Ο καιρός ήταν γενναιόδωρος με τους αναβάτες που επέλεξαν να συμμετάσχουν στον πρώτο αγώνα του κυπέλλου Attika Enduro Cup που διοργανώθηκε στο Μαρκόπουλο την Κυριακή 26 Φεβρουαρίου. Από τις 122 συμμετοχές ξεκίνησαν 111 αναβάτες αριθμός που κρίνεται από την οργάνωση ικανοποιητικός. Πολύ κέφι, μεγάλος αριθμός συμμετοχών αλλά και θεατών είναι αυτά που χαρακτήρισαν τον πρώτο αγώνα του κυπέλλου και ήδη πολύς κόσμος ετοιμάζεται για τον δεύτερο αγώνα 09 Απριλίου στα Γεράνια Όρη.

Τι είναι όμως αυτό που τραβάει τον κόσμο κοντά σε τέτοιους αγώνες enduro. Μια προσπάθεια να συμμετέχει κανείς σε κοντινούς αγώνες, φθηνότερους απ’ ότι θα του κόστιζε εάν συμμετείχε στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα και πραγματικά ευκολότερος αγώνας απ’ ότι του Πανελληνίου, γι’ αυτό και μόνο δυο γύροι. Η οργάνωση έκανε καλά τη δουλειά της, έστησε ένα πραγματικά άψογο parc ferme, έφερε χορηγούς κοντά στο άθλημα και προσέλκυσε μεγάλο αριθμό αναβατών. Το πρώτο βήμα έγινε και τώρα είναι στο χέρι της το μέλλον ενός κυπέλλου ο οποίος μπορεί να πραγματοποιείται κάθε χρόνο με μεγάλη επιτυχία. Ενθαρρυντική είναι η συμμετοχή νεαρών αναβατών σε όλες τις κατηγορίες αλλά και η αφοσίωσή τους στο άθλημα μιας και παρουσιάστηκαν διαβασμένοι, σωστά προετοιμασμένοι και ικανοί σύμφωνα με τα αποτελέσματά τους να συμμετέχουν ακόμα και στο πρωτάθλημα.

Μέσα σε όλα θα ήθελα να τονίσω και την υποστήριξη που παρείχε η λέσχη Ε-75 στους πέντε αγωνιζόμενούς της για το κύπελλο Attika. Όχι μόνο τους υποστηρίζει οικονομικά αλλά τους ενθαρρύνει με όποιο τρόπο μπορεί (ηθικό ή οικονομικό) στο κυνήγι τους για διάκριση. Μπράβο στην πιο ενεργή λέσχη μοτοσυκλέτας στο λεκανοπέδιο Αττικής που αποδεδειγμένα υποστηρίζει τους αγωνιζόμενούς της.

Τι με ευχαρίστησε. Αν και μικρό το έντυπο του αγώνα ήδη στολίζει την συλλογή μου με τα καλύτερα και πιο εύχρηστα έντυπα αγώνων! Οι οδηγίες για τα καλύτερα σημεία του αγώνα δεν ήταν και οι καλύτερες αλλά ήταν εκεί. Λίγο να το έψαχνες και η ανταμοιβή σου ήταν εξασφαλισμένη. Με μεγάλη μου χαρά βρέθηκα σε ανηφορικό μονοπάτι όπου υπήρχαν περίπου 20 άτομα περιμένοντας να παρακολουθήσουν το πέρασμα των αναβατών. Στις ειδικές δεν μπορώ να πω πως ενθουσιάστηκα από τον κόσμο αλλά υπήρχε μουσική για όσους δεν ήθελαν να περπατήσουν λίγο παραπάνω και να βρουν τα μονοπάτια του αγώνα. Στον τερματισμό υπήρχε επίδειξη trial ενώ κυριολεκτικά η πλατεία Δεξαμενής στο Μαρκόπουλο πλημμύρισε με κόσμο την Κυριακή του αγώνα.

Ο σωστός τεχνικός έλεγχος που τσέκαρε – σωστά – ηχομέτρηση των μοτοσυκλετών. Επίσης σωστή πρέπει να κριθεί η απόφαση του αλυτάρχη να αφαιρέσει τις αρχικές ποινές που είχαν ανακοινωθεί σε όσους δεν περνούσαν τον έλεγχο θορύβου, αφού πρόκειται για τον πρώτο αγώνα του κυπέλλου. Προσοχή όμως γιατί πρόκειται για ένα μεγάλο θέμα. Προσέξτε πολύ με την εξάτμιση της μοτοσυκλέτας σας στον τεχνικό έλεγχο του επόμενου αγώνα γιατί δεν θα μπορέσετε να συμμετάσχετε στον αγώνα. Όχι στην ηχορύπανση – καταστρέφει τους αγώνες.

Τι θα μπορούσε να ήταν καλύτερο. Λίγο καλύτερη σήμανση θα βοήθαγε τους αναβάτες. Νερά στα ΣΕΧ. Ακόμα καλύτερη σήμανση για τα θεαματικά σημεία του αγώνα! Φθηνότερο παράβολο συμμετοχής. Πιο γρήγορα αποτελέσματα και ακόμα πιο γρήγορη απονομή. Νερά και παιδάκια στα ΣΕΧ, εντάξει για τα νερά αστειεύομαι!

Συγχαρητήρια για όλους τους αγωνιζόμενους και εξηγούμε. Εάν είσαι από αυτούς που τερμάτισαν σε καλή θέση ή σε καλύτερη θέση από αυτή που περίμενες τότε μπράβο για το κατόρθωμά σου. Εάν δεν κατάφερες μια καλή θέση ή χειρότερη από αυτή που περίμενες τότε μην στενοχωριέσαι θα έχεις και άλλες ευκαιρίες. Όπως και να έχει έχετε ένα μήνα και κάτι ψηλά να προπονηθείτε για τον δεύτερο αγώνα. Όσοι δεν καταφέρατε να τερματίσετε μην στενοχωριέστε και δώστε μια δεύτερη ευκαιρία στον εαυτό σας. Όσοι δεν ήρθατε και επιθυμείτε να το κάνετε στο δεύτερο αγώνα μπορείτε από τώρα να προετοιμάζεστε καθώς στον δεύτερο αγώνα τα χρονόμετρα θα πάρουν φωτιά και η διασκέδαση θα χτυπήσει το μάξιμουμ.

Ο αγώνας μπορεί να χαρακτηριστεί μέτριας δυσκολίας, ξεκινούσε από το Μαρκόπουλο Αττικής και συνολικά απαιτούσε 7 χλμ ουράς και 54 χλμ για κάθε κύκλο – συνολικά 122 χλμ. Η μικρή κατηγορία είχε την τιμητική της καθώς η τριάδα της κατηγορίας φιγουράρει και στην εξάδα της γενικής με τον Θανάση Σταματιάλη (#118, KTM 125) να κερδίζει τον αγώνα μπροστά από τον Θεοφάνη Ρήγα (#248, KTM 250) και τον Γιώργο Βαλιμήτη (#249, Honda 450) να συμπληρώνει το βάθρο. Στην τέταρτη θέση βρέθηκε ο Ανδρέας Σώκος (#121, Yamaha 250), πέμπτος ο Αριστείδης Χριστοφίδης (#316, KTM 300) και την εξάδα έκλεισε ο Μάριος Κάκος (#115, Yamaha 250).

Στην κατηγορία Enduro 1 η τριάδα των νικητών είναι οι Θανάσης Σταματιάλης, Ανδρέας Σώκος και Μάριος Κάκος. Στην κατηγορία Enduro 2 ξεχώρισαν στις τρεις πρώτες θέσεις ο Θεοφάνης Ρήγας, ο Γιώργος Βαλιμήτης και ο Στέλιος Παπαδάκης (#215, Yamaha 450). Στην κατηγορία Enduro 3 πρώτος ο Αριστείδης Χριστοφίδης, δεύτερος ο Δημήτρης Κούρλας (#311, Gas Gas) και τρίτος ο Θωμάς Ματσίκας (#315, KTM 300). Στην Enduro Junior διακρίθηκαν οι Θοδωρής Ερμήλιος (#414, KTM 125), Θανάσης Γρυλλής (#411, ΚΤΜ 200) και ο Αντρέας Αλεξίου (#413, ΚΤΜ 125). Τέλος στην κατηγορία Enduro Veteran o Γιώργος Καμμένος (#525, KTM 250), o Θανάσης Ξένος (#515, ΚΤΜ 400) και ο Παύλος Κασίμης (#524, ΚΤΜ 250) ήταν οι ταχύτεροι.

Συγχαρητήρια σε όλους όσους πήραν μέρος στον αγώνα. Μείνετε κοντά στο enduro.gr για όλες τις ανακοινώσεις του κυπέλλου.
ΠΡΟΣΟΧΗ – Ο επόμενος αγώνας 9 Απριλίου στα Γεράνεια στους Αγίους Θεοδώρους Αττικής.