Τοποθεσία: Πρήνος, Τρίκαλα
Συμμετοχές: 46 (ΜΧ1: 14, MX2: 15, OPEN: 8, Junior: 5, Mini: 4)
Θεατές: 80
Καιρός: Ήλιος, 28C

Ο τρίτος αγώνας του Πανελληνίου πρωταθλήματος motocross της ΕΛΠΑ που πραγματοποιήθηκε στα Τρίκαλα, θύμιζε περισσότερο φιλικό αγώνα παρά πανελλήνιο πρωτάθλημα. Στο αγωνιστικό κομμάτι οι Ν.Παπαβασιλείου στην ΜΧ1 και Π.Κουζής στην ΜΧ2 ήταν οι απόλυτοι κυρίαρχοι του αγώνα.

Λατέρνα, φτώχια και φιλότιμο, είναι ένας τίτλος που ταιριάζει απόλυτα σε ότι διαδραματίστηκε στον αγώνα των Τρικάλων. Λατέρνα, γιατί όποιος ήθελε έπαιρνε το μικρόφωνο του αγώνα και έλεγε ότι του κατέβαινε για χαβαλέ. Φτώχια, σε όλο της το μεγαλείο από συμμετοχές, από κριτές και από θεατές. Φιλότιμο, από τους λιγοστούς ανθρώπους τις οργάνωσης που έκαναν δουλειά για δύο και τρία άτομα, αλλά και τους αγωνιζόμενους που έκαναν την δουλειά τους άψογα παρά τα όσα διαδραματίστηκαν εις βάρος τους (κακός αγώνας, αναβολές κτλ.). Το μεγαλύτερο κρίμα για το ελληνικό motocross ήταν ότι σε αυτόν τον αγώνα δυσφήμιση του Πανελληνίου πρωταθλήματος, υπήρχε τηλεόραση, που όπως είναι λογικό θα προβάλει έναν αγώνα που δεν ανταποκρίνεται στις δυνατότητες τις οργανωτικές αλλά και τις αγωνιστικές του πρωταθλήματος.

Μπορεί κάποιοι να βλέπουν από την πολυθρόνα του σπιτιού τους και από τις δερμάτινες καρέκλες τους στην Μεσογείων 395 αναβάθμιση των αγώνων μοτοσικλέτας φέτος, ας κάνουν τον κόπο όμως να έρθουν μια βόλτα στους αγώνες ώστε να την δείξουν και σε εμάς. Η πρώτη περίοδος των αγώνων motocross του 2007 έχει τελειώσει και θα κάνουμε τον συνολικό απολογισμό σε κείμενο που θα ακολουθήσει προσεχώς.

Σάββατο 09/06/07
Χρονομετρημένα δοκιμαστικά
Ο καλύτερος χρόνος των δοκιμαστικών σημειώθηκε και αυτήν την φορά από οδηγό της ΜΧ2. Δεν ήταν άλλος από τον Γιώργο Ηλιόπουλο που έγραψε 1:56.154 δείχνοντας τις προθέσεις του για τον αγώνα νωρίς νωρίς. Στο ίδιο δευτερόλεπτο κινήθηκε και ο πρώτος οδηγός της ΜΧ1 ο Σταμάτης Λυρίου, που ήταν για μερικά εκατοστά πιο αργός.

1ος Αγώνας Junior-Mini
Μετά την εκκίνηση ο Γιάννης Μόσιος βρέθηκε να οδηγεί τον αγώνα και για πολλούς γύρους να κρατά την πρωτοπορεία κρατώντας την πρώτη θέση. Ο Δημήτρης Κοντολέτας (Yamaha #92) όμως δεν άλλαξε συνήθειες και επιβλήθηκε του νεοφερμένου στην κατηγορία Γιάννη Μόσιου (ΚΤΜ #51) στους τελευταίους γύρους, ενώ την τρίτη θέση της Junior κατέλαβε ο Αλέξανδρος Βρακάς (Honda #211). Για την Μini ο Μανώλης Κρητικός (Kawasaki #55) ήταν αυτός που κέρδισε την μάχη από τον δεύτερο Νικόλαο Λυρίου (Kawasaki #56), αφήνοντας τρίτο τον Δημήτριο Μπάκα (Yamaha #111).

Κυριακή 10/06/04
1ος Σκέλος ΜΧ2
Από την εκκίνηση οι Παναγιώτης Κουζής (Yamaha #1) και Γιώργος Ηλιόπουλος (ΚΤΜ #6) οδήγησαν την κούρσα, ενώ λίγο πιο πίσω ακολουθούσε ο Μιχάλης Παναγιωτόπουλος (ΚΤΜ #61). Η πίεση του Ηλιόπουλου στον πρωτοπόρο και πρωταθλητή Κουζή, γινόταν γύρο με τον γύρο και πιο έντονη με αποκορύφωμα τον τελευταίο γύρο, ο Κουζής όμως είχε απάντηση σε ότι κι αν επιχείρησε ο Ηλιόπουλος. Έτσι οριακά πρώτος τερμάτισε ο Κουζής αντέχοντας στην πίεση του δεύτερο Ηλιόπουλου που πέτυχε και τον ταχύτερο γύρο του σκέλους. Ο καταιγιστικός ρυθμός των δύο πρώτων δεν επέτρεψε στον Παναγιωτόπουλο να τους πλησιάσει παρά τις προσπάθειες του, μένοντας στην τρίτη θέση. Μετά από αρκετές μάχες ο Δημήτρης Βαγγελάκος (ΚΤΜ #375) κράτησε την τέταρτη θέση όπου και τερμάτισε. Πέμπτος τερμάτισε ο Κυριάκος Κόττης (Honda #9) πραγματοποιώντας μια καλή εμφάνιση, με έκτο τον Χρήστο Φωτόπουλο (Kawasaki #911) που δεν είχε καλή εκκίνηση και ταλαιπωρήθηκε να βρει καθαρές γραμμές στο λασπωμένο πρώτο σκέλος.

1ος Σκέλος ΜΧ1
Στον πρώτο γύρο οι Τζιώρας Κωνσταντίνος (Suzuki #46) και Νεκτάριος Παπαβασιλείου (ΚΤΜ #3) βρέθηκαν να παλεύουν για την πρωτοπορία του αγώνα με τον Σταμάτη Λυρίου (Kawasaki #5) να βρίσκεται κοντά πίσω τους. Στον επόμενο γύρο ο Παπαβασιλείου σταθεροποιήθηκε στην πρώτη θέση ενώ τα μικρά λάθη του Τζιώρα τον έριξαν στις πιο πίσω θέσεις τοποθετώντας τον Μανώλη “nivea” Σκύβαλο (ΚΤΜ #120) στην τρίτη θέση. H τριάδα του πρώτου σκέλους δεν άλλαξε μέχρι και τον τερματισμό, με τον Παπαβασιλείου να τερματίζει πρώτος ο Λυρίου δεύτερος και τον Σκύβαλο να παίρνει την τρίτη θέση μετά από καλή εκκίνηση και ένα σταθερό αγώνα. Τέταρτος τερμάτισε ο Δημήτρης Κεραμιδάς (ΚΤΜ #7) που εκμεταλλεύτηκε την πτώση στους τελευταίους γύρους του τοπικού και πέμπτου Τζιώρα. Την εξάδα έκλεισε ο Σταμάτης Δημολιάνης (Yamaha #11) που δεν απείλησε και δεν απειλήθηκε σχεδόν σε όλη την διάρκεια του αγώνα.

1ος Αγώνας ΟΡΕΝ
Μετά την απουσία του Κώστα Μαρίνη (ΤΜ #1) στον προηγούμενο αγώνα, η μάχη του με τον Αλέκο Καρανάση (Honda #30) για το κύπελλο έχει ανάψει. Οι δύο πρωτοπόροι της βαθμολογίας έφυγαν μπροστά από την εκκίνηση με τον Καρανάση να οδηγεί τον αγώνα. Πίσω του ο Μαρίνης δεν άργησε να προσπεράσει, ανεβάζοντας ρυθμό με τον οποίο έλεγχε την πρώτη θέση. Αρκετά πίσω τους ο Σπύρος Βασιλείου (Honda #115) πήρε την τρίτη θέση αφήνοντας τέταρτο τον Θοδωρή Βελλίδη (Kawasaki #4). Την πέμπτη θέση κατέλαβε ο Γιώργος Ταμβάκος (Honda #66) αφού ταλαιπωρήθηκε από πτώσεις ενώ την εξάδα έκλεισε ο Παναγιώτης Σιδέρης (Honda #22).

2ος Αγώνας Junior-Mini
Κανένα πρόβλημα για τον Κοντολέτα και σε αυτό το σκέλος που επικράτησε ξανά του διώκτη του Μόσιου αλλά και του τρίτου Βρακά. Στην Mini ο Λυρίου ήταν αυτός που έφυγε μπροστά από την αρχή του αγώνα και κατάφερε να επιβληθεί του δεύτερου Κρητικού. Άλλη μια τρίτη θέση πέτυχε ο Μπάκας.

2ο Σκέλος ΜΧ2
Η εκκίνηση αυτή την φορά ήταν υπόθεση του Θοδωρή Ζερβού (Honda, #64) ενώ ακολούθησε ο Ηλιόπουλος που προσπάθησε να εκμεταλλευτεί τις κακές εκκινήσεις τόσο του Κουζή όσο και του Παναγιωτόπουλου. Πολύ γρήγορα όμως ο Κουζής από την πέμπτη θέση ανέβηκε δεύτερος πίεσε ασφυκτικά τον Ηλιόπουλο και κατάφερε να τον περάσει δημιουργώντας του και διαφορά. Για άλλον ένα αγώνα ο Κουζής πήρε και τα δύο σκέλη επιβεβαιώνοντας με τον καλύτερο τρόπο γιατί φοράει τον άσσο φέτος. Η δεύτερη θέση του Ηλιόπουλου δείχνει την δυναμική που έχει ξεκινήσει αυτή την χρονιά, προσπάθησε πολύ να κερδίσει τον Κουζή στα Τρίκαλα, αλλά ο πρωταθλητής δεν του άφησε κανένα περιθώριο. Η κακή εκκίνηση του Παναγιωτόπουλου τον έφερε να ξεκινάει από την όγδοη θέση και άργησε πολύ να βρεθεί στην τρίτη θέση όπου και τερμάτισε. Αιτία της καθυστέρησης ήταν και ο Ανάργυρος Τσαρνάς (Honda #91) που έκανε ένα εκπληκτικό αγώνα και προσπάθησε να κρατήσει τον Παναγιωτόπουλο πίσω του. Ο Τσαρνάς έχασε αυτήν την μάχη αλλά κέρδισε την επόμενη από τον Φωτόπουλο που ήταν και η μοναδική μάχη προς το τέλος του αγώνα. Τέταρτος λοιπόν ο δεκαεξάχρονος Τσαρνάς με πέμπτο τον Φωτόπουλο. Την εξάδα έκλεισε ο Βαγγελάκος σε ένα μοναχικό αγώνα.

2ο Σκέλος ΜΧ1
Την εκκίνηση και την πρωτοπορία του αγώνα πήρε ξανά ο Παπαβασιλείου αφήνοντας πίσω του τον Λυρίου να παλεύει για την δεύτερη θέση με τον Τζιώρα. Στον τρίτο γύρο ο Λυρίου είχε μια πτώση επιτρέποντας στον πολύ καλό Τζιώρα να πάρει ανάσες στην δεύτερη θέση. Οι ανάσες του Τζιώρα δεν κράτησαν και πολύ καθώς έκανε ένα λάθος επιτρέποντας με την σειρά του στον Σκύβαλο να τον πλησιάσει και να του πάρει την δεύτερη θέση. Τρίτος τελικά τερμάτισε ο Τζιώρας με τέταρτο τον Δημολιάνη. Στον τελευταίο γύρο ο Λυρίου κατάφερε να περάσει τον έκτο Άκη Κοσμά (Honda #112) που έκανε την μια από τις επιλεκτικές του εμφανίσεις στους αγώνες.

2ος Αγώνας ΟΡΕΝ
Για τις δύο πρώτες θέσεις το σκηνικό παρέμεινε το ίδιο με τον πρώτο αγώνα. Ο Μαρίνης οδήγησε ξανά το σκέλος με τον Καρανάση πίσω του να καραδοκεί για ένα του λάθος. Αυτό όμως δεν συνέβη ποτέ κι έτσι ο Μαρίνης μείωσε στους τριάντα βαθμούς από τον πρωτοπόρο στην βαθμολογία και δεύτερο στο σκέλος Καρανάση. Τρίτος μετά από πολύ καλή εμφάνιση τερμάτισε ο Ταμβάκος, αφήνοντας πίσω του τέταρτο τον Βασιλείου. Την πέμπτη θέση κατέλαβε ο Βελλίδης ενώ ο Παύλος Κουζής (Yamaha #72) σημείωσε την πρώτη του εξάδα στην κατηγορία.