Οι αλλαγές που φιλοξενούνται στα νέα Husqvarna Enduro 2008 είναι τεράστιες, κάνοντας τις νέες μοτοσυκλέτες τελείως διαφορετικά μοντέλα. Η μεγαλύτερη αλλαγή είναι o ηλεκτρονικός ψεκασμός, το πλαίσιο και οι αναρτήσεις. Δεν θα πρέπει να ξεχάσουμε όμως και τους νέους τετράχρονους κινητήρες που φιλοδοξούν να σπρώξουν τα νέα Husqvarna 2008 στην κορυφή.

Οπτικά η πρώτη αλλαγή που παρατηρεί κανείς στα νέα Husqvarna είναι η αλλαγή θέσης της εξάτμισης καθώς αυτές άλλαξαν πλευρά και βρίσκονται –στα τετράχρονα- στην αριστερή πλευρά (όταν κάθεσαι στην μοτοσυκλέτα). Τόσες είναι οι αλλαγές στο πλαίσιο των μοτοσυκλετών που, σύμφωνα με το εργοστάσιο, οι μοτοσυκλέτες είναι τώρα 4 κιλά ελαφρύτερες από τα μοντέλα 2007! Επίσης:

  • Ηλεκτρονικός ψεκασμός για τα μοντέλα Enduro σε συνεργασία με την Mikuni (η αντλία βρίσκεται εσωτερικού του ρεζερβουάρ). Στα μοντέλα Motocross παραμένουν τα καρμπυρατέρ
  • Διαφορετική γεωμετρία
  • Νέο σύστημα εκκίνησης (τετράχρονα), προαιρετική μίζα για τα Motocross
  • Μαύρο ματ χρώμα στο καπάκι βολάν, κόκκινο χρώμα στο καπάκι της κεφαλής
  • Τα μαρσπιέ αναβάτη τοποθετήθηκαν 15 χιλ. πιο μπροστά
  • Ξανασχεδιασμένα αλουμινένια προστατευτικά κινητήρα
  • Ξανασχεδιασμένο ρεζερβουάρ (8lt στα Enduro) και τάπα βενζίνης
  • Ξανασχεδιασμένα (μικρότερα) πλαινά καπάκια
  • Νέο ψαλίδι και Link πίσω ανάρτησης
  • Νέα πίσω ανάρτηση Sachs
  • Νέο Marzocchi πιρούνι (μαύρη επικάλυψη) για τα μοντέλα Motocross, με μικροαλλαγές στα μοντέλα Εnduro. Διάμετρος 50mm για τετράχρονα και 45mm για δίχρονα
  • Χαμηλότερη σέλα κατά 10 χιλ.
  • Μικρότερο μήκος ψυγείων κατά 40 χιλ.
  • Νέο αλουμινένιο υποπλαίσιο
  • Νέο φιλτροκούτι
  • Νέο τιμόνι Tomasselli τύπου “fatbar”
  • Νέα στοπ τιμονιού

[download id=”48″]