H Honda παρουσίασε τα νέα μοντέλα της για motocross – enduro για το 2008. Μεγάλο βάρος πέφτει στα νέα μοντέλα τα οποία εξοπλίζονται με ένα ολοκαίνουργιο σταμπιλιαζατέρ Honda Progressive Steering Damper (HPSD) το οποίο βρίσκεται πίσω από την μάσκα.

Honda CRF 450 R

  • Νέο αρχικό εξάτμισης βελτιώνει την δύναμη στις χαμηλές και μεσαίες στροφές
  • Νέοι ρότορες φρένων εμπρός – πίσω χαμηλότερου βάρους
  • Νέος ελαφρύτερος αντικραδασμικός άξονας και ταχύτητες
  • Νέα CDI, χρησιμοποιεί σένσορα στο κιβώτιο ταχυτήτων για να παράγει χάρτες ανάφλεξης για κάθε ταχύτητα και προσφέρει ιδανική καμπύλη δύναμης για κάθε ταχύτητα, υψηλότερη ροπή για την 1η ταχύτητα, μεγαλύτερο εύρος δύναμης για την 2η ταχύτητα και καλύτερη απόκριση στο γκάζι για τις υπόλοιπες τρεις ταχύτητες.
  • Το όριο στροφών μεγάλωσε κατά 50rpm και το κόκκινο έρχεται στις 11.270rpm
  • Επικάλυψη για χαμηλότερη τριβή στο κιβώτιο συμπλέκτη προσφέροντας κλαύτερη αίσθηση και αυξημένη διάρκεια ζωής.
  • Χαμηλού βάρους και μικρής διάσταση νέο σταμπιλιζατέρ – Honda Progressive Steering Damper (HPSD) κατασκευασμένο από την Team Honda για βελτιωμένη ικανότητα στις στροφές και ελαχιστοποίηση κούρασης για τον αναβάτη. Το HSPD είναι ένα μικρό και στοβαρό υδραυλικό σταμπιλιζατέρ το οποίο συνδέει το λαιμό του πλαισίου με το κάτω μέρος (πλάκες πιρουνιού)
  • Νέες τριπλές πλάκες πιρουνιού με 22mm offset για βελτιωμένη ικανότητα στις στροφές
  • Νέο πιρούνι Showa
  • Αλλαγές στις ρυθμίσεις του πίσω αμορτισέρ.

Honda CRF 450 R

Honda CRF 450 R


Honda CRF 250 R

  • Νέο πιστόνι με συμπίεση 13.1:1
  • Χαμηλού βάρους και μικρής διάσταση νέο σταμπιλιζατέρ – Honda Progressive Steering Damper (HPSD) κατασκευασμένο από την Team Honda για βελτιωμένη ικανότητα στις στροφές και ελαχιστοποίηση κούρασης για τον αναβάτη. Το HSPD είναι ένα μικρό και στιβαρό υδραυλικό σταμπιλιζατέρ το οποίο συνδέει το λαιμό του πλαισίου με το κάτω μέρος (πλάκες πιρουνιού)
  • Νέες τριπλές πλάκες πιρουνιού με 22mm offset για βελτιωμένη ικανότητα στις στροφές
  • Νέο πιρούνι Showa
  • Αλλαγές στις ρυθμίσεις του πίσω αμορτισέρ.
  • Νέοι ρότορες φρένων εμπρός – πίσω χαμηλότερου βάρους
  • Νέα σχεδίαση πίσω φτερού για καλύτερη προστασία από την λάσπη
  • Νέο μεγαλύτερο αριστερό προστατευτικό κινητήρα
  • Νέα θύρα κυλίνδρου κεφαλής για βελτίωση δύναμης
  • Νέα χαμηλότερου βάρους εξαρτήματα βαλβίδων ανεβάζουν του όριο στροφών σε 13.500 rpm
  • Νέος ελαφρύτερος αντικραδασμικός άξονας και ταχύτητες
  • Νέο σύστημα εξατμίσεων
  • Νέος χρονισμός εκκεντροφόρου
  • Ξανασχεδιασμένες ρυθμίσεις καρμπυρατέρ
  • Η ροπή κινητήρα φτάνει στο μέγιστο στις 8.500rpm
  • Νέος συμπλέκτης και ελατήρια συμπλέκτη