Το “θρίλερ” της ΜΧ1 συνεχίστηκε και στο Loket, με τον David Philipaerts να κερδίζει το GP της Τσεχίας και να ανεβαίνει ξανά στην κορυφή της βαθμολογίας. Μάχη έγινε και για το πρωτάθλημα της ΜΧ2 με τον Tommy Searle να παίρνει τον αγώνα αλλά χωρίς να μειώνει βαθμούς από τον πρωτοπόρο στο πρωτάθλημα T.Rattray.

MX1
Μετά την Τσεχία μένουν τρεις μόλις αγώνες για την αυλαία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος και ο τίτλος θα κριθεί ανάμεσα σε δύο αναβάτες, τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας David Philipaerts και τον περσινό πρωταθλητή Steve Ramon. Το ενδιαφέρον μεγάλο, οι μάχες ατελείωτες και στο τέλος θα φανεί ποιος θέλει τον τίτλο πιο πολύ. Το πρώτο σκέλος είχε το γνωστό γνώριμο σκηνικό των τελευταίων αγώνων με τον Max Nagl να παίρνει την εκκίνηση ακολουθούμενος από τον ομόσταυλο του Jonathan Barragan. Πριν την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου όμως, ο Sebastian Pourcel πέρασε τον Barragan και εκμεταλλεύτηκε το λάθος του Nagl για να τεθεί επί κεφαλής του αγώνα. Λάθος έκανε κι ο S.Pourcel στον έκτο γύρο παραδίνοντας με την σειρά του τα ηνία του αγώνα στον Barragan, που πιεζόταν τώρα από τους Billy Mackenzie και Nagl. Ο Mackenzie βγήκε από τον αγώνα μετά από πτώση στον δωδέκατο γύρο και πέντε γύρους μετά ο Nagl πέρασε τον Barragan για να οδηγήσει το σκέλος μέχρι και τον τερματισμό, κερδίζοντας έτσι το τρίτο του φετινό σκέλος. Δεύτερος τερμάτισε ο Barragan συνεχίζοντας τις πολύ καλές του εμφανίσεις με τρίτο τελικά τον Philipaerts που κατάφερε να αναρριχηθεί σε αυτήν την θέση ξεκινώντας από τελευταίος μετά την πτώση του στην εκκίνηση. Στον τελευταίο γύρο ο περσινός πρωταθλητής και πρωτοπόρος της βαθμολογίας Steve Ramon κατάφερε να περάσει τον πέμπτο S.Pourcel τερματίζοντας τέταρτος. Μετά από καλή εκκίνηση και σταθερό αγώνα ο Tanel Leok πήρε την έκτη θέση ενώ καλή εκκίνηση είχε κι ο Joshua Coppins αλλά μια πέτρα στην εκκίνηση του έσπασε τα γυαλιά και αναγκάστηκε να οδηγήσει χωρίς αυτά μέχρι την έβδομη θέση όπου τερμάτισε. Στο δεύτερο σκέλος σήμανε η ώρα του Philipaerts. Όντας ποιο γρήγορος από όλους την Κυριακή, πήρε καλή εκκίνηση και κρατώντας δυνατό ρυθμό κατάφερε να δημιουργήσει μια μικρή διαφορά και να κρατήσει την πρώτη θέση μέχρι και τον τερματισμό. Το κακό αποτέλεσμα του Nagl σε αυτό το σκέλος έδωσε στον Ιταλό το δεύτερο φετινό του GP καταλαμβάνοντας ξανά την πρωτοπορία του πρωταθλήματος. Μετά από μια μικρή μάχη με τους Barragan και Clement Dessale ο S.Pourcel οδήγησε σχεδόν σε όλο τον αγώνα στην δεύτερη θέση όπου και τερμάτισε και μόνο προς το τέλος του σκέλους απειλήθηκε από τον Ken deDycker που είχε όπως πάντα ανεβάσει ρυθμό προς το τέλος του αγώνα. Ο S.Pourcel ανέβηκε στο τέλος της ημέρας στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ενώ ο deDycker πήρε την τρίτη θέση στο σκέλος μετά την μέτρια εμφάνιση του στο πρώτο σκέλος. Παρά την μέτρια εκκίνηση του ο Ramon κατάφερε να αναρριχηθεί από την ένατη θέση στην τέταρτη, χωρίς όμως να καταφέρει να διατηρήσει την πρωτοπορία του στην βαθμολογία που μόλις είχε πάρει ένα αγώνα πριν. Η πτώση του Barragan στον πρώτο γύρο κι ενώ βρισκόταν στην δεύτερη θέση δεν του επέτρεψε να συνεχίσει το νικηφόρο σερί των τριών αγώνων τερματίζοντας παρόλα αυτά στην πέμπτη θέση στο σκέλος και στην τρίτη θέση στο σύνολο, παραμένοντας έτσι ο πιο φορμαρισμένος αναβάτης της κατηγορίας. Την εξάδα συμπλήρωσε ξανά ο Leok μετά από ένα καλό αγώνα.

Αποτελέσματα πρώτου σκέλους
1 Nagl, Maximilian KTM
2 Barragan, Jonathan KTM
3 Philippaerts, David Yamaha
4 Ramon, Steve Suzuki
5 Pourcel, Sebastien Kawasaki
6 Leok, Tanel Kawasaki
7 Coppins, Joshua Yamaha
8 de Dycker, Ken Suzuki
9 Desalle, Clement Suzuki
10 Nemeth, Kornel KTM

Αποτελέσματα δεύτερου σκέλους
1 Philippaerts, David Yamaha
2 Pourcel, Sebastien Kawasaki
3 de Dycker, Ken Suzuki
4 Ramon, Steve Suzuki
5 Barragan, Jonathan KTM
6 Leok, Tanel Kawasaki
7 Priem, Manuel Kawasaki
8 Desalle, Clement Suzuki
9 Nagl, Maximilian KTM
10 Coppins, Joshua Yamaha

ΜΧ2
Περισσότερο από κάθε άλλη φορά ο Tyla Rattray δείχνει να κρατάει τον τίτλο στα χέρια του μετά από αρκετά χρόνια προσπαθειών. Δεν είναι μόνο λόγο της αποχής του μεγάλου αγωνιστή και περσινού πρωταθλητή της κατηγορίας Antonio Cairoli αλλά ούτε και των ατυχιών που διέπουν κατά καιρούς τον άμεσο διεκδικητή Tommy Searle. Ο Rattray είναι εκεί μπροστά σε κάθε αγώνα και έχει πάντα ξεκάθαρη την εικόνα του στόχου μπροστά του που δεν είναι άλλος από τον φετινό τίτλο. Στο πρώτο σκέλος ο Rattray ξεκίνησε από την τέταρτη θέση και γρήγορα πέρασε τον Stephen Sword για την τρίτη θέση. Περιμένοντας με υπομονή, άφησε τον Jeremy Tarroux που πήρε την εκκίνηση πίσω από τον Tommy Searle που οδηγούσε τον αγώνα, και την κατάλληλη στιγμή πέρασε πίσω από τον Searle έχοντας δεκαεπτά ολόκληρους γύρους να κάνει την κίνηση του. Ο Searle δεν είναι εύκολος αντίπαλος ειδικά όταν βρίσκεται επί κεφαλής του αγώνα κι ο Rattray πίεζε αλλά πάνω από όλα περίμενε να περάσουν μερικοί γύροι. Στον 13ο γύρο η υπομονή του ανταμείφθηκε όταν ο Searle είχε μια μικρή πτώση που επέτρεψε στον Rattray να πάρει την πρωτοπορία και το σκέλος. Δεύτερος και αρκετά απογοητευμένος τερμάτισε ο Searle ενώ στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Nicholas Aubin μετά από κακή εκκίνηση και μεγάλη μάχη με τον τέταρτο Sword. Μετά από αρκετό καιρό ο Anthony Boissiere βρέθηκε ξανά στην πρώτη εξάδα τερματίζοντας πέμπτος μετά από καλή εκκίνηση ενώ αντίθετα ο Steven Frossard δεν είχε καλή εκκίνηση και δούλεψε σκληρά για να τερματίσει στην έκτη θέση. Το δεύτερο σκέλος ήταν από την αρχή μέχρι το τέλος του Searle, πήρε την εκκίνηση και οδήγησε μπροστά από τον Rattray σε όλο το σκέλος, αντιστεκόμενος στις πολλές προσπάθειες του Νότιο Αφρικανού να τον περάσει. Χαρίζοντας άφθονο θέαμα με τις μάχες τους, ο Searle πήρε τελικά το σκέλος και τον αγώνα αφήνοντας δεύτερο τον Rattray που έκανε κι ένα λαθάκι στον τελευταίο γύρο χάνοντας λίγο χρόνο. Πραγματοποιώντας εκπληκτική εμφάνιση ο Boissiere κράτησε την οπτική επαφή με τους πρωτοπόρους μετά την καλή του εκκίνηση και τερμάτισε τρίτος ανεβαίνοντας στο πρώτο του φετινό βάθρο. Λίγο πιο πίσω στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Frossard αυτήν την φορά έχοντας λίγο καλύτερη εκκίνηση ενώ η μάχη του πρώτου σκέλους μεταξύ των Sword και Aubin συνεχίστηκε με τον Sword αυτήν την φορά να περνάει τον Aubin τερματίζοντας πέμπτος και έκτος αντίστοιχα.

Αποτελέσματα πρώτου σκέλους
1 Rattray, Tyla KTM
2 Searle, Tommy KTM
3 Aubin, Nicolas Yamaha
4 Sword, Stephen Kawasaki
5 Boissiere, Anthony KTM
6 Frossard, Steven Kawasaki
7 Roelants, Joel KTM
8 Goncalves, Rui KTM
9 Tarroux, Jeremy KTM
10 Boog, Xavier Suzuki

Αποτελέσματα δεύτερου σκέλους
1 Searle, Tommy KTM
2 Rattray, Tyla KTM
3 Boissiere, Anthony KTM
4 Frossard, Steven Kawasaki
5 Sword, Stephen Kawasaki
6 Aubin, Nicolas Yamaha
7 Guarneri, Davide Yamaha
8 Monni, Manuel Yamaha
9 van Horebeek, Jeremy KTM
10 Goncalves, Rui KTM

Βαθμολογίες
ΜΧ1

1 Philippaerts, D. 405
2 Ramon, Steve 398
3 Coppins, J. 370
4 Barragan, J. 369
5 de Dycker, Ken 369
6 Pourcel, S. 344
7 Nagl, M. 327
8 Leok, Tanel 275
9 Mackenzie, B. 257
10 de Reuver, M. 224

ΜΧ2
1 Rattray, Tyla 499
2 Searle, Tommy 479
3 Cairoli, A. 357
4 Simpson, Shaun 312
5 Aubin, Nicolas 309
6 Goncalves, Rui 303
7 Frossard, S. 248
8 Boog, Xavier 245
9 van Horebeek, J. 244
10 Monni, Manuel 226

Κατασκευαστών ΜΧ1
1 Yamaha 471
2 Suzuki 457
3 KTM 452
4 Kawasaki 420
5 Honda 362
6 TM 32
7 Aprilia 12

Κατασκευαστών ΜΧ2
1 KTM 569
2 Yamaha 520
3 Kawasaki 371
4 Suzuki 296
5 Honda 246

Επόμενος αγώνας 30-31/08/2008 Dublin, Ιρλανδία.