Κάνοντας την ποιο σταθερή πορεία μέχρι στιγμής στην ΜΧ1, ο David Philipaerts επέκτεινε το βαθμολογικό του προβάδισμα κατακτώντας στο Sevlievo τον πρώτο του φετινό του αγώνα στην κατηγορία. Σκληρές μάχες και ανακατατάξεις έγιναν στην ΜΧ2, με τελικό νικητή τον Tommy Searle.
MX1
Στην Βουλγαρία ο Philipaerts έγινε ο τέταρτος αναβάτης φέτος που κερδίζει GP. Μπορεί η αστάθεια του από το παρελθόν να μην τον κάνει φαβορί για τον τίτλο, αλλά μην ξεχνάμε ότι φέτος εκτός από σταθερότητα έχει δείξει και στυλ για 450cc στην πρώτη του χρονιά στην κατηγορία. Όπως και να έχει πάντως αυτός και ο Sebastien Pourcel είναι οι ποιο φορμαρισμένοι αυτή την περίοδο σε όλους τους τομείς. Ένας από αυτούς είναι και η εκκίνηση όπου από το πρώτο σκέλος ο David Philipaerts την πήρε και οδήγησε τον αγώνα επιβάλλοντας τον δικό του ρυθμό. Οι οδηγοί της Cas Honda Billy Mackenzie και Mark deReuver βρέθηκαν στην δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα και προσπαθούσαν να πιέσουν τον πρωτοπόρο. Ο deReuver ήταν τελικά ο μόνος που κατάφερε να κινηθεί στον ρυθμό του Philipaerts καθώς κατάφερε να περάσει τον Mackenzie και να βρίσκεται σε σταθερή απόσταση από τον Ιταλό. Πιο πίσω ο pole-man του αγώνα για τρίτη φορά φέτος Sebastien Pourcel, κατάφερε στον πέμπτο γύρο να φτάσει στην τέταρτη θέση από την έκτη όπου ξεκίνησε, όμως δυο πτώσεις με παραλίγο σοβαρό τραυματισμό τον έστειλαν να συνεχίζει από αρκετά πίσω. Όσο ο Mackenzie έχανε θέσεις μπροστά τόσο ο Jonathan Barragan ανέβαινε και μόλις στον έβδομο γύρο βρέθηκε από την έβδομη θέση στην τρίτη, άρχισε να πιέζει τον δεύτερο deReuver. Στην πρώτη του απόπειρα να περάσει ο Barragan η μοτοσικλέτα του έσβησε και επιχείρησε ξανά τρεις γύρους πριν το τέλος, αυτήν την φορά με επιτυχία. Ανενόχλητος μπροστά ο Philipaerts τερμάτιζε άνετα πρώτος με δεύτερο τον Barragan, ενώ ο deReuver κράτησε στον τελευταίο γύρο τον τέταρτο Johua Coppins που επιχείρησε να τον περάσει, τερματίζοντας τρίτος. Στα μισά του αγώνα κι ο Coppins δέχτηκε την επίθεση του Steve Ramon αλλά ο πρωταθλητής αρκέστηκε μόνο σε αυτό, και την πέμπτη θέση. Την εξάδα συμπλήρωσε ο Julien Bill μετά από ένα πολύ καλό αγώνα.
Barragan και Philipaerts ξεχύθηκαν στον δεύτερο σκέλος μπροστά από την εκκίνηση για την διεκδίκηση της πρώτης θέσης του βάθρου, με τον Ισπανό να έχει την πρωτοπορία. Σε μια πίστα που την “γουστάρει” o Barragan, προσπάθησε και κατάφερε να δημιουργήσει διαφορά από τον διώκτη του, που πλέον άρχισε να νοιώθει την πίεση από τον τρίτο Ramon. Από την έκτη θέση όπου ξεκίνησε ο Pourcel έδειχνε να κάνει υπομονή και να ψάχνει γραμμές στην γλιστερή από την βροχή πίστα. Όταν τις βρήκε, ανέβασε ρυθμό πετυχαίνοντας και τον καλύτερο χρόνο του σκέλους και άρχισε να ανεβαίνει σταδιακά θέσεις. Πέντε γύρους πριν τον τερματισμό βρέθηκε πίσω από την πρώτη τριάδα και στους επόμενους τρεις γύρους πέρασε εύκολα στην δεύτερη θέση. Με τον Barragan αρκετά μπροστά και ένα γύρο να απομένει όλα έδειχναν ότι είχαν κριθεί. Ένα όμως μοιραίο λάθος του Barragan του επέφερε μια πτώση, τον έστειλε να τερματίζει στην τέταρτη θέση και απαρηγόρητο στην δεύτερη θέση του συνόλου. Το απρόσμενο δώρο καρπώθηκε τόσο ο Pourcel που κέρδισε το σκέλος όσο και ο δεύτερος Philipaerts που πήρε τον πρώτο του αγώνα. Μέχρι και τον τερματισμό, ο Ramon πίεζε τον Philipaerts αλλά τελικά τερμάτισε τρίτος σε σκέλος και σύνολο. Δυνατή εκκίνηση και αγώνα έκανε ο deReuver στην Βουλγαρία τερματίζοντας σε αυτό το σκέλος πέμπτος σε μια εμφάνιση που αποτελεί την καλύτερη φετινή του. Μακριά από τον περσινό καλό εαυτό του έχει βρεθεί φέτος ο Mackenzie που τερμάτισε στην έκτη θέση.

Αποτελέσματα πρώτου σκέλους
1 Philippaerts, David Yamaha
2 Barragan, Jonathan KTM
3 de Reuver, Marc Honda
4 Coppins, Joshua Yamaha
5 Ramon, Steve Suzuki
6 Bill, Julien  Honda
7 Leok, Tanel Kawasaki
8 Pourcel, Sebastien Kawasaki
9 Desalle, Clement Suzuki
10 de Dycker, Ken Suzuki

Αποτελέσματα δεύτερου σκέλους
1 Pourcel, Sebastien Kawasaki
2 Philippaerts, David Yamaha
3 Ramon, Steve Suzuki
4 Barragan, Jonathan KTM
5 de Reuver, Marc Honda
6 Mackenzie, Billy Honda
7 Coppins, Joshua Yamaha
8 Bill, Julien  Honda
9 Nagl, Maximilian KTM
10 Brown, Mike Honda

MX2
Γέμισε ΚΤΜ το βάθρο της κατηγορίας, αποταμιεύοντας με τον καλύτερο τρόπο τις μεγάλες επενδύσεις που καταβάλει η εταιρία στο παγκόσμιο πρωτάθλημα την φετινή σεζόν. Με κορυφαίο τον Tommy Searle που πήρε στην Βουλγαρία τον πρώτο του φετινό αγώνα και τον Tyla Rattray να επιστρέφει στην κορυφή της βαθμολογίας, η ομάδα έκλεψε τις εντυπώσεις στο δεύτερο σκέλος με την εκπληκτική εμφάνιση του νεαρού Shaun Simpson κερδίζοντας κατά κράτος την πρώτη θέση στους κατασκευαστές. Τα πράγματα για την ΚΤΜ ξεκίνησαν ευνοϊκά από το πρώτο σκέλος με τον Searle να παίρνει την εκκίνηση μπροστά από τον Antonio Cairoli και με τον Rattray στην τέταρτη θέση. Ο Cairoli πέρασε τον Searle στον τρίτο γύρο χωρίς όμως να καταφέρει να δημιουργήσει διαφορά. Σαν να μην έφτανε αυτό για τον Ιταλό, στον ενδέκατο γύρο μια ολιγωρία του, έφερε τον Searle ξανά στην πρώτη θέση. Η μάχη άναψε για τα καλά μετά τα μισά του σκέλους όταν και ο Rattray που είχε περάσει τρίτος βρέθηκε κοντά στους δύο πρώτους. Στον δέκατο έκτο γύρο ο Cairoli πέρασε ξανά μπροστά και κατάφερε να κρατήσει πίσω του μέχρι και τον τερματισμό, τον δεύτερο Searle και τον τρίτο Rattray. Τέταρτος τερμάτισε ο ανεβασμένος φέτος Stephen Sword, κερδίζοντας την μάχη στα μισά του αγώνα από τον πέμπτο Gautier Paulin. Από την αρχή μέχρι και το τέλος οδήγησε στην έκτη θέση ο Marvin Musquin. Στο δεύτερο σκέλος ήταν η σειρά του πιτσιρικά Simpson να φύγει μπροστά μετά  την εκκίνηση έχοντας πίσω του τον για άλλη μια φορά πολύ καλό σε όλες τις εκκινήσεις φέτος Searle. Αν και την εκκίνηση την πήρε ο Cairoli, η πτώση του αμέσως μετά την στροφή από γλίστρημα μπροστινού (ψιχάλιζε εκείνη την ώρα) έφερε και αυτόν αλλά και τον Rattray που αναγκάστηκε να περάσει από πάνω του, αρκετά πίσω. Χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί ο Cairoli συνέχισε από τελευταίος και κατάφερε μέσα σε τέσσερις γύρους να αναρριχηθεί στην δωδέκατη θέση ενώ μια ακόμα πτώση με μεγάλη καθυστέρηση επανεκκίνησης του κινητήρα τον έφερε γρήγορα ένα γύρο πίσω από τους πρώτους. Εκεί μπροστά ο Simpson κράταγε γερά την πρώτη θέση καθώς ο Searle είχε μια μικρή πτώση στην προσπάθεια του να τον πλησιάσει. Ο Searle βρέθηκε ξανά σε θέση βολής στον προ τελευταίο γύρο καταφέρνοντας μάλιστα να περάσει τον συμπατριώτη του αλλά εκείνος απάντησε άμεσα λίγο ποιο κάτω. Το δραματικό φινάλε  του τελευταίου γύρου, επιφύλασσε τον πεισματάρη Searle να περνάει ξανά στο ίδιο σημείο τον Simpson και να παίρνει έτσι την καρό σημαία, αν και με μόνο με την δεύτερη θέση ο Searle κέρδιζε το GP. Σίγουρα ο Simpson μπορούσε να κρατήσει την πρώτη θέση μέχρι και τον τερματισμό καθώς ήξερε το που και το πότε ο Searle θα του επιτεθεί ξανά στον τελευταίο γύρο. Ο ενθουσιασμός του όμως για το πρώτο βάθρο της καριέρας του (τρίτος στο σύνολο), τον έφερε ικανοποιημένο στην δεύτερη θέση. Στους τελευταίους γύρους ακριβώς πίσω από τους δύο πρώτους βρισκόταν ο Nichola Aubin, αλλά ήταν αδύνατον με τις περίεργες γραμμές που διάλεγε να περάσει σε κάποια άλλη θέση από την τρίτη όπου τερμάτισε. Αρκετά πιο πίσω στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο συμπατριώτης του Γάλλος Xavier Boog ενώ εδώ, αξίζει να τονίσουμε την επαναφορά της μεγάλης Γαλλικής δύναμης στο ΜΧ, με 10 συμμετοχές στην κατηγορία της ΜΧ2 εκ των οποίων οι τέσσερις στην πρώτη δεκάδα  σε αυτό το σκέλος και στην πρώτη εξάδα στο προηγούμενο. Ο Rattray μετά το μπλέξιμο της πρώτης στροφής βρέθηκε στην έβδομη θέση στον πρώτο γύρο και χωρίς να μπορέσει να πιάσει καλό ρυθμό τερμάτισε τελικά πέμπτος, γεγονός που του έδωσε την δεύτερη θέση του βάθρου και την κορυφή της βαθμολογίας. Στην έκτη θέση μετά από καλή εκκίνηση τερμάτισε ο Anthony Boisserie ενώ ο πρωταθλητής και άτυχος σε αυτό το σκέλος Cairoli πήρε μόλις την 19η θέση.

Αποτελέσματα πρώτου σκέλους
1 Cairoli, Antonio Yamaha
2 Searle, Tommy KTM
3 Rattray, Tyla KTM
4 Sword, Stephen Kawasaki
5 Paulin, Gautier Kawasaki
6 Musquin, Marvin Honda
7 Boog, Xavier Suzuki
8 Boissiere, Anthony KTM
9 van Horebeek, Jeremy KTM
10 Goncalves, Rui KTM

Αποτελέσματα δεύτερου σκέλους
1 Searle, Tommy KTM
2 Simpson, Shaun KTM
3 Aubin, Nicolas Yamaha
4 Boog, Xavier Suzuki
5 Rattray, Tyla KTM
6 Boissiere, Anthony KTM
7 Goncalves, Rui KTM
8 van Horebeek, Jeremy KTM
9 Aranda, Gregory Kawasaki
10 Guarneri, Davide Yamaha

Βαθμολογίες
ΜΧ1

1 Philippaerts, D. 149
2 Ramon, Steve 132
3 Coppins, J. 115
4 Mackenzie, B. 100
5 de Dycker, Ken 98
6 Barragan, J. 94
7 Pourcel, S. 90
8 Nagl, M. 80
9 de Reuver, M. 76
10 Leok, Tanel 71

MX2
1. Tyla Rattray 157
2. Antonio Cairoli 153
3. Tommy Searle 149
4. Nicolas Aubin 106
5. Rui Goncalves 106
6. Stephen Sword 98
7. Davide Guarneri 97
8. Shaun Simpson 92
9. Xavier Boog 87
10. Jeremy Van HoreBeek 82

Οι Ελληνικές συμμετοχές
Έχει γίνει θεσμός τα τελευταία χρόνια στον κοντινό μας αγώνα του Παγκοσμίου πρωταθλήματος στο Sevlievo να συμμετέχουν Έλληνες οδηγοί. Έτσι και φέτος οι Κων/νος Γαλανός (ΚΤΜ #47) και Αλέξης Παπανικολάκης (Kawasaki #46) στην ΜΧ1 μαζί με τον Βασίλη Ζαχαρίου (ΚΤΜ #67) στην ΜΧ2,  προσπάθησαν να προκριθούν για να αγωνιστούν στους πολυπόθητους αγώνες της Κυριακής. Δυστυχώς όμως κινήθηκαν μακριά από τους χρόνους της πρόκρισης και δεν καταφέραμε να δούμε έναν δικό μας οδηγό σε καμία από τις δύο κατηγορίες.

Επόμενος αγώνας 18/05/2008 Mantova, Ιταλία.

Φωτογραφίες: Yamaha Racing, KTM(R.Archer)