Την τιμητική του είχε ο μηχανοκίνητος αθλητισμός της Κρήτης, το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τυμπακίου. Η Pro Action διοργάνωσε με απόλυτη επιτυχία το Σάββατο τον 5ο αγώνα για το Παγκρήτιο κύπελλο Super Moto και το έπαθλο Scooter & Παπιά και την Κυριακή GP Tuning και αγώνα ταχύτητας αυτοκινήτων.

Και τις δύο μέρες ο καιρός ήταν πολύ καλός, ευνοώντας τους οργανωτές, τους αγωνιζόμενους αλλά και τους θεατές που είχαν γεμίσει τις κερκίδες, ιδιαίτερα την Κυριακή που είχε δημιουργηθεί το αδιαχώρητο, χειροκροτώντας τις προσπάθειες των αγωνιζόμενων στους δύο και τους τέσσερις τροχούς.

Στην προσπάθεια της Pro Action, σημαντική ήταν η υποστήριξη του στρατιωτικού προσωπικού της 138 Σμηναρχίας Μάχης και του διοικητού Σμχου κ. Ατζέμη Ευστάθιου, καθώς και του Προϊστάμενου ασφαλείας του αεροδρομίου κ. Δεμερτζή Παναγιώτη.

Το θέαμα ξεκίνησε το Σάββατο το πρωί με τις μάχες σε Scooter και Παπιά, όπου ο Πασπαράκης με Zip70 επικράτησε στη Scooter80, ο Αναγνωστάκης με FX125 στη ScooterOpen και στα Παπιά επικράτησε ο Μακάκης με Z125.

Συνέχεια με δύο μεγάλους τροχούς όπου οι μάχες και στις τέσσερις κατηγορίες έκοβαν την ανάσα. Το χορό άνοιξαν οι ΝΕΟΙ και τον Ψεγιαννάκη με Husqvarna να βρίσκετε μπροστά, ενώ πίσω του ήταν ο Παντελιδάκης με CRF και «κολλημένος» στον τροχό του ο Γεωργιουδάκης με CRF. Στον έβδομο γύρο ο Ψεγιαννάκης είχε σκασμένο λάστιχο με αποτέλεσμα να κόψει ρυθμό και να εγκαταλείψει ένα γύρο μετά. Η μάχη μεταξύ Παντελιδάκη και Γεωργιουδάκη φούντωσε, αφού τώρα παιζόταν η 1η θέση. Λίγο πριν το τέλος του τελευταίου γύρου, στο γρήγορο εσάκι, είχαν μία επαφή με αποτέλεσμα να βγουν και οι δύο εκτός διαδρομής. Ο Παντελιδάκης συνέχισε ευθεία ενώ ο Γεωργιουδάκης γύρισε πίσω και συνέχισε από το σημείο εξόδου. Οι αγωνοδίκες έθεσαν εκτός αγώνα τον Παντελιδάκη, βάσει κανονισμού, επειδή έκοψε δρόμο και έτσι νικητής ήταν ο Γεωργιουδάκης. Στη 2η θέση των ΝΕΩΝ τερμάτισε ο Φασομυτάκης με CRF και στην 3η ο Κοσμαδάκης με ίδια μοτοσικλέτα.

Στη Light o αγώνας ξεκίνησε πολύ καλά για το Φρατζεσκάκη με YZF250 ενώ πολύ πίσω του βρέθηκε ο Καράκης Κ. με ΤΜ250 και ο Ατσαλάκης με Husqvarna. Στον τρίτο γύρο οι Ατσαλάκης και Καράκης Κ. είχαν μία επαφή με αποτέλεσμα να βγουν σε απρόβλεπτο σημείο και να τραυματίσουν, ευτυχώς ελαφρά, ένα κριτή της οργάνωσης. Έγινε διακοπή του αγώνα για να περάσει το ασθενοφόρο και ύστερα από λίγο δόθηκε επανεκκίνηση. Στην αρχή η κατάταξη είχε όπως και μετά την πρώτη εκκίνηση όμως μετά την εγκατάλειψη του Φρατζεσκάκη αρχικά και του Καράκη Κ. στη συνέχεια η νίκη πήγε στο Ατσαλάκη, 2ος τερμάτισε ο Παφίτης με RMZ250 και 3ος ο Καράκης Γ. με ΤΜ125.

Στη Racing 450 έγινε μάχη από δύο αναβάτες για τη 1η θέση που κράτησε και στους 12 γύρους με συνεχείς εναλλαγές! Τελικός νικητής ο Ανδρουλάκης με Husaberg αφήνοντας μόλις δύο δέκατα του δευτερολέπτου πίσω του τον Ψεγιαννάκη με Husqvarna και στην 3η θέση τερμάτισε ο Φασομυτάκης με CRF.
Το θέαμα του Σαββάτου ολοκληρώθηκε με τη Racing Open, όπου μετά την εκκίνηση βρέθηκε μπροστά ο Μαυράκης με Hsqvarna, ακολουθούμενος από τον Αλεξάκη με ΤΜ και τον Παντελιδάκη με CRF. Λίγους γύρους πριν το τέλος ο Μαυράκης άρχισε να χάνει έδαφος και τον πέρασε ο Αλεξάκης που τερμάτισε 1ος και στη συνέχεια τον πέρασε και ο Παντελιδάκης που τερμάτισε 2ος ενώ ο Μαυράκης τερμάτισε τελικά 3ος.

Αξίζει να αναφέρουμε και τη συμμετοχή των αδερφών Διακάκη, που αγωνίστηκαν εκτός συναγωνισμού προσφέροντας πλούσιο θέαμα, στα πλαίσια της προετοιμασίας τους για το Supermoto των Ευρωπαϊκών Εθνών σε τρεις εβδομάδες (15-16 Οκτωβρίου) στο Varano της Ιταλίας.

Συντάκτης Άρθρου :Γιώργος Δαμανάκης