Ετοιμοπαράδοτα τα νέα Kawasaki KXF 250 2013 στο Papanikolakis Moto

Τα ολοκαίνουργια Kawasaki KXF 250 2013 ήρθαν και σας περιμένουν να τα δείτε από κοντά (από Δευτέρα 23 Ιουλίου) στο κατάστημα Papanikolakis Moto, Κλεισθένους 50, Γέρακας, τηλ.: 210 6616016.

Οι τιμές των νέων μοτοσυκλετών KXF έχουν ως εξής:

  • Kawasaki KXF 250 2013: 7.900 ευρώ – ετοιμοπαράδοτα
  • Kawasaki KXF 450 2013: 8.700 ευρώ – παράδοση αρχές Σεπτεμβρίου

 

Για όλες τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες ισχύουν αγωνιστικές τιμές (πλέον από το κατάστημά μας), ειδικά πακέτα αξεσουάρ και ανταλλακτικών για αγωνιζόμενους ενώ γίνονται δεκτές και ανταλλαγές.

Περισσότερες πληροφορίες
Παπανικολάκης Αλέξης
Τηλ.: 210-6616016
www.papanikolakis.gr

 

 


 

Τα νέα Kawasaki motocross μοντέλα KX 250F και KX 450F παρουσιάστηκαν με νέες αλλαγές βασισμένα στην τεχνογνωσία των περσινών αγωνιστικών μοτοσυκλετών που στα χέρια του Ryan Villopoto κέρδισαν σχεδόν τα πάντα τουλάχιστον στην απαιτητική Αμερική.

Τα νέα KX 2013 θα είναι διαθέσιμα στην Ελλάδα στην χαμηλότερη τιμή της αγοράς που όπως φαίνεται δεν θα αλλάξει σημαντικά παρά τις νέες αλλαγές των καινούργιων μοτοσυκλετών. Οι αναγνώστες του enduro.gr μπορούν να απευθυνθούν στο κατάστημα Papanikolakis Moto που διαφημίζεται στην ιστοσελίδα μας και να απολαύσουν:

  • Αγωνιστικές τιμές (όσοι δικαιούνται) πλέον από το κατάστημα Papanikolakis Moto
  • Δεκτές ανταλλαγές
  • Ειδικά πακέτα αξεσουάρ και ανταλλακτικών για αγωνιζόμενους

Περισσότερες πληροφορίες
Παπανικολάκης Αλέξης
Τηλ.: 210-6616016
www.papanikolakis.gr

 

Kawasaki KX 250F 2013

  • Ακόμη πιο δυνατός ο κινητήρας για το 2013. Είναι αποτέλεσμα της επανασχεδιασμένης κεφαλής του κυλίνδρου με πιο ευθεία εισαγωγή από το φιλτροκούτι προς τον θάλαμο. Ο νέος ηλεκτρονικός διαχειριστής καυσίμου προσφέρει περισσότερη δύναμη στις υψηλές στροφές.
  • Οι προσφερόμενες ρυθμίσεις στην δύναμη του κινητήρα (DFI) δίνουν την δυνατότητα στον αναβάτη να επιλέξει Standard, Hard ή Soft μέσω μια φύσας αλλαγής πίσω από το πιρούνι.
  • Μπροστινό Showa 48mm δεύτερης γενιάς το οποίο φιλοξενεί διαφορετικές ρυθμίσεις σε κάθε θάλαμο.
  • Νέος είναι και ο εμπρός θάλαμος διαστολής της εξάτμισης αυξάνει τις χαμηλές και μεσαίες στροφές που οδηγεί σε ένα νέο μικρότερο ση μήκος τελικό εξάτμισης.
  • Νέο είναι και το εμπρός φρένο (νέος κύλινδρος και τακάκια).
  • Τα καπάκια του κινητήρα είναι πλέον ασημί και οι μαύρες ζάντες  των τροχών συμβάλουν στο εντυπωσιακό αγωνιστικό στυλ της μοτοσυκλέτας.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Kawasaki KX 250F 2013

Κινητήρας Kawasaki μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) 77,0 x 53,6
Χωρητικότητα (cc) 249
Σχέση συμπίεσης 13,8:1
Μέγιστη ισχύς ΔΑ
Μέγιστη ροπή ΔΑ
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός Keihin 43mm
Εκκίνηση Μανιβέλα
Λίπανση Ξηρό κάρτερ
Κιβώτιο 5 σχέσεων
1 2.142 (30/14)
2 1.750 (28/16)
3 1.444 (26/18)
4 1.235 (21/17)
5 1.045 (23/22)
6 1.045 (23/22)
Πρωτεύουσα μετάδοση 3.350 (67/20)
Τελική μετάδοση 3.846 (50/13)
Πλαίσιο Αλουμινένιο περιμετρικό
Μπροστινή ανάρτηση Αντεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι Showa Separate Function Fork (SFF) 48mm με διαδρομή 315mm. Ρυθμίσεις: Απόσβεση συμπίεσης σε 22 θέσεις, απόσβεση επαναφοράς σε 20 θέσεις, προφόρτιση ελατηρίου σε 49 θέσεις
Πίσω ανάρτηση Monoshock Showa με μοχλισμό Unti-Trak με διαδρομή 310mm. Ρυθμίσεις: αργήαπόσβεση συμπίεσης σε 19 θέσεις, γρήγορη απόσβεση συμπίεσης 4 στροφές, απόσβεση επαναφοράς σε 22 θέσεις, προφόρτιση ελατηρίου
Μπροστινό φρένο Δίσκος διαμέτρου 250mm με δαγκάνα 2 εμβόλων
Πίσω φρένο Δίσκος διαμέτρου 240mm με δαγκάνα 1 εμβόλου
Μπροστινό ελαστικό 80/100-21 (51Μ)
Πίσω ελαστικό 110/90-19 62Μ)
Μήκος (mm) 2.170
Πλάτος (mm) 820
Υψος (mm) 1.270
Υψος σέλας (mm) 945
Μεταξόνιο (mm) 1.475
Ιχνος (mm) 126,4
caster 28° 7′
Βάρος (kg) 106,2
Ρεζερβουάρ (lt) 6,1

Kawasaki KX 450F 2013

Νέo πιρούνι Kayaba (PSF – Pneumatic Spring Fork) αντικαθιστά τα κύρια ελατήρια πιρουνιού με πεπιεσμένο αέρα για να μειώσει το βάρος, παρέχουν ευκολότερη και πιο αποτελεσματική ρύθμιση και βελτίωση της αντίστασης
Αναθεωρημένη ρύθμιση κινητήρα προσφέρει περισσότερη ισχύ και ομαλή απόδοση από τις μεσαίες στροφές έως τις υψηλές στροφών. Αυτό παρέχει περισσότερη ώθηση, για την έξοδο από στροφές και σε όλη τη διαδρομή στις ευθείες, ενισχύοντας παράλληλα την εμπιστοσύνη αναβάτη
Αναθεώρηση της κεφαλής κυλίνδρου βελτιώνοντας εξαιρετικά χαμηλές έως μέσες στροφές στην απόκριση του κινητήρα
Αναθεωρημένη εισαγωγή διαθέτει ελαφρώς λιγότερο ανάκληση, για την καλύτερη απόκριση γκαζιού στις χαμηλές στροφές
Νέα τρόμπα φρένου εμπρός για καλύτερη αίσθηση και πιο σταθερή απόδοση από την παλαιότερη μονάδα
Νέα γκριπ κάνουν τη ζωή ευκολότερη στα χέρια του αναβάτη. Μπορούν επίσης να επεκταθούν περαιτέρω προς το κέντρο του τιμονιού, κάτι που επιτρέπει στους αναβάτες να κινούν τα χέρια τους μέχρι και 20 χιλιοστά πιο κοντά
Το σύστημα Launch Control βελτιώνει την χαμηλή ταχύτητα επιτάχυνσης, συμβάλλοντας στη μειωμένη ολίσθηση των τροχών κατά την εκκίνηση
Προ-προγραμματισμένοι χάρτες ανάφλεξης είναι εναλλάξιμοι άμεσα, χωρίς τη χρήση υπολογιστή
Ρυθμιζόμενο τιμόνι σε 4 θέσεις και 2 θέσεις μαρσπιέ επιτρέπουν στους αναβάτες να ταιριάζει με τις προσωπικές τους προτιμήσεις
Αλουμινένιες (μαύρες) ζάντες τροχών

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Kawasaki KX 450F 2013
Κινητήρας Kawasaki μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) 96,0 x 62,1
Χωρητικότητα (cc) 449
Σχέση συμπίεσης 12,5:1
Μέγιστη ισχύς ΔΑ
Μέγιστη ροπή ΔΑ
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός Keihin 43mm
Εκκίνηση Μανιβέλα
Λίπανση Ξηρό κάρτερ
Κιβώτιο 5 σχέσεων
1 1.750 (28/16)
2 1.412 (24/17)
3 1.188 (19/16)
4 1.000 (19/19)
5 0.875 (21/24)
6
Πρωτεύουσα μετάδοση 2.727 (60/22)
Τελική μετάδοση 3.846 (50/13)
Πλαίσιο Αλουμινένιο περιμετρικό
Μπροστινή ανάρτηση Αντεστραμμένο πνευματικό τηλεσκοπικό πιρούνι Kayaba Pneumatic Spring Fork (PSF) 48mm με διαδρομή 314mm. Ρυθμίσεις: Απόσβεση συμπίεσης σε 22 θέσεις, απόσβεση επαναφοράς σε 20 θέσεις
Πίσω ανάρτηση Monoshock με μοχλισμό Uni-Trak με διαδρομή 315mm. Ρυθμίσεις: αργή απόσβεση συμπίεσης σε 22 θέσεις, γρήγορη απόσβεση συμπίεσης 2 στροφές, απόσβεση επαναφοράς σε 33 θέσεις, προφόρτιση ελατηρίου
Μπροστινό φρένο Δίσκος διαμέτρου 250mm με δαγκάνα 2 εμβόλων
Πίσω φρένο Δίσκος διαμέτρου 240mm με δαγκάνα 1 εμβόλου
Μπροστινό ελαστικό 80/100-21 (51Μ)
Πίσω ελαστικό 110/90-19 62Μ)
Μήκος (mm) 2.180
Πλάτος (mm) 820
Υψος (mm) 1.275
Υψος σέλας (mm) 955
Μεταξόνιο (mm) 1.480
Ιχνος (mm) 113
caster 26° 9′
Βάρος (kg) 112,5
Ρεζερβουάρ (lt) 6,2