Κάνε τον απολογισμό του αγωνιστικού έτους 2006. Έμεινες ευχαριστημένος από τις λέσχες που οργάνωσαν τους αγώνες scramble;
«Από τους οκτώ αγώνες που έγιναν, οι έξι ήταν πολύ καλοί. Δηλαδή ο Πύργος, η Καστοριά, τα Άσπρα Σπίτια, ο Ωρωπός, τα Τρίκαλα και ο τελευταίος αγώνας στο Αγρίνιο ήταν οι καλύτεροι. Το πρώτο Αγρίνιο ήταν χάλια. Στις Σέρρες ο αγώνας, παρά την ιστορία της λέσχης, στήθηκε την τελευταία στιγμή πολύ πρόχειρα. Στον Ωρωπό, παρά τον καλό αγώνα, δεν βλέπω να υπάρχει συνέχεια, λόγο τοπικών διαφορών.»

Πώς κρίνεις την συμμετοχή των αγωνιζομένων;
«Όσους καλούς αγώνες να κάνεις, αν έχεις 50 αναβάτες, νομίζω ότι είναι θλιβερό το γεγονός. Όχι ανησυχητικό, αλλά θλιβερό. Ακόμα και εάν έχεις τους καλύτερος οδηγούς, αν αυτοί δεν πλαισιώνονται από ένα άλφα αριθμό συμμετοχών, δεν μπορεί να στεφτεί με απόλυτη επιτυχία το γεγονός. Ο μειωμένος αριθμός ήρθε φυσιολογικά, γιατί γίνονται τόσοι πολύ αγώνες πλέον, που ο ιδιώτης αναβάτης επιλέγει κάτι στα μέτρα του. Το καταλαβαίνω αυτό, ανθρώπινο είναι».

Του χρόνου τι περιμένεις από συμμετοχές;
«Κοίτα, αυτό θα εξαρτηθεί από το πόσο ευέλικτο θα είναι το πρόγραμμα και πόσο θα επηρεαστεί από αγώνες την ίδια ημέρα. Πολύ πιθανόν οι ΕΛΠΑ, ΑΜΟΤΟΕ, ΟΜΕ να έχουν σχεδιάσει διάφορους αγώνες την ίδια ημέρα. Έτσι βλέπω οι συμμετοχές να κυμαίνονται στα ίδια χαμηλά επίπεδα. Δεν αισιοδοξώ να γίνει ένα μπάμ από 50 σε 150 συμμετοχές. Ο στόχος μου είναι ρεαλιστικός, δηλαδή εάν έχουμε 75 με 80 συμμετοχές πιστεύω θα είναι επιτυχία.»

Υπάρχει στις σκέψεις σου άλλος τρόπος να φέρεις αναβάτες στο scramble;
«Ναι έχω σκεφτεί να ζητήσω από την ΕΛΠΑ έκδοση αγωνιστικής άδειας μιας ημέρας. Κάτι τέτοιο νομίζω θα τονώσει το ενδιαφέρον».

Για τον επόμενο χρόνο (2007) έχεις σκεφτεί πόσους αγώνες θα προγραμματίσεις να γίνουν;
«Σκέφτομαι να γίνουν έξι αγώνες. Τα δυο τελευταία χρόνια έχει αλλάξει το οικονομικό status στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό. Τα καύσιμα έχουν πάει στα ύψη. Ο τρόπος ζωής είχε ακριβύνει, με τα έσοδα να λιγοστεύουν. Έτσι χρειάζεται ένα πιο ευέλικτο πρόγραμμα, ώστε ο καθένας να μπορεί να το παλέψει με έξι αγώνες.»

Θα υπάρξουν αλλαγές στους κανονισμούς, θα τηρηθεί επιτέλους το ωράριο;
«Νομίζω ότι για την φετινή χρονιά δεν πρέπει να γίνει αλλαγή των κανονισμών, γιατί εξαρτάται από τον αριθμό των αναβατών. Ο στόχος είναι να τηρηθεί το ωράριο την επόμενη χρονιά».

Πως βλέπεις εσύ το επίπεδο των αναβατών;
«Πιστεύω ότι έχουν γίνει μικρά βήματα εξέλιξης. Υπάρχει ένας καινούργιος αέρας, αλλά θέλουμε ακόμα πάρα πολύ δουλειά ακόμα για να πεις ότι οι έλληνες οδηγοί έχουν ανέβει σκαλοπάτι. Πάντως υπάρχει μια εξέλιξη. Έχουν παρουσιαστεί και καινούργια παιδιά».

Πολύ τρέχουν αγώνες scramble παράλληλα με αγώνες motocross ή enduro. Βοηθάει αυτό;
«Δεν έχουμε καθαρούς αναβάτες του scramble, όπως τα άλλα δύο αθλήματα που αναφέρεις. Πιστεύω ότι βοηθάει που συναντούνται αυτά τα δυο αθλήματα και φτιάχνουν το τρίτο. Έρχονται από δύο διαφορετικά αθλήματα και ο καθένας μαθαίνει από τον άλλο. Είναι μια προσιτή μορφή αγώνων για τον Έλληνα, γιατί έτσι όπως σχεδιάζονται οι αγώνες scramble μπορεί να τρέξουν γρήγοροι αναβάτες, αλλά και αναβάτες χαμηλού επιπέδου. Νομίζω ότι έχει περιθώρια εξέλιξης.»

Από πλευράς ΕΛΠΑ θα έχεις κάποια βοήθεια για το 2007;
«Κοίτα, η ΕΛΠΑ ήταν πάντα απούσα και έβαζε άλλους να κάνουν την δουλειά για αυτήν. Δεν συνάντησα καμία βοήθεια. Τα γεγονότα που έγιναν το 2005, όπου κλάπηκαν έγγραφα, δεν είχα καμία στήριξη. Το πλήρωσα ακριβά στην συνέχεια. Επειδή όμως έχω ένα χρόνο ακόμα συμβόλαιο με την ΕΛΠΑ, θα το τιμήσω, γιατί είτε κερδίζω είτε χάνω, τις τηρώ τις συμφωνίες μου ως το τέλος. Ο κύριος Μανιατόπουλος έχει πυγμή και δύναμη και θα απομακρύνει τα καρκινώματα».

Τι σκέφτεσαι να κάνεις στο μέλλον;
«Θα ήθελα να βοηθήσω νεαρούς Έλληνες οδηγούς. Υπάρχει ένα φιλόδοξο πρόγραμμα και σχέδιο για το 2007, το οποίο θα ήθελα να έχει συνέχεια. Ήδη έχω βρει τρεις αναβάτες. Έχω έρθει σε επαφή με εταιρίες και την αρχή του σπορ και πιστεύω ότι θα με βοηθήσουν. Πρέπει να κοιτάξω και άλλα πράγματα, γιατί τα τελευταία 15 χρόνια πρώτη προτεραιότητα στην ζωή μου ήταν μόνο οι αγώνες. Αυτή ήταν η τελευταία μου χρονιά που έτρεχα κάθε σαββατοκύριακο και του χρόνου θα είμαι πιο επιλεκτικός. Θέλω να παραμείνω στον χώρο και να βοηθήσω ανθρώπους που αξίζει τον κόπο, με πιο πολύ προσανατολισμό για τους αγώνες εκτός Ελλάδος. Υπάρχουν νομίζω παιδιά που αξίζουν να προσπαθήσουν».