση σε ακραίο αγώνα, ενώ οι επίσημοι αναβάτες Aprilia την έχουν χρησιμοποιήσει ήδη σε συμβατικούς αγώνες enduro επίσης. Το κιτ είναι διαθέσιμο για όλους εκείνους που θέλουν πραγματικά να πάρουν περισσότερα από RXV τους.

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ (κινητήρας 550cc)
Engine
77° V twin four stroke. Liquid cooled. Single overhead cam with rocker operated exhaust valves, chain timing drive, 4 valve heads, titanium valves.
Bore x stroke 76 x 49.5 mm (80 x 55 mm)
Total displacement 449 cc (549 cc)
Compression ratio 12.5:1 (12:1)
Fuel system Integrated engine management system controlling ignition and fuel injection
Throttle body: 38 mm. (40 mm)
Ignition Electronic
Starting Electric starting
Alternator 340 W
Lubrication Dry sump with external oil tank. Separate gearbox lubrication.
Gearbox
5 speed. Enduro gear ratios:
1st 12/31
2nd 13/25
3rd 15/23
4th 19/24
5th 21/22
Clutch
Multi-plate in oil bath, cable operated.
Primary drive
Transmission ratio 22/56.
Chain Transmission rati 15/48.
Frame Steel perimeter frame with alloy vertical members.
Front suspension
O 45 mm upside down fork, double adjustment.
Rear suspension
Box section aluminium swingarm with cast body.
Hydraulic monoshock with compression and rebound adjustment.
Brakes
Front: 270 mm stainless steel disc with floating caliper.
Rear: 240 mm stainless steel disc with floating caliper.
Wheels Light alloy
Front: 1.60 x 21”
Rear: 2.15 x 18”
Tyres
Front: 90/90 x 21”
Rear: 140/80 x 18”
Dimensions
Overall length: 2,222 mm
Overall width: 800 mm
Ground clearance: 396 mm
Seat height: 996 mm
Wheelbase: 1,495 mm
Fuel tank Capacity 7.8 litres