Για τον δεύτερο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, σειρά είχε η Πορτογαλία. Στη Fatima ο ήλιος έλαμπε όλο το Σαββατοκύριακο, κάτι που άρεσε φυσικά σε όλους τους αναβάτες. Το έδαφος ήταν αρκετά σκληρό και πετρώδης και κατανάλωνε την αντοχή. Οι χρόνοι στις απλές όμως, δεν ήταν σφιχτοί και έτσι είχες την δυνατότητα να πάρεις κάποιες ανάσες στα ΣΕΧ.

Στην κατηγορία Enduro 1 νίκησε, όπως πριν στην Ισπανία και τις δύο μέρες, ο Ivan Cervantes. Ο Ισπανός μάζεψε μέχρι τώρα τους απόλυτους 100 βαθμούς. Σιγά σιγά κατάφερε από motocrosser, να προσαρμοστεί στο χώρο του enduro, και όπως δήλωσε το βράδυ της δεύτερης μέρας, είναι πολύ ενθουσιασμένος από την απόδοση του δικού του 250 ΚΤΜ. Είναι απίστευτο, είπε, πως ένας τόσο μικρός κινητήρας αποδίδει τόσο καλά.

Στην δεύτερη κατηγορία είχαμε μια έκπληξη. Ο Παγκόσμιος πρωταθλητής Stefan Merriman, τραυματίζεται στο γόνατο, μετά από πτώση σε ειδική και μην μπορώντας να οδηγήσει, εγκαταλείπει. Μιας και οι γιατροί ήταν της άποψης ότι δεν χρειαζόταν άμεση εγχείρηση, πήρε εκκίνηση την Κυριακή το πρωί. Με το πείσμα που τον διακρίνει, ξεχνάει τους πόνους και απλά κερδίζει την κατηγορία του. Παρόλα αυτά του λείπουν οι βαθμοί του Σαββάτου και ελπίζει στο τέλος της σεζόν να μην του στοιχίσουν αρνητικά.

Ο Samuli Aro, νικητής του Σαββάτου, πέφτει στην πρώτη ειδική ΜΧ την Κυριακή και χάνει κάπου 10 δευτερόλεπτα. Μετά την ειδική ήταν εκνευρισμένος για αυτό το μικρό λάθος. Πιο πολύ όμως τον πείραξε όταν στο τέλος της ημέρας, είδε ότι του έλειπαν 1,4 δευτερόλεπτα από τον Merriman.

Στη μεγάλη κατηγορία δεν υπάρχει ανταγωνιστής για τον David Knight. Νικητής και τις δύο μέρες με διαφορά στους χρόνους, πάνω από μισό λεπτό από τον δεύτερο. Στον τελευταίο γύρο, όπως δήλωσε μετά, ελάττωσε τον ρυθμό του για να αποφύγει ενδεχόμενη πτώση. Σε μία ειδική μάλιστα, του κόλλησε το πίσω φρένο, το οποίο δεν του στέρησε να κερδίσει 5 από τις 7 ειδικές. Για θέμα «τίτλου» δεν θέλει να ακούει τίποτα για την ώρα, γιατί ο δρόμος είναι πολύ μακρύς ακόμα.

Παρόλο ότι δεν υπάρχει επίσημη γενική, αλλάχτηκε η σειρά εκκίνησης. Αυτήν την φορά ξεκίνησε η Enduro 2 , μετά η 3 και μετά η κατηγορία Enduro 1. Ακολούθησαν οι Juniors.

Όταν η διαδρομή είχε στυλ περίπου σαν trial, χρειαζόταν να οδηγείς με «πρώτη» και «δευτέρα», πως μπορούσες να ανεβάσεις απόδοση στην ειδική Extreme;
Δεκάδες κορμοί δέντρων μετέτρεπαν, ανά διαστήματα, την εικόνα σε τσίρκο και τους αναβάτες σε κασκαντέρ. Προπαντός, όταν τους κορμούς, μετά τον κατασκευασμένο νερόλακκο, τους πασάλειβαν με γλιστερή λάσπη!

Περισσότερες φωτογραφίες
Κείμενο & φωτογραφίες: Robert Pairan