Τελείωσε το Πανελλήνιο πρωτάθλημα supermoto που διοργάνωσε και φέτος η Iron Team, την Κυριακή 8 Οκτωβρίου με τον τελευταίο αγώνα στην Σπάρτη. Οι πρωταθλητές αναδείχτηκαν σε κάθε κατηγορία, με τον Φώτη Τσαλίκη (Honda-#1) να κάνει την μεγάλη ανατροπή και να κρατάει τον άσσο στην Racing 450. Ο Ηλίας Μικές (Husaberg-#2) επιστρέφει και αναδεικνύεται πρωταθλητής στην Racing Open. Ο Κίμων Χατζηγεωργίου junior (Yamaha-#2) κατακτάει άξια και αυτός την κατηγορία Racing 250, συλλέγοντας 320 βαθμούς. Ο Δημήτρης Παπαγγέλου (Yamaha-#57) πετυχαίνει το απόλυτο 7 στις 7 νίκες στους Νέους. Ο Γιώργος Μπαξεβάνης (Honda-#10) για μόλις έναν βαθμό κατακτά τον τίτλο στην κατηγορία junior. Τέλος στην κατηγορία των Γυναικών ο τίτλος πάει στην τραυματία εδώ και δύο αγώνες, Δήμητρα Λαδά (KTM-#177).

Racing 250cc
Στην racing 250 o Κίμων Χατζηγεωργίου junior (Yamaha-#2) έδειξε από τα χρονομετρημένα του Σαββάτου αλλά και τα δυο σκέλη της Κυριακής, ότι ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στην κατηγορία. Δεν κινδύνεψε από κανέναν συναθλητή του στην Σπάρτη και άξια πήρε τις δύο καρό σημαίες. Ο Γιώργος Πανδής (Honda-#5) επωφελείται από την σύγκρουση των Βρεττού (Yamaha-#65) και Μακράκη (Yamaha-#4), περνάει μπροστά τερματίζοντας δεύτερος. Έτσι πέρασε δεύτερος στην βαθμολογία. Ο Μακράκης δεν επανέλαβε το ίδιο λάθος (5η θέση) στο δεύτερο σκέλος και περνάει την γραμμή του τερματισμού ως δεύτερος, κρατώντας τον Πανδή τρίτο. Αποτέλεσμα ήταν να πάρει για μόλις έναν βαθμό την δεύτερη θέση στην βαθμολογία, αφήνοντας τον Πανδή τρίτο. Ο τελικά τέταρτος στην βαθμολογία Νίκος Τσερπές (Honda-#8) ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου και στην επανάληψη να καταλήγει στην έκτη. Οι προσπάθειες από τον νεαρό Νίκο Βρεττό συνεχίστηκαν και στην Σπάρτη. Στο πρώτο σκέλος θα μπορούσε να πετύχει μια δεύτερη θέση εάν δεν έπεφτε μαζί με τον κυριότερο αντίπαλό του Μακράκη στην έξοδο του χωμάτινου κομματιού. Δύο πέμπτες θέσεις ήταν αυτό που κατάφερε και τελικά μια πέμπτη θέση στην βαθμολογία.

Racing 450cc
Τα πάνω – κάτω στην racing 450. Η διαφορά των 20 βαθμών που είχαν o Κάκος (Suzuki-#4) με τον Τσαλίκη (Honda-#1) πριν την Σπάρτη εξανεμίστηκαν. Στο πρώτο σκέλος ο Φώτης Τσαλίκης κράτησε την πρωτοπορία στον αγώνα και πήρε την καρό σημαία, πλησιάζοντας στους 8 βαθμούς. Ο Γιώργος Κάκος τερμάτισε τέταρτος πίσω από τους Παπαγεωργίου junior (Yamaha-#14) και τον Σπύρο Κεφαλλωνίτη (Aprilia-#3). Την πρώτη εξάδα έκλεισαν οι Γιάννης Ανδρουλάκης (Suzuki-#10) και ο Μιχάλης Μιμίκος (KTM-#5). Ο Νίκος Διακάκης (Kawasaki-#2) δεν μπόρεσε να εκκινήσει την μοτοσυκλέτα λόγο μηχανικής βλάβης, από τα pit lane και έχασε το πρώτο σκέλος.

Η εξέλιξη του δεύτερου σκέλους ήταν δραματική για τον Κάκο. Ο Τσαλίκης όχι μόνο ξεφεύγει, αλλά ανάμεσά τους ήταν ο Παπαγεωργίου junior. Παρά την μεγάλη πίεση που άσκησε στον Παπαγεωργίου δεν μπόρεσε να τον προσπεράσει. Ο τίτλος χάθηκε για μόλις έναν βαθμό και ο στρατευμένος Φώτης Τσαλίκης είναι πρωταθλητής για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Μάχη πιο κάτω, για την τέταρτη θέση, μεταξύ Διακάκη και Κεφαλλωνίτη. Τελικά ο Διακάκης περνάει τέταρτος, με πέμπτο τον Ανδρουλάκη που καιροφυλακτούσε και έκτο τον Κεφαλλωνίτη. Στην βαθμολογία με 230 βαθμούς στην τρίτη θέση βρίσκεται ο Παπαγεωργίου junior, ακολουθούμενος από τον Νίκο Διακάκη με 183 και Σπύρο Κεφαλλωνίτη με 151 βαθμούς, κλείνοντας την πρώτη εξάδα.

Racing Οpen
Ο Ηλίας Μικές (#2-Husaberg) αναδεικνύεται, μετά την νίκη του στο πρώτο σκέλος, πρωταθλητής. Ενώ πανηγύριζε μαζί με την ομάδα του τον τίτλο στην τέντα του, απέναντι στην τέντα της αγωνιστικής ομάδας του Κουτσουμπού (#1-Honda) τα αισθήματα ήταν διαφορετικά. Η παρουσία του Μπούστα (#38-KTM) στην τέντα, μετά την σύγκρουση που είχαν στο σκέλος, μύριζε μπαρούτι. Στον αγώνα ο τραυματίας Θανάσης Νάκης (#3-Yamaha) έσφιξε τα δόντια και οδήγησε το Yamaha του στο δεύτερο σκαλί, με τον Μιχάλη Κουτσουμπό να τερματίζει τρίτος, βλέποντας στον βαθμολογούμενο πίνακα τον Θανάση στην δεύτερη θέση με δυο βαθμούς διαφορά. Ο Μπούστας εγκαταλείπει στο πρώτο και δεν συμμετείχε στο δεύτερο σκέλος, πράξη που τον ρίχνει στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας. Μάχη μέχρι τον τελευταίο γύρο στα δύο σκέλη, για το ζευγάρι Μανωλά – Παρασκευά, που ισοβαθμούσε πριν την Σπάρτη. Τελικά ο Δημήτρης Μανωλάς (#6-Honda) τερματίζει και τις δυο φορές μπροστά από τον Γιώργο Παρασκευά (#10-Yamaha), στην πέμπτη θέση που τον κατατάσουν ως πέμπτο στην βαθμολογία με 145 βαθμούς.

Στο δεύτερο σκέλος ο Ηλίας Μικές καταφέρνει άλλη μια νίκη και ανακηρύσσεται επίσημα πρωταθλητής στην κατηγορία Racing Open. Ο Μιχάλης Κουτσουμπός τερματίζει δεύτερος και αφήνει τον Νάκη, που τερμάτισε τρίτος, δύο βαθμούς πίσω στην τελική βαθμολογία και στην τρίτη θέση της βαθμολογίας.

Στην κατηγορία Νέων αναβατών, κυπελλούχος για το 2006 είναι ο Δημήτρης Παπαγγέλου (#57-Yamaha) που είχε το απόλυτο βαθμών σε κάθε αγώνα, συλλέγοντας 175 βαθμούς. Ο Δημήτρης Μουζάκης (#16-Suzuki) πίεσε τον Παπαγγέλου, αλλά τερμάτισε δεύτερος. Τρίτος ο Παύλος Μπουτζέγιας (#8-Honda). Αντίστοιχη είναι η σειρά τους και στην βαθμολογία.

Στους Junior, παρά την τέταρτη θέση του στον αγώνα, κυπελλούχος είναι ο Γιώργος Μπαξεβάνης (#50-Honda) με 128 βαθμούς. Έναν βαθμό λιγότερο έχει ο Παναγιώτης Παπουτσάς (#70-Honda) που κατάφερε στον αγώνα να περάσει πρώτος την γραμμή του τερματισμού. Τρίτος βαθμολογικά είναι ο Παναγιώτης Πλέσσας (#59-Yamaha) που κατάφερε μια δεύτερη θέση στον τελευταίο αγώνα, αφήνοντας έναν βαθμό πίσω του τον Άρη Χατζηγεωργίου (#187-Yamaha).

Η περσινή κυπελλούχος Ελένη Αγελαδοπούλου (#101-KTM) τερματίζει πρώτη αφήνοντας την Μαργαρίτα Καμπούρη (#121-Yamaha) δεύτερη και την Ηρώ Γκακνή (#107-Yamaha). Κυπελλούχος η Δήμητρα Λαδά (#177-Honda) με 95 βαθμούς. Δεύτερη η Αγελαδοπούλου και τρίτη η Καμπούρη.

Συγχαρητήρια σε όλους/ες που συμμετείχαν στο φετινό πρωτάθλημα. Συγχαρητήρια επίσης στους χορηγούς και γενικά όλες τις εταιρίες που στήριξαν το πρωτάθλημα. Συγχαρητήρια και στην Iron Team που διοργάνωσε το φετινό πρωτάθλημα.

Ραντεβού στον αγώνα του Παγκοσμίου πρωταθλήματος, 5 Νοεμβρίου στον Πειραιά.