Οι εργοστασιακοί αναβάτες της ΚΤΜ, Boris Chambon και Thiery Van den Bosch, έδειξαν τα δόντια τους στην Ελλάδα, στην πίστα των Μεγάρων κέρδιζοντας τις κατηγορίες τους αναπτερώνοντας τις ελπίδες τίτλου. Οι Έλληνες αναβάτες, Κουτσουμπός, Μπούστας, Νάκης και Κεφαλλωνίτης βαθμολογήθηκαν στις κατηγορίες τους δείχνοντας πως το Ελληνικό Supermoto κάνει βήματα προόδου.

Το Σαββατοκύριακο στην πίστα των Μεγάρων δεν ήταν ονειρικό από άποψη καιρού. Δυνατοί άνεμοι και χαμηλή θερμοκρασία καλωσόρισαν τους αναβάτες και τους θεατές το Σάββατο και την Κυριακή. Παρόλα αυτά και με την βοήθεια της Κυριακάτικης λιακάδας περισσότεροι από 3.000 φίλοι του Supermoto βρέθηκαν στην πίστα για να παρακολουθήσουν τους αγώνες.

Η οργάνωση (Pro Action) μέσα και έξω από την πίστα έκανε άψογα τη δουλειά της σύμφωνα με αυτά που ζητούσε η Youthstream, ενώ για πρώτη φορά σε αγώνα τα paddocks στα Μέγαρα ήταν ασφυκτικά γεμάτα από όλες τις ομάδες του Παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Μετά το τέλος των αγώνων η μάχη για τον τίτλο άναψε καθώς στην S2 οι Chambon, Seel και Chareyre μονομαχούν ακόμα για το πρωτάθλημα, στην κατηγορία S1 ενώ ο Delepine έχει μια μικρή διαφορά ο πρωταθλητής θα βγει ανάμεσά του και στους Heimer και Van den Bosch σε διάστημα δυο εβδομάδων στην Latina της Ιταλίας.

Για ακόμη μια φορά οι αγώνες της S2 ήταν γεμάτοι θέαμα. Ο Boris Chambon (KTM) κέρδισε την εκκίνηση και τις δυο φορές ενώ ξεκινούσε δεύτερος από την σχάρα εκκίνησης. Ο περσινός πρωταθλητής Jerome Giraudo (Aprilia) ήταν από τους κύριους πρωταγωνιστές για την νίκη και στα δυο σκέλη, στο πρώτο όπου πάλεψε με τον Chambon αλλά και στο δεύτερο όταν έδωσε μάχη για την πρώτη θέση με τον Eddy Seel (Husqvarna). Ο Seel απογοήτευσε στο πρώτο σκέλος καθώς είχε μια άσχημη εκκίνηση για να τερματίσει τελικά πέμπτος αλλά κερδίζοντας το τελευταίο σκέλος, επωφελήθηκε ένα λάθος του Chambon, βρίσκεται μόνο ένα βαθμό πίσω από τον Chambon στη μάχη του τίτλου. Ο νεαρός Adrien Chareyre (Husqvarna) έχασε την πρώτη θέση στην κατάταξη καθώς τερμάτισε τρίτος και έκτος στα δυο σκέλη. Είναι όμως πέντε βαθμούς πίσω από τον Chambon στην κατάταξη στην τρίτη θέση ελπίζοντας στον τίτλο στον επόμενο αγώνα. Ο Frederic Bolley (Aprilia) έχασε τις ελπίδες του για τον φετινό τίτλο όταν εγκατέλειψε το πρώτο σκέλος (χαλάρωσαν τα καβαλέτα τιμονιού). Στο δεύτερο σκέλος τερμάτισε τέταρτος. Ο Σπύρος Κεφαλλωνίτης (Suzuki MRC Κ Μάντης) είχε την καλύτερη επίδοση ανάμεσα στους Έλληνες που συμμετείχαν καθώς στο πρώτο σκέλος τερμάτισε στην εικοστή θέση κατακτώντας ένα βαθμό στο πρωτάθλημα. Στο δεύτερο σκέλος είχε μια πτώση με το Παπαγεωργίου (Yamaha) κάτι που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει.

Για δεύτερη φορά φέτος μετά την Τσεχία ο Thiery Van den Bosch είχε ένα τέλειο Σαββατοκύριακο. Ο περσινός πρωταθλητής ήταν εντυπωσιακός στο πρώτο σκέλος όταν κέρδισε τον Ivan Lazzarini (Husqvarna) με διαφορά δέκα δευτερολέπτων ενώ δέχθηκε μεγάλη πίεση από τον Bernd Hiemer (KTM) στο δεύτερο σκέλος καθώς προς το τέλος του αγώνα ο πιτσιρικάς Hiemer είχε κολλήσει πίσω προσπαθώντας να του κλέψει τη νίκη. Ο Gerard Delepine τερμάτισε τρίτος στο δεύτερο σκέλος εξασφαλίζοντας πολύτιμους βαθμούς για το πρωτάθλημα. Προηγείται με είκοσι ένα πόντους του Heimer και τριάντα ένα του Van Den Bosch. O Ivan Lazzarini έχασε κάθε ελπίδα για τον τίτλο φέτος μετά από μια πτώση στο χωμάτινο κομμάτι η οποία τον ανάγκασε να εγκαταλείψει. Ο Μιχάλης Κουτσουμπός (Honda Σαρακάκης) κατάφερε να βαθμολογηθεί και στα δυο σκέλη συλλέγοντας πέντε βαθμούς. Το ίδιο κατάφερε και ο Γιάννης Μπούστας (Husqvarna Hellinmoto) ενώ ο Θανάσης Νάκης (Honda) βαθμολογήθηκε μόνο στο πρώτο σκέλος με τέσσερις βαθμούς. Κρίμα που δεν συμμετείχε και στο δεύτερο σκέλος του Παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Thierry Van Den Bosch: “Είναι πολύ όμορφα να έχεις ένα τέλειο Σαββατοκύριακο, επειδή όταν το προβλήματα ξεκινούν, όπως αυτά που είχα εγώ τους τελευταίους μήνες, αναρωτιέσαι πότε θα τελειώσουν. Εκτός του προβλήματος μου χτες κατά την διάρκεια των χρονομετρημένων δοκιμών με το μπροστινό φρένο όλα ήταν τέλεια, είμαι ευχαριστημένος που κερδίζω μια διπλή νίκη εδώ στην Ελλάδα και ελπίζω να κάνω το ίδιο και στον επόμενο αγώνα στην Ιταλία. Σήμερα έκανα έναν τέλειο αγώνα στο πρώτο σκέλος αλλά στο δεύτερο νομίζω πως ο Bernd Heimer έκανε καλύτερη επιλογή ελαστικών. Πήρε την εκκίνηση, τον προσπέρασα μετά από τρεις γύρους, αλλά στα μισά του αγώνα η μοτοσυκλέτα μου είχε αρχίσει να γλιστράει υπερβολικά και με πλησίασε ακριβώς από πίσω μου. Ο Heimer άσκησε πίεση για την πρώτη θέση όμως δεν έκανα κανένα λάθος, ούτε με τους αργούς οδηγούς. Είναι δύσκολο να κρατήσω τον άσσο στην μοτοσυκλέτα μου καθώς ο τελευταίος αγώνας στην Ισπανία ακυρώθηκε, μαθηματικά έχω κάποιες μικρές ελπίδες και θα προσπαθήσω για το καλύτερο. Παρ’ όλους τους τραυματισμούς μου μάχομαι ακόμα για τον τίτλο, κάτι που δεν είναι καθόλου κακό αν σκεφτεί κανείς πως τέσσερις μήνες πριν ήμουν τραυματισμένος σε καροτσάκι!”

Boris Chambon: “Είμαι λίγο απογοητευμένος από το δεύτερο σκέλος, είχα το ίδια ελαστικά αλλά η μοτοσυκλέτα γλιστρούσε πολύ. Προσπάθησα να κάνω μια διαφορά στους αρχικούς γύρους αλλά ήταν αδύνατον, τελικά άνοιξα την πόρτα στους Seel και Giraudo. Όταν με πέρασαν προσπάθησα να μείνω μαζί τους αλλά ήταν ακατόρθωτο. Στους τελευταίους γύρους ο Fredric Bolley ήταν κοντά στο να με προσπεράσει! Τελικά κέρδισα την γενική και αυτό είναι καλό για την αυτοπεποίθηση πριν τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στην Ιταλία. Όταν βλέπω την κατάταξη μετά τον δεύτερο αγώνα στο Namur του Βελγίου είμαι χαρούμενος, καθώς ανέβηκα από την δέκατη έκτη θέση στην κορυφή του πρωταθλήματος. Το σημαντικό είναι να έχω το κόκκινο number plate μετά τα δυο σκέλη του αγώνα στην Ιταλία, να έχουμε καλό καιρό και όλοι να είναι ‘καθαροί’ στην πίστα.”

Επόμενος και τελευταίος αγώνας: Ιταλικό Grand Prix, Latina (12-13 Νοέμβριου).