Κοντά στην λίμνη Πλαστήρα (Καλύβια Πεζούλας) διοργανώθηκε από την ΑΜΟΤΟΕ με την βοήθεια του ΣΜΟΚ, scramble που προσμετρά στο πρωτάθλημα των δυο Ομοσπονδιών (ΑΜΟΤΟΕ και ΟΜΕ) για το 2005. Κρύο, βροχή, λάσπη και ομίχλη περίμενε τους λιγοστούς αγωνιζόμενους και θεατές του αγώνα σε μια κατά τα άλλα πραγματικά όμορφη διαδρομή αγώνα.

Βουτιά στο παρελθόν. Έτσι θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ο αγώνας που διοργάνωσε η ΑΜΟΤΟΕ στα Καλύβια Πεζούλας. Ο τεχνικός έλεγχος άργησε (άρχισε στις 11:00!), ο αγώνας ξεκίνησε στις 13:00 κάτω από πυκνή ομίχλη, που όμως αργότερα υποχώρησε. Η οργάνωση (ΑΜΟΤΟΕ) ανέβασε (!!!) το παράβολο συμμετοχής σε 40 ευρώ, ενώ ο ΣΜΟΚ ο οποίος είχε αναλάβει την διοργάνωση του αγώνα εξ’ αρχής είχε ανακοινώσει παράβολο συμμετοχής 30 ευρώ. Παρόλα αυτά κάποιοι αγωνιζόμενοι πλήρωσαν μόνο 20 ευρώ όπως ανακοίνωσε ο Γιάννης Σιούλης (ΑΜΟΤΟΕ) στην ενημέρωση αναβατών και κάλεσε τους αγωνιζόμενους που δεν είχαν καταβάλει το κανονικό παράβολο να το πράξουν μετά το τέλος του αγώνα!

Αγωνιζόμενοι χωρίς νούμερα συμμετοχών σε αγώνα χωρίς λίστα συμμετοχών, δυστυχώς γυρνάει το χώρο των αγώνων χρόνια πίσω. Υπήρξαν αγωνιζόμενοι που έφτασαν στο χώρο διεξαγωγής πολύ μετά τις 11:00!, επίσημη ώρα διεξαγωγής του αγώνα. Αν αυτό είναι υπόδειγμα αγώνα των ενωμένων Ομοσπονδιών τότε κάτι δεν πάει καλά.

Αργότερα σε ερώτησή μου προς τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας ΜΟΤΟΕ, για τις ελλείψεις της οργάνωσης πήρα την απάντηση πως δεν υπήρχαν σαφείς κανονισμοί φέτος, ήταν ένα ξεκίνημα και γενικά υποσχέσεις πως στην επόμενη χρονιά θα υπάρχουν σαφείς κανονισμοί όσο αφορά τις διοργανώσεις αγώνων.

Συγχαρητήρια αξίζουν στους κριτές του σωματείου ΣΜΟΚ (Καρδίτσα) για την προετοιμασία της διαδρομής και την βοήθεια που παρείχαν (στο σημείο που ήταν δυνατόν) στους αγωνιζόμενους, ιδιαίτερα με τόση λάσπη και σε μεγάλα διαστήματα κάτω από συνεχή βροχή.

Για την ιστορία νικητής ήταν ο Κωνσταντίνος Τζιώρας (Suzuki), δεύτερος ο Αλέξανδρος Αβδαρμάνης (Gas Gas) και τρίτος o Μανώλης Νερατζιώτης.