Ημερομηνία: 01 Οκτωβρίου 2006
Καιρός: Ηλιοφάνεια με παροδική συννεφιά
Συμμετοχές: 35
Θεατές: Λιγοστοί!

Ζει και βασιλεύει ο Βασίλης Σιαφαρίκας (Honda, #11) στο Ελληνικό enduro κατακτώντας ακόμα ένα πρωτάθλημα, στην κατηγορία Ε1 του Πανελληνίου πρωταθλήματος AMOTOE. Κέρδισε άνετα την νίκη στην κατηγορία του ενώ η υπεροχή του στη γενική δείχνει πως ο αγώνας των Σερρών ήταν απλά μια εξαίρεση στο κανόνα. Συγχαρητήρια στον Βασίλη Σιαφαρίκα για ακόμα ένα πρωτάθλημα.

Οι συντελεστές του αγώνα, χαρούμενοι ποζάρουν στο φακό!

Ο πολυαναμενόμενος αγώνας της Λαμίας δεν είχε τελικά τις συμμετοχές που όλοι προσδοκούσαν. Οι 35 συμμετοχές δείχνουν πως η ΑΜΟΤΟΕ και τα σωματεία της έχουν πολύ δουλειά ακόμα. Η ΛΕΔΙΛΑ (Σωματείο Λαμίας) που διοργάνωσε τον αγώνα έκανε ικανοποιητική δουλειά αλλά έχει πολύ δρόμο ακόμα μπροστά της. Χρειαζόταν περισσότερη προβολή του αγώνα, ενώ ο εκθεσιακός χώρος της Λαμίας ίσως δεν είναι ο καλύτερος χώρος για ένα τέτοιο αγώνα. Το χωριό του Γοργοπόταμου ή η περιοχή της Παύλιανης να πρόσφεραν καλύτερα σημεία για το κέντρο του αγώνα, παρά τον απόμερο εκθεσιακό κέντρο της Λαμίας. Επίσης, η ΑΜΟΤΟΕ επίσης θα πρέπει να αποφασίσει αν θα δέχεται συμμετοχές το πρωί της Κυριακής, χωρίς να κάνει εξαιρέσεις. Λίγη περισσότερη διαφήμιση στα γύρω χωριά των ειδικών θα ήταν ευπρόσδεκτη από τους αναβάτες και τους χορηγούς τους.

Στα καλά της οργάνωσης θα πρέπει να θεωρηθούν η μεγάλη ειδική διαδρομή της Αγ. Τριάδας καθώς και οι σφικτοί χρόνοι που δεν άφηναν τους αναβάτες να χαλαρώσουν. Παρά τις μεγάλες και δυσπρόσιτες ειδικές υπήρχαν άτομα της οργάνωσης που δούλεψαν σωστά αντικαθιστώντας κορδέλες, φροντίζοντας τις ειδικές. Σε γενικές γραμμές φάνηκε πως οι άνθρωποι της ΛΕΔΙΛΑ πρόσεξαν την οργάνωσή τους και μόχθησαν για τον αγώνα που διοργάνωσαν.

Μελανό σημείο, άξιο αναφοράς καθώς αντικατοπτρίζει τις αστείρευτες μεθόδους και τα μέσα τα οποία χρησιμοποιούν στην ΕΛΠΑ, είναι η επιμονή της ΕΛΠΑ / ΕΘΕΑΜ να ειδοποιεί το Υπουργείο Τάξης, το οποίο ενημερώνει τις κατά τόπου αστυνομικές αρχές να συλλάβουν τον οργανωτή καθώς διεξάγει αγώνα χωρίς την άδεια της, η ΕΛΠΑ βασίζεται στο άρθρο 49. Όμως, οι αγώνες που διεξάγουν φέτος η ΑΜΟΤΟΕ και η ΟΜΕ (ομοσπονδίες νομίμως αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος) είναι σύμφωνες με τον αθλητικό νόμο (2725/1999) και σε ΟΛΕΣ τις περιπτώσεις που έχει σταλεί διοργανωτής στον εισαγγελέα έχει αθωωθεί πανηγυρικά. Βέβαια αυτή η τακτική έχει γυρίσει εναντίον της ΕΛΠΑ καθώς τώρα πλέον η ΟΜΕ και η ΑΜΟΤΟΕ έχουν συγκεντρώσει στα χέρια της αθωωτικές αποφάσεις από όλες τις φετινούς διώξεις (σχεδόν σε κάθε αγώνα) και η διαδικασία αθώωσης, έχει πλέον απλοποιηθεί. Όσες φορές πάντως η αστυνομία έχει συλλάβει διοργανωτή, κατόπιν έμμεσης υπόδειξης από την ΕΛΠΑ, αυτός έχει αθωωθεί και όλοι οι αγώνες έχουν διεξαχθεί κανονικά. Μένει να δούμε πότε θα σταματήσει αυτή την τακτική η ΕΛΠΑ ή τι θα γίνει αν βασιζόμενες στον αθλητικό νόμο, οι Ομοσπονδίες, πραγματοποιήσουν τις αντίστοιχες ενέργειες κατά των διοργανωτών της ΕΛΠΑ!

Αυτά για όσους πιστεύουν πως δεν υπάρχουν οικονομικά συμφέροντα στους αγώνες μοτοσυκλέτας. Επίσης, να καταλάβουμε πραγματικά σε τι περιπέτειες μπαίνει η ΑΜΟΤΟΕ και τα σωματεία της όταν διοργανώνουν αγώνα για τους αναβάτες, τους χορηγούς τους, τους δημοσιογράφους και για όσους τελικά ενδιαφέρουν αυτοί οι αγώνες.

Αγωνιστικά η υπεροχή του Βασίλη Σιαφαρίκα ήταν για ακόμα μια φορά δεδομένη καθώς φιλοδώρησε τους συναθλητές του με σχεδόν 40 δευτερόλεπτα διαφορά στη γενική. Δημήτρης Τσακατσώνης (ΚΤΜ, #28), Μιχάλης Τράντζας (ΚΤΜ, #34) και Σταμάτης Μαντάς (Husqvarna, #293) δεν μπόρεσαν σε καμία περίπτωση να φθάσουν το επίπεδο του Σιαφαρίκα. Την εξάδα της γενικής έκλεισε ο Δημήτρης Κόκκινος (ΚΤΜ, #373) και ο Γιώργος Κοινωνάς (Husqvarna, #236).

Κατηγορία Ε1
Η ισχυρή παρουσία του Βασίλη Σιαφαρίκα φέτος σε αυτήν την κατηγορία δεν άφησε περιθώρια σε κανένα αναβάτη να σκέφτεται το πρωτάθλημα. Ο επανεμφανιζόμενος Λιόσης Νικόλαος (Husqvarna, #144) έκανε την έκπληξη και πήρε την δεύτερη θέση από τον Αδάμο Πράσσο (ΚΤΜ, #126) ο οποίος είχε μια πτώση που συνοδεύτηκε με τρία λεπτά καπέλο. Τέταρτος και αυτός επανεμφανιζόμενος ο Θανάσης Κομνηνός (ΚΤΜ, #192).

Κατηγορία Ε2
Η σωστή προετοιμασία και η αποφυγή των λαθών έδωσαν την νίκη στον Δημήτρη Τσακατσώνη καθώς ο Σταμάτης Μαντάς απ’ ότι φαίνεται έκανε περισσότερα λάθη. Πάντως ήταν και οι δυο σε καλή κατάσταση μόνο που θα χρειαστεί περισσότερη δουλειά για να χτυπήσουν ξανά την πόρτα της γενικής. Με τέτοιες εμφανίσεις πάντως ο Τσακατσώνης δεν χάνει το πρωτάθλημα της κατηγορίας του. Τρίτος στο βάθρο ο Γιώργος Κοινωνάς, που σταθερά δείχνει σημάδια ανόδου. Ο Φώτης Αλεξόπουλος (Honda, #46) δεν έχανε την τέταρτη θέση με τίποτα, αν και ξέροντας τον ίδιο σίγουρα θα ήθελε κάτι καλύτερο. Πέμπτος στην κατηγορία ο “Βετεράνος” Χάρης Βόβλας (ΚΤΜ, #41) και έκτος ο Μιχάλης “body building” Προβιάς (ΚΤΜ, #45).

Κατηγορία Ε3
Άνετη νίκη για τον Μιχάλη Τράντζα (ΚΤΜ, #34) ο οποίος στην κατηγορία του δεν έχασε καμία μάχη στις κατηγορίες και δείχνει σταθερά βήματα ανόδου. Δεύτερος ο Δημήτρης Κόκκινος (ΚΤΜ, #373) ήταν έκπληξη η συμμετοχή του σε αγώνα της ΑΜΟΤΟΕ, αλλά όφελε να το κάνει ως μέλος του ΣΑΜΕ (Σύνδεσμος αναβατών enduro). Ο Σίμος Σαλτσίδης (Gas Gas, #301) έκανε καλό αγώνα και άξια ανέβηκε στην τρίτη θέση του βάθρου. Τέταρτος τερμάτισε ο Μανώλης Νανάκος (KTM, #31) και πέμπτος ο Πέτρος Ζάχος (Husaberg, #37).

Επόμενος αγώνας την Κυριακή 5 Νοεμβρίου στην Καβάλα.