Νέο μοντέλο για την Gas Gas το τετράχρονο 515 με ηλεκτρονικό ψεκασμό (όπως και το 450), 6 ταχύτητες και 118 κιλά σύμφωνα με ην Ισπανική εταιρία. Τα υπόλοιπα μοντέλα Gas Gas 2008 έχουν μικρές αλλαγές, ενώ το μοναδικό μοντέλο που ξεχωρίζει είναι το EC 300 που επέστρεψε στο μπλε χρώμα.

EC και MC 2008

Ένας θρύλος που ικανοποιεί τους πάντες Από την γέννηση της, η γκάμα Enducross (EC) δεν έπαψε ποτέ να εξελίσσεται τεχνολογικά και αισθητικά και να μετατρέπεται κάθε χρόνο σε μία καινούρια μοτοσυκλέτα. Οι κύριες βελτιώσεις της γκάμας δίχρονων EC μοτοσυκλετών 2008 είναι:

Αισθητικές και γενικές βελτιώσεις:
• Κύριο χρώμα και πάλι το κόκκινο, αλλά οι δύο μεγάλες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας (250 και 300) διατίθενται και σε μπλε χρώμα
• Καινοτομικό εμπρός φως με μικρότερα φτερά, συνδυασμός που προσδίδει στη μοτοσυκλέτα επιθετικό ύφος
• Φαρδύτερο κατά 28% και πιο μαλακό κάθισμα, για μεγαλύτερη άνεση
• Καινούριες χούφτες
• Καινούριος ψηφιακός πίνακας πολλαπλών ενδείξεων
• Καινούριος σχεδιασμός εξάτμισης. Η εξάτμιση είναι λιγότερο ορατή στο 125, όπου και προεξέχει λιγότερο.

Τεχνικές Βελτιώσεις:
• Μείωση του βάρους. Το συνολικό βάρος των μοτοσυκλετών EC είναι πλέον μόλις 92kg στα 125cc και 98kg στα 250 και 300cc
• Καινούριο ολοκληρωμένο πακέτο πλαισίου και αναρτήσεων, γεγονός που επιφέρει εντυπωσιακό αισθητικά αποτέλεσμα και απόλυτη συμβατότητα
• Βελτιωμένο κα ελαφρύτερο σύστημα φρένων με δαγκάνα “Nissin”
• Στο στάνταρ εξοπλισμό η πίσω ανάρτηση είναι “Sachs”, στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθεται και ανάρτηση “Ohlins” με καινούριο μπροστινό πιρούνι σχεδιασμένο από την Marzocchi.

Η μοτοσυκλέτα EC 125 είναι ιδανική για αγώνες, o κινητήρας έχει ανασχεδιαστεί με αποτέλεσμα την καλύτερη ροπή στις χαμηλές στροφές και μεγαλύτερη αξιοπιστία. Για το δημοφιλή EC 200, η κεφαλή κυλίνδρου έχει ανασχεδιαστεί. Τέλος βελτιώθηκε η απόδοση των EC 250 και 300 σε όλες τις στροφές του κινητήρα για περισσότερη και ομαλότερη δύναμη.

Βελτιώσεις και στις moto cross μοτοσυκλέτες
Μιας και οι moto cross GAS GAS μοτοσυκλέτες – γνωστές ως MC – προέρχονται από τα enduros, πολλές από τις βελτιώσεις των EC προσαρμόστηκαν και στα MC. Εμφανισιακά μοιάζουν πολύ στις enduro αδερφές τους. Με τη πρώτη ματιά οι μόνες διαφορές που εντοπίζει κανείς είναι το χρώμα στα φώτα και τα moto cross λάστιχα. Στη γκάμα που μέχρις στιγμής συμπεριλάμβανε το 125 και το 250 cc, προστέθηκε και το μοντέλο των 65cc, το οποίο παρουσιάστηκε στη έκθεση της Barcelona. Είναι μία μοτοσυκλέτα μονοκύλινδρη, δίχρονη, με έξι ταχύτητες, δισκόφρενο εμπρός και πίσω, upside-down ρυθμιζόμενο υδραυλικό μπροστινό πιρούνι και υδραυλική πίσω ανάρτηση.

FSR Enduro και Supermotard
Η τετράχρονη FSR enduro οικογένεια μεγαλώνει με το καινούριο 515, ενώ στα Supermotard προστίθεται το καινούργιο δίχρονο 125.

Η γκάμα FSR – 4χρονα enduro – η οποία ξεκίνησε το 2005, συνεχίζει να εξελίσσεται με σκοπό να εδραιωθεί στον κατάλογο της GAS GAS.
Μετά από δύο επιτυχημένες σαιζόν στον αγωνιστικό κόσμο, το FSR έχει κάνει τη παρουσία του στην αγορά αισθητή και έχει ενθαρρύνει το τμήμα Εξέλιξης και Ανάπτυξης (R&D) να επενδύσει περισσότερο χρόνο, αλλά και χρήμα στην παραγωγή του καινούριου 515.
Αισθητικές και γενικές βελτιώσεις:
• Το μπροστινό φανάρι ( 35-watt ) δίνει ακόμα πιο επιθετική όψη, γεγονός που έχει επιτευχθεί και εξαιτίας των πλαστικών
• Η μοτοσυκλέτα καλύπτει τις προδιαγραφές Euro III, σχετικά με τη φιλικότητα προς το περιβάλλον, χάρη στη καινούρια ελαφριά και μοντέρνα εξάτμιση
• Μεγαλύτερη και πιο μαλακή σέλα για μεγαλύτερη άνεση
• Kαινούριο ρεζερβουάρ βενζίνης μεγαλύτερης χωρητικότητας κατά 1.5lt, χωρίς να αυξάνεi το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας

Τεχνικές Βελτιώσεις:
• Με 100% enduro χαρακτήρα, τα FSR χαρακτηρίζονται από ακόμα μεγαλύτερη σταθερότητα, ευελιξία και εύκολο χειρισμό, λόγω της μείωσης βάρους κατά 1kg.
• “battery-less fuel injection system”, το οποίο διασφαλίζει ότι η εκκίνηση της μοτοσυκλέτας δεν θα έχει πρόβλημα ακόμα και αν η μπαταρία είναι πεσμένη μετά από μακρά περίοδο ακινησίας της μοτοσυκλέτας.
• Ηλεκτρονικό σύστημα ανάφλεξης Injection Kokusan (EFI) τελείως ανεξάρτητο από σύστημα φώτων.
• Επανασχεδιασμός των ηλεκτρικών για μικρότερο όγκο και χαμηλότερο κέντρο βάρους
• Ξανασχεδιασμένη κεφαλή κυλίνδρου για βελτιωμένη ροή καυσίμων, μείωση βάρους και καλύτερη ψύξη του κινητήρα
• Νέοι κεντροφόροι, οι οποίοι επιτυγχάνουν μεγαλύτερη ιπποδύναμη.
• Καινούριος μηχανισμός μανιβέλας με τρία νέα γρανάζια, ο οποίος διευκολύνει την εκκίνηση του κινητήρα
• Ελαφρύτερη κατά 200gr κα πιο αποτελεσματική μπροστινή δαγκάνα

Αυτές και πολλές ακόμα βελτιώσεις στοχεύουν να φέρουν τη μοτοσυκλέτα στη κορυφή της κατηγορίας της. Όλες αυτές οι καινοτομίες των καινούριων FSR έχουν περάσει και στα τετράχρονα Supermotard (450 and 515). Η GAS GAS ολοκληρώνει τη γκάμα με ένα δίχρονο 125, μία οικονομική μοτοσυκλέτα που διατηρεί την ποιότητα των μεγαλύτερων αδερφιών της.

Δείτε περισσότερα στο www.gasgasmotos.es