Η Ηοnda παρουσίασε σήμερα την νέα ανανεωμένη γκάμα motocross μοτοσυκλετών της. Αιχμή του δόρατος θα είναι και φέτος τα τετράχρονα CRF 450R και CRF 250R ενώ συνεχίζονται κανονικά τα δίχρονα μοντέλα, σε μια εταιρεία άλλωστε με τεράστια ιστορία στις δίχρονες μοτοσυκλέτες.CRF 450R 2007
• Νέα αντλία υποπίεσης καρμπυρατέρ προσφέρει βελτιωμένη απόκριση στο γκάζι.
• Νέες μικρότερες βαλβίδες εξαγωγής για καλύτερη ροή και ήπια προσφορά της ιπποδύναμης.
• Ελαφρύτερο σύστημα αποσυμπίεσης.
• Νέος χάρτης ανάφλεξης για να ταιριάξουν οι αλλαγές σε καρμπυρατέρ και κεφαλή κυλίνδρου.
• Δυνατότερος συμπλέκτης για μεγαλύτερη αντοχή στη φθορά.
• Νέο υποπλαίσιο, επιτρέπει την τοποθέτηση του τελικού εξάτμισης πιο μπροστά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας.
• Νέο μπροστινό σύστημα βαλβίδων – ανάρτησης, βελτιώνει στην απορρόφηση εμποδίων.
• Νέος κύλινδρος μπροστινού φρένου, βελτιώνει κατά 15% το φρενάρισμα.
• Νέο Dunlop 742FA μπροστινό ελαστικό.
• Ελαφρύτερος πίσω οδηγός αλυσίδας.CRF 250R 2007
• Νέος εκκεντροφόρος και κεφαλή κυλίνδρου, βελτιώνουν την ροή ιπποδύναμης πάνω από τις 8,000 στροφές.
• Νέα ελατήρια βαλβίδων εισαγωγής.
• Νέος λαιμός εξάτμισης
• Νέο καρμπυρατέρ με νέου στυλ αντλία υποπίεσης, προσφέρει βελτιωμένη απόκριση στο γκάζι.
• Νέος χάρτης ανάφλεξης με όριο στροφών 13,370 rpm.
• Δυνατότερος συμπλέκτης για μεγαλύτερη αντοχή στη φθορά.
• Νέο μπροστινό σύστημα βαλβίδων – ανάρτησης, βελτιώνει στην απορρόφηση εμποδίων.
• Νέος κύλινδρος μπροστινού φρένου, βελτιώνει κατά 15% το φρενάρισμα.
• Νέο Dunlop 742FA μπροστινό ελαστικό.
• Ελαφρύτερος πίσω οδηγός αλυσίδας.