Αττικό Κύπελλο Scramble

Μέγαρα, θέση Απογιούρισμα
Συμμετοχές = SB: 24, S1: 8, S2: 9, S3: 3, SChampion: 7

Η περιοχή των Μεγάρων φιλοξένησε τον 2ο αγώνα του Αττικού Κυπέλλου Scramble της ΑΜΟΤΟΕ, με τις συμμετοχές να μην ξεπερνάνε τους 51 αθλητές. Ο πρώτος αγώνας του κυπέλλου είχε γίνει στην Ανάβυσσο, όπου είχε θεωρηθεί εύκολος από τους συμμετέχοντες. Έτσι η λέσχη Ε-75 σε συνεργασία με την τοπική λέσχη ΛΕΜΜ χρησιμοποίησε και διαμόρφωσε την ειδική του αγώνα enduro. Έτσι ετοιμάστηκε μια δύσκολη διαδρομή όπου Νεκτάριος Καταμπάς στην SB και Σταμάτης Μαντάς (γενική) θριάμβευσαν.

Η ταλαιπωρία μετά τον αγώνα πρωταθλήματος scramble στην Λάρισα, συνεχίστηκε και στο κύπελλο στα Μέγαρα. Αθλητές και θεατές περίμεναν αρκετή ώρα για να ξεκινήσει ο πρώτος αγώνας της κατηγορίας SB. Και αυτό κάτω από έναν αρκετά ζεστό ήλιο. Το πρόγραμμα είχε 1 ώρα και 40 λεπτά καθυστέρηση. Μετά το τέλος του πρώτου αγώνα πάρθηκε η απόφαση να μειωθεί ο συνολικός χρόνος του αγώνα κατά 15 λεπτά κάτι που πέρασε χωρίς αντίδραση. Η διαδρομή ήταν αρκετά μεγάλη, για τόσες συμμετοχές, η σκόνη ήταν υποφερτή για τους θεατές που δεν ήταν και πολύ για τόσο θερμή ημέρα. Κατά την διάρκεια της οδήγησης όμως χρειαζόταν μεγάλη προσοχή. Κάτι που ήταν αναμενόμενο υπό τέτοιες καιρικές συνθήκες. Αφού δεν υπήρχε μαζική διαμαρτυρία ή αποχή από τους αγωνιζόμενους, θεωρώ ότι απόλαυσαν τον αγώνα.

Το σημείο του αγώνα είχε δύσκολη πρόσβαση για τους επισκέπτες και ήταν κατά το μισό σηματοδοτημένη. Αυτό δεν ήταν το πρόβλημα. Από τα Μέγαρα όμως, δεν υπήρχε κάτι να σε βοηθάει για το πού να κατευθυνθείς. Απ’ ότι καταλαβαίνω σε τέτοιες περιπτώσεις, το μόνο που σκέφτεται ο κάθε οργανωτής, είναι ότι τα άτομα που έχουν δηλώσει συμμετοχή θα το βρουν σίγουρα. Αυτοί είναι και οι άμεσα ενδιαφερόμενοι. Αλλά με τους θεατές ή ενδεχομένως κάποιος χορηγός που θα ήθελαν να παρακολουθήσουν τον αγώνα, τι θα γίνει; Απλά τους διώχνουν. Ελπίζω στο Γραμματικό για τον 3ο αγώνα του Αττικού κυπέλλου στις 30 Σεπτεμβρίου να μην χρειαστούμε να ψάχνουμε πάλι. Να έχετε και κάνα μπουκάλι νερό μαζί. Δεν ξέρεις καμιά φορά μπορεί να μην βρεις να αγοράσεις.

Στην κατηγορία SB ο Νεκτάριος Καταμπάς (#561-ΚΤΜ) με συνολικό χρόνο 56.37.436 ήταν ο νικητής της κατηγορίας μεταξύ των 24 αθλητών που έλαβαν εκκίνηση. Η εκκίνηση ήταν επεισοδιακή. Την ανηφόρα πρόλαβαν να ανέβουν λίγοι, για να γίνει απροσπέραστη στην συνέχεια από πεσμένες μοτοσικλέτες και σκόνη.
Ο Νεκτάριος Καταμπάς κυνήγησε από την τρίτη θέση και βρέθηκε πολύ γρήγορα στην κορυφή του τραίνου. Πραγματική μάχη ακολούθησε στις πίσω θέσεις, με τον Παναγιώτη Τορβά (#571-Honda) τελικά να έχει δυνάμεις και να κρατάει την δεύτερη θέση από τον Παναγιώτη Μπελίτση (#529-Suzuki) που ανέβηκε στην τρίτη θέση του βάθρου, παρά την καθυστέρηση στην εκκίνηση. Ο Αλέξανδρος Μεγαρίτης (#525-ΚΤΜ) το πάλεψε, βρέθηκε να κυνηγάει την τρίτη θέση, αλλά τελικά τον προσπέρασε ο Μπελίτσης και τερμάτισε τέταρτος. Την πρώτη εξάδα έκλεισαν οι Ξενοφών Ανζελούς (#556-Yamaha) και Δημήτρης Γιαννακάρας (#56-ΚΤΜ).

Αποφασίστηκε από την οργάνωση, λόγο των συνολικά 27 συμμετοχών, να εκκινήσουν μαζί. Η εκκίνηση ήταν και πάλι η θεαματικότερη στιγμή του αγώνα. Ο Γιώργος Κοινωνάς (#3-ΚΤΜ) κατάφερε να κάνει πολύ καλή εκκίνηση και να ανέβει πρώτος τον λόφο και να ξεφύγει από τους Παμπουκιάν, Αυγέρη, Αλεξόπουλο που ακολουθούσαν. Η μεγάλη ανατροπή έγινε από τον Σταμάτη Μαντά (#750-Husqvarna). Έχασε πολύτιμο χρόνο, στο αδιαχώρητο της ανηφόρας και έμεινε πολύ πίσω. Στον πρώτο γύρο είχε μια διαφορά δυο περίπου λεπτών από τον Κοινωνά. Κατάφερε τελικά, όχι μόνο να ανατρέψει την διαφορά, αλλά και να προσπεράσει τους πάντες και να ξεφύγει αυτός μπροστά. Με το πέσιμο της καρό σημαίας μετά από 1 ώρα και 25 λεπτά κατέκτησε την πρώτη θέση της γενικής και της κατηγορίας champion. Οδήγησε πραγματικά θεαματικά, έχοντας καταφέρει να κάνει τον γρηγορότερο γύρο (08:08:574 λεπτά) του αγώνα. Ο Κοινωνάς τερματίζει δεύτερος. Ο Θανάσης Αυγέρης (#716-KTM) κάλυψε την τρίτη θέση, μαζί με τους Γιάννη Παμπουκιάν (#722-KTM) και Φώτη Αλεξόπουλο (#730-Honda) που ακολούθησαν στην τέταρτη και πέμπτη θέση, καλύπτουν τις ίδιες θέσεις της γενικής και στης κατηγορίας champion.

Ο Θανάσης Κομνηνός (#13-ΚΤΜ), έκτος γενικής, βγήκε νικητής στην κατηγορία S1, με κυριότερο αντίπαλο τον Γιώργο Μανωλίδη, που τερμάτισε πίσω του στην δεύτερη θέση. Ο Άκης Σοφικίτης (#180-Honda) τερμάτισε τελικά στην τρίτη θέση, παρά την καθυστέρηση που είχε στην αρχή, στην ανηφόρα του αγώνα. Τέταρτος τερμάτισε ο Αλέξανδρος Τριχιάς (#188-Gas-Gas). Τρεις αθλητές εγκαταλείψανε τον αγώνα.

 


Κατηγορία S2
Ο Χάρης Γιωτάς (#271-Honda) έδειξε πολύ σταθερό γυρολόγιο και ήταν ο μόνος μεταξύ των οκτώ της κατηγορίας που οδήγησε τον γύρο κάτω από 9 λεπτά. Φυσιολογικά αναδείχτηκε νικητής της S2. Ο Γιάννης Ελένης (#291-Kawasaki) έμεινε έναν γύρο πίσω και πάλεψε για την τρίτη θέση με τον Στέλιο Παπαδάκη (#23-Yamaha). Τελικά ο Παπαδάκης παρέμεινε τρίτος, έχοντας 22 δευτερόλεπτα διαφορά με τον δεύτερο Ελένη. Την τελική εξάδα έκλεισαν οι Θ.Τζιγκούρας (#218-ΤΜ), Γ.Ηλιόπουλος (#253-Honda) και Δ.Πετρόπουλος (#26-Gas-Gas). Δύο δεν είδαν την σημαία του τερματισμού σε αυτή την κατηγορία.

 

 

Κατηγορία S3
Μόνο τρεις αθλητές σε αυτή την κατηγορία. Πρώτη νίκη για τον Αλέξη Λιβανά (#370-ΚΤΜ) που μετά την εγκατάλειψη του Ludovic Robion (#333-KTM) δεν αντιμετώπισε πρόβλημα με τον μοναδικό αντίπαλο της κατηγορίας και πήρε την καρό σημαία. Ο Γιώργος Καρακίτσογλου (#316-ΚΤΜ) ήταν δεύτερος με πέντε λεπτά διαφορά.

Περισσότερες φωτογραφίες

Όλες τις φωτογραφίες του αγώνα θα τις βρείτε στο RacePhoto.gr