Το Suzuki 2008 RM-Z 450 είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα motocross παραγωγής που έχει ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου (electronic fuel injection). Το νέο σύστημα που έχει δοκιμαστεί από την εργοστασιακή ομάδα της Suzuki, προσφέρει καλύτερη απόδοση δύναμης και βελτιωμένη κλίμακα στις χαμηλές προς μεσαίες στροφές. Ενσωματωμένη αντλία βενζίνης (χωρίς μπαταρία) βρίσκεται μέσα στο ντεπόζιτο και συνεργάζεται με ένα ειδικά κατασκευασμένο καρμπυρατέρ Keihin.

Επίσης έχει ξανασχεδιαστεί η εισαγωγή και ο χρονισμός του εκκεντροφόρου ενώ μεγάλωσε το βολάν για καλύτερη απόδοση και γραμμικότητα του κινητήρα. Για την καλύτερη απόδοση του κινητήρα έχει σχεδιαστεί ξανά ο θάλαμος ανάφλεξης όπως επίσης υπάρχει νέος μηχανισμός αλλαγής ταχυτήτων (5άρι σασμάν). Μειωμένου βάρους είναι το νέο πλαίσιο και το ψαλίδι ενώ υπάρχει και νέο αμορτισέρ Showa.

Ιδιαίτερα ευχάριστες είναι και οι πληροφορίες που ακούγονται από πλευράς Ελληνικής αντιπροσωπείας καθώς γίνονται συζητήσεις να συμμετάσχει αγωνιστική ομάδα στα Πανελλήνια πρωταθλήματα motocross και enduro το 2008.

Τεχνικά χαρακτηριστικά RM-Z450 2008
Overall length: 2185mm
Overall width: 830mm
Overall height: 1260mm
Wheelbase: 1480mm
Ground clearance: 350mm
Seat height: 955mm
Dry weight: 101.5kg
Engine type: 4-stroke, liquid-cooled, DOHC
Bore: 96.0 mm
Stroke: 62.1 mm
Displacement: 449 cc
Compression rati 12.8:1
Fuel system: KEIHIN FI 43mm
Lubrication system: Suzuki Advanced Sump System
Clutch: Wet multi-plate type
Transmission: 5-speed constant mesh
Primary reduction rati 2.625 (63/24)
Gear ratio Low: 1.800 (27/15), 2nd: 1.471 (25/17), 3rd: 1.235 (21/17), 4th: 1.050 (21/20), 5th: 0.909 (20/22)
Final reduction rati 3.846 (50/13)
Front suspension: SHOWA 47mm telescopic forks, pneumatic/coil spring, oil damped.
Rear suspension: Swingarm, link type, SHOWA piggyback-reservoir shock
Caster: 25?30′
Trail: 111 mm
Front brake: Disc
Rear brake: Disc
Front tyre size: 90/ 100-21
Rear tyre size: 120/ 80-19
Fuel tank capacity: 6.2 L
Body colour: Champion Yellow No.2